quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.Maar toen ik klein was had ik er ooit wel een. Die ik dus nooit droeg om die reden.
BWHAHAHAHAHAHA!quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BWHAHAHAHAHAHA!
Je hebt ook van die hele bolle bodywarmers.
Da's gelijk een bodyprotectorquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wat is jouw probleem?"
Ik zou niet raken.quote:
quote:
Optiefen. Alleen de losers werden meteen unbanned.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:25 schreef Lakitu het volgende:
Mozy ook terug? Ik zeg het je, jullie mogen mij allemaal bedanken hiervoor, ik mailde of iedereen niet nog een 2e kans mocht.
Hit-Air Airbagvestquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's gelijk een bodyprotector![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BWHAHAHAHAHAHA!
Je hebt ook van die hele bolle bodywarmers.
Omg jij ook terug?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Optiefen. Alleen de losers werden meteen unbanned.
Bodywarmer voor reuma-patiënten.quote:
Als je op de grond valt, stuiter je direct terug.quote:
Ja, en nog korter.quote:
quote:
Ja, kutkopquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die van kutkop?
Wat vind je van de nieuwe van Hef?
Waar wil jij het over hebben?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:37 schreef Japsnars het volgende:
Oh god, het gaat weer over negers en hun extreem slechte muzieksmaak.
Alles behalve negermuziek.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar wil jij het over hebben?
quote:
haha zaadquote:
Hehe jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, kutkopIk ging echt stuk erbij
![]()
En ik vond die nieuwe van Hef iets minder dan de rest van het album.
quote:
quote:Rudolph the Red-Nosed Reindeer has NOTHING to do with Christmas. A department store literally made him up.
The department store Montgomery Ward commissioned Robert May to write the story of Rudolph so that they could sell a line of coloring books back in 1939. May wrote the story as a poem in a similar style to "The Night Before Christmas".
May's brother-in-law Johnny Marks wrote the famous "Rudolph, the Red-Nosed Reindeer" song ten years later. Despite being Jewish, Marks wrote many well-known Christmas songs including "Holly Jolly Christmas" and "Rockin' Around the Christmas Tree".
Both the character of Rudolph and the accompanying song are staples of the Christmas season. However, both are still trademarked to this day. The use of Rudolph without permission from Classic Media (the company behind the Rudolph stop-motion movies) is against the law and could result in a lawsuit.
Voor jezelf offeh?quote:
Rudolph was toch eigenlijk een vrouwtje?quote:
Ik wil je wel aanraken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe ja. Ik had laatst in de bus nog met hem gekletst. Wie wil me aanraken?
True. Maar Hef is wel boem lauw.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |