Spreekt voor zich, maar even toegevoegd.quote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef iBenny het volgende:
Tvp
ik neem aan dat je neit op jezelf mag stemmen he?
Precies, ik post hier ook nauwelijks en sta er ook in!quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Dat ik in de lijst sta![]()
Zoveel post ik hier niet
Konijn doet niet mee!quote:Konijn +2, speelt poker en dat is een plusje waard.
Ik niet.. maar vooruit..quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[i][b]+ 2 iBenny De enige neus die leuk is
...Is niet dikgedruktquote:Op maandag 19 april 2010 18:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Michellee - 17
TheVulture - 17
Steve - 15
[..]
Tamoya(Wie?) Paul(Giel) -2.
TheVulture +2, deze aasgier is een leuke user
Krijg ik nou...quote:Op zondag 18 april 2010 20:24 schreef ClearGreen het volgende:Welkom bij de XFA User Survival Game
[..]Kopieer de lijst met punten van je voorganger en pas daarin de scores aan. Geef je keuzes in bold aan zodat ze makkelijk te herkennen zijn. Vergeet niet om de lijst op volgorde te zetten.
...?quote:Hou elkaar in de gaten en geef een gil als het misgaat bij de puntentelling, het op volgorde zetten of als er andere spelregels worden overtreden. Als je een fout maakt krijg je 3 punten aftrek! Degene die de fout ontdekt krijgt er 3 punten bij. (Dit geldt uiteraard alleen voor degenen die nog in de lijst staan.)
Mwah, zo streng zijn we nou ook weer niet. De lijst die borisz postte was correct.quote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef iBenny het volgende:
borisz, TheVulture...
[..]
...Is niet dikgedrukt![]()
[..]
Krijg ik nou...
[..]
...?![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:05 schreef Rauzer het volgende:
*knip*
charmed_angel -2: Durft geen Ajax te zeggen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
+ 2 Rauzer Omdat hij ook wel lief is![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:08 schreef borisz het volgende:xGinox - -1
Gordon: Wie?
Angela: Kom eens vaker in XFA en je maakt een betere kans
Rookhuizen: Sorry je mag niet in mijn bed slapen
Van Tijn: Nou.. Ik weet niet eens wie je bent dus waarom mag je dan blijven?
XGinox druipt af.
..de volgorde is niet aangepast en dat staat wel in de regels.quote:UltraR - 11
Japz_u2 - 9
Tomoya - 11
Sorry boriszquote:Kopieer de lijst met punten van je voorganger en pas daarin de scores aan. Geef je keuzes in bold aan zodat ze makkelijk te herkennen zijn. Vergeet niet om de lijst op volgorde te zetten.
Ik heb écht moeite met rekenenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
Foutje ontdekt!!
Marlalala heeft ClearGreen (per ongeluk) 3 punten gegeven ipv 2!!
Hierzo!
Cleargreen heeft dus 22 punten ipv van de 23 punten nu
(en ik dus 3 punten erbij)
lijkt me ook dat die geschrapt kan worden. Als er een foutje wordt gemaakt kun je elkaar er toch op wijzen of helpen... Zo moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:41 schreef Rauzer het volgende:
Wat een achterlijke regel met die drie min en pluspunten
Mee eens, maar durfde niks te zeggenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:41 schreef Rauzer het volgende:
Wat een achterlijke regel met die drie min en pluspunten
wat is KLBquote:Op donderdag 22 april 2010 18:24 schreef Joooo-pi het volgende:
charmed_angel -2, te provocerend, dit is XFA, geen VBL of KLB![]()
De klaagbaak is volgens mij het grootste subforum op fok! en het gaat minder om klagen en meer om TS bashen. Wel vermakelijk overigens, maar dat moet je niet in elk subforum doen.quote:
Nee joh! Mercu is veeeel erger! Iedereen maakt wel eens een foutje tochquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:58 schreef Marlalala het volgende:
Oh, ben weer lekker bezig. Wilde eerst Mercu minpunten geven, toen toch maar niet en ben vergeten haar terug te plakken![]()
Gr,
Marlalala Mercu de Tweede
Hey je heb mercu een puntje teveel aftrek gegeven!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef Rauzer het volgende:
Marlalala - 30
iBenny - 24
Cee - 23
Joooo-pi - 23
-Vaduz- - 23
ClearGreen - 22
Anonymousz - 21
ranja - 21
Steve - 19
Bartjebart - 19
borisz - 19
sbientje - 19
shiNinG_staR - 19
MissBliss - 17
chansadres - 17
Rauzer - 17
Michellee - 17
Harajuku. - 17
TheVulture - 17
promiss79 - 17
Stefkeeh - 17
Tabloid - 17
Maartel - 17
Woelli - 17
Deceit - 16
Mestras - 15
Chell - 15
Fir3fly - 15
Koen66 - 15
Leigh - 15
Seam - 15
NoNickOne - 15
PatriQue89 - 15
Pheno - 15
Pisces29 - 15
Re - 15
Symphonic - 15
D. - 15
eleusis - 15
Shoombak - 13
Paul - 13
Oidale - 13
Silvieja - 13
Tomoya - 13
Urnie - 13
Sapphire - 11
TrailerTrash - 11
moemoe - 11
J-net - 11
charmed_angel - 9
Bos81 - 9
Skeletor - 9
UltraR - 7
Japz_u2 - 3
mercu - 2
Mercu -2: Nog niet gezien hier.
moemoe -2: ook niet veel actief
Steve +2: Glee is idd tof
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey je heb mercu een puntje teveel aftrek gegeven!
Dat is 3 punten voor mij erbij![]()
Ik ga stemmen na Ranja!
Deze moeten volgens mij ook nog verrekend worden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:13 schreef Tomoya het volgende:
Mercu is van de lijst verdwenen. Marlalala -3 en ik dus +3? Ik heb dit nog niet in de stemmen verwerkt.
Ja en diegene die het foutje ontdekt krijgt +3quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:02 schreef Deceit het volgende:
Ff een stomme vraag.. dus als je een naam vergeten hebt terug te zetten enzo krijg je geen -3?
Jepquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze moeten volgens mij ook nog verrekend worden?
quote:# Hou elkaar in de gaten en geef een gil als het misgaat bij de puntentelling, het op volgorde zetten of als er andere spelregels worden overtreden. Als je een fout maakt krijg je 3 punten aftrek! Degene die de fout ontdekt krijgt er 3 punten bij. (Dit geldt uiteraard alleen voor degenen die nog in de lijst staan.)
Het zijn er 6quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het kan dat er 4 mensen zijn die een evental punten hebben... we zijn toch begonnen met oneven punten..?
Tuurlijk en we hebben nog een hele lijst te gaan, dus ik dacht ik kick er maar alvast een paar naar benedenquote:
Nee, inderdaad. Misschien kunnen we beter ook 2x min en 1x plus doen, zoals in de kandidateneditie.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk en we hebben nog een hele lijst te gaan, dus ik dacht ik kick er maar alvast een paar naar beneden
(het schiet trouwens, sowieso niet echt op he?)
Haha, daar lijkt het wel heeel erg op he?quote:
haha wat stom! bedankt voor de tip, het is aangepast.quote:Op zondag 25 april 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
stefkeeh, kijk nog eens naar je lijstje.. die is een rommeltje (alles staat er dubbel in)
'Voordat je reageert'quote:Op maandag 26 april 2010 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is dit voor een slechte tekst hierboven
Je hebt Sapphire niet op de juiste plek staan...quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Voordat je reageert'
ik vind het competitievervalsing
Best wel grappigquote:Op maandag 26 april 2010 10:22 schreef Symphonic het volgende:
Het was een grapje van iemand, heb het maar even weggehaald
Dat wel...quote:Op maandag 26 april 2010 11:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Het heeft me wel punten gekost.
Grappig dat dat gelijk opvalt.quote:
Al hersteldquote:Op maandag 26 april 2010 16:39 schreef UltraR het volgende:
Oeeeeh, ik ga 3 pluspunten krijgen door mezelf 4 en Ranja 3 punten omlaag te schoppen!
?quote:Op maandag 26 april 2010 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt Sapphire niet op de juiste plek staan...
(krijg ik er nu 3 punten bij?![]()
)
Ik had zo'n soortgelijke fout gevonden, had een melding gemaakt en de grote baas (ClearGreen) een PM gestuurd.. Ik kreeg toen dit als antwoord..quote:
quote:Hij heeft het op tijd aangepast vind ik.
Ja maar... ja maar...quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had zo'n soortgelijke fout gevonden, had een melding gemaakt en de grote baas (ClearGreen) een PM gestuurd.. Ik kreeg toen dit als antwoord..
[..]
en aangezien het (daarna) wel verbeterd is, denk ik het neit.. maar CG mag het zeggen
Dat had ik ookquote:Op maandag 26 april 2010 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar...
Het is pas een dag later aangepast. En 3 of 4 posts ertussen hebben de fout niet verbeterd...
Maar ben benieuwd naar wat CG zegt
Ik vind het wel mogen.quote:Op maandag 26 april 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Huh rauzer volgens mij gaat het niet goed. Heb je wortels in je ogen.
Je heb Paul op 1 gezet, en die stond toch op 3
Ja, goed gezien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
Heb in onderstaande post een fout uit Joooo-pi's lijst gecorrigeerd. Hij had Anonymousz 2 minpunten gegeven. Maar dat was de 4e persoon...
Nu wel +3?
Gloeiende jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
Heb in onderstaande post een fout uit Joooo-pi's lijst gecorrigeerd. Hij had Anonymousz 2 minpunten gegeven. Maar dat was de 4e persoon...
Nu wel +3?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ik na Cee moet gaan stemmen...\
Dus laat ik dat maar gaan doen
Oeps, ik deed het weerquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:20 schreef Cee het volgende:
iBenny -2. Hoewel deze user me naar 't hart staat, heeft hij niet alleen eenmaar ook een
smiley gebruikt in de zelfde zin als 'Mika', wat deze popliefhebster in hart en nieren niet toe kan staan en daarmee ook fel afstraft met twee welverdiende minpunten. Eén voor elke onrechtmatig gebruikte smiley.
Spel dan iig mijn naam goedquote:-2 iBenny; mensen willen bedanken omdat je zo hoog staat voordat het spel ook maar een beetje voorbij is, is niet handig
-2 Deciet; spelling:
-2 Urnie; Bert Rulez!
Enkel op de kandidaten die jij toevallig wel leuk vind.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:12 schreef ClearGreen het volgende:
UltraR -2, doet niks anders dan zeiken sinds Romy eruit is.
Ik heb helaas absoluut gehoor en dat heeft echt geen reet met smaak te maken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:12 schreef ClearGreen het volgende:
Symphonic -2, het is mij niet duidelijk of hij serieuze gehoorproblemen heeft of gewoon een hele slechte smaak.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
-2 iBenny; mensen willen bedanken omdat je zo hoog staat voordat het spel ook maar een beetje voorbij is, is niet handig
quote:charmed_angel +2 Kim
charmed_angel -2 6-2
Symphonic -2 absoluut gehoor
Er staat niet expliciet bij dat je de punten aan verschillende users moet geven.quote:In elke stemronde geef je aan drie users twee plus- of minpunten.
Er staat wel heel duidelijk: ... geef je aan drie users...quote:Op zondag 2 mei 2010 22:35 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Er staat niet expliciet bij dat je de punten aan verschillende users moet geven.![]()
Dat is wel de bedoeling natuurlijk en zo moet het vanaf nu ook, maar ranja's stemmen blijven geldig.
Dit klopt, er zijn fouten gevonden. Dan krijg je 3pluspunten.. Aangezien we met minpunten beginnen en 3 bijkrijgt, krijg je evenscoresquote:Op zondag 2 mei 2010 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik trouwens eens uitzoeken waar de fouten zijn gemaakt(aangezien er opeens "even" scores zijn)..?
Dat kan gewoon hoor...Als je een fout maakt krijg je 3 punten aftrek en dan kun je op een even score uitkomen.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik trouwens eens uitzoeken waar de fouten zijn gemaakt(aangezien er opeens "even" scores zijn)..?
Die even scores komen door users die fouten in een lijst van een ander hebben gevonden. Zij kregen er 3 punten bij, diegene die de fout gemaakt heeft 3 punten eraf...quote:Op zondag 2 mei 2010 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
edit: zeggen we met z'n 3en tegelijk...
Maar niet drie verschillende users. Maar dat is wel de bedoeling natuurlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er staat wel heel duidelijk: ... geef je aan drie users...
Onzin, twee keer c_a en een keer symphonic zijn gewoon twee users. Of er nou verschillende staat of niet, het blijft twee users en dat is dus tegen de regels.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:18 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Maar niet drie verschillende users. Maar dat is wel de bedoeling natuurlijk.
Als iemand zegt dat je 3 cadeaus krijgt, hij geeft je cadeau A, cadeau B en dan nogmaals cadeau A. Hoeveel cadeaus heb je dan gekregen?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:18 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Maar niet drie verschillende users. Maar dat is wel de bedoeling natuurlijk.
Maar dat is anders... jij kan toch geen 2 users zijn?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat je 3 cadeaus krijgt, hij geeft je cadeau A, cadeau B en dan nogmaals cadeau A. Hoeveel cadeaus heb je dan gekregen?
Sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ziedaar de reden waarom de punten van ranja onzin zijn, iemand kan geen 2 users zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat is anders... jij kan toch geen 2 users zijn?
Ja, als je het zo leest heb je wel gelijk. De punten van ranja moeten dus worden afgekeurd. Juiste stand nu dus:quote:Op zondag 2 mei 2010 23:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Onzin, twee keer c_a en een keer symphonic zijn gewoon twee users. Of er nou verschillende staat of niet, het blijft twee users en dat is dus tegen de regels.
sjongejonge, zoveelste keer alquote:Op maandag 3 mei 2010 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat doe je je geeft vaduz punten. Dus 3 punten erbij voor mij en 3 eraf voor rauzer. En vaduz weer op 29.
Moet je nog wel de juiste lijst plaatsenquote:
Volgens mij kan dat niet, maar wil je morgenochtend wel minpunten geven. Iedereenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:14 schreef Deceit het volgende:
ik wil me uitschrijven!!!!
Ik vind het wel meevallenquote:
Deceit, watskebeurt?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:23 schreef Deceit het volgende:
iBenny - 27 voor het zoeken naar andermans fouten voor 3 punten
-Vaduz- - 27 om mijn spelling 2-punten te geven? fuck off joh
Bartjebart - 20 jij ook
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Deceit, watskebeurt?![]()
Het is maar een spelletje joh....
Blijkbaar wel... ze zijn allebei wegquote:Op maandag 3 mei 2010 20:47 schreef Rauzer het volgende:
Mensen niet zo janken allemaal. Als je niet mee wilt doen blijf dan weg, maar ga niet lopen mekkeren dat je uit de lijst wilt, dat gebeurt namelijk niet.
hmmm... we kunnen ze er ook gewoon uitlatenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zetten we ze er morgen gewoon weer ingelijk minpunten aan deceit dan
Maar dan klopt het spel niet meerquote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... we kunnen ze er ook gewoon uitlaten
Als we ze er weer indoen is de kans groot dat ze (weer) gaan klooien
Okquote:Op maandag 3 mei 2010 22:16 schreef Rauzer het volgende:
Laat ze er maar uit inderdaad, geeft alleen maar gezeik. Halen we NNO er ook uit.
UltraR is toch een manquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef borisz het volgende:
Pisces, UltraR, Silvieja werden door Gordon gedwongen een band te vormen. Pisces kwam te laat omdat ze niet in het midden mocht staan. UltraR had er geen zin meer in omdat ze van Gordon perse Whitney Houston moest zingen. Silvieja had liever Angela als jurylid. Gordon kon niet anders dan deze drie kandidaten uit het spel te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |