Hahaha, ik wist niet dat er mensen waren die zichzelf verhuurden als verkeersregelaar.quote:Verkeersregelaar Toon,
professionele partner bij:
▪ wegomleidingen
▪ verkeersongevallenhulpverlening
▪ calamiteitenbestrijding
▪ transportbegeleiding
▪ rouwstoetbegeleiding
▪ grootschalige evenementen
▪ stille tochten
Klacht: Mensen die verkeersregelaar Toon hatenquote:Het spijt me Toon,
maar ik vind je, zonder je ooit ontmoet te hebben, een verschrikkelijke prutser. Hoe kan je het in je hoofd halen om:
In een GELE jas, die niet voldoet aan de wettelijke voorschriften zoals in artikel 2 WVW voldoet, het verkeer te regelen?
Een burgerauto te rijden, dit een hulpverleningsvoertuig te noemen, en blauwe lampen in de grille te verstoppen?
Zwarte handschoenen te dragen, terwijl in datzelfde artikel 2 WVW staat, dat wanneer een verkeersregelaar handschoenen draagt, deze helder wit horen te zijn?
Op je eigen website jezelf proberen te promoten, en een WETTELIJK ONGELDIG stopteken te geven met je linkerhand?
Ik hoop, dat alles altijd goed met je zal gaan Toon, maar als je ooit voor mijn auto komt te staan, zowel privé alswel wanneer ik aan het werk ben, haal ik je persoonlijk van de weg af.
Robin van den Brink
Traffic Support Verkeers- en Vervoers-diensten.
Competitiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klacht: Mensen die verkeersregelaar Toon haten
Harde business zo te zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klacht: Mensen die verkeersregelaar Toon haten
Zie mijn klachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:42 schreef Biels het volgende:
Toon is een absolute winnaar. En daar kan TS helaas niet mee omgaan.
Het Toonmobielquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:45 schreef TeringHenkie het volgende:
Aangeven bij de politie die kerel, hij monteert blauwe flitslampen op z'n auto
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:42 schreef BoerBert het volgende:
Vind dit meer wat voor ONZ ofzo, opzich wel goed dat hij het doet ja
Is dat nou de "famfare" achter hem?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:45 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
meld misdaad anoniemquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:45 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
En een boete voor voeren van mistlicht waar dat niet nodig is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:45 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
is dat eigelijk verboden? en wat voor boete krijg je danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:45 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
Is verboden als ze aangesloten zijn ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat eigelijk verboden? en wat voor boete krijg je dan
Man rijdt met blauwe flitsers in grillequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat eigelijk verboden? en wat voor boete krijg je dan
quote:Het spijt me Toon,
maar ik vind je, zonder je ooit ontmoet te hebben, een verschrikkelijke prutser. Hoe kan je het in je hoofd halen om:
In een GELE jas, die niet voldoet aan de wettelijke voorschriften zoals in artikel 2 WVW voldoet, het verkeer te regelen?
Een burgerauto te rijden, dit een hulpverleningsvoertuig te noemen, en blauwe lampen in de grille te verstoppen?
Zwarte handschoenen te dragen, terwijl in datzelfde artikel 2 WVW staat, dat wanneer een verkeersregelaar handschoenen draagt, deze helder wit horen te zijn?
Op je eigen website jezelf proberen te promoten, en een WETTELIJK ONGELDIG stopteken te geven met je linkerhand?
Ik hoop, dat alles altijd goed met je zal gaan Toon, maar als je ooit voor mijn auto komt te staan, zowel privé alswel wanneer ik aan het werk ben, haal ik je persoonlijk van de weg af.
Robin van den Brink
Traffic Support Verkeers- en Vervoers-diensten
1 |
Dat gastenboekbericht is in 38 posts al 3 keer voorbij gekomen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
Het spijt me Toon,
Robin van den Brink
uit het gastenboek
en aquarius op de achtergrond, happy hardcore
Wtf, maak je druk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
Het spijt me Toon,
Robin van den Brink
Wat een baggersite zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:50 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn ogen doen pijn van z'n website. Mij te geel.
Ja die josti bij die ambulance, volgens mij was het knipperende effect later toegevoegd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:25 schreef GhostfaceKillah het volgende:
Die gast doet doet me denken aan die foto van die dwerg bij die ambulance, met die flikkerende lampjes, die ie van het internet af wou hebben, en er zelfs zogenaamde advocatenbrieven over ging sturen. De insiders weten waar ik het over heb.
geen ideequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:25 schreef GhostfaceKillah het volgende:
Die gast doet doet me denken aan die foto van die dwerg bij die ambulance, met die flikkerende lampjes, die ie van het internet af wou hebben, en er zelfs zogenaamde advocatenbrieven over ging sturen. De insiders weten waar ik het over heb.
Die reactie van Traffic Support in zijn gastenboek!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die josti bij die ambulance, volgens mij was het knipperende effect later toegevoegd.
Hmm zelfs Koos Spee meld zich in zn gastenboek
quote:Het spijt me Toon,
Robin van den Brink
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:43 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die reactie van Traffic Support in zijn gastenboek!![]()
[..]
Aanschouw zijn graf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:23 schreef GizartFRL het volgende:
WTF???
Slecht moment om grapjes te maken dus...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Aanschouw zijn graf.
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
oh en ik was 'Babette', dus je faalt Gizart
Ik lees het alleen op zijn gastenboek, ken die beste man niet eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:29 schreef NikkelCobalt het volgende:
Whehe welke fokker heeft hem doodverklaard? Gizart?
Party Animals - Hava Naquila (8) dat komt er bij mij uit de speakersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
[knip]
en aquarius op de achtergrond, happy hardcore
Van wie is die?quote:Rust zacht Toon.
Zal je nooit vergeten, al die nachten samen terwijl je vrouw dacht dat je het verkeer moest regelen.
X van je geheime lover.
Thuis bij tv gelderlandquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:37 schreef swollywood het volgende:
http://www.garnierstreami(...)9%20001%20Nieuws.wmv
Vanaf 3.21 min.
Wat een kerel! En een heleboel flitslampjes op zijn Kia Carens!
Droeftoeter, dit is al de vijfde keer dat iemand dit bericht plaatst in dit topic. Durf met je bijdehandte voorkomen eerst het topic door te lezen voordat je de ontzettende Sherlock Holmes gaat uithangen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:43 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die reactie van Traffic Support in zijn gastenboek!![]()
[..]
Normaal lees ik bijna altijd eerst het hele topic en nu toevallig een keer alleen de startpost gelezen en de 1e pagina vluchtig doorgescrolled en de 2e pagina gelezen en dan wordt ik direct door een crewlid uitgemaakt voor droeftoeter en heb ik een bijdehand voorkomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Droeftoeter, dit is al de vijfde keer dat iemand dit bericht plaatst in dit topic. Durf met je bijdehandte voorkomen eerst het topic door te lezen voordat je de ontzettende Sherlock Holmes gaat uithangen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
Het staat er allemaal nog in
http://www.tboek.nl/gastenboek/verkeersregelaartoon
Niet meer dan logisch dat de beheerder dat wilquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:47 schreef smegmanus het volgende:
Hartelijk dank voor het plaatsen van het bericht.
De beheerder wil graag eerst het bericht goedkeuren voordat het geplaatst wordt
Sow, inderdaad jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef Adfundum het volgende:
Het gastenboek is een beetje opgeschoond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |