Not impressedquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Puur om de tijd te doden totdat wij elkaar ontmoeten.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat doe je stoer, gek!Wat stoer, jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjoah, maar er zijn geen leuke jongens hier.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker laten gaan dan. Je hebt zo een andere leuke jongen.
Nah. Niet noemenswaardig, ik heb ze niet voor niets weer 'teruggegooid'.
Ik ben zelf 18, wat lul jequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:25 schreef Lakitu het volgende:
Rommel je nog met minderjarige jongens, All?
Dan kun je zelf nog wel met minderjarige jongens rommelen.quote:
Hij is 17, en binnen 12 maanden ergens 18. Dus kan best. Bovendien heb ik nog niks met hem gedaan wat god heeft verboden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan kun je zelf nog wel met minderjarige jongens rommelen.
Die mot je hier ook niet zoekenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah, maar er zijn geen leuke jongens hier.![]()
Ja, maar. Pics.
quote:
Neee, hier als in Spikri/Roffa.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is 17, en binnen 12 maanden ergens 18. Dus kan best. Bovendien heb ik nog niks met hem gedaan wat god heeft verboden.
[..]
Die mot je hier ook niet zoeken.
Eentje, had jij zeker spang gevonden. Echt, omg.
Maar ik heb geen foto helaas.
Je moet niet alles geloven wat ze in antirimpelcrème reclames zeggen.quote:
Jij bent gewoon gedoemd om met een lekkere rotterdamse mocro te eindigen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
\
[..]
Neee, hier als in Spikri/Roffa.![]()
Omschrijf hem dan.
Da's m'n schuil leeftijd. Shut up.quote:
Ik val niet op mocro's, wtf.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon gedoemd om met een lekkere rotterdamse mocro te eindigen.
Ehmm, ja moeilijk uit te leggen. Zijn uitstraling was gewoon al hot. Hij is lang, donker haar wat een beetje nonchalant warrig sexy zat. Lichte ogen. Ongeschoren, en hij had zelfs mooi lippen. En ook echt goedddd gekleed
. Ik weet zeker dat jij hem zou diggen.
[..]
Da's m'n schuil leeftijd. Shut up.
Die heeft veel dichtgeknepener oogjes.quote:
Ja, maar je bent wel gedoemd, want rotterdam is mocroquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik val niet op mocro's, wtf.![]()
Je moet echt pics zoeken G, ik wil 't zien. Hij klinkt als zo'n dude uit The Hills.
Ja, bah.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar je bent wel gedoemd, want rotterdam is mocro.
The Hills. Hij is geen fag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |