Met een roseeeeeeeeetje zit ik liever op het terrasquote:Op maandag 19 april 2010 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die vol in het leven staat, maar ook graag weleens met een rosééééééééééééééétje op de bank zit?
That's mequote:
Ja dat zat ik zowel zaterdag als zondag.quote:Op maandag 19 april 2010 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een roseeeeeeeeetje zit ik liever op het terras
neequote:Op maandag 19 april 2010 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, heb je 'm ook weer teruggegeven, of dat niet?
En in de winter op de bank dus?quote:Op maandag 19 april 2010 11:20 schreef Cue_ het volgende:
ik zie et jaquote:Op maandag 19 april 2010 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
That's me
Nee. Theezakjes hangen allleen, bananentietjes hangen eerst maar floepen op het eind weer omhoogquote:
He, lekker dol doen met Kim-Lianquote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil geen beetje gekke vrouwen. Ik wil een knettergekke! Nee, Ellah Vogelaar valt buiten de prijzen.
Beetje prettig gestoord is nix mis meequote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil geen beetje gekke vrouwen. Ik wil een knettergekke! Nee, Ellah Vogelaar valt buiten de prijzen.
knettergekke? Ja tot je er 1 vind hahahaquote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef El_Matador het volgende:
Ah zo. Dank u.quote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef Ripley het volgende:
Nee. Theezakjes hangen allleen, bananentietjes hangen eerst maar floepen op het eind weer omhoog
quote:
Daar hoort een plaatje bij hoorquote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef Ripley het volgende:
Nee. Theezakjes hangen allleen, bananentietjes hangen eerst maar floepen op het eind weer omhoog
quote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van die skischansjes?quote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee ik drink niet thuis
[..]
dat wist je toch al?
Wat handig, je bent een backpack rijker! Kun je goed gebruiken voor Italiëquote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef rival het volgende:
neeik zou niet weten wie wat waar de eigenaar is ( Oké het is een Duitse man, dat is alles wat ik weet
)
maar ik ben wel zo sociaal geweest om de inhoud met alles en iedereen te delen
Wiesda?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Nou stbaby, er is weer een gewillig slachtoffer.
Ik heb er al een aantal versleten...quote:Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
knettergekke? Ja tot je er 1 vind hahaha
Kim-Lian van der Meijquote:Op maandag 19 april 2010 11:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wiesda?![]()
Klinkt als een spleetoog, daar val ik niet op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFWFrankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Hmm, ist wat voor mij, denk je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zonder suiker vind ik het uberhaupt niet te zuipen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Doen jullie nou ook wel eens, als jullie in een dolle bui zijn, gewoonweg een thee MET suiker nemen?
Ik wel. Zo gek als ik ben. Hihi.
Ik drink haast nooit thee (alleen als ik ziek ben) en dan bijna altijd met suiker. Net als mijn koffie.quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Doen jullie nou ook wel eens, als jullie in een dolle bui zijn, gewoonweg een thee MET suiker nemen?
Ik wel. Zo gek als ik ben. Hihi.
Dude, spoilers aubquote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, ist wat voor mij, denk je?
Edit: YUP!![]()
[ afbeelding ]
is die niet zwanger nu?quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, ist wat voor mij, denk je?
Edit: YUP!![]()
[ afbeelding ]
Van mij!quote:
Daar heb ik wel ervaring mee.quote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef Ripley het volgende:
Ze ziet er nu iets anders uit E_M, ze heeft gisteren of zo voor de tweede keer gebigd
Nee ze was wel drachtig, maar heeft afgelopen week geworpen.quote:
Gepiept.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef Ripley het volgende:
Ooh, dat is echt niet geil inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFWDeceptie
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
nee was fooi voor de taxichauffeurquote:Op maandag 19 april 2010 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat handig, je bent een backpack rijker! Kun je goed gebruiken voor Italië![]()
Wat lief van jeWas het een interessante inhoud?
Ik hoor het al, zo erg was je avond niet, als je alles nog weetquote:Op maandag 19 april 2010 11:29 schreef rival het volgende:
nee was fooi voor de taxichauffeur
nou een mp3 jukebox device hebben we zelf gehouden. Handig voor het strandhuisje van marc.
Verder ben ik aan het uitdelen geweest is de BK. Ik stond daar in de rij toen voelde ik mensen aan MIJN backpack zitten ( ze maakten vakjes open) toen zei ik als je zo graag wat hebben wilt nou wacht maar. Toen heb ik de tas geopend en ben alles gaan uitdelen
Mooi zoquote:
had je me zaterdagmiddag moeten vragen, toen wist ik nog niks haha. Gelukkig kon men mijn geheugen opfrissen. Noujah, gelukkigquote:Op maandag 19 april 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, zo erg was je avond niet, als je alles nog weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |