* Gaat weer liggen.quote:
Je hoofd.quote:
Je kont.quote:
Mag ik dan nu een:quote:
Kloptquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij ligt toch altijd als je niet ergens naartoe moet?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik zit nu.
Voor de variatie.
Ik heb de laatste 2 afgelopen donderdag nog gedaan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik dan nu een:
- Koekje
- Krul in mijn schrift
- Een stickertje voor op mijn voorhoofd
...?
- Een verhaaltje voorlezenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 2 afgelopen donderdag nog gedaan.
Nou eigenlijk bedoelde ik dat ik ook voorgelezen wilde worden..quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je ook stage gaan lopen op een basisschool.
4EBE en kinderen.....quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je ook stage gaan lopen op een basisschool.
Dat dacht ik nou bij Mozy.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
4EBE en kinderen.....![]()
nu.nl in de gaten gaat houden*
Waarom?quote:
Vrouwenkwaal.quote:
Ik wil jou wel voorlezen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bedoelde ik dat ik ook voorgelezen wilde worden..
Stage op een basisschool lijkt me niet verstandig
quote:
Ik vind de ouderwetse sprookjes leuk, maar "kikker en het vogeltje" is ook prima.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar en wanneer, welk boekje vind je leuk? Ik heb voor mij "Kikker en het vogeltje" liggen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar en wanneer, welk boekje vind je leuk? Ik heb voor mij "Kikker en het vogeltje" liggen.
Jij vrouwmensch.quote:
Het exemplaar voor mij is nu 17,5 jaar oud. Dus dat is dan toch wel ouderwets?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de ouderwetse sprookjes leuk, maar "kikker en het vogeltje" is ook prima.
Omdat...quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Lijkt me eerder dat vrouwen dat minder gauw hebben, omdat kleinere voeten.
Haar WWW's gaan altijd over nicotinetekort etc.quote:wouw. dit is de eerste keer dat ik rook waar mn ouders bij zijn. ongelofelijk vreemd.. @ buiten in de zon
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Lijkt me eerder dat vrouwen dat minder gauw hebben, omdat kleinere voeten.
quote:Behalve dat het heel romatisch is om te zeggen dat je het koud hebt, zodat je vriend even z'n arm om je heen kan leggen, is het ook wetenschappelijk bewezen dat vrouwen het eerder koud hebben dan mannen. Bij vrouwen vloeit er minder bloed naar de uiteinden van het lichaam dan bij mannen. Maar er zijn nog meer redenen.
Zowel mannen als vrouwen hebben het moeilijk met lage temperaturen. Volgens professor menselijke fysiologie Mike Tipton van de universiteit van Portmouth komt dat doordat de mens ‘ontstaan’ is in warme streken.
Later heeft hij zich moeten aanpassen aan lagere temperaturen. Maar van nature hebben we dus liever hoge temperaturen. Toch is het opvallend dat mannen minder problemen hebben met de kou dan vrouwen.
Tipton onderzocht het fenomeen en kwam tot de conclusie dat vrouwen het wel degelijk kouder hebben dan mannen. Vreemd genoeg komt dat deels doordat vrouwen efficiënter omgaan met de warmte die ze produceren.
Omdat het vet bij vrouwen beter verdeeld is over het lichaam dan bij mannen, zijn vrouwen beter in staat om het bloed naar de belangrijkste organen te laten stromen. Handig zou je denken, maar daardoor stroomt er bij vrouwen ook wel minder bloed naar de handen en voeten. En zo krijgen vrouwen het koud.
Dat is niet de enige oorzaak. Ook hormonen spelen een rol. Tijdens de menstruatiecyclus verandert de temperatuur van vrouwen. In de fase na de eisprong kan dat al snel een verschil maken van 1 graad Celsius.
Overigens heeft ook onze slaap een invloed op onze temperatuur. ’s Nachts daalt onze lichaamstemperatuur, zowel van mannen als van vrouwen. Bij vrouwen gebeurt dat sneller en nadrukkelijker.
Ja, ik bedoelde eigenlijk middeleeuwse sprookjes.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het exemplaar voor mij is nu 17,5 jaar oud. Dus dat is dan toch wel ouderwets?
Ah vandaar dus dat een bodywarmer oid geen ene flikker helpt bij mij. Dan word ik nog steeds heel koud via mijn armen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat...
het vrouwenlichaam erop gebouwd is om de romp warm te houden en dus ook het ongeboren kind.
Die moet kennelijk warm gehouden worden.
Natuur.![]()
![]()
Hell yeahquote:
Draag jij bodywarmers?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah vandaar dus dat een bodywarmer oid geen ene flikker helpt bij mij. Dan word ik nog steeds heel koud via mijn armen.
Nee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Draag jij bodywarmers?![]()
![]()
Het lijkt mij dat je sowieso niet echt van bodywarmers warm wordt?
Ik moet iets met mouwen hebben.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.Maar toen ik klein was had ik er ooit wel een. Die ik dus nooit droeg om die reden.
BWHAHAHAHAHAHA!quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BWHAHAHAHAHAHA!
Je hebt ook van die hele bolle bodywarmers.
Da's gelijk een bodyprotectorquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wat is jouw probleem?"
Ik zou niet raken.quote:
quote:
Optiefen. Alleen de losers werden meteen unbanned.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:25 schreef Lakitu het volgende:
Mozy ook terug? Ik zeg het je, jullie mogen mij allemaal bedanken hiervoor, ik mailde of iedereen niet nog een 2e kans mocht.
Hit-Air Airbagvestquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's gelijk een bodyprotector![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BWHAHAHAHAHAHA!
Je hebt ook van die hele bolle bodywarmers.
Omg jij ook terug?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Optiefen. Alleen de losers werden meteen unbanned.
Bodywarmer voor reuma-patiënten.quote:
Als je op de grond valt, stuiter je direct terug.quote:
Ja, en nog korter.quote:
quote:
Ja, kutkopquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die van kutkop?
Wat vind je van de nieuwe van Hef?
Waar wil jij het over hebben?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:37 schreef Japsnars het volgende:
Oh god, het gaat weer over negers en hun extreem slechte muzieksmaak.
Alles behalve negermuziek.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar wil jij het over hebben?
quote:
haha zaadquote:
Hehe jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, kutkopIk ging echt stuk erbij
![]()
En ik vond die nieuwe van Hef iets minder dan de rest van het album.
quote:
quote:Rudolph the Red-Nosed Reindeer has NOTHING to do with Christmas. A department store literally made him up.
The department store Montgomery Ward commissioned Robert May to write the story of Rudolph so that they could sell a line of coloring books back in 1939. May wrote the story as a poem in a similar style to "The Night Before Christmas".
May's brother-in-law Johnny Marks wrote the famous "Rudolph, the Red-Nosed Reindeer" song ten years later. Despite being Jewish, Marks wrote many well-known Christmas songs including "Holly Jolly Christmas" and "Rockin' Around the Christmas Tree".
Both the character of Rudolph and the accompanying song are staples of the Christmas season. However, both are still trademarked to this day. The use of Rudolph without permission from Classic Media (the company behind the Rudolph stop-motion movies) is against the law and could result in a lawsuit.
Voor jezelf offeh?quote:
Rudolph was toch eigenlijk een vrouwtje?quote:
Ik wil je wel aanraken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe ja. Ik had laatst in de bus nog met hem gekletst. Wie wil me aanraken?
True. Maar Hef is wel boem lauw.

Ik hoor anders niets hoor.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil je wel aanraken. [ afbeelding ]
En ik ga waarschijnlijk naar Hef en Turk, die hebben nu zoeen tour, en begin mei zijn ze in Amsterdam, in de Melkweg.
Ik ben geen bitch.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bitch, ik vond deze week oude foto's van jou, die jij me had gestuurd een paar jaar geleden
Rudolph heeft net zoveel met kerst van doen als de kerstman zelf.quote:
Ja, Turk vind ik wel minder, maar Hef heeft geen solotour nuquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Hmm, Turk vind ik dan weer echt kut. Commercieel enzo, en hij praat altijd poep.
Goed, wat doen jullie allemaal hier terwijl het zo'n mooi weer is?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen bitch.
Ah, leuk. Hoe is 't?
quote:
Ik ga nu koken. En er komen nog genoeg mooie dagen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed, wat doen jullie allemaal hier terwijl het zo'n mooi weer is?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga nu koken. En er komen nog genoeg mooie dagen.
Zo kansloos dat mensen bij de eerste 3 zonnestralen dwangmatig de hele dag buiten moeten zijn.
Aan het wachten op een diner zometeen. Maar gelukkig is het morgen ook nog mooie weer. Daarna weer een week kanker.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed, wat doen jullie allemaal hier terwijl het zo'n mooi weer is?
Ik bedoelde het niet tegen jou, maar gewoon in het algemeenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Sorry hoor...
Ik ga ook nu pas voor 't eerst naar buiten
Veel plezier met koken, ciao
De SC is prima? Er hoeft niks veranderd/op de rails gezet te worden?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:46 schreef Lakitu het volgende:
Nu zijn gewoon bijna alle gebanden terug. Dan kan de SC weer op de rails gezet worden.
En in zijn gezicht duwen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil dar me ex een keer ijs komt halen. Ik mag van mn baas op zn ijsje spugen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil dar me ex een keer ijs komt halen. Ik mag van mn baas op zn ijsje spugen.
Lakitu moet weer even stoere praat bezigen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De SC is prima? Er hoeft niks veranderd/op de rails gezet te worden?
Nee, dan moet ik het geven en als ie vies kijkt zeggen: Wat? Ben je vies van me?quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik het geven en als ie vies kijkt zeggen: Wat? Ben je vies van me?
Definieer graflijers.quote:
Faka sletjequote:Op zaterdag 17 april 2010 17:50 schreef Mozy het volgende:
haters.
Do it... fffff !quote:
Details.quote:
Nee ik heb gelukkig pizza. Maar voor een paard op stal dat een beetje (zand)koliekerig is/was. Dus nu krijgen ze een week lang een lijnzaadkuurtje.quote:
Hahahaha!quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
Hahahhahahaha ik miste het stoplicht.
quote:
Geef mij ook een stukje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik heb gelukkig pizza. Maar voor een paard op stal dat een beetje (zand)koliekerig is/was. Dus nu krijgen ze een week lang een lijnzaadkuurtje.
Ik dacht al..quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik heb gelukkig pizza. Maar voor een paard op stal dat een beetje (zand)koliekerig is/was. Dus nu krijgen ze een week lang een lijnzaadkuurtje.
quote:
Altijd, behalve met (verkeers)ongelukken.quote:
Meisjes die hakken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:59 schreef Mozy het volgende:
Een kamper in mijn klas had laatst telephone opstaan. van lady faalga.
Begint er ineens een meisje naast mij te hakken. Ik zei zovan: "whuuuuuut"
Oftewel, je bent de normaalste in je klas?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:59 schreef Mozy het volgende:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:59 schreef Mozy het volgende:
quote:
Nee, ik zit altijd te kankeren op iedereen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oftewel, je bent de normaalste in je klas?
Meisje doet hakken op lady gaga.quote:
Ik ben er aan ontsnapt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd, behalve met (verkeers)ongelukken.
Dat zou ik zelf ook niet tof vinden.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:01 schreef Allure_ het volgende:
In het pieter baan centrum kun je alles verwachten.
WF helemaal over de zeik!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:04 schreef Mozy het volgende:
Ik fietste laatst door Eindhoven, en toen kwam er ineens een bus van rechtst die voor mij moest remmen omdat haaientanden. Iedereen onderuit gaan.
En ik lachen.
Nee, jij dan?!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog een sexy lexy aan de haak geslagen?
Nee, reetveter wil niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog een sexy lexy aan de haak geslagen?
Ga me niet vertellen dat je nu nog achter die kleuter aan looptquote:
Mondje.quote:
Agent-orangequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef wolvendagen het volgende:
Hey Bragje, weet jij een naam voor m'n twitter, dit is zo stom.
Fffffuuuuu.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je nu nog achter die kleuter aan loopt.
Hmm ja, wel aan de haak geslagen. Daarna weer terug in de zee gegooid.
Puur om de tijd te doden totdat wij elkaar ontmoeten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je nu nog achter die kleuter aan loopt.
Hmm ja, wel aan de haak geslagen. Daarna weer terug in de zee gegooid.
[..]
Mondje.
Met je vriendin.
Lekker laten gaan dan. Je hebt zo een andere leuke jongenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fffffuuuuu.Nee, hij heeft nog steeds een vriendin.
Vertel, pics in mijn inbox, alles.
Wat doe je stoer, gek!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker laten gaan dan. Je hebt zo een andere leuke jongen.
Nah. Niet noemenswaardig, ik heb ze niet voor niets weer 'teruggegooid'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Not impressedquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Puur om de tijd te doden totdat wij elkaar ontmoeten.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat doe je stoer, gek!Wat stoer, jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjoah, maar er zijn geen leuke jongens hier.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker laten gaan dan. Je hebt zo een andere leuke jongen.
Nah. Niet noemenswaardig, ik heb ze niet voor niets weer 'teruggegooid'.
Ik ben zelf 18, wat lul jequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:25 schreef Lakitu het volgende:
Rommel je nog met minderjarige jongens, All?
Dan kun je zelf nog wel met minderjarige jongens rommelen.quote:
Hij is 17, en binnen 12 maanden ergens 18. Dus kan best. Bovendien heb ik nog niks met hem gedaan wat god heeft verboden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan kun je zelf nog wel met minderjarige jongens rommelen.
Die mot je hier ook niet zoekenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah, maar er zijn geen leuke jongens hier.![]()
Ja, maar. Pics.
quote:
Neee, hier als in Spikri/Roffa.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is 17, en binnen 12 maanden ergens 18. Dus kan best. Bovendien heb ik nog niks met hem gedaan wat god heeft verboden.
[..]
Die mot je hier ook niet zoeken.
Eentje, had jij zeker spang gevonden. Echt, omg.
Maar ik heb geen foto helaas.
Je moet niet alles geloven wat ze in antirimpelcrème reclames zeggen.quote:
Jij bent gewoon gedoemd om met een lekkere rotterdamse mocro te eindigen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
\
[..]
Neee, hier als in Spikri/Roffa.![]()
Omschrijf hem dan.
Da's m'n schuil leeftijd. Shut up.quote:
Ik val niet op mocro's, wtf.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon gedoemd om met een lekkere rotterdamse mocro te eindigen.
Ehmm, ja moeilijk uit te leggen. Zijn uitstraling was gewoon al hot. Hij is lang, donker haar wat een beetje nonchalant warrig sexy zat. Lichte ogen. Ongeschoren, en hij had zelfs mooi lippen. En ook echt goedddd gekleed
. Ik weet zeker dat jij hem zou diggen.
[..]
Da's m'n schuil leeftijd. Shut up.
Die heeft veel dichtgeknepener oogjes.quote:
Ja, maar je bent wel gedoemd, want rotterdam is mocroquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik val niet op mocro's, wtf.![]()
Je moet echt pics zoeken G, ik wil 't zien. Hij klinkt als zo'n dude uit The Hills.
Ja, bah.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar je bent wel gedoemd, want rotterdam is mocro.
The Hills. Hij is geen fag.
Je bent nog jong, jouw smaak zal zich nog wel ontwikkelen.quote:
Wie zou hij geven dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:41 schreef Allure_ het volgende:
Ah heerlijk, de EO is weer op.
Als je bid zal Hij je geven. Hallelujah.
Huh, wat?
Godverdommequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent nog jong, jouw smaak zal zich nog wel ontwikkelen.
Je geilt nu ook op een babyface eerste klasse, dus ik vergeef het je.
Bevlekt of onbevlekt?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:41 schreef Allure_ het volgende:
Ah heerlijk, de EO is weer op.
Als je bid zal Hij je geven. Hallelujah.
Huh, wat?
met extra saus ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar had ik er net twee van op.
Easyquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Whiskey. Kan natuurlijk niet uit me bek meuren bij de dames zodirect.
EEN BROODJE HOORT MET KNOFLOOKSAUS + SAMBALquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Whiskey. Kan natuurlijk niet uit me bek meuren bij de dames zodirect.
Sambal zat er wel op uiteraard. Boh, op Utrecht CS doe ik dat niet weer bij die döner boer daar. Ten eerste, die is zo gaar als een bak uien, ten tweede hij wil je niet verstaan, ten derde, hij mikt alle sambal op één plek.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:51 schreef gers het volgende:
[..]
EEN BROODJE HOORT MET KNOFLOOKSAUS + SAMBAL
had was ook zeker van die gare donor die in zo'n warmhoudding lagquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Sambal zat er wel op uiteraard. Boh, op Utrecht CS doe ik dat niet weer bij die döner boer daar. Ten eerste, die is zo gaar als een bak uien, ten tweede hij wil je niet verstaan, ten derde, hij mikt alle sambal op één plek.
Ook dat ja. En eerst alle salade er in mikken en dan al het vlees er alleen boven op. Ffs, dat hoor je te husselen mang.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:53 schreef gers het volgende:
[..]
had was ook zeker van die gare donor die in zo'n warmhoudding lag
Godver, nog meer dan ik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
Post nummer 29.993.
Triest he.quote:
Mozy de Steenoven.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn achternaam begint met een S, gemenerd.
Behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Triest he.![]()
29.994 nu. Want als ik niet tel in mijn post, dan post ik zonder dat ik het weet mijn 30k.
Maar je lieft me.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.
En mensen met een happende plant als UI
Misschien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Sanna, ik wil vereeuwigd worden in je 30.000ste post
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Sanna, ik wil vereeuwigd worden in je 30.000ste post
Ben je zo dik dat er niemand meer bij kan in haar post dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Opbokken bitch, ik was eerder.
Was jij niet degene die een fucking kaste wilde?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die geven om posts op een internetforum.
Inderdaad. Mensen die twitteren zijn beter.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die geven om posts op een internetforum.
Jouw kont wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je zo dik dat er niemand meer bij kan in haar post dan?
Neuh, ik wil niet samen met jou in een post.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je zo dik dat er niemand meer bij kan in haar post dan?
Was jij niet degene die per se in de eerste wilde?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was jij niet degene die een fucking kaste wilde?
Mensen die me pijpen zijn het best.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die twitteren zijn beter.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neuh, ik wil niet samen met jou in een post. de zandbak.
Jazeker. Want dat moet ook gewoon, dus ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Was jij niet degene die per se in de eerste wilde?
Als wd nu ooit nog post krijg ik van haar 30k. In euro's.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
Dit is 29.999. Ik stop nu met posten, omdat ik dit een kankermooi getal vind.
Dus ik post nu verder onder dit account.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
Dit is 29.999. Ik stop nu met posten, omdat ik dit een kankermooi getal vind.
tof verhaal manquote:
wat ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zal ik je ook even vertellen dat ik de 25k aan scrobbles heb gehaald? Voor de tweede keer?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
30.000
Ik wil graag bedanken;NoelGallagher: Voor het mij hier brengen. Allure_: Lijkt me duidelijk. Chai & de rapist: Die wilde allebei bedankt worden. Bragi: Als ik 'm niet bedank, gaat 'ie klagen. Reetveter: Rest.
Ik. Kwam. Zojuist.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor WillFerrell. Omdat hij homo is en naar Frans Duijts en Miley Circus luistert.
Maar in UT was je een stuk minder.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef Allure_ het volgende:
Bragi, herinner je je nog toen wij zo shinede met die online spelletjes [ afbeelding ]? Een dreamteam, net als Bonny & Clyde, Sjonnie & Anita en Barbie & Ken.
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neuh, ik wil niet samen met jou in een post.
Jij bent oock tof!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
Oh broekpaling moet ik ook bedanken, omdat 'ie tof is.
Why don't you do right, like some other men do? Get out of here, and get me some money too.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik. Kwam. Zojuist.
Jij komt op mijn grafschrift WD.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, en nu reset ik'm mooi niet met Fransie en Rinusie.
Never.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Why don't you do right, like some other men do? Get out of here, and get me some money too.
dankjequote:Op zaterdag 17 april 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
30.000
Ik wil graag bedanken;NoelGallagher: Voor het mij hier brengen. Allure_: Lijkt me duidelijk. Chai & de rapist: Die wilde allebei bedankt worden. Bragi: Als ik 'm niet bedank, gaat 'ie klagen. Reetveter: Rest.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
30.000
En ik danquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
30.000
fappen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
gaan jullie vanavond nog wat doen, lamzakken?
Eerst thuis wat comateuze dingen doen, dan even mijn broertje ophalen en dan door naar't café. Et toi, mon NG.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
uitquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo naar A'foort, even terrasje pakken en potje poolen. Daarna even naar de shop en daarna zie ik het welquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Eerst thuis wat comateuze dingen doen, dan even mijn broertje ophalen en dan door naar't café. Et toi, mon NG.
Strak plan dus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo naar A'foort, even terrasje pakken en potje poolen. Daarna even naar de shop en daarna zie ik het wel
Aan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
welke donortent was je ook alweer geweestquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:27 schreef WillFerrell het volgende:
Óf Microsoft heeft wat aan de audio setup van Windows 7 gedaan óf er zat wiet in me döners.
Die vent keek me vorige week ook al zo smerig aan of ie me iets had geflikt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef gers het volgende:
[..]
welke donortent was je ook alweer geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |