Volgens mij kan dat niet, maar wil je morgenochtend wel minpunten geven. Iedereenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:14 schreef Deceit het volgende:
ik wil me uitschrijven!!!!
Ik vind het wel meevallenquote:
Deceit, watskebeurt?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:23 schreef Deceit het volgende:
iBenny - 27 voor het zoeken naar andermans fouten voor 3 punten
-Vaduz- - 27 om mijn spelling 2-punten te geven? fuck off joh
Bartjebart - 20 jij ook
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Deceit, watskebeurt?![]()
Het is maar een spelletje joh....
Blijkbaar wel... ze zijn allebei wegquote:Op maandag 3 mei 2010 20:47 schreef Rauzer het volgende:
Mensen niet zo janken allemaal. Als je niet mee wilt doen blijf dan weg, maar ga niet lopen mekkeren dat je uit de lijst wilt, dat gebeurt namelijk niet.
hmmm... we kunnen ze er ook gewoon uitlatenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zetten we ze er morgen gewoon weer ingelijk minpunten aan deceit dan
Maar dan klopt het spel niet meerquote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... we kunnen ze er ook gewoon uitlaten
Als we ze er weer indoen is de kans groot dat ze (weer) gaan klooien
Okquote:Op maandag 3 mei 2010 22:16 schreef Rauzer het volgende:
Laat ze er maar uit inderdaad, geeft alleen maar gezeik. Halen we NNO er ook uit.
UltraR is toch een manquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef borisz het volgende:
Pisces, UltraR, Silvieja werden door Gordon gedwongen een band te vormen. Pisces kwam te laat omdat ze niet in het midden mocht staan. UltraR had er geen zin meer in omdat ze van Gordon perse Whitney Houston moest zingen. Silvieja had liever Angela als jurylid. Gordon kon niet anders dan deze drie kandidaten uit het spel te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |