Wij ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:35 schreef oh-oh het volgende:
YAaaaaaaaay eindelijk.
En wat een leuk verslag!
Spannend he![]()
Ik vind het zo leuk en bijzonder dat jij dr een van Nessa neemt
We hebben een weekkalender gemaakt en die hangt op de koelkastquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Lieieieieief!![]()
En wat zijn ze al groot als je kijkt naar mama Apple!![]()
Dat wordt dagen afstrepen op de kalender.
nerd!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:00 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben een weekkalender gemaakt en die hangt op de koelkastElke week een andere kleur om weer een datum door te strepen.
En ik heb geyoutubeden het is gelukt
Ja zeker weten, twaalf lange weken waren het, maar ze gaan voorbijquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:52 schreef Maes het volgende:
Lange, lange wekenmaar ze gaan voorbij Senes, daar weet jij ook alles van
Learned from the bestquote:
Ja hèquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja zeker weten, twaalf lange weken waren het, maar ze gaan voorbij![]()
Ze zijn echt heel erg cute maes
Eeuh Greys, hoest met roken?quote:
Maare.....ik moet wel zeggen dat ik onze honden die we als pup gekocht hebben al met zeven weken naar ons toe mochten!quote:
Als ons hondje op gewicht is mag het misschien wel met 9 wekenquote:Op zondag 18 april 2010 00:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Maare.....ik moet wel zeggen dat ik onze honden die we als pup gekocht hebben al met zeven weken naar ons toe mochten!Scheelt toch drie weken wachten!
Leukquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Maes, ik hoor uit hele betrouwbare bronnen dat R echt ongelooflijk goed kan zingen
Laat ze ook wel merken hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Phoebs in tha houseeeee!
Ik vind de foto van Apple met babies echt zo lief, ze kijkt zo trots, moeders!![]()
Ze zijn echt zo cutequote:Op zondag 18 april 2010 20:12 schreef Maes het volgende:
Oh en gelukkig hebben we nog meer foto's genomen![]()
Diepe rust![]()
[ afbeelding ]
En mama Apple nog een keer![]()
[ afbeelding ]
En babiesquote:
Ja, ze kijkt een beetje lodderig op die eerste fotoquote:
Ja hèquote:Op maandag 19 april 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een prachtig lief koppie heeft ze
Ze had wel je echte dochter kunnen zijn![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 21:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja, ze kijkt een beetje lodderig dromerig op die eerste foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:40 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Twee mooie meisjes!Speciaal hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Nee nog niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Maesebabies![]()
Weet je al welke jullie "krijgen"?
Ze zijn allemaal leuk en lief en schattigquote:
Aka Fiebs of Pukkie (maar zo noem ik alle hondjesquote:Op zondag 2 mei 2010 11:48 schreef nokwanda het volgende:
Het enige dat je weet is dat het een meisje zal zijn dat Fiebie gaat heten (Fiepje)?
Je hebt ze gezienquote:Op zondag 2 mei 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg fuck die meisjes en neem Walter
![]()
Nah, ik val nou eenmaal altijd op mannen, ze zijn echt allemaal nice nice en kjoet
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:04 schreef Maes het volgende:
Kijk nou wat onze fokster net stuurde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ah gadver, wat kut zegquote:Op maandag 10 mei 2010 12:06 schreef Maes het volgende:
Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar het komt erop neer dat het pupje te klein en te fragiel is (door de DA geconstateerd) en de fokster gaat dat dus niet aan ons verkopen. Rest van de pups is al toegezegd aan anderen.
Voor we hier allemaal de fokster gaan afbranden wil ik zeggen dat ik in eerste instantie het (om het zacht te zeggen) niet leuk vond haar beslissing. Haar intentie is om sterke hondjes te fokken en als er dan 1 bij zit die geen goede levensverwachting (nog) heeft neemt zij de verantwoording en verkoopt dus dat pupje niet.
Ik ben druk bezig met te kijken hoe we nu verder moeten en voor ik hier dingen ga zetten die nog niet zeker zijn..........................Wordt vervolgd
Pup blijft bij de foksterquote:
Ja misschien wel maar volgens de DA zit dat er niet in.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah gadver, wat kut zeg![]()
Aan de ene kant goed dat ze jullie geen ongezonde pup wil verkopen, maar ik kan me zoooo voorstellen dat jullie je er enorrrrrm op verheugd hebben![]()
Maar mocht pup ineens een groeispurt krijgen en een gezonde rolmops worden? Mag ze dan wel naar jullie toe?
Wat vreselijk balen zeg.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja misschien wel maar volgens de DA zit dat er niet in.
Ik heb er niks meer over gehoord maar ben nu verder aan het kijken (bij andere fokkers)quote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh, dus die andere die eerst nog wel een optie is is dat nu ook al niet meer?
Ik vind het echt zoooooooo onwijs kut
Tranen natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat vreselijk balen zeg.![]()
Hoe reageerde R.?
Pff, ik kan dr nog steeds niet bij hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb er niks meer over gehoord maar ben nu verder aan het kijken (bij andere fokkers)
Gezellige boel dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |