Hahaha, ik wist niet dat er mensen waren die zichzelf verhuurden als verkeersregelaar.quote:Verkeersregelaar Toon,
professionele partner bij:
▪ wegomleidingen
▪ verkeersongevallenhulpverlening
▪ calamiteitenbestrijding
▪ transportbegeleiding
▪ rouwstoetbegeleiding
▪ grootschalige evenementen
▪ stille tochten
Klacht: Mensen die verkeersregelaar Toon hatenquote:Het spijt me Toon,
maar ik vind je, zonder je ooit ontmoet te hebben, een verschrikkelijke prutser. Hoe kan je het in je hoofd halen om:
In een GELE jas, die niet voldoet aan de wettelijke voorschriften zoals in artikel 2 WVW voldoet, het verkeer te regelen?
Een burgerauto te rijden, dit een hulpverleningsvoertuig te noemen, en blauwe lampen in de grille te verstoppen?
Zwarte handschoenen te dragen, terwijl in datzelfde artikel 2 WVW staat, dat wanneer een verkeersregelaar handschoenen draagt, deze helder wit horen te zijn?
Op je eigen website jezelf proberen te promoten, en een WETTELIJK ONGELDIG stopteken te geven met je linkerhand?
Ik hoop, dat alles altijd goed met je zal gaan Toon, maar als je ooit voor mijn auto komt te staan, zowel privé alswel wanneer ik aan het werk ben, haal ik je persoonlijk van de weg af.
Robin van den Brink
Traffic Support Verkeers- en Vervoers-diensten.
Competitiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klacht: Mensen die verkeersregelaar Toon haten
Harde business zo te zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klacht: Mensen die verkeersregelaar Toon haten
Zie mijn klachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:42 schreef Biels het volgende:
Toon is een absolute winnaar. En daar kan TS helaas niet mee omgaan.
Het Toonmobielquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:45 schreef TeringHenkie het volgende:
Aangeven bij de politie die kerel, hij monteert blauwe flitslampen op z'n auto
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:42 schreef BoerBert het volgende:
Vind dit meer wat voor ONZ ofzo, opzich wel goed dat hij het doet ja
Is dat nou de "famfare" achter hem?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:45 schreef TeringHenkie het volgende:
Aangeven bij de politie die kerel, hij monteert blauwe flitslampen op z'n auto
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |