Grappig dat dat gelijk opvalt.quote:
Al hersteldquote:Op maandag 26 april 2010 16:39 schreef UltraR het volgende:
Oeeeeh, ik ga 3 pluspunten krijgen door mezelf 4 en Ranja 3 punten omlaag te schoppen!
?quote:Op maandag 26 april 2010 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt Sapphire niet op de juiste plek staan...
(krijg ik er nu 3 punten bij?![]()
)
Ik had zo'n soortgelijke fout gevonden, had een melding gemaakt en de grote baas (ClearGreen) een PM gestuurd.. Ik kreeg toen dit als antwoord..quote:
quote:Hij heeft het op tijd aangepast vind ik.
Ja maar... ja maar...quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had zo'n soortgelijke fout gevonden, had een melding gemaakt en de grote baas (ClearGreen) een PM gestuurd.. Ik kreeg toen dit als antwoord..
[..]
en aangezien het (daarna) wel verbeterd is, denk ik het neit.. maar CG mag het zeggen
Dat had ik ookquote:Op maandag 26 april 2010 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar...
Het is pas een dag later aangepast. En 3 of 4 posts ertussen hebben de fout niet verbeterd...
Maar ben benieuwd naar wat CG zegt
Ik vind het wel mogen.quote:Op maandag 26 april 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Huh rauzer volgens mij gaat het niet goed. Heb je wortels in je ogen.
Je heb Paul op 1 gezet, en die stond toch op 3
Ja, goed gezien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
Heb in onderstaande post een fout uit Joooo-pi's lijst gecorrigeerd. Hij had Anonymousz 2 minpunten gegeven. Maar dat was de 4e persoon...
Nu wel +3?
Gloeiende jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
Heb in onderstaande post een fout uit Joooo-pi's lijst gecorrigeerd. Hij had Anonymousz 2 minpunten gegeven. Maar dat was de 4e persoon...
Nu wel +3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |