quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en er schijnt een verband te zijn met andere vulkanen in het gebied. Dit zou nog wel eens heel vervelend kunnen worden
Ik werk fulltime in de horeca. De herfst en winter heb ik 1 dag in "mijn" oude kroegje gewerkt en 4 dagen in het restaurant waar ik werk. Na april ga ik gewoon weer 5 dagen in het restaurant werken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He lubje
Wat ik me zat af te vragen, ben jij nu werkzaam in de horeca of beun je bij?
Wat een talent die manquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klikken op eigen risico (ik hoop niet dat he jouw kroeg is Lubje)
![]()
![]()
vind hey marlous beterquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
![]()
Speciaal voor jou dan:quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:13 schreef Etcetera het volgende:
@TT: ik zal me er dan maar buiten houden
Schitterend hoe hij dat glas bier in zijn handen houdt...quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Net even de weekend boodschappen gedaan, nieuwe whiskies ingeslagen en daarna heerlijk op het terras op het strand gezeten...
Cobra en Jojo: Eind maart volgend jaar zal er weer een Whisky Mini Cruise gehouden gaan worden.
Wederom 3 dagen (vrijdag heen en zondag weer terug in IJmuiden), maar nu zal er op zaterdag in Alnwick Castle (het kasteel waar Harry Potje opgenomen is) een proeverij gehouden worden.
Zal het zo ook in het Whisky Topique melden...
heeft iedereen het overleefd?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:45 schreef iamredleader het volgende:
Rondje IKEA gedaan voor inspiratie hoe een keuken op te zetten. Nu thuis de Homeplanner installeren, kan ik rustig verder klooien
Indien het in de agenda past ga ik meequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Net even de weekend boodschappen gedaan, nieuwe whiskies ingeslagen en daarna heerlijk op het terras op het strand gezeten...
Cobra en Jojo: Eind maart volgend jaar zal er weer een Whisky Mini Cruise gehouden gaan worden.
Wederom 3 dagen (vrijdag heen en zondag weer terug in IJmuiden), maar nu zal er op zaterdag in Alnwick Castle (het kasteel waar Harry Potje opgenomen is) een proeverij gehouden worden.
Zal het zo ook in het Whisky Topique melden...
Koop een grote agenda dan...quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Indien het in de agenda past ga ik mee
Tja, dus ga je staken. Dus mist het bedrijf inkomsten. Dus moeten ze gaan snijden in de kosten. Dus moeten ze extra mensen ontslaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals? Je moet bedrijven raken waar het pijn doet.
Ik heb ruimte voor 5, hangen momenteel 2 in. En ik zal vast wel gaan uitbreidenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt er een batterij schijven in? Of is die ruimte ergens anders voor nodig?
Een CM690 ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tijdens het overzetten is er helaas 1 geheugenbalkje gesneuveld
normaalquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:25 schreef iamredleader het volgende:
Trieststerkte voor de nabestaanden.
Hee, ik ga nu naar bed, na 22.00, hoe heet het dan?
Ik ben al ouderquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maakt niet uit hoe het heet. Je wordt OUD
De oude, had graag de nieuwe gewild maar die stond niet in de winkel, en had geen zin in bestellenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een CM690 ?
De 'oude' of de 690 II ?
I don't care, toen was ik al heel blij met die ene inbelverbinding thuisquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In 1996 betaalde je 100 gulden voor 1MB, dus een 8MB reepje was bijna een half maandloon
Serious oldschool, met heel veel gekraak en gepiep. En traag!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:52 schreef Etcetera het volgende:
I don't care, toen was ik al heel blij met die ene inbelverbinding thuis
rustig en daar nu ook de rust neergedaald?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe is het leven hier?
hmmm... maak me toch soort van zorgenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
rustig en daar nu ook de rust neergedaald?
Wat voor geheugen heb je nodig? DDR1, 2 of 3? De eerste twee zijn duur omdat ze obsolete zijn, DDR3 is duur omdat het nieuw isquote:Op zondag 18 april 2010 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Kun je geen parasol neerpoten ergens?
Waarom is nieuw geheugen zo duur
quote:Op zondag 18 april 2010 12:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik zal later teruglezen, maar eerst een dringende vraag aan Ladyblack:
Denk dat ze nog niet aanwezig isquote:Laatste bezoek: 12 uur, 59 minuten geleden.
Je moet met je tijd meegaanquote:Op zondag 18 april 2010 12:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zie mijn post van gisteravond nogmaals
[C4-modus]quote:Op zondag 18 april 2010 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Zit nu ook lekker in de zon met muziek en een boekdenk dat ik m'n bikini aan ga doen het is lekker zo
Jajaja, schuif het maar op C4. Ondertussen is het gewoon de IARLmodus!quote:
ik zou zeggen, vraag DSquote:Op zondag 18 april 2010 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft er iemand nog een Diablo II cd-key over? Ik kan de mijne nergens vinden en zou het graag weer op Battle.Net willen spelen
Overmoedig? Het was minstens 20 graden achterthuis en pas tegen 4u/half 5 kwam er een windje opzettenquote:
quote:Moederbord 28 °C
CPU #1 / Kern #1 11 °C
CPU #1 / Kern #2 12 °C
Aux 13 °C
GPU diode 46 °C
Interne HD 1 27 °C
Interne HD 2 18 °C
Externe HD 29 °C
Voor de sterke maag mijn voetbal nieuws:quote:Op zondag 18 april 2010 10:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Zal de voetbal nog afgelast worden? volgens mij is het veel te mooi weer en veel te zonnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat mount Everest?quote:Op zondag 18 april 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Even wat nerdtalk hoor
De temperaturen volgens Everest:
11 en 12 graden
Ridiculous
quote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor de sterke maag mijn voetbal nieuws:Gadver, dat wens je ook niemand toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar een punt is altijd mooi meegenomen natuurlijk.
Wij staan nu 2e met 31 punten uit 12 wedstrijden.
De nummer 1 heeft 34 punten uit 14 wedstrijden.
Donderdag hebben we een inhaalwedstrijd en zondag de eerste van 2 wedstrijden tegen de ploeg die nu nog 1e staat...spannend weekje voor de boeg dusDon't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Als je maar niet promoveert en net zo'n seizoen gaat draaien als ik nu hequote:Op zondag 18 april 2010 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gadver, dat wens je ook niemand toe![]()
Maar een punt is altijd mooi meegenomen natuurlijk.
Wij staan nu 2e met 31 punten uit 12 wedstrijden.
De nummer 1 heeft 34 punten uit 14 wedstrijden.
Donderdag hebben we een inhaalwedstrijd en zondag de eerste van 2 wedstrijden tegen de ploeg die nu nog 1e staat...spannend weekje voor de boeg dus
Wij zijn vorig jaar kampioen geworden waarna de knvb vergat ons te promoverenquote:Op zondag 18 april 2010 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je maar niet promoveert en net zo'n seizoen gaat draaien als ik nu he
quote:Op zondag 18 april 2010 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar kampioen geworden waarna de knvb vergat ons te promoveren
slaapsequote:Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef iamredleader het volgende:en ik ga afsluiten en tussen 21:00 en 22:00 naar bed
Dus 5 over 10 ben je hier weer?quote:Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef iamredleader het volgende:en ik ga afsluiten en tussen 21:00 en 22:00 naar bed
quote:Op zondag 18 april 2010 17:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jajaja, schuif het maar op C4. Ondertussen is het gewoon de IARLmodus!
Staat je computer in de koelkast?quote:Op zondag 18 april 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Even wat nerdtalk hoor
De temperaturen volgens Everest:
[..]
11 en 12 graden
Ridiculous
quote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:IARL is te kieskeurig. Die wil foto's van Etcie in bikini.
Van mij mogen het ook wel foto´s van Etcie zonder bikini zijn.
De echte Baas meldt zich zie ikquote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:![]()
[..]IARL is te kieskeurig. Die wil foto's van Etcie in bikini.
Weltrusten.quote:Op zondag 18 april 2010 21:12 schreef iamredleader het volgende:
Okee, nu ga ik echt afsluiten en het licht uitdoen
quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De echte Baas meldt zich zie ik
quote:Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De echte Baas meldt zich zie ik
Ah, en vinden ze dat een probleem of is het een bestemming waar je prima nog wat langer kunt vertoeven?quote:Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik niet, een aantal collega's van me wel. Die zitten nog wat langer op hun bestemming.
Neequote:
Jij kan wel meer willenquote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
[..]IARL is te kieskeurig. Die wil foto's van Etcie in bikini.
Je zou het haast zeggen hequote:
Desondanks lijkt het me erg sterk dat de temperatuur van de pc lager is dan die van de omgevingquote:
quote:
Jij hebt de komende zomer geen airco nodig.quote:Je zou het haast zeggen heEr zitten (standaard) fans aan de voorkant, achterkant en in het zijpaneel van 12 centimeter. Ik kan er een stuk of 4 bij in bouwen van 14 centimeter (heb ik nog niet gedaan, is momenteel ook niet nodig). De koeling is hierdoor waanzinnig goed
Dat dusquote:Op zondag 18 april 2010 21:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Desondanks lijkt het me erg sterk dat de temperatuur van de pc lager is dan die van de omgeving
Op zich wel, maar als je naast je werk ook nog een sociaal leven hebt dan is het niet altijd wenselijkquote:Op zondag 18 april 2010 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, en vinden ze dat een probleem of is het een bestemming waar je prima nog wat langer kunt vertoeven?
Heb je al wat gekeken? Het is een serie die ik kijk omdat het van NCIS afkomstig is, als er geen seizoen bij komt zal ik het niet echt missen ofzo.quote:Op zondag 18 april 2010 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik zou willen weten of ik NCIS LA leuk ga vinden of dat ik maar beter kan stoppen met kijken.
Idle of niet, fankoeling kan een CPU nooit tot onder de omgevingstemperatuur brengen. En 11-12 graden is niet meer 'niet erg warm' maar nogal koudquote:Op zondag 18 april 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Het was niet erg warm op mijn kamer toen ik het toen bekeek, en m'n pc was idle.
Ik zit nu te kijken.quote:Op zondag 18 april 2010 21:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je al wat gekeken? Het is een serie die ik kijk omdat het van NCIS afkomstig is, als er geen seizoen bij komt zal ik het niet echt missen ofzo.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Zolang het niet bevriest interesseert het me geen hol
Dat is natuurlijk waar. Maar ja, je kunt er enorm weinig aan doen natuurlijk, tenzij je John Cleese heet en 4000 euro voor een taxi kunt neerleggenquote:Op zondag 18 april 2010 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Op zich wel, maar als je naast je werk ook nog een sociaal leven hebt dan is het niet altijd wenselijk
quote:Q#18: What does the "Aux" temperature shown on the Computer / Sensor page mean?
A#18: There is no standard for sensor registers layout, so the "Aux" temperature could show the temperature of the CPU or the motherboard, or might be a non-connected wire of the sensor chip, and so it could show a bogus value.
Thx Etcie!. Wat moet ik toch zonder jou.quote:
Dan nog zou ik niet weten wat wat is mbt computers.quote:
quote:
PS geniet van haar "vrijheid".quote:
thats how I do itquote:
Ik geloof wel dat dit jou flink wat rust (op alle fronten) gaat geven.quote:
volgens aga zie ik er eindelijk niet meer uit alsof ik elk moment kan flippen haha.quote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat dit jou flink wat rust (op alle fronten) gaat geven.
das een apart complimentquote:Op zondag 18 april 2010 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens aga zie ik er eindelijk niet meer uit alsof ik elk moment kan flippen haha.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens aga zie ik er eindelijk niet meer uit alsof ik elk moment kan flippen haha.
rechter moet hem gewoon de cel in gooien i.p.v zo'n 'lullige' boetequote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Whiteguy het volgende:
Ben benieuwd wat voor rechtszaken Peter ERRRR na vanavond aan zn broek gaat krijgen.
Hij heeft opnames uitgezonden?quote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Whiteguy het volgende:
Ben benieuwd wat voor rechtszaken Peter ERRRR na vanavond aan zn broek gaat krijgen.
Niet van die eerdere verdachte, maar wel verborgen camerabeelden van een advocaat-generaal die eea in de doofpot geploft heeft.quote:
Dat is, wat ik begrijp, niet verboden door de rechter. Het verbod ging toch alleen om beeld- en geluidsopnames van Koos H. Ondanks dat ik de Peter een gigantische kwal vind, gaat ie denk toch vrij uit.quote:Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet van die eerdere verdachte, maar wel verborgen camerabeelden van een advocaat-generaal die eea in de doofpot geploft heeft.
Slaapsequote:Op zondag 18 april 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Om 05.00 gaat de wekker weer.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/916601/17a1da14/dan_the_man.html
![]()
![]()
![]()
volgende week maandag: papadagquote:Op maandag 19 april 2010 06:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daarna 3 weke een werkweek van 4 dagen
Ik heb er niet zo'n probleem mee, maar kan me voorstellen dat je er niks mee hebtquote:Op maandag 19 april 2010 07:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb toch zo'n grafhekel aan rollenspellen.
Klinkt als een goed feestquote:Op maandag 19 april 2010 09:36 schreef MadMaster het volgende:
Zo, het weekend is helaas weer voorbij.
Gisteren maar weer richting Arena geweest en mijn oude professie weer opgepakt, barkeeperen in het supportershome. Bier (3000 liter in 3 tanks) was vlak na de wedstrijd op met als gevolg dat men massaal aan de 'mixies' ging.
Goed voor de omzet, maar minder voor de geestlijke gesteldheid van een aantal personen.
Resultaat: 3 onderlinge knokpartijen incl. door de lucht vliegende barkrukken en stoelen, 3 licht gewonden en een paar personen die zich voorlopig even niet in het supportershome hoeven te melden.
Zelf een bieraanval over me heen gekregen en die afgeweerd met de brandblusser.
Kortom, het was weer ouderwets gezellig...
quote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Dat zou echt niks voor mij zijn
Ik ben verbrand gisteren![]()
Dacht dat insmeren nog niet nodig was
Soempie-actie +1quote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben verbrand gisteren![]()
Soempie-actie +1quote:Op maandag 19 april 2010 09:46 schreef Soempie het volgende:
Sven had zich ook niet ingesmeerd. Die loopt nu als een oud mannetje rond.![]()
Ach, het went op den duur wel...quote:
Zon = zon...quote:Ik ben verbrand gisteren![]()
ik word niet bruin dus word ik dan2x zo snel niet bruin?quote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nu zonnebrand dat het natuurlijke bruiningsproces stimuleert.
Hoop niet dat ik oranje word.
Ja in Aruba snap ik dat je je moet insmeren, je zit een stuk dichter bij de evenaar. Maar in ons koude kikkerlandje moet het toch wel meevallenquote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, het went op den duur wel...
[..]
Zon = zon...
Is ook zo leuk als je op Aruba of zo zit en je net gearriveerde Nederlanders ziet neerploffen op het strand zonder dat ze zich insmeren, omdat ze denken dat het allemaal wel meevalt. het passaatwindje doet het namelijk allemaal wat minder warm aanvoelen.
's Avonds kom je ze weer tegen als kreeften en onder de blaren...
En ja, de eerste keer in die hoek van de wereld ben ik er ook ingetuind op die manier...
Ik heb zo'n bodylotion die een kleurtje geeft, maar dat lijkt vast haske nep bij mijquote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef Soempie het volgende:
2x de helft snellerquote:Op maandag 19 april 2010 09:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik word niet bruin dus word ik dan2x zo snel niet bruin?
ik kan elke dag buiten komen zonder bruin te wordenquote:Op maandag 19 april 2010 10:02 schreef Soempie het volgende:
Na groep 8 ben ik niet meer bruin geweest. Toen kwam ik niet meer elke dag buiten.
Blanke huid komt weer in de modequote:Op maandag 19 april 2010 10:02 schreef Soempie het volgende:
Na groep 8 ben ik niet meer bruin geweest. Toen kwam ik niet meer elke dag buiten.
Daar durf ik niet aan te beginnen.quote:Op maandag 19 april 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb zo'n bodylotion die een kleurtje geeft, maar dat lijkt vast haske nep bij mij
Gaat lekker met de zinnen die je hier typt...quote:Op maandag 19 april 2010 10:03 schreef Soempie het volgende:
Ik heb alleen maar verschrikkelijke foto's van mij bruin.
Blank misschien, maar ik ben spierwit.quote:
En dan te bedenken dat ik nu voor iemand een scriptie aan het nakijken ben op stijl- en spelfouten.quote:Op maandag 19 april 2010 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat lekker met de zinnen die je hier typt...
Zonnen = net opbaren...quote:Op maandag 19 april 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blank misschien, maar ik ben spierwit.Beetje een lijkenkleur.
quote:
We kunnen weer een clubje oprichtenquote:Op maandag 19 april 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blank misschien, maar ik ben spierwit.Beetje een lijkenkleur.
Ik niet, ik heb lekker factor 30quote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ga me ook maar weer gewoon insmeren, verbranden is gewoon kut. En als mensen zeggen 'wat ben je bleek' dan kunnen ze de boom in. Dat is mijn huidskleur jaquote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb lekker factor 30. Je zoekt het maar uit met dat bruin worden, ik wil gewoon niet verbranden
Uitdelen!quote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ik kreeg net een cadeautje van een leverancier, 30 flessen Grimbergen blond
Dat is niet misquote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ik kreeg net een cadeautje van een leverancier, 30 flessen Grimbergen blond
Ik ben benieuwd of je over 10 jaar laat weten hoe het smaaktquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:03 schreef MadMaster het volgende:
En Nem: Ik heb van Brouwerij De Molen de Hel & Verdoemenis (had het onthouden...), de Bommen & Granaten en de Rook & Vuur aangeschaft...
Klein beetje maarquote:
Niet eens de collega-SC'ers hier?quote:Op maandag 19 april 2010 11:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat uitdelen komt wel goed, ik maak een heel aantal collega's blij deze week
De Hel & Verdoemenis neem ik mee tijdens onze trip naar Normandië over 2 weken, dus dat verslag kan ik wel wat eerder uitbrengen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je over 10 jaar laat weten hoe het smaakt
Volgens mij is het een biertje dat lekkerder smaakt als het een paar jaar gerijpt heeftquote:Op maandag 19 april 2010 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Hel & Verdoemenis neem ik mee tijdens onze trip naar Normandië over 2 weken, dus dat verslag kan ik wel wat eerder uitbrengen.
De andere 2 zijn kadootjes voor jubilerende Ajax-supporters (40 jaar seizoenkaart!!), dus daar verwacht ik niet al te veel terugkoppeling van...
Rijpen op een fles?quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is het een biertje dat lekkerder smaakt als het een paar jaar gerijpt heeft
Jaquote:
Dat geldt dan voor whiskey ook toch?quote:Dat ding gaat over 2 weken gewoon open en dan bepaal ik mijn oordeel.
Dan hadden ze dat ding nu niet al moeten verkopen...
Een grote fles? Dat is niet heel goedkoop nee. Maarja, kleinere brouwerijen zijn vaak wat duurder. Daarbij denk ik dat het al een tijdje bij hun heeft gelegen.quote:Pittige prijs overigens per fles, ¤ 9,75...
De reden dat ik hem over 2 weken open maak, is dat mijn zwager er dan bij is.quote:Op maandag 19 april 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Hoeft niet, maar zoals bij alle bruine bieren wordt de smaak een stukje zachter als het een tijd gelegen heeft
Maar toch ben ik benieuwd
Misschien vindt je het wel niet te zuipen.
Nee, whisky rijpt alleen op het vat.quote:Dat geldt dan voor whiskey ook toch?
Volgens mij een 0,75 liter fles.quote:Een grote fles? Dat is niet heel goedkoop nee. Maarja, kleinere brouwerijen zijn vaak wat duurder. Daarbij denk ik dat het al een tijdje bij hun heeft gelegen.
Op één wel, bedenk ik me nu, 2 andere niet (weet niet welke)...quote:Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, geen lak/waszegel? Dat is op de kleine wel
Die ggggristenen maken het mij ook wel heel makkelijk om ze te bashen zeg. Maargoed, komtie dan he:quote:ROTTERDAM - De christelijke beweging Nederland Pro Deo (NPD) zegt dat de chaos in het luchtverkeer door een aswolk een 'rode kaart van God' is. De vereniging waarschuwt voor grote natuurrampen omdat de tien geboden niet meer worden nageleefd, zo schrijft Trouw.
,,Het zal rampzalige gevolgen voor de Europese volkeren hebben als we deze waarschuwing negeren en doorgaan met leven zoals we de laatste jaren zijn gewend'', aldus het statement van Nederland Pro Deo.
De NPD is een charismatisch-evangelische beweging. Dit is een stroming binnen het christendom waarin men gelooft dat God boodschappen doorgeeft door mensen visioenen te geven en in tongen te laten spreken. Ook gelooft men binnen deze beweging in genezing door handoplegging.
Eerdere waarschuwingen van God zijn volgens NPD-voorzitter Heijmen Westerveld de bijna-watersnoodramp uit 1995 en het 'levensbedreigende virus' dat premier Jan Peter Balkenende onder de leden had in 2004.
In 2006 probeerde de beweging zonder succes aan de Tweede Kamer-verkiezingen mee te doen. Dat wilden ze bereiken door een lijstverbintenis met de SGP aan te gaan, maar de SGP vond de NPD 'te stellig'. De beweging Nederland Pro Deo (Nederland voor God) is onder meder tegen homoseksualiteit, abortus, echtscheiding en seks en geweld op televisie. (BVDL)
Vast iets ergs in een vorig levenquote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die ggggristenen maken het mij ook wel heel makkelijk om ze te bashen zeg. Maargoed, komtie dan he:
Is het op je 12e anaal vernederd worden door een kardinaal ook een straf van god? En zo ja wat moet je dan op je 12e misdaan hebben om dat te verdienen?
Ook apart dat de SGP die groep te stellig vindt... als ik het van een partij niet had verwacht, was het wel de SGPquote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die ggggristenen maken het mij ook wel heel makkelijk om ze te bashen zeg. Maargoed, komtie dan he:
Is het op je 12e anaal vernederd worden door een kardinaal ook een straf van god? En zo ja wat moet je dan op je 12e misdaan hebben om dat te verdienen?
dan is het inderdaad wel heel erg als zelfs de SGP dat vindquote:Op maandag 19 april 2010 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook apart dat de SGP die groep te stellig vindt... als ik het van een partij niet had verwacht, was het wel de SGP
Wij hebben dezelfde!! Werkt op zich best goed...quote:Op maandag 19 april 2010 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, Logitech Harmony in de aanbieding: hier
quote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Wat die partij betreft... hoe kun je nu tegen seks zijn?? Je moet toch ook voor nageslacht zorgen!! na nog een keer lezen, begrijp ik dat ze tegen seks op tv zijn...![]()
![]()
Het artikel heeft geen betrekking op katholieken.quote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, dat is het werk van de duivel.quote:Is het op je 12e anaal vernederd worden door een kardinaal ook een straf van god? En zo ja wat moet je dan op je 12e misdaan hebben om dat te verdienen?
Als het geen fanaten waren, dan kwamen ze ook niet in het nieuwsquote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef iamredleader het volgende:
Meh, er zijn wel meer religieuze fanaten in het nieuws geweest, die allemaal een beetje onfris roken
quote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, dat is het werk van de duivel.
Op zich zou het een keer niet gek zijn. Even de wereldbevolking terugdringen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde!! Werkt op zich best goed...![]()
Wat die partij betreft... hoe kun je nu tegen seks zijn?? Je moet toch ook voor nageslacht zorgen!! na nog een keer lezen, begrijp ik dat ze tegen seks op tv zijn...![]()
![]()
Je kunt toch ook seksen zonder dat er kinderen van komen??quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zich zou het een keer niet gek zijn. Even de wereldbevolking terugdringen.
Oeh, lambchopsquote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Yurithemaster het volgende:
vanmiddag reed de trein ook langs een wei vol met lammetjes
quote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt toch ook seksen zonder dat er kinderen van komen??
quote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Yurithemaster het volgende:
vanmiddag reed de trein ook langs een wei vol met shoarma
Graag! Maar je moet de risicos compleet uitsluiten natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook seksen zonder dat er kinderen van komen??
Hmmm misschien een nieuwe carrieremogelijkheid voor Ab Klink?quote:Maar ja, daar zijn zij natuurlijk tegen...![]()
Welk vlees dan wel?quote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gossie, die arme lammetjes....
* Diaan73 eet geen shoarma/lamsvlees
En die arme koeien dan, of varkensquote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gossie, die arme lammetjes....
* Diaan73 eet geen shoarma/lamsvlees
Dat bedoel ik maar. Maarja, lammetjes hebben een hoog knuffelgehalte.quote:
Ik vind lamsvlees zeer smakelijk, met name lamshaasjesquote:Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind vlees lekkerHeb geloof ik nog nooit lamsvlees gehad, moet erg mals zijn toch?
Varkensvlees, rundvlees en kip.quote:
Yeps. Ik vind kip wel één van de lekkerste vleessoorten. Niet de vleugeltjes of poten... dat is nog een tik van mij.. ik geen vlees met bot of vet eraan.quote:Op maandag 19 april 2010 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Je weet dat kippen ooit hele lieve kuikentjes waren he
Tip voor de volgende AKQSC-eet-meet: iets met lamquote:Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind vlees lekkerHeb geloof ik nog nooit lamsvlees gehad, moet erg mals zijn toch?
Moet nu toch maar eens naar zo'n meet komen, dus ik ben voor.quote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tip voor de volgende AKQSC-eet-meet: iets met lam![]()
Trouwens, wellicht van de zomer dan een meet doen? Is er een beetje animo hier?
Ik stem voor.quote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
En als het van de BBQ is, dan graag frikadel.
Vind ik het lekkerst als we gaan BBQ-en. En dan bij voorkeur in stukjes aan een stokje.quote:
Moet het ook nog Halal zijn of mag het die soort zijn met afvalvlees?quote:Op maandag 19 april 2010 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind ik het lekkerst als we gaan BBQ-en. En dan bij voorkeur in stukjes aan een stokje.
Indien de BBQ bij huize IARL of PR is zal het gegarandeerd kosher zijnquote:Op maandag 19 april 2010 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Moet het ook nog Halal zijn of mag het die soort zijn met afvalvlees?
Jazekerquote:Op maandag 19 april 2010 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
De kinderen gaan dus ook mee!! Dan kunnen mijn kinderen ook mee!!
Je lijkt mij wel.quote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Ik vind kip wel één van de lekkerste vleessoorten. Niet de vleugeltjes of poten... dat is nog een tik van mij.. ik geen vlees met bot of vet eraan.
quote:
Ah, het wordt een knakworst-BBQ...quote:Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker
Lijst van mogelijke kinders:
Jair
Twan
Lennon
Eli
Aviva
quote:Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het wordt een knakworst-BBQ...
Dan leert zo'n kind nooit dat het gevaarlijk is om van de bbq te etenquote:Op maandag 19 april 2010 17:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Is het niet veel handiger om gewoon van een bord te eten ivm verbrandingsgevaar?
Dat vind ik dan stiekem weer best foutquote:
Ik zeg doen!quote:Op maandag 19 april 2010 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meet meet meet! Doe het na vier juni pleeeeeeeeease
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg doen!Dan komen wij wel naar jouw Toontown Party...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan komen wij wel naar jouw Toontown Party...
Meets waar je graag bij bent, maar geen herinnering aan wilt hebben vinden altijd plaats op een zaterdag.:)quote:Op maandag 19 april 2010 19:17 schreef B.ertha het volgende:
Meets waarop ik gewenst ben, dienen niet plaats te vinden op zaterdag
Meets waarvan ik weg moet blijven, dienen wel plaats te vinden op zaterdag
check, hier ookquote:Op maandag 19 april 2010 09:51 schreef Soempie het volgende:
't Wordt vanzelf bruin. Of je vel laat los, waarna je weer wit bent. Dat gebeurt mij altijd.
voorquote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ze vliegen hier al de hele dagquote:Op maandag 19 april 2010 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Wereldnieuws: Er kwam zojuist een vliegtuig over de wijk gevlogen...
En dat vlak na mijn heugelijke nieuws...quote:Op maandag 19 april 2010 20:11 schreef Whiteguy het volgende:
Weer een berg ontploft op ijsland. Nog een keer dan:
Iceland we wanted cash, not ash.
Waar staat dat?quote:Op maandag 19 april 2010 20:11 schreef Whiteguy het volgende:
Weer een berg ontploft op ijsland. Nog een keer dan:
Iceland we wanted cash, not ash.
Wat is de geplande aanvangstijd?quote:Op maandag 19 april 2010 20:10 schreef iamredleader het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |