Wij ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:35 schreef oh-oh het volgende:
YAaaaaaaaay eindelijk.
En wat een leuk verslag!
Spannend he![]()
Ik vind het zo leuk en bijzonder dat jij dr een van Nessa neemt
We hebben een weekkalender gemaakt en die hangt op de koelkastquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Lieieieieief!![]()
En wat zijn ze al groot als je kijkt naar mama Apple!![]()
Dat wordt dagen afstrepen op de kalender.
nerd!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:00 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben een weekkalender gemaakt en die hangt op de koelkastElke week een andere kleur om weer een datum door te strepen.
En ik heb geyoutubeden het is gelukt
Ja zeker weten, twaalf lange weken waren het, maar ze gaan voorbijquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:52 schreef Maes het volgende:
Lange, lange wekenmaar ze gaan voorbij Senes, daar weet jij ook alles van
Learned from the bestquote:
Ja hèquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja zeker weten, twaalf lange weken waren het, maar ze gaan voorbij![]()
Ze zijn echt heel erg cute maes
Eeuh Greys, hoest met roken?quote:
Maare.....ik moet wel zeggen dat ik onze honden die we als pup gekocht hebben al met zeven weken naar ons toe mochten!quote:
Als ons hondje op gewicht is mag het misschien wel met 9 wekenquote:Op zondag 18 april 2010 00:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Maare.....ik moet wel zeggen dat ik onze honden die we als pup gekocht hebben al met zeven weken naar ons toe mochten!Scheelt toch drie weken wachten!
Leukquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Maes, ik hoor uit hele betrouwbare bronnen dat R echt ongelooflijk goed kan zingen
Laat ze ook wel merken hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Phoebs in tha houseeeee!
Ik vind de foto van Apple met babies echt zo lief, ze kijkt zo trots, moeders!![]()
Ze zijn echt zo cutequote:Op zondag 18 april 2010 20:12 schreef Maes het volgende:
Oh en gelukkig hebben we nog meer foto's genomen![]()
Diepe rust![]()
[ afbeelding ]
En mama Apple nog een keer![]()
[ afbeelding ]
En babiesquote:
Ja, ze kijkt een beetje lodderig op die eerste fotoquote:
Ja hèquote:Op maandag 19 april 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een prachtig lief koppie heeft ze
Ze had wel je echte dochter kunnen zijn![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 21:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja, ze kijkt een beetje lodderig dromerig op die eerste foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:40 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Twee mooie meisjes!Speciaal hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Nee nog niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Maesebabies![]()
Weet je al welke jullie "krijgen"?
Ze zijn allemaal leuk en lief en schattigquote:
Aka Fiebs of Pukkie (maar zo noem ik alle hondjesquote:Op zondag 2 mei 2010 11:48 schreef nokwanda het volgende:
Het enige dat je weet is dat het een meisje zal zijn dat Fiebie gaat heten (Fiepje)?
Je hebt ze gezienquote:Op zondag 2 mei 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg fuck die meisjes en neem Walter
![]()
Nah, ik val nou eenmaal altijd op mannen, ze zijn echt allemaal nice nice en kjoet
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:04 schreef Maes het volgende:
Kijk nou wat onze fokster net stuurde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ah gadver, wat kut zegquote:Op maandag 10 mei 2010 12:06 schreef Maes het volgende:
Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar het komt erop neer dat het pupje te klein en te fragiel is (door de DA geconstateerd) en de fokster gaat dat dus niet aan ons verkopen. Rest van de pups is al toegezegd aan anderen.
Voor we hier allemaal de fokster gaan afbranden wil ik zeggen dat ik in eerste instantie het (om het zacht te zeggen) niet leuk vond haar beslissing. Haar intentie is om sterke hondjes te fokken en als er dan 1 bij zit die geen goede levensverwachting (nog) heeft neemt zij de verantwoording en verkoopt dus dat pupje niet.
Ik ben druk bezig met te kijken hoe we nu verder moeten en voor ik hier dingen ga zetten die nog niet zeker zijn..........................Wordt vervolgd
Pup blijft bij de foksterquote:
Ja misschien wel maar volgens de DA zit dat er niet in.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah gadver, wat kut zeg![]()
Aan de ene kant goed dat ze jullie geen ongezonde pup wil verkopen, maar ik kan me zoooo voorstellen dat jullie je er enorrrrrm op verheugd hebben![]()
Maar mocht pup ineens een groeispurt krijgen en een gezonde rolmops worden? Mag ze dan wel naar jullie toe?
Wat vreselijk balen zeg.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja misschien wel maar volgens de DA zit dat er niet in.
Ik heb er niks meer over gehoord maar ben nu verder aan het kijken (bij andere fokkers)quote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh, dus die andere die eerst nog wel een optie is is dat nu ook al niet meer?
Ik vind het echt zoooooooo onwijs kut
Tranen natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat vreselijk balen zeg.![]()
Hoe reageerde R.?
Pff, ik kan dr nog steeds niet bij hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb er niks meer over gehoord maar ben nu verder aan het kijken (bij andere fokkers)
Gezellige boel dusquote:
Mijn eerste reactie ookquote:Op maandag 10 mei 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
Ik ga haar niet afbranden hoor, maar is het niet een smoesje omdat ze de pup stiekem toch liever zelf wilde houden?Nou ja, daar ga je toch nooit echt achter komen denk ik.
Nee hèquote:Op maandag 10 mei 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pff, ik kan dr nog steeds niet bij hoor.
Ik zie dr ook nog steeds niet online...
Jawel en dat gaf ze ook steeds aan. De laatste keer dat we er waren heeft ook haar man het nog toegelicht maar ik (in mijn enthousiasme) zag het niet zo somber in.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellige boel dus![]()
Had ze zelf niet door dan dat pupje achter bleef qua groei?
Ach Maes, wat rot. Je kijkt er al zo lang naar uit.....quote:Op maandag 10 mei 2010 12:06 schreef Maes het volgende:
Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar het komt erop neer dat het pupje te klein en te fragiel is (door de DA geconstateerd) en de fokster gaat dat dus niet aan ons verkopen. Rest van de pups is al toegezegd aan anderen.
Voor we hier allemaal de fokster gaan afbranden wil ik zeggen dat ik in eerste instantie het (om het zacht te zeggen) niet leuk vond haar beslissing. Haar intentie is om sterke hondjes te fokken en als er dan 1 bij zit die geen goede levensverwachting (nog) heeft neemt zij de verantwoording en verkoopt dus dat pupje niet.
Ik ben druk bezig met te kijken hoe we nu verder moeten en voor ik hier dingen ga zetten die nog niet zeker zijn..........................Wordt vervolgd
Mijn eerste indruk is juist die van een heel erg integere fokster, al is dat een teleurstelling voor jullie, en vooral voor R.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie ookMaar ze kan niks met die pup, niet fokken en niet showen. Ze verdient er dus ook niks aan
Niks niet afwachten, dinsdag na de pinkster krijgt ze haar enting en dan mag ze in het weekend daarna naar ons. En ze mag bij jou op vakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansiequote:Op zondag 16 mei 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar Fritskleurige zijn veul leukerder dan bruine natuurlijk!
Is deze wel zeker weten voor jullie of moeten jullie hier ook weer afwachten en hoe oud is ze en wanneer komt ze en mag zij dan ook bij mij op vakantieeeeeeeeeeeee????????
* mee wilquote:Op zondag 16 mei 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Wat leuk dat je nu toch een nieuw gezinslid krijgt!
* Cat mailen gaat voor een Rotterdam-en-omgeving-meet *
Ohhhhhhhh, gemist in mijn weekendje weg!quote:Op zondag 16 mei 2010 09:39 schreef Maes het volgende:
Ik vind het enorm jammer dat het gelopen is zoals het gelopen is maar er is niets aan te veranderen.
Inmiddels hebben we de contacten aangehaald met een fokker die we vorig jaar op de show in Rotterdam hebben leren kennen en ze hebben pupsGeen chocobruine en ook geen lh teefje maar wel Lovely one
![]()
[ afbeelding ]
En zo te zien is ze bij R al helemaal vertrouwd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*kijkt in mailbox*quote:Op zondag 16 mei 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Wat leuk dat je nu toch een nieuw gezinslid krijgt!
* Cat mailen gaat voor een Rotterdam-en-omgeving-meet *
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Mor![]()
Al enige tekenen van een naderende bevalling?
Spannend!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:07 schreef Maes het volgende:
Nou wat leuk dat je het vraagt![]()
Phoebe heeft afgelopen dinsdag haar 2e inenting gehad en volgens Nico (de fokker) heeft ze geen kik gegeven, die stoere meidVerder begint ze al een beetje naar haar naam te luisteren en doet ze poepjes en plasjes al keurig op de krant.
Ze stoeit het liefst met haar broer Remi (is nog niet geplaatst vandaar de naam).
Eigenlijk wilden we dit weekend nog een keer gaan kijken maar dat kon voor de fokker alleen op zondag en dan kan R nooit want dan moet ze naar haar moeder. Dus moeten we nu nog 8 nachtjes slapen en dan kunnen we haar ophalen![]()
![]()
Oeh wat lief!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:36 schreef Maes het volgende:
We hebben een nieuwe Ikea knuffelrat meegenomen naar het nest en Phoebe ermee laten spelen en toen we die knuffel weer aan Bob gaven ging het staartje als een helicoptertje in het rond. De geur is iig goedgekeurd![]()
Maar de echte kennismaking is pas volgende week. En best wel spannend vind ik.
Nee joh, ik zag dat ook geen probleem zijn. Bob is haske sociaal, daar weet ik alles van, met Bink was het vanaf het begin ook dikke mikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Bobje is afgelopen weekend al chihuahuaproof gebleken , dat wordt echt geen enkel probleem
Hm, daar zeg je wat ja... Da's een vrij onvoorspelbare inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:58 schreef Maes het volgende:
Ik ben meer bang voor de Maeskat eerlijk gezegd
QFTquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Neeeee joh, dat duurt nog weeeeeeeeeken dagenNa pinksteren denk ik zelf.
Maes, wat een snoeppie!
Ja, wanneer kunnen we een rotterdam-knuffeltour doen?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:47 schreef Maes het volgende:
Ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig van
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:47 schreef Maes het volgende:
Ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig van
Ik kan het me voorstellen.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:23 schreef Maes het volgende:
Ja, ze is er
![]()
Ze is schattig en lief en eigenwijs en ook nog een beetje bangFoto's komen eraan!!!!!!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:23 schreef Maes het volgende:Ja, ze is er
![]()
Ze is schattig en lief en eigenwijs en ook nog een beetje bangFoto's komen eraan!!!!!!
Bij sommige foto's heb je de thumbnail, te herkennen aan "th_" ervoor, geplaatst, bv. th_zaterdag063.jpg.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:20 schreef Maes het volgende:
Ik snap het echt niet met die foto's plaatsen. Fok works in mysterious ways
D'r mondhoekjes staan omhoog zodat het lijkt alsof ze altijd lachtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
Ze heeft echt een heel lieve 'gezichtsuitdrukking'
Dank ik ga erop lettenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:49 schreef Barbaaf het volgende:
Wat een dotje
[..]
Bij sommige foto's heb je de thumbnail, te herkennen aan "th_" ervoor, geplaatst, bv. th_zaterdag063.jpg.
Als je dat weghaalt krijg je wel het goede formaat:
[ afbeelding ]
t' Beste gebruik je de link die photobucket zelf geeft.
Dat is echte liefde, he! Mag ze niet mee slapen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:54 schreef Maes het volgende:
Het kleine tuigje is nog te groot![]()
Ze gaat zelf al in haar hondenhuisje zitten.
Ze is nu wat onrustig want R is net naar boven gegaan, ze is haar echt aan het zoeken
Ik denk dat ze teveel aan het knuffelen zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Ja zeg, niet eens een update over hoe dr eerste nacht gegaan is????????
Bij de fokker vonden ze haar zeker show-waardig. R gaat het iig een keer proberen, het lijkt haar zo leukquote:Op zondag 6 juni 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh op die tweede foto is ze heel Fritsig![]()
En het stacken lukt ook al heel goed zeg![]()
![]()
Hebben ze trouwens iets gezegd over eventueel showen met haar?
Ik ben blij dat Karel zn huisje nu goed gebruikt wordt ook
Oeh leukleukleukquote:Op zondag 6 juni 2010 21:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Bij de fokker vonden ze haar zeker show-waardig. R gaat het iig een keer proberen, het lijkt haar zo leuk
Hee, dat was mijn tekst!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:17 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa, élk hondje hoort een IKEA rat te hebben!![]()
Phoebe, verwend nest, heeft er natuurlijk 2. (Bob ook hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:17 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa, élk hondje hoort een IKEA rat te hebben!![]()
Als ze zo als jullie dr bij zijn niks uitvreet wat niet mag zou ik dr gewoon lekker los laten zitten, bij Bobje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:00 schreef Maes het volgende:
Eergisteren en gister in de bench en vandaag een paar keer ook los in de kamer. Ik ga dan alleen even naar de wc en ze kan me horen. Dat gaat goed.
Maar vanmiddag even naar de zolder om de was op te hangen en toen ik naar beneden kwam stond ze te piepen voor de deur. Morgen ga ik het weer proberen.
Ja echt, veel kleiner!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik wilde net een grapje maken. Dat Fiep wss kleiner of even groot is als de Ikea-rat. Maar het is ook echt zo
Whehe ja duh, die ratten zijn echt zo groot als Keesquote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik wilde net een grapje maken. Dat Fiep wss kleiner of even groot is als de Ikea-rat. Maar het is ook echt zo
Wat leukquote:Op maandag 21 juni 2010 18:03 schreef Greys het volgende:Ik heb Phoebe in het echt gezien
En vastgehouden
En ze is zoooooooo leuk!
En klein!![]()
Heyyy, hoest met jou en Tha Puck?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Geweldige foto's Maes, die rat vooral ook erbij
Ja die tags zijn geweldig. Elk halsbandje heeft inmiddels een mooi gekleurd tagjequote:Op zondag 18 juli 2010 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh de Fiebster in actie, geweldig!
Tis echt een heerlijk blij ding
Tipje van mij, doe haar altijd haar tuigje of halsband met tag met tel nr aan als ze los loopt.
Had je die tags al besteld eigenlijk?
Als ze bij mij komt heet ze ff drie weken Frits en krijgt ze zijn tag mijn mijn nr om, ik heb er pas 1 keer echt iets aan gehad maar het geeft wel een heel veilig gevoel
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja die tags zijn geweldig. Elk halsbandje heeft inmiddels een mooi gekleurd tagjeZe had hier geen halsbandje om omdat ik het trainersriempje mee had. Dat is halsband en riem in 1
Yep dat is het enige wat haar past tot nu toequote:Op maandag 19 juli 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah zoiets als een showlijntje?
Ik heb ook aan alle setjes tags hangen, en als ze los gaan dus altijd met tag
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Vanochtend is de kleine Fieps hier gedropt, Maes & co zijn op vakantie en de kleine mag bij mij logeren
Sjon was zoals te verwachten was erg wild , maar de Fiepert bijt goed van zich af en is niks niet bang.
Kees was meteen dr beste vriendinnetje, Chico vond dr ook gelijk lief, Karel vond de mensen wat eng dus die kwam niet meteen kennismaken, en Billy verzonk meteen in een diepe puppydepressie
Precies wat ik dacht dat zou gebeuren
R. kreeg Karel meteen onder de bank uit toen Maes ff naar de auto was:
[ afbeelding ]
En Kees, die kende dr nog wel van ons dagje dierentuin
[ afbeelding ]
Kijk nou wat ze had gemaakt voor mn honden:
[ afbeelding ]
Let vooral op de roze strik en het hartje bij Kees dr zakkie
Beetje bewogen , maar toen ze de deur uit gingen werd er meteen gespeeld:
[ afbeelding ]
Fieps laat Sjon gelijk ff zien wie de baas is!
[ afbeelding ]
De dames zijn meteen dikke vriendinnen:
[ afbeelding ]
Dat gaat helemaal goed komen met dat dametje hier!
[ afbeelding ]
Fijne vakantie Maes & co!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:09 schreef Strega het volgende:
Oh, wat een schatje!
Misschien is dit wel even heel goed voor Terror Sjon!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:05 schreef oh-oh het volgende:
En Kees, die kende dr nog wel van ons dagje dierentuin
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |