De hamvraagquote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewaagd, zo maar toegeven dat je met lange frans hebt 'gehangen'
hij was ook op de verjaardag van een goede vriendin van mij, keek wel ff raar op toen ik en binnen zag lopenquote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewaagd, zo maar toegeven dat je met lange frans hebt 'gehangen'
Daggutnie.quote:
ik was vrijdag zo bezopen geraakt dat ik zondagmorgen nog mijn rijbewijs zou kwijtraken als ik had moeten blazenquote:
Hoe war oew weekend?quote:
Hier is het helemaal grijs hoor.quote:
Gelukkig?!quote:
Idd. Heerlijk hardgelopen in het zonnetjequote:Op maandag 19 april 2010 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier is het helemaal grijs hoor.![]()
Gister was het mooi.
De vrijdag wel, de zaterdag deels (schilderij o.a. voor knuffelmeisje gemaakt) en gisteren was een heftige maar mooie dag. Onze laatste dag echt samen. We blijven elkaar zeker zien en spreken, maar het was zeg maar afscheid.quote:Op maandag 19 april 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe war oew weekend?
Hedde oew gedachte 'n bietje kenne verzette?
Plaatje?quote:Op maandag 19 april 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb potverdrieandubbeltjes niet een nieuwe geel/wit/zwarte bermuda met bloemetjes gekocht voor niks
I know I want something, but I just don't know what.quote:
Wel iets moois van gemaakt dusquote:Op maandag 19 april 2010 10:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vrijdag wel, de zaterdag deels (schilderij o.a. voor knuffelmeisje gemaakt) en gisteren was een heftige maar mooie dag. Onze laatste dag echt samen. We blijven elkaar zeker zien en spreken, maar het was zeg maar afscheid.![]()
![]()
![]()
Even geen drank natuurlijkquote:
Zeker.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Plaatje?![]()
En rustig maar hoor, die mag je echt wel aan
Is dat een miami zwembroek?quote:
Dat is een Las Vegas Golden Nugget zwembroek die ik hoopte morgenavond met een cocktail in mijn hand aan hoopte te hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |