* mee wilquote:Op zondag 16 mei 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Wat leuk dat je nu toch een nieuw gezinslid krijgt!
* Cat mailen gaat voor een Rotterdam-en-omgeving-meet *
Ohhhhhhhh, gemist in mijn weekendje weg!quote:Op zondag 16 mei 2010 09:39 schreef Maes het volgende:
Ik vind het enorm jammer dat het gelopen is zoals het gelopen is maar er is niets aan te veranderen.
Inmiddels hebben we de contacten aangehaald met een fokker die we vorig jaar op de show in Rotterdam hebben leren kennen en ze hebben pupsGeen chocobruine en ook geen lh teefje maar wel Lovely one
![]()
[ afbeelding ]
En zo te zien is ze bij R al helemaal vertrouwd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*kijkt in mailbox*quote:Op zondag 16 mei 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Wat leuk dat je nu toch een nieuw gezinslid krijgt!
* Cat mailen gaat voor een Rotterdam-en-omgeving-meet *
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Mor![]()
Al enige tekenen van een naderende bevalling?
Spannend!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:07 schreef Maes het volgende:
Nou wat leuk dat je het vraagt![]()
Phoebe heeft afgelopen dinsdag haar 2e inenting gehad en volgens Nico (de fokker) heeft ze geen kik gegeven, die stoere meidVerder begint ze al een beetje naar haar naam te luisteren en doet ze poepjes en plasjes al keurig op de krant.
Ze stoeit het liefst met haar broer Remi (is nog niet geplaatst vandaar de naam).
Eigenlijk wilden we dit weekend nog een keer gaan kijken maar dat kon voor de fokker alleen op zondag en dan kan R nooit want dan moet ze naar haar moeder. Dus moeten we nu nog 8 nachtjes slapen en dan kunnen we haar ophalen![]()
![]()
Oeh wat lief!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:36 schreef Maes het volgende:
We hebben een nieuwe Ikea knuffelrat meegenomen naar het nest en Phoebe ermee laten spelen en toen we die knuffel weer aan Bob gaven ging het staartje als een helicoptertje in het rond. De geur is iig goedgekeurd![]()
Maar de echte kennismaking is pas volgende week. En best wel spannend vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |