quote:Op maandag 26 juli 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ons eerste weekend met de Fiepster zit er alweer op.
Time flies when you are having puppy fun, wat een genot is ze, en wat is ze leuk met Sjon zeg
Soms is ze ook wel es moe ( zelden hoor) en dan wil ze ff lekker bij me liggen, of tussen mij en de laptop op tafel slapen ...
[ afbeelding ]
Ipuppyfeet :
[ afbeelding ]
Halloooooooo!
Komt er niemand spelen????
[ afbeelding ]
Jawel hoor, drukke bende is het af en toe:
Fieps is totally not impressed als Sjon op zn lazer krijgt
Maes krijgt Sjon dr echt bij als ze Fieps komt halen hoor :
Gisteravond gingen we nog ff snel naar de eeuwige grasvelden, met de auto heen, hondjes los uit de auto, hoekje om en dan sta je op prachtige velden en heuvels en kunnen ze even lekker vliegen.
Fieps vond het geweldig.
Als een kleine kruising tussen Bambi en een kikker sprong ze door het gras
[ afbeelding ]
Ze kijkt goed wat de rest doet en doet dan lekker mee:
[ afbeelding ]
Dikke vette regenbui in de verte, dat was thuis bleek later
[ afbeelding ]
Mee met de rest:
[ afbeelding ]
En een filmpje, want het was eigenlijk al te donker voor foto's:
Vannacht heeft ze prinsheerlijk in bed geslapen, en vanmorgen weer keurig buiten gepoept en geplast. En ze mocht mee naar kantoor met de naakte crew.
Tuurlijk vindt ze het ook hier leuk, en heeft ze al mn collegae al om dr kleine pootjes gewonden.
Kijk dr tussen de mannen:
[ afbeelding ]
Ssssssssssst!
[ afbeelding ]
Ik was dr ook nog ff kwijt vandaag
[ afbeelding ]
Ze slaapt hier wat, ze worstelt wat met de Sjon:
Ze slijmt bij iedereen die binnen komt voor een knuffel ( iedereen komt al de hele dag kijken naar "het scharminkel")
En oh ja, ze kan ook al heel goed trappenlopen!
Da wast wel weer ff !
't Is net of ze er gewoon hoort hè. Misschien kan Maes een nieuwe pup zoeken en deze bij oh-oh achterlatenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
TerugVolgFieps!
Het gaat beter dan jullie hadden kunnen dromen volgens mij!
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is net of ze er gewoon hoort hè. Misschien kan Maes een nieuwe pup zoeken en deze bij oh-oh achterlaten
Wat zij zegt dusquote:
Welnee, Sjon en Fieps zijn onafscheidelijk geworden, de enige oplossing is dat ze allebei naar Maes gaanquote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef Dandilion het volgende:
ah nee toch he? djonnieboy ruilen voor feebs???
Psies!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Welnee, Sjon en Fieps zijn onafscheidelijk geworden, de enige oplossing is dat ze allebei naar Maes gaan
Dat is ook lievquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies!
Van ruilen komt huilen daar doen we niet aan!
Ze krijgt m gewoon kado
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Het is een heel energiek pittig dametje:
[ afbeelding ]
quote:
Heel fijne vakantie nog Maes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef Maes het volgende:
Oooooh wat geweldig dat ze het zo fijn heeft bij jou, oh-oh!![]()
![]()
Geweldig!!!!!!!!
Als ik weg ga doe ik haar altijd in haar mandje met een brokje en zeg: ik ben er zo weer, tot straks. En dat gaat altijd goed.
Wij zijn in Toulon en morgen gaan we met de boot naar Corsica. Er waait hier een warme wind, de Mistral en het was vandaag 33 graden![]()
Het is ontzettend leuk dat ik kan meekijken hoe Fiep het maakt dankzij de wifi van hotel Dauphine
Volgens mij kan oh-oh wel een vakantie-pension beginnen, iedereen wil zijn of haar hondje daar straks brengenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef Maes het volgende:
Oooooh wat geweldig dat ze het zo fijn heeft bij jou, oh-oh!![]()
![]()
Geweldig!!!!!!!!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij kan oh-oh wel een vakantie-pension beginnen, iedereen wil zijn of haar hondje daar straks brengen![]()
Ja ik wil dr ook echt niet houden hoor, no worries!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
Hey maar oh-oh, Phoebe is een meisje dat is niets voor jou
Oh gos, wat vreselijk liefquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Thessa heeft Fieps ook goedgekeurd
[ afbeelding ]
Zo lijkt het nog haast een echte hond he, bij zo een ukje op de arm
Bob zit op de ijsbeer alsof ie nooit anders doetquote:
Like no way in hellquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
Kan ik Charlie ook bij jou afleveren?
Tja, hajje maar een sjiwawaa of een nakie moeten nemenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |