Wat zijn de regels?
Let op:
En verder:
Spreekt voor zich, maar even toegevoegd.quote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef iBenny het volgende:
Tvp
ik neem aan dat je neit op jezelf mag stemmen he?
Precies, ik post hier ook nauwelijks en sta er ook in!quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Dat ik in de lijst sta![]()
Zoveel post ik hier niet
Konijn doet niet mee!quote:Konijn +2, speelt poker en dat is een plusje waard.
Ik niet.. maar vooruit..quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[i][b]+ 2 iBenny De enige neus die leuk is
...Is niet dikgedruktquote:Op maandag 19 april 2010 18:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Michellee - 17
TheVulture - 17
Steve - 15
[..]
Tamoya(Wie?) Paul(Giel) -2.
TheVulture +2, deze aasgier is een leuke user
Krijg ik nou...quote:Op zondag 18 april 2010 20:24 schreef ClearGreen het volgende:Welkom bij de XFA User Survival Game
[..]Kopieer de lijst met punten van je voorganger en pas daarin de scores aan. Geef je keuzes in bold aan zodat ze makkelijk te herkennen zijn. Vergeet niet om de lijst op volgorde te zetten.
...?quote:Hou elkaar in de gaten en geef een gil als het misgaat bij de puntentelling, het op volgorde zetten of als er andere spelregels worden overtreden. Als je een fout maakt krijg je 3 punten aftrek! Degene die de fout ontdekt krijgt er 3 punten bij. (Dit geldt uiteraard alleen voor degenen die nog in de lijst staan.)
Mwah, zo streng zijn we nou ook weer niet. De lijst die borisz postte was correct.quote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef iBenny het volgende:
borisz, TheVulture...
[..]
...Is niet dikgedrukt![]()
[..]
Krijg ik nou...
[..]
...?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |