quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en er schijnt een verband te zijn met andere vulkanen in het gebied. Dit zou nog wel eens heel vervelend kunnen worden
Ik werk fulltime in de horeca. De herfst en winter heb ik 1 dag in "mijn" oude kroegje gewerkt en 4 dagen in het restaurant waar ik werk. Na april ga ik gewoon weer 5 dagen in het restaurant werken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He lubje
Wat ik me zat af te vragen, ben jij nu werkzaam in de horeca of beun je bij?
Wat een talent die manquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klikken op eigen risico (ik hoop niet dat he jouw kroeg is Lubje)
![]()
![]()
vind hey marlous beterquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
![]()
Speciaal voor jou dan:quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:13 schreef Etcetera het volgende:
@TT: ik zal me er dan maar buiten houden
Schitterend hoe hij dat glas bier in zijn handen houdt...quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Net even de weekend boodschappen gedaan, nieuwe whiskies ingeslagen en daarna heerlijk op het terras op het strand gezeten...
Cobra en Jojo: Eind maart volgend jaar zal er weer een Whisky Mini Cruise gehouden gaan worden.
Wederom 3 dagen (vrijdag heen en zondag weer terug in IJmuiden), maar nu zal er op zaterdag in Alnwick Castle (het kasteel waar Harry Potje opgenomen is) een proeverij gehouden worden.
Zal het zo ook in het Whisky Topique melden...
heeft iedereen het overleefd?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:45 schreef iamredleader het volgende:
Rondje IKEA gedaan voor inspiratie hoe een keuken op te zetten. Nu thuis de Homeplanner installeren, kan ik rustig verder klooien
Indien het in de agenda past ga ik meequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Net even de weekend boodschappen gedaan, nieuwe whiskies ingeslagen en daarna heerlijk op het terras op het strand gezeten...
Cobra en Jojo: Eind maart volgend jaar zal er weer een Whisky Mini Cruise gehouden gaan worden.
Wederom 3 dagen (vrijdag heen en zondag weer terug in IJmuiden), maar nu zal er op zaterdag in Alnwick Castle (het kasteel waar Harry Potje opgenomen is) een proeverij gehouden worden.
Zal het zo ook in het Whisky Topique melden...
Koop een grote agenda dan...quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Indien het in de agenda past ga ik mee
Tja, dus ga je staken. Dus mist het bedrijf inkomsten. Dus moeten ze gaan snijden in de kosten. Dus moeten ze extra mensen ontslaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals? Je moet bedrijven raken waar het pijn doet.
Ik heb ruimte voor 5, hangen momenteel 2 in. En ik zal vast wel gaan uitbreidenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt er een batterij schijven in? Of is die ruimte ergens anders voor nodig?
Een CM690 ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tijdens het overzetten is er helaas 1 geheugenbalkje gesneuveld
normaalquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:25 schreef iamredleader het volgende:
Trieststerkte voor de nabestaanden.
Hee, ik ga nu naar bed, na 22.00, hoe heet het dan?
Ik ben al ouderquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maakt niet uit hoe het heet. Je wordt OUD
De oude, had graag de nieuwe gewild maar die stond niet in de winkel, en had geen zin in bestellenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een CM690 ?
De 'oude' of de 690 II ?
I don't care, toen was ik al heel blij met die ene inbelverbinding thuisquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In 1996 betaalde je 100 gulden voor 1MB, dus een 8MB reepje was bijna een half maandloon
Serious oldschool, met heel veel gekraak en gepiep. En traag!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:52 schreef Etcetera het volgende:
I don't care, toen was ik al heel blij met die ene inbelverbinding thuis
rustig en daar nu ook de rust neergedaald?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe is het leven hier?
hmmm... maak me toch soort van zorgenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
rustig en daar nu ook de rust neergedaald?
Wat voor geheugen heb je nodig? DDR1, 2 of 3? De eerste twee zijn duur omdat ze obsolete zijn, DDR3 is duur omdat het nieuw isquote:Op zondag 18 april 2010 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Kun je geen parasol neerpoten ergens?
Waarom is nieuw geheugen zo duur
quote:Op zondag 18 april 2010 12:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik zal later teruglezen, maar eerst een dringende vraag aan Ladyblack:
Denk dat ze nog niet aanwezig isquote:Laatste bezoek: 12 uur, 59 minuten geleden.
Je moet met je tijd meegaanquote:Op zondag 18 april 2010 12:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zie mijn post van gisteravond nogmaals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |