Wie zou hij geven dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:41 schreef Allure_ het volgende:
Ah heerlijk, de EO is weer op.
Als je bid zal Hij je geven. Hallelujah.
Huh, wat?
Godverdommequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent nog jong, jouw smaak zal zich nog wel ontwikkelen.
Je geilt nu ook op een babyface eerste klasse, dus ik vergeef het je.
Bevlekt of onbevlekt?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:41 schreef Allure_ het volgende:
Ah heerlijk, de EO is weer op.
Als je bid zal Hij je geven. Hallelujah.
Huh, wat?
met extra saus ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar had ik er net twee van op.
Easyquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Whiskey. Kan natuurlijk niet uit me bek meuren bij de dames zodirect.
EEN BROODJE HOORT MET KNOFLOOKSAUS + SAMBALquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Whiskey. Kan natuurlijk niet uit me bek meuren bij de dames zodirect.
Sambal zat er wel op uiteraard. Boh, op Utrecht CS doe ik dat niet weer bij die döner boer daar. Ten eerste, die is zo gaar als een bak uien, ten tweede hij wil je niet verstaan, ten derde, hij mikt alle sambal op één plek.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:51 schreef gers het volgende:
[..]
EEN BROODJE HOORT MET KNOFLOOKSAUS + SAMBAL
had was ook zeker van die gare donor die in zo'n warmhoudding lagquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Sambal zat er wel op uiteraard. Boh, op Utrecht CS doe ik dat niet weer bij die döner boer daar. Ten eerste, die is zo gaar als een bak uien, ten tweede hij wil je niet verstaan, ten derde, hij mikt alle sambal op één plek.
Ook dat ja. En eerst alle salade er in mikken en dan al het vlees er alleen boven op. Ffs, dat hoor je te husselen mang.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:53 schreef gers het volgende:
[..]
had was ook zeker van die gare donor die in zo'n warmhoudding lag
Godver, nog meer dan ik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
Post nummer 29.993.
Triest he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |