Jepquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze moeten volgens mij ook nog verrekend worden?
quote:# Hou elkaar in de gaten en geef een gil als het misgaat bij de puntentelling, het op volgorde zetten of als er andere spelregels worden overtreden. Als je een fout maakt krijg je 3 punten aftrek! Degene die de fout ontdekt krijgt er 3 punten bij. (Dit geldt uiteraard alleen voor degenen die nog in de lijst staan.)
Het zijn er 6quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het kan dat er 4 mensen zijn die een evental punten hebben... we zijn toch begonnen met oneven punten..?
Tuurlijk en we hebben nog een hele lijst te gaan, dus ik dacht ik kick er maar alvast een paar naar benedenquote:
Nee, inderdaad. Misschien kunnen we beter ook 2x min en 1x plus doen, zoals in de kandidateneditie.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk en we hebben nog een hele lijst te gaan, dus ik dacht ik kick er maar alvast een paar naar beneden
(het schiet trouwens, sowieso niet echt op he?)
Haha, daar lijkt het wel heeel erg op he?quote:
haha wat stom! bedankt voor de tip, het is aangepast.quote:Op zondag 25 april 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
stefkeeh, kijk nog eens naar je lijstje.. die is een rommeltje (alles staat er dubbel in)
'Voordat je reageert'quote:Op maandag 26 april 2010 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is dit voor een slechte tekst hierboven
Je hebt Sapphire niet op de juiste plek staan...quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Voordat je reageert'
ik vind het competitievervalsing
Best wel grappigquote:Op maandag 26 april 2010 10:22 schreef Symphonic het volgende:
Het was een grapje van iemand, heb het maar even weggehaald
Dat wel...quote:Op maandag 26 april 2010 11:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Het heeft me wel punten gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |