Die op het plaatje of Yasha?quote:Op zondag 18 april 2010 15:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Hoor jij niet aan het Waalstrandje te liggen nu?
Waarom zou ik aan het waalstrandje moeten liggen als ik een tuin van ikweetniethoeveel vierkante meters tot mijn beschikking hebquote:Op zondag 18 april 2010 15:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Hoor jij niet aan het Waalstrandje te liggen nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op zondag 18 april 2010 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
IK REED NET ACHTER VERKEERSREGELAAR TOON!!!
echt kut dat ik mikkies nummer niet heb opgeslagen nog, anders had ik m kunnen bellen dat ie ff uit t raam moest kijken
Wie is verkeersregelaar Toon?quote:Op zondag 18 april 2010 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
IK REED NET ACHTER VERKEERSREGELAAR TOON!!!
echt kut dat ik mikkies nummer niet heb opgeslagen nog, anders had ik m kunnen bellen dat ie ff uit t raam moest kijken
Nooit van gehoord. En waarom achter een tinyurl? Ik was al bang gerickrolled te wordenquote:
volgens mij was der zo'n anti lmgtfy beleid hierquote:Op zondag 18 april 2010 18:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. En waarom achter een tinyurl? Ik was al bang gerickrolled te worden
Regelovertreding! Ban!!!quote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef royjn het volgende:
[..]
volgens mij was der zo'n anti lmgtfy beleid hier
Heb ik nu mijn eerste note te pakken?quote:
dat calculeer je niet eens in tegenwoordig ? hoelang weet je dat nu alquote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had ook gewoon vantevoren kunnen weten dat er van studeren niks zou komen dit weekend
Ik was écht van plan om wat te doen vandaag, ik heb zelfs helemaal mn superzware boek meegesjouwd, maar het terras was weer veel verleidelijkerquote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat calculeer je niet eens in tegenwoordig ? hoelang weet je dat nu al
quote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik was écht van plan om wat te doen vandaag, ik heb zelfs helemaal mn superzware boek meegesjouwd, maar het terras was weer veel verleidelijker
Vliegen ze met Ryanair? Ik heb begrepen dat die namelijk t/m woensdagavond alle vluchten gecancelled hebben.quote:Op zondag 18 april 2010 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet zeggen dat ik voor sommige vakken toch wel redelijk bezig ben
Komen net van mijn ouders terug, oom en tante waren er ook, was gezellig..
Mijn ouders hebben voor aankomende woensdag vanuit Weeze een vlucht naar Spanje, ben benieuwd of ze kunnen gaan
Ow en verder hebben IB en ik iets met straatlantaarns, standaard als wij in de bocht van de a50 naar de a15 (richting nijmegen dus) rijden springt er een lamp aan of uit
Ik had gehoopt dat er fatsoenlijk bier in de Bonus zou zijn deze week, Brandquote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef Mikkie het volgende:
Tering! Vorige keer drie kleine kratjes Brand voor een tientje bij de Appie... nu dezelfde drie kleine kratjes voor 13 euro!. Toch maar ergens anders een nieuwe biervoorraad halen dan
Schraal? Er is gewoon weinig aan te doen. Ze kunnen wel zeggen 'Schijt, we vliegen gewoon toch!', maar als dan al die kisten als regendruppels uit de lucht flikkeren staan al die zeikerds wel met hun handjes op voor een schadevergoedingquote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
Wel schraal ditWel netjes dat iedereen nu meteen kan inschrijven voor een refund
Nouja, als er risico is dat de motoren vollopen en ontploffen als gevolg van al dat roet, snap ik op zich wel dat ze zekerheid prefererenquote:Op zondag 18 april 2010 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik belde ze net en toen zaten ze al te kijken ja, want ze hadden op teletekst gekeken..
Best apart, Ryanair is namelijk normaal niet van het cancellen als het niet hoeft.. Toen die dag dat ik half gestrand was gingen bijna alle ryanairvluchten nog door enzo.. Maar er stond ook bij dat ze duidelijkheid wilde schaffen enzo.. Naja ze moeten morgen maar even de mensen bellen met wie ze gaan (die hebben een huis daar) en dan maar herboeken ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |