Ik hoor anders niets hoor.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil je wel aanraken. [ afbeelding ]
En ik ga waarschijnlijk naar Hef en Turk, die hebben nu zoeen tour, en begin mei zijn ze in Amsterdam, in de Melkweg.
Ik ben geen bitch.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bitch, ik vond deze week oude foto's van jou, die jij me had gestuurd een paar jaar geleden
Rudolph heeft net zoveel met kerst van doen als de kerstman zelf.quote:
Ja, Turk vind ik wel minder, maar Hef heeft geen solotour nuquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Hmm, Turk vind ik dan weer echt kut. Commercieel enzo, en hij praat altijd poep.
Goed, wat doen jullie allemaal hier terwijl het zo'n mooi weer is?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen bitch.
Ah, leuk. Hoe is 't?
quote:
Ik ga nu koken. En er komen nog genoeg mooie dagen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed, wat doen jullie allemaal hier terwijl het zo'n mooi weer is?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga nu koken. En er komen nog genoeg mooie dagen.
Zo kansloos dat mensen bij de eerste 3 zonnestralen dwangmatig de hele dag buiten moeten zijn.
Aan het wachten op een diner zometeen. Maar gelukkig is het morgen ook nog mooie weer. Daarna weer een week kanker.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed, wat doen jullie allemaal hier terwijl het zo'n mooi weer is?
Ik bedoelde het niet tegen jou, maar gewoon in het algemeenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Sorry hoor...
Ik ga ook nu pas voor 't eerst naar buiten
Veel plezier met koken, ciao
De SC is prima? Er hoeft niks veranderd/op de rails gezet te worden?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:46 schreef Lakitu het volgende:
Nu zijn gewoon bijna alle gebanden terug. Dan kan de SC weer op de rails gezet worden.
En in zijn gezicht duwen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil dar me ex een keer ijs komt halen. Ik mag van mn baas op zn ijsje spugen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil dar me ex een keer ijs komt halen. Ik mag van mn baas op zn ijsje spugen.
Lakitu moet weer even stoere praat bezigen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De SC is prima? Er hoeft niks veranderd/op de rails gezet te worden?
Nee, dan moet ik het geven en als ie vies kijkt zeggen: Wat? Ben je vies van me?quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik het geven en als ie vies kijkt zeggen: Wat? Ben je vies van me?
Definieer graflijers.quote:
Faka sletjequote:Op zaterdag 17 april 2010 17:50 schreef Mozy het volgende:
haters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |