Welkom.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Markster het volgende:
zijn er serieus mensen die dat stomme ding willen hebben?
Inmiddels al meer dan een half miljoen exemplaren verkocht, je zou zeggen van wel dus?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Markster het volgende:
Via de welbekende 'Evan' uit Miami. 16 GB leek mij voldoende, heb mijn laptop en iPhone altijd bij me voor muziek. Wordt dus puur een gadget om mee te lezen en films mee te kijken/gamen. Was 550 euro all in, nette prijs dus!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:28 schreef Gauner het volgende:
[..]
Spannend, ik moet nog anderhalve week wachten tot ik mijne in mijn handen krijg, eindelijk!![]()
Wat heb je voor ene besteld? Ik een 32GB versie.
Hoe laat je hem overkomen, heb je een contactje in de VS of via zo'n verzendservice?
zoals bij de iPhone bedoel je?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Of is dat allemaal marketing en stelt het product niks voor?
Dat is een redelijk normale prijs ja, zeker als je kijkt voor welke debiele bedragen ze op marktplaats staan enzo. Ja die klote aswolk mag nu wel eens oplossen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Laatste post uit vorige topic :
[..]
Via de welbekende 'Evan' uit Miami. 16 GB leek mij voldoende, heb mijn laptop en iPhone altijd bij me voor muziek. Wordt dus puur een gadget om mee te lezen en films mee te kijken/gamen. Was 550 euro all in, nette prijs dus!
Overigens lees ik nare berichten over het vliegverkeer. Kan nog wel een week duren voordat dat weer op gang komt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Markster het volgende:
Gebruik 'm eerst eens voordat je iets ongefundeerds zegt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:45 schreef Markster het volgende:
[..]
zoals bij de iPhone bedoel je?
weet ik niet, aan de specs te zien is ie niet zo bijzonder, heb hem zelf alleen nog niet gebruikt.
Alleen ik vraag me zowiezo het nut van een pad af, dus niet alleen dat ding van apple
Zelfs de beste marketeer houdt een droombeeld van een product niet twee jaar lang overeind, de iPhone is dus wel degelijk een van de beste telefoons momenteel. Dat je het daar niet op hardwaregebied niet mee eens ben kan ik me voorstellen, maar met de appstore is de iPhone momenteel heer en meester.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:45 schreef Markster het volgende:
[..]
zoals bij de iPhone bedoel je?
weet ik niet, aan de specs te zien is ie niet zo bijzonder, heb hem zelf alleen nog niet gebruikt.
Alleen ik vraag me zowiezo het nut van een pad af, dus niet alleen dat ding van apple
jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Markster het volgende:
Echt welquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Markster het volgende:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:45 schreef Markster het volgende:
De laatste voorspellingen lijken niet goed, want er lijkt nog veel meer as op ons af te komen. Meer dan ze eerst hadden verwacht.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mijn iPad ligt in een koude terminal in Memphis te wachten tot hij mag vliegen (dat duurt nog wel even gok ik)
Zet met bootcamp Windows 7 erop, dat zal je al een flink eind op weg moeten helpen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:55 schreef athlonkmf het volgende:
Ben al een week bezig m'n 64GB ipad vol te krijgen:)
*meldt*quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Markster het volgende:
Tot 430¤ zonder extra tax importeren. Daar heeft ie geen zin in. Zijn keuze.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Gauner het volgende:
Waarom neemt ie niet gewoon 2 mee?
Onder druk zetten die vriend van je! Nee snap het ook wel een beetje, al is hij met tax nog goedkoper dan de prijzen die ze er nu voor vragen hier.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:29 schreef nelisb het volgende:
[..]
Tot 430¤ zonder extra tax importeren. Daar heeft ie geen zin in. Zijn keuze.
Moeten ze toch eerst toch wel afspraken weten af te sluiten met providers. In de VS is het 30 dollar voor een maand onbeperkt gebruik. Kijk, dan wordt het pas echt leuk en interessant.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:53 schreef Christiaan het volgende:
Schiet eens op met die 3G-versie! Ik willum!
Vodafone prepaidkaartje met Vodafone Internet Blox. Tientje per maand.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Moeten ze toch eerst toch wel afspraken weten af te sluiten met providers. In de VS is het 30 dollar voor een maand onbeperkt gebruik. Kijk, dan wordt het pas echt leuk en interessant.
vriend/tante.. ben jij de enige "loser" die niet in amerika rondlooptquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:17 schreef nelisb het volgende:
Nog ff 1 x. Als ik hem laat invliegen.
499 USD + 8,25% sales tax Californië. Totaal 540 USD.
Koers 1,36. Dus 395¤.
Transport 40 dollar.
19% belasting betaal ik dan over 395 euro of over 395 euro en 40 dollar?
M'n tante gaat vanmiddag plaatselijke tijd even kijken bij de Apple store bij haar om de hoek.
Mwoah, de aaifoon heeft ook al de nodige kritiek te verduren gehad, denk aan de mindere HW-specs tov andere GSM's, het explosieve-accu's-debacle, de proprietaire connectiviteit, ontbreken van een aantal basis OS-zaken als multithreading en copy/paste en de idiote criminalisering-speak over mensen die voor dat soort zaken hun iStuff gaan jailbreaken, de draconische/willekeurige manier waarmee apps de uit de appstore geweerd worden, de SDK-licentie met WTF's als "alleen in C(++)/ObjC coden" (alsof je daarin geen crappy apps zou kunnen schrijvenquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Zelfs de beste marketeer houdt een droombeeld van een product niet twee jaar lang overeind, de iPhone is dus wel degelijk een van de beste telefoons momenteel. Dat je het daar niet op hardwaregebied niet mee eens ben kan ik me voorstellen, maar met de appstore is de iPhone momenteel heer en meester.
Maar wat jij denkt, is eerlijk gezegd nog dommer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef rubje het volgende:
[..]
niet om nu partij te kiezen maar volgens mij wil je gewoon niet aannemen dat iemand een iPad legaal uit de USA kan laten overkomen voor een prijs die lager ligt dan de jouwe.
Je trekt alles wat hij zegt en zelfs bewijst in twijfel vanwege?iets wat ik je hoofd zit dat zegt "niet waar, niet waar, niet waar " Als je dat bij mij deed had ik allang de discussie afgekapt want een
ga je niet iets proberen bij te brengen,tenminste zo denk ik erover.
Maar ja wie ben ik![]()
Voor zover ik weet over de waarde+verzendkosten. Over 435 euro dus in jou geval. Beste is natuurlijk dat ie meegebracht word, dan heb je geen last van die belastingen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:17 schreef nelisb het volgende:
Nog ff 1 x. Als ik hem laat invliegen.
499 USD + 8,25% sales tax Californië. Totaal 540 USD.
Koers 1,36. Dus 395¤.
Transport 40 dollar.
19% belasting betaal ik dan over 395 euro of over 395 euro en 40 dollar?
M'n tante gaat vanmiddag plaatselijke tijd even kijken bij de Apple store bij haar om de hoek.
Omdat voorgaande tablets veelal werkten op Windows xp, zonder al te veel aanpassing aan een tabletcomputer. Met de applicaties die nu beschikbaar zijn (en compleet voor het os geschreven zijn) haal je het optimale uit de tabletcomputer. Andere tablets gingen ook geen 10/12 uur mee op de accu.quote:Op zondag 18 april 2010 10:30 schreef Markster het volgende:
nog 1 vraag en dan houd ik op.
Tablets bestaan al heel wat jaren (zelfs met betere specs) waarom als apple er eentje uitbrengt, moet opeens iedereen hem hebben?
Zou dat betekenen dat hij helemaal niet oplaadt of alleen langzamer?quote:Op zondag 18 april 2010 10:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Volgens mij is hij te zwak en
is de iPad 10 volt...
Ik geloof langzamer, maar dat is dan ook echt héél langzaam. Wordt al gillend gek van het opladen via mijn macbook (5% per 20 minuten)quote:Op zondag 18 april 2010 11:14 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat hij helemaal niet oplaadt of alleen langzamer?
Dat zou niet zo erg zijn, dan laat ik hem gewoon de hele nacht eraan hangen. Als het mijn iPad maar niet beschadigd, dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 18 april 2010 11:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik geloof langzamer, maar dat is dan ook echt héél langzaam. Wordt al gillend gek van het opladen via mijn macbook (5% per 20 minuten)
Zijn verschillende boeken/films over gemaakt. Heeft niks te maken met de iPad, maar meer met apple zelf. Korte versie van de film/boek:quote:Op zondag 18 april 2010 10:30 schreef Markster het volgende:
Tablets bestaan al heel wat jaren (zelfs met betere specs) waarom als apple er eentje uitbrengt, moet opeens iedereen hem hebben?
Samengevat: tot nu toe draaiden alle tablets op OSen en programma's diequote:Op zondag 18 april 2010 10:30 schreef Markster het volgende:
Je krijgt er een acculader bij, dus waarom moet je iets anders pakken?quote:Op zondag 18 april 2010 11:26 schreef Gauner het volgende:
[..]
Dat zou niet zo erg zijn, dan laat ik hem gewoon de hele nacht eraan hangen. Als het mijn iPad maar niet beschadigd, dat is het belangrijkste.
Dat is een Amerikaanse acculader wat je erbij krijgt, heb thuis geen Amerikaans stopcontact.quote:Op zondag 18 april 2010 14:29 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je krijgt er een acculader bij, dus waarom moet je iets anders pakken?
En de ipad kan op zo'n 5v USB poort enkel geladen worden als het scherm is uitgezet. Reken op 8+ uur laden.
Dan kan je beter 1 of 2x per week de ipad even snachts opladen met de acculader. Of docking station.
Je hoeft enkel de duckhead even om te wisselen met een europese....quote:Op zondag 18 april 2010 14:32 schreef Gauner het volgende:
[..]
Dat is een Amerikaanse acculader wat je erbij krijgt, heb thuis geen Amerikaans stopcontact.
Die heb ik vorige week besteld vriend.quote:Op zondag 18 april 2010 15:13 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je hoeft enkel de duckhead even om te wisselen met een europese....
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13354
En ooit gehoord van reisstekkers?
Klopt, mijne staat ook al 5 dagen op 'wating for supplier'. Heeft een estimated delivery date van 8 mei.quote:Op zondag 18 april 2010 18:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Die duckheads zijn wel lastig te leveren.. Mijnus staat al meer dan een week op "waiting for supplier"..
Maar mijn iPad was ook uitverkocht, dus geen ramp
Je bent nog eigenwijzer dan ik dacht en als je wederom zo te keer gaatquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Maar wat jij denkt, is eerlijk gezegd nog dommer.
In het vorige topic zei ik al uitgebreid dat ik het voor een lager bedrag konquote:Want ik zou nog steeds graag 1 bewijs willen zien. Het enige wat hij roept is
een paar getallen, en dat moet ik voor waar aannemen? Ik geloof direct dat
hij een goedkoper adres heeft, ik gun het hem. En hoop dat als het waar is
dat hij het wil delen zodat er misschien meer mensen gebruik kunnen maken
van die weg. Ik heb nogmaals nog geen enkel bewijs gezien, terwijl hij blijft
roepen dat het zo is en hij ons 'ermee om de oren geslagen heeft'.
Je hebt niks voorgerekend want ik heb dat gedaan bij mijn bewering en uitleg. Hetquote:Daarbij heb ik hem het voorgerekend, net als ik het al eerder in topics voorgerekend
heb. Ik zit redelijk dicht op het nieuws wat betreft de import, en volg veel sites erover.
En de prijzen heb ik nergens, maar dan ook nergens, onder de 555 gezien incl. alles.
En dan heb ik het niet over Fok!, maar ook bijvoorbeeld over Tweakers, iPhoneclub,
Telegraaf, Marktplaats en Speurders. Stel dat er echt een adres is voor 505 euro w
at beweerd wordt, hoe kan het dan dat alleen 1 iemand daarvan zal weten?
Zoals ik al eerder(voor de derde keer) zei is dit een puur zakelijke transactie zoals jij ook hebtquote:Enige nuance is wel op zijn plaats: natuurlijk zijn er mensen die het voor minder is gelukt,
maar die iPads zijn of meegenomen door henzelf/vriend/kennis of opgestuurd via een
vriend/kennis in Amerika die geen extra kosten rekent. Maar dat zijn er niet heel veel.
Goed lezen en vervolgens iets naar je hersens omzetten in hetzelfde is niet je sterkste punt.quote:En over het kopen met een abo, wederom geen bewijs van gezien. Via geen enkele site. En
die volg ik zoals je weet. Overal tot nu toe gaat de iPad in de losse verkoop bij diverse winkels.
Er is dus nergens bewijs dat het niet zo is.
Het enige bewijs wat jij hebt aangetoond is verwijzing naar een Evan? en dat 40quote:Nogmaals, ik wil eerst wel een bewijs zien. Ik heb al diverse bewijzen aangevoerd,
maar die worden niet weerlegt omdat het gewoon feiten zijn.
En dit gaat dan gewoon werken ivm de verschillende voltages? Zo'n ding heb ik nog wel liggen van me scheerapparaat geloof ik.quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef matthijst het volgende:
Standaard 220 kabel die bijvoorbeeld in Sony artikelen vaak zitten schijnt ook in een Apple adapter te passen. Niet echt mooi natuurlijk, maar als tijdelijke oplossing:
[ afbeelding ]
Staat onder op je adapter als het goed is (110/220v). Met adapters van tegenwoordig werkt het wel. De iphone adapter staat in ieder geval wel dat het 110/220v is. Keb overigens ook zelf nog getestquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef Gauner het volgende:
[..]
En dit gaat dan gewoon werken ivm de verschillende voltages? Zo'n ding heb ik nog wel liggen van me scheerapparaat geloof ik.
Nu begin ik te twijfelen of ik deze moet bestellen en de andere order annuleren.quote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef matthijst het volgende:
Hier heb je ze trouwens ook gewoon, 5 euro (Apple duckhead):
http://link.marktplaats.nl/339022363
waarom zou je die moeite doen? De DX order koste je 1 euro en een paar cent, die komt wel binnen hoor. Al issie lekker vertraagd, denk dat het opeens een populair product werdquote:Op zondag 18 april 2010 22:45 schreef Gauner het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen of ik deze moet bestellen en de andere order annuleren.
Je hebt gelijk, moet maar wat meer geduld hebben.quote:Op maandag 19 april 2010 09:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
waarom zou je die moeite doen? De DX order koste je 1 euro en een paar cent, die komt wel binnen hoor. Al issie lekker vertraagd, denk dat het opeens een populair product werdTot die tijd gebruik je simpel zo'n kabel (ziet er niet uit, maar wat boeit dat?).
Je gaat géén iPad in je auto gebruiken om te navigeren. Dat wil je echt niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:08 schreef dribbel79 het volgende:
TVP...wil er ook één, maar ik denk dat ik nog even moet wachten op de volgende versie (is dat de 3G?)
Aangezien ik hem voor thuis en auto wil gebruiken, met name een TomTom app. i.c.m. mp3 afspelen..dus multitasken en gps?
Toch?/
Dat gaat bij de volgende generatie ipad gaaf worden, met de camera.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je gaat géén iPad in je auto gebruiken om te navigeren. Dat wil je echt niet.
Dat kan nu alquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat gaat bij de volgende generatie ipad gaaf worden, met de camera.
Augmented reality! Je plaatst de ipad recht voor de bestuurder. De ipad neemt het beeld van de weg op en projecteert op het scherm er navigatie-informatie overheen.
Moet je het wel goed doen:quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef dribbel79 het volgende:
OK, ok...dan wil ik dat niet
leek me alleen handig voor die 2 keer per jaar naar frankrijk...lekker hendig, zo'n groot scherm
Zondag! Hoop ik tenminste, als het normale vluchtverkeer vanuit de VS weer is hervat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:03 schreef Ericjuh het volgende:
Ik had toch echt wel wat user foto's verwacht van iemand op fok die de Ipad al heeft.
Jij hebt hem al gebruikt zie ik?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Gebruik 'm eerst eens voordat je iets ongefundeerds zegt.
quote:
Of gewoon een reactie om stoer te doenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:55 schreef athlonkmf het volgende:
Ben al een week bezig m'n 64GB ipad vol te krijgen:)
Ik bedoelde niet dat die van mij er was, meerdere personen hier hebben hem wel..quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:33 schreef nelisb het volgende:
O my mistake.
Die van jou is toch nog onderweg?
Bij hem al besteld?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef nelisb het volgende:
Heb mail contact met Evan. Ben benieuwd.
Nou dan zie ik graag een eigen geschoten foto van je fraaie iPad met dit FOK! topicquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 01:21 schreef FP128 het volgende:
[..]
Nou dan zie ik graag een eigen geschoten foto van je fraaie iPad met dit FOK! topic
op de achtergrond tegemoet. Verbaast me dat je het nog niet hebt gedaan want elk
mens die iets nieuws krijgt die laat bijna 9 van de 10 keer zien wat ze hebben.![]()
Er was meen ik in het vorige topic 1 user die al een iPad had maar die was niet van
hemzelf maar van de mensen achter One More Thing waar hij stage liep. De foto
werd toen ook getoond met dit FOK! topic op de achtergrond.
Goh, that's mequote:Op woensdag 21 april 2010 01:21 schreef FP128 het volgende:
[..]
Nou dan zie ik graag een eigen geschoten foto van je fraaie iPad met dit FOK! topic
op de achtergrond tegemoet. Verbaast me dat je het nog niet hebt gedaan want elk
mens die iets nieuws krijgt die laat bijna 9 van de 10 keer zien wat ze hebben.![]()
Er was meen ik in het vorige topic 1 user die al een iPad had maar die was niet van
hemzelf maar van de mensen achter One More Thing waar hij stage liep. De foto
werd toen ook getoond met dit FOK! topic op de achtergrond.
En voor diegenen die nog op hun iPad wachten heb ik vandaag nog een mailtje
gekregen met de mededeling dat:
De 16 GB is zo goed als nergens meer te krijgen bij het alternatief in de VS te weten
de Best Buy winkelketen.
En diegenen die net zo als ik deze,of volgende,week hun iPad & co binnenkrijgen:
De iPad Case ( als je die bestelt hebt) wordt pas na 6 mei door Apple geleverd,en
in het weekend wordt niet bezorgt ( dus maandag t/m vrijdag alleen)
Incorrect, heb de mijne twee weken geleden besteld op apple.com en hij is eergisteren afgeleverd.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:21 schreef FP128 het volgende:
[..]
De iPad Case ( als je die bestelt hebt) wordt pas na 6 mei door Apple geleverd,en
in het weekend wordt niet bezorgt ( dus maandag t/m vrijdag alleen)
Proficiat!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Eindelijk heeft mijn iPad zin om Memphis te verlaten. Zou eens tijd worden.
Ik zit er al lang op te wachten en kan niet wachten om ermee aan de gang te gaan, dan zou ik wéér langer moeten wachten tot ik er ene heb. Maar ik zou dan wel een 64GB met 3G kunnen kopen..quote:
Nou op MP krijg je voor een 32GB + case wel 750 euro hoor. En heb er nu 510 voor betaald. Maar denk niet dat ik het ga doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef nelisb het volgende:
Zo is het altijd. Maar vraag me af of je 300¤ winst kan maken.
Er zijn er zat die vanaf 650¤ aanbieden. Dan maak je nog niet eens 100¤ winst.
Nee want hij wordt persoonlijk meegenomen, dus niet verstuurd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:54 schreef nelisb het volgende:
Bij die 510 van jou komt nog 19% btw en invoerkosten?
Waar heb jij hem weg?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef matthijst het volgende:
iPad vandaag ontvangen. Supercool apparaat, razendsnel zo op het eerste gezicht.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef matthijst het volgende:
Viavia uit Amerika laten opsturen.
In de Apple case:
[ afbeelding ]
Rechtop staand:
[ afbeelding ]
En in laagste stand:
[ afbeelding ]
In de Apple case:
[ afbeelding ]
Rechtop staand:
[ afbeelding ]
En in laagste stand:
[ afbeelding ]
Schiphol, 799 euro.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:02 schreef Ad_rem het volgende:
Waar kan ik er in Nederland 1 ophalen op het moment? (Dus niet laten opsturen)
Oe ik wil ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef matthijst het volgende:
In de Apple case:
[ afbeelding ]
Rechtop staand:
[ afbeelding ]
En in laagste stand:
[ afbeelding ]
In de Apple case:
Rechtop staand:
En in laagste stand:
Ik had op 12 maart ofzo gepreordered, daarom heb ik de case al denk ik (werd ipv de 3e pas rond de 10e geleverd).quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:56 schreef FP128 het volgende:
Wacht even!
Dus je kan je iPad WIFI uit de VS alleen activeren met een US account en niet met een EU account?
Ook gehaald bij die geweldige bron waar al 40 Tweakersquote:@Elkafila
32 gieg, voldoende zo op het eerste gezicht.
Gewoon 599$ voor betaald (ok, sales tax moest
er nog bij).
Wel een staat kiezen zonder belasting dus.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:02 schreef FP128 het volgende:
Ah! mooi! en we hadden achter de schermen al even contact![]()
Ik ga toch zo een US account regelen voor de
US Store,want het levert heel veel voordelen op
als je dat vergelijkt met de EU Store van Apple.
Dus, 1600 Pennsylvania Avenue NW, Washington DC is niet een slimme keuze, toch eens veranderen danquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Wel een staat kiezen zonder belasting dus.(Alaska, Delaware)
Nicequote:Op zondag 25 april 2010 15:12 schreef Gauner het volgende:
Hij is binnen!:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 15:12 schreef Gauner het volgende:
Hij is binnen!:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee kennis is vandaag teruggekomen en heeft hem meegenomen.quote:Op zondag 25 april 2010 15:45 schreef FP128 het volgende:
[..]
Op zondag??????![]()
Hoe heb je dat geflikt ( of lag het gewoon al op voorraad en heb je het gewoon
opgehaald dit weekend)
Wel fraai met de iPad case die je erbij hebt (dus gelijktijdig bestelt of ook een
nabestelling) maar geen Camera Connection Kit?dat wel handig is om
gelijk foto's te uploaden.![]()
FedEx levert trouwens niet in het weekend!
quote:Op zondag 25 april 2010 17:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
* LeNick krijgt kriebels en wil iPad kopen.
Is inmiddels 1000 dollar geloof ik.quote:Op zondag 25 april 2010 17:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zeg, die Evan uit Miami: is dat een beetje te doen? 950 dollar incl. voor een 64Gb iPad is m.i. een erg prima deal.
Ik wou net zeggen ja, wat voor werk doe je?!quote:Op zondag 25 april 2010 18:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat is idd erg lekker, zo rap. En 1000 dollar is volgens mijn widget 744 euro. Dat is toch echt aardig goedkoop. Morgen dus even toestemming 'vragen' van onze financiele afdeling. Word stilaan enthousiast van dat ding.
Zou mooi zijn! Ik ben eigen baas. Denk niet dat ik erin trap haha. 90% voor werk.quote:Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het is mijn eigen geld door externe opdrachten. Als ik ze kan overtuigen dat ik hem voor >90% (meen ik, kan ook minder zijn) gebruik voor werk, kan ik hem declareren zonder dat het gezien wordt als loon.
quote:Op zondag 25 april 2010 17:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
* o.us krijgt kriebels en wil iPad kopen.
Mijn grootste aankoop die ik het meeste gebruik voor werk (de iMac quadcore) heb ik zelf betaald, dus ik kan wellicht wel een potje brekenquote:Op zondag 25 april 2010 18:58 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zou mooi zijn! Ik ben eigen baas. Denk niet dat ik erin trap haha. 90% voor werk.
Idd artikelen lezen, notities maken, en mail bijhouden: daarvoor lijkt ie me ideaal. Verder komen er ook op eBay best mooie aanbiedingen voorbij, soms zelf beter dan bij die gozer uit Miami.quote:Op zondag 25 april 2010 19:16 schreef matthijst het volgende:
Zie er zo snel nog geen nut in voor werk. Tenzij je de hele dag rapporten leest en nu en dan een document wilt tikken... Maar het is sowieso een cool ding om te hebben!
Loop nu al twee dagen vrijwel de hele tijd me te klooien. Veel voor internet. En een boek gelezen, wat erg goed beviel
accu gaat erg lang mee, denk dat ik idd de 10 uur wel ongeveer kan redden. Jammer dat er geen timer inzit die dat bijhoudt.
Handbrake en dan de preset 'Apple TV' gebruiken. Werkt perfect!quote:Op maandag 26 april 2010 11:07 schreef Gauner het volgende:
Is het mogelijk om een mkv. bestand om te zetten naar een op de iPad afspeelbaar formaat en zo ja met welk programma?
Zou omzetten naar mp4 voldoende zijn?
Thanks!quote:Op maandag 26 april 2010 11:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Handbrake en dan de preset 'Apple TV' gebruiken. Werkt perfect!
Je kan met air video een COMPUTER aanspreken welke dan niet-apple formaten on te fly encodeerd voor de ipad.quote:Op maandag 26 april 2010 11:28 schreef __Saviour__ het volgende:
is het met de ipad ook mogelijk om een nas te benaderen met daarop xvid avi bestanden?
of moeten mediabestanden echt lokaal staan en dan dus eerst ook omzetten?
Ander DRM.quote:Op maandag 26 april 2010 11:35 schreef Gauner het volgende:
[..]
Thanks!
Is er trouwens 'verschil' in een ebook gekocht in de iBookstore of een ebook gekocht met Kindle?
En dat houdt in? Ik bedoelde meer qua hoe het eruit ziet en of het dezelfde functies heeft als een iBook (lettertype zelf kunnen aanpassen enz.).quote:
Digital rights management oid, of je recht heb het te bekijken.quote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef Gauner het volgende:
[..]
En dat houdt in? Ik bedoelde meer qua hoe het eruit ziet en of het dezelfde functies heeft als een iBook (lettertype zelf kunnen aanpassen enz.).
Dat houdt in dat je een kindlebook niet direct in ibooks kan kijken en andersom. Je bent dan afhankelijk van de app zelf. En de kindle app is niet zo fancy als de ibooksapp.quote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef Gauner het volgende:
[..]
En dat houdt in? Ik bedoelde meer qua hoe het eruit ziet en of het dezelfde functies heeft als een iBook (lettertype zelf kunnen aanpassen enz.).
Ik haalde het al eerder aan: Er leiden vele wegen naar Romequote:Op maandag 26 april 2010 14:59 schreef Stevennn het volgende:
Ik krijg ook niks meer van Evan. Heb 'm maar ergens anders
gereserveerd.
Ja, zoiets als dat een zwembad een iets grotere bad is, een bioscoop een iets grotere tv, een lamborghini een iets grotere ford ka, een cruisschip een iets grotere roeiboot, een blueraydisc een iets grotere floppyquote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef TeenWolf het volgende:
Sorry ik ben een leek, maar is de Ipad nou een Ipod Touch, maar dan iets groter? Zo ja, heb ik er niets aan.
Helaas lopen er best veel van die bijdehante zogenaamd grappige mannetjes zoals jij in Nederland rond.quote:Op maandag 26 april 2010 17:41 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ja, zoiets als dat een zwembad een iets grotere bad is, een bioscoop een iets grotere tv, een lamborghini een iets grotere ford ka, een cruisschip een iets grotere roeiboot, een blueraydisc een iets grotere floppy
quote:Op maandag 26 april 2010 17:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Helaas lopen er best veel van die bijdehante zogenaamd grappige mannetjes zoals jij in Nederland rond.
Alleen maar praten.
Ik heb nog nooit een filmbestand gezien met ingebouwde menuquote:Op maandag 26 april 2010 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
iemand een aanrader qua shooter?
ow en ik heb handbrake ontdekt en misschien doe ik iets gruwelijks fouts, maar.... als ik een dvd omzet, is dit altijd zonder menu en doet hij maar een gedeelte (dus dvd van two and a half men, doet hij alleen de eerste aflevering en mis ik die andere drie) en ik wil er graag ondertiteling bij maar dat lukt ook inet. Iemand eventueel tips, wil best betalen voor een geniale prog.
Menu kan niet.quote:Op maandag 26 april 2010 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
iemand een aanrader qua shooter?
ow en ik heb handbrake ontdekt en misschien doe ik iets gruwelijks fouts, maar.... als ik een dvd omzet, is dit altijd zonder menu en doet hij maar een gedeelte (dus dvd van two and a half men, doet hij alleen de eerste aflevering en mis ik die andere drie) en ik wil er graag ondertiteling bij maar dat lukt ook inet. Iemand eventueel tips, wil best betalen voor een geniale prog.
Kan iemand me deze zin verklaren?quote:Op maandag 26 april 2010 18:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/App(...)3d1a6c#ht_500wt_1182
Een iPad zonder bids
"Stop een laptop, GPS navigatie systeem, iPod en iPhone in elkaar: dat is de iPad!" - een soort verkoopzinnetje dus.quote:Op maandag 26 april 2010 19:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Kan iemand me deze zin verklaren?
"Put together your laptop, GPS navigator, iPod and iPhone – you get the dynamic Apple iPad."
Oh. Bedankt!quote:Op maandag 26 april 2010 19:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
"Stop een laptop, GPS navigatie systeem, iPod en iPhone in elkaar: dat is de iPad!" - een soort verkoopzinnetje dus.
Eigenlijk is het gewoon een grote iPhone. En je kan er TomTom enzo opzetten dus ergens is het wel een navigatie systeem, behalve dan voor het feit dat alleen de 3G GPS heeft maar goed.quote:Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Oh. Bedankt!
Maar het is natuurlijk geen iPhone, en het is natuurlijk geen GPS navigatie-systeem.
Ook met 64Gb?quote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef Ad_rem het volgende:
Er staan er genoeg op marktplaats voor 650 euro.
Ja 16GB versies, wat het meteen een belachelijk hoge prijs maakt.quote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef Ad_rem het volgende:
Er staan er genoeg op marktplaats voor 650 euro.
150 euro meer voor iets wat hier pas over maanden te koop is? Valt mee toch?quote:Op maandag 26 april 2010 20:19 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja 16GB versies, wat het meteen een belachelijk hoge prijs maakt.
150 Euro, hoe kom je daarbij? Ik heb voor mijn 32GB + case 510 betaald..quote:Op maandag 26 april 2010 20:26 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
150 euro meer voor iets wat hier pas over maanden te koop is? Valt mee toch?
Iemand een idee wanneer de verwachte verkoop is in winkels vlak over de duitse grens? (Dus dat je niet naar Berlijn ofzo hoeft?
En niemand uit je vrienden/kennissenkring die binnen nu en 2 maanden naar de VS gaat en hem voor je mee kan nemen?quote:Op maandag 26 april 2010 20:39 schreef nelisb het volgende:
Ja jij maar 99% heeft geen kennis die hem meeneemt uit Amerika.
Tja inderdaad. Ben wel erg benieuwd naar wat de Europese prijzen gaan zijn en wanneer hij in NL beschikbaar gaat komen, wordt dat tegelijkertijd bekend gemaakt?quote:Op maandag 26 april 2010 20:51 schreef nelisb het volgende:
Blijkbaar niet aangezien er zoveel via marktplaats worden verkocht.
Je blijft maar praten he? Die vraag van mij was serieus, dat ziet een slim iemand al aan het begin van de zin over het feit dat ik maar een 'leek' ben hierin en iemand gaf me gewoon een antwoord op mijn vraag, dus niks onzin typen.quote:Op maandag 26 april 2010 18:06 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Helaas lopen er best veel van die bijdehante zogenaamd grappige mannetjes zoals jij in Nederland rond.
Alleen maar onzin typen.
En jij moet leren normaal te communiceren EN na te denken. Als een vraag op zo'n manier stelt, dan ben je bij voorbaat al een troll en hoef je helemaal geen serieuze reacties meer te verwachten.quote:Op maandag 26 april 2010 22:17 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je blijft maar praten he? Die vraag van mij was serieus, dat ziet een slim iemand al aan het begin van de zin over het feit dat ik maar een 'leek' ben hierin en iemand gaf me gewoon een antwoord op mijn vraag, dus niks onzin typen.
Jij moet je bijdehante poep-pratende mond houden.
Oh??????????? Dus we moeten ons allemaal aanpassen aan jouw manier van vragen stellen? Dacht het niet he dictatortje.quote:Op maandag 26 april 2010 22:29 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
En jij moet leren normaal te communiceren EN na te denken. Als een vraag op zo'n manier stelt, dan ben je bij voorbaat al een troll en hoef je helemaal geen serieuze reacties meer te verwachten.
Net of je een shoarmatent binnenstormt en roept "hee, ik heb nooit shoarma gegeten, maar is het echt een een broodje slachtafval, want dan hoef ik 'm niet"
Dus ga jij maar eerst eens je eigen mond spoelen.
Nee hoor, alleen jij moet je aanpassen aan de beschaafdheid, maar ga je maar lekker je netbookje kopenquote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Oh??????????? Dus we moeten ons allemaal aanpassen aan jouw manier van vragen stellen? Dacht het niet he dictatortje.
Ga ergens anders de autist spelen zieligerd.
Je vindt jezelf heel wat he? Denkende dat je de beschaafdheid zelve bent.quote:Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen jij moet je aanpassen aan de beschaafdheid, maar ga je maar lekker je netbookje kopen
quote:Op maandag 26 april 2010 22:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je vindt jezelf heel wat he? Denkende dat je de beschaafdheid zelve bent.
Beschaafdheid is in mijn ogen ook de mensen die ergens iets minder van af weten en zo een vraag stellen toch respectvol en zonder te quasi grappig te zijn 'beantwoorden'.
Thuis ben je zeker ook zo makkelijk in omgang? Ik heb medelijden met je vriendin (die je hoogstwaarschijnlijk niet hebt).
Ik ben zeer benieuwd naar zijn screenshot (die er nooit is geweest, en ik dus niet eens als Photoshop bestempeld KAN hebben) en als klap op de vuurpijl kan hij de discussie niet meer aan en blokkeert hij mij. Hoe triest. Grote kans dat hij mensen die geld overgemaakt hebben ook blokkeert als het eenmaal binnen is. Ook maakt hij eenzijdig 'afspraken' blijkbaar, klinkt ook al lekker fris. En ik moet 'de zaak' de zaak laten, anders zijn de rapen gaar? Bedankt voor deze bedreiging, ik leg hem naast me neer en zal er niets mee doen.quote:Op 26 april 2010 22:53 schreef FP128 het volgende:
Ik ga niet mij verder bezigen met het welbekende
wellus-niettes spelletje want je leest niet eens wat
ik schrijf en je bazelt vooral om jezelf te horen en
dat is een herhaling van wat al eerder is voorgevallen.
"laat nu je iPad zien" terwijl ik 5 keer zeg dat ik het
nog niet binnen heb! Je leest niet eens wat ik schrijf!
Ik laat jou in de waan dat je gelijk hebt want je steekt
alleen maar jouw riedel af dat nl. wat ik zeg niet waar
is,elke bewijs(zelfs een screenshot van PP deed je af
als Photoshop) is geen bewijs en wat jij zegt is waar
en alleen maar 40 man hier en daar,hebben het
gekocht en dat was dan jouw hard bewijs.
Geen screenshot van officiële betalingen,nee,wat
ik zeg is genoeg en het bewijs. GELUL!
Ik heb e.e.a al duidelijk uitgelegd in het FOK!
topic en ik ga het niet herhalen want dit is zinloos.
Ik ga nu al die andere mensen die wel zich hebben
aangemeld helpen zodat ze morgen/overmorgen
hun iPad bij de NL contact(wat duurder) kunnen
afhalen en ik adviseer je verder de zaak de
zaak te laten en niet opnieuw een of ander "lekker
puh"pm te sturen want dan zijn de rapen gaar voor je.
En om zeker te zijn dat je je aan mijn afspraak houdt
ben je vanaf nu geblokkeerd! zodat ik zeker weet dat
je niet terug zal of kan pm.
Mocht je op FOK! de discussie gaan uitvechten dan
meld ik je rechtstreeks aan voor een ban. Ik hoop
dat je je gedraagt.
De groeten!
Juist. Zielig ben je.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Ok, voor mij is het nu wel duidelijk. Vertrouw FP128 NIET (!!).
Hierbij zijn laatste mail:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar zijn screenshot (die er nooit is geweest, en ik dus niet eens als Photoshop bestempeld KAN hebben) en als klap op de vuurpijl kan hij de discussie niet meer aan en blokkeert hij mij. Hoe triest. Grote kans dat hij mensen die geld overgemaakt hebben ook blokkeert als het eenmaal binnen is. Ook maakt hij eenzijdig 'afspraken' blijkbaar, klinkt ook al lekker fris. En ik moet 'de zaak' de zaak laten, anders zijn de rapen gaar? Bedankt voor deze bedreiging, ik leg hem naast me neer en zal er niets mee doen.
En ten overvloede om te melden, vragen om iemand te bannen is zelf een ban krijgen. Dus pas daarmee op.
Overigens hou ik me aanbevolen voor mensen met een positieve ervaring met FP128. En dan hoef ik geen mensen met 1 post en eergisteren geregistreerd op Fok!. Dan weet ik ook wel genoeg.
Inderdaad, tis dus oppassen geblazen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:04 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijk voor mensen die het willen wagen, zelf langsgaan en bij pas bij een check op een werkende iPad geld overhandigen. Hoewel... Als ze weten dat je met een paar honderd euro ergens om zoveel uur komt.....
Hij wil je echt weghebben!quote:Op maandag 26 april 2010 23:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Inderdaad, tis dus oppassen geblazen.
Een tip om het te voorkomen, spreek af dat je ter plekke het geld overmaat (dus niet meenemen of gaan pinnen) en neem als het kan iemand mee bij dit soort bedragen.
Met de O-stamp zal de ipad helemaal niet meer aan te slepen zijn. Enorme shortage voor de internationale launch is to be expected....quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar laten we het ontopic houden, ik wil ook een iPad!!
Tis al net als met de Wiiquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:08 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Met de O-stamp zal de ipad helemaal niet meer aan te slepen zijn. Enorme shortage voor de internationale launch is to be expected....
Nee, het is nu mijn beurt en ik heb gelijk even jouw vuilspuiterijquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef Tha_Duck het volgende:
En des te meer reden om die FP128 niet te vertrouwenWat een prutser. Hoe harder hij roept, hoe meer overtuigd ik ben.
Maar laten we het ontopic houden, ik wil ook een iPad!!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:11 schreef FP128 het volgende:
[..]
Nee, het is nu mijn beurt en ik heb gelijk even jouw vuilspuiterij
aan de kaak gesteld en gelijk de inzet verhoogd.
Ik hoop heel erg dat je akkoord gaat want ik weet nu al wie er
straks gaat verliezen.
Ik heb gezegd dat de rapen gaar worden en ik houd woord.
Vriend, je kan beter ophouden. Je maakt je compleet belachelijk. Daarbij is er nu al een uitspraak van een FA dat ik niet aan "vuilspuiterij" doe en mijn uitspraken geen probleem zijn. Als je daarmee niet kan leven is dat prima, dan moet je mij op ignore zetten. Je vervuilt al tijden deze topicreeks, en dat is jammer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:11 schreef FP128 het volgende:
[..]
straks gaat verliezen.
Zoals jij je nu gedraagt, is er des te meer reden om jou niet te vertrouwen. Tha_duck heeft dus volkomen gelijk om anderen te waarschuwen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:11 schreef FP128 het volgende:
[..]
straks gaat verliezen.
Oh wat jij neerzet als vuilspuiterij mag wel en ik mag geen weerwoordquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Vriend, je kan beter ophouden. Je maakt je compleet belachelijk. Daarbij
is er nu al een uitspraak van een FA dat ik niet aan "vuilspuiterij" doe en
mijn uitspraken geen probleem zijn. Als je daarmee niet kan leven is dat
prima, dan moet je mij op ignore zetten. Je vervuilt al tijden deze
topicreeks, en dat is jammer.
Overigens, mag ik je post opvatten als een bedreiging?
Ach rot toch een beetje op man. tha_duck heeft gegronde twijfels. Als die twijfels inderdaad niet nodig blijken te zijn (jij doet in ieder geval niet je best om die twijfels weg te halen), dan hoeft hij zich nog niet te verontschuldigen en in schaamte zich niet meer te laten zien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:26 schreef FP128 het volgende:
Ik accepteer geen vuilspuiterij en al helemaal niet van iemand die
alleen zijn eigen verhaal wil horen. Maar kijk gerust in FB van DIG
want ik ben heel serieus en als jij een vent bent dan ga je akkoord
en is het voor eens en voor altijd opgelost.
Heb ik bekend gemaakt over hoe en wat als ik alles heb,en ben
jij van FOK! weg,kan ik dat niet,ben ik weg.
Eens! Gewoon in de negeerstand.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Guys, laat die FP128 maar. Ik reageer niet meer op hem, ik vind het allemaal wel prima. Ik zit hier al zo'n beetje 10 jaar en heb wel meer en erger meegemaakt dan hem. Laten we het over leuke dingen hebben, de iPad.
*jaloers*quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:39 schreef HeatWave het volgende:
het blijft een mooi apparaat hoor, gisteren eindelijk op wifi gekregen hier op het werk.
Hoeft niet, er zijn bedrijven met een voorraad. Maar de prijzen zijn wel redelijk hoog.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef dribbel79 het volgende:
Op maccity schermen ze met levering uit voorraad...gelül denk ik?
wie heb je al geteld?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:05 schreef rubje het volgende:
Hoe staat het nu met het aantal fokkers die een iPad hebben?
Ik heb er totdusver maar 2 geteld en dat is erg mager.
meldquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:05 schreef rubje het volgende:
Idd erg weinig, op Tweakers vind je iets meer mensen op dit momentquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:05 schreef rubje het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 07:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
[img]http://i40.tinypic.com/b5pdua.jpg[/img
Crasht dan de ipad of de app.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
ik dacht begrepen te hebben dat appletroep nooit crasht etc, nu met mijn eerste apple ervaring (ipad) merk ik dat (kleine) crashes toch wel regelmatig voorkomen![]()
quote:Mijn account mag voor life gebanned worden als ik (wanneer ik mijn
iPad binnen heb) dit niet kan laten zien en van wie ik het heb en hoeveel
ik ervoor heb betaalt. Kan ik het laten zien en heb ik dus het bewijs geleverd
dat wat Tha_Duck zei pure lasterij was,dan wordt hij van FOK! for life verbannen.
En degene aan wie ik alles laat zien is een van de FA's/eigenaren die ik kan
vertrouwen,en daar kom ik op terug.(kan die gelijk de ban voor het leven uitspreken)
Hebben wij een deal?
Hij vergeet dat er maar 2 eigenaren zijn, Danny en Knorretje. En FA's zijn er ook niet zoveel, waarvan er 1 in het buitenland zit op dit moment. Ik betwijfel of hij er ook maar 1 van nick kent, laat staan dat ze hem vertrouwen. Maar ik heb geen zin om daar verder op in te gaan, het is zinloos. Ik kan ook wel gaan schermen met het feit dat ik FA's of mods ken, dat heeft met de discussie niets te maken. Het zorgt alleen maar voor onrust.quote:
Pfeeuh gaat inderdaad helemaal mis daar!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef Tha_Duck het volgende:
LET OP!!!! BELANGRIJK!!!!
Vanaf heden NIET (!!!) meer bestellen bij Evan! Zijn zendingen worden onderschept en het enige wat je kan doen om je iPad nog te krijgen is betalen van BTW, douanekosten en een boete! Totale kosten komen over de 1000 euro volgens de laatste berichten.
DUS NIET MEER DOEN!! meer info post ik vanavond nog wel!
Tis helemaal los. Hij is verraden zo te zien en genaaid. Hij heeft de iPads wel opgestuurd en er 500$ op gezet wat ik begrijp dus denk niet dat het bij hem ligt. Maar dat maakt niet uit, ze komen vanaf nu niet meer aan. Een andere route is dan ook de tip van de dag!quote:Hello,
I have been speaking all morning with FedEx in the Netherlands.
Someone is causing a major problem and telling FEDEX that the I PAD is worth the full price you paid me.
I can not Bill the Duties and Taxes since my FEDEX Account is now blocked.
Someone has abused my FEDEX account and billed other transactions to my account in the Netherlands.
I am sorry the only option I can offer you is for you to pay the Duties and Taxes.
This would clear the shipment from Customs the fastest.
I am very very sorry I have tried all I can.
I can not pay the duties nor can I now afford to do so.
If you would still like the I PAD delivered please contact FEDEX and let me know.
This is all the information I know at this time.
I do not know how much the Duties and Taxes are you would have to inquire with FEDEX regarding this
Thank You for understanding
Evan
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:04 schreef nelisb het volgende:
Ik had vannacht gewoon mail van Evan.
Of ik nu nog 4000 USD wilde overmaken voor 5 ipads van 16 gig.
Hij is zelf schijnbaar ook niet helemaal netjes beziggeweestquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:16 schreef Tha_Duck het volgende:
De laatste mail van Evan (geplukt van Tweakers, maar kan komt denk ik van OneMoreThing):
[..]
Tis helemaal los. Hij is verraden zo te zien en genaaid. Hij heeft de iPads wel opgestuurd en er 500$ op gezet wat ik begrijp dus denk niet dat het bij hem ligt. Maar dat maakt niet uit, ze komen vanaf nu niet meer aan. Een andere route is dan ook de tip van de dag!
quote:Het opgegeven account nummer voor de betaling is niet van verscheper en de eigenaar van dit accountnummer wenst niet te betalen.
Ik ken iemand hier op Fok! die vor 4000 USD denk ik wel 50 16 GB ipads levert via betrouwbare kanalen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Je kunt momenteel beter naar de Yab Yum met dat geld, vermoed ik.
Heh, ik moet zeggen dat dat wel een leuke truuk is. Zal leuker zijn als ie accountnummer van Microsoft had gestolenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:17 schreef nelisb het volgende:
Uit het topic op omt!
Hij zegt DAT ZIJN account van fedex is gestolen!
Nou I don't think so.... bel net fedex die zegt dus dat hij een account nummer heeft gestolen ( van HP ) en dat zij alles hebben betaald!!!!!!
Wil je een ban for life? Pas op hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ken iemand hier op Fok! die vor 4000 USD denk ik wel 50 16 GB ipads levert via betrouwbare kanalen..
En volgens mij donderdag met 'm gebeld toen zei hij dat 't ongeveer 1,5 - 2 weken ging duren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:11 schreef Stevennn het volgende:
ik heb trouwens hier gereserveerd: http://www.mpcplaza.nl/product.php?id_product=95438288
Betalen bij afhalen.
Kwam dit tegen op omt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:11 schreef Stevennn het volgende:
ik heb trouwens hier gereserveerd: http://www.mpcplaza.nl/product.php?id_product=95438288
Betalen bij afhalen.
oeh spannendquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:12 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kwam dit tegen op omt.
Ik post mijn vraag maar hier, om m niet verloren te laten gaan in het topic over Evan
Heeft iemand de iPad via MPCPlaza al binnen? Ik heb m twee weken geleden besteld, kreeg eerst te horen dat ie was vertraagd vanwege de vulkaan en nu zou het ding weer vast zitten op het vliegveld in Miami...
Er bekruipt me enigszins het vermoeden dat ook MPCPlaza de iPads bij Evan heeft besteld... Wel grappig overigens dat degene van MPCPlaza die ik vanochtend aan de telefoon had ook Brandon heet. Toeval?
Safari (youtube, email hoort daarbij neem ik aan) voornamelijk, keertje met maps.quote:
daar gokt 80% van de marktplaatsaanbieders ook op tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:08 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dringt nu pas tot me door dat ik makkelijk opgelicht had kunnen worden. Goedgelovig 750 dollar overschrijven
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:08 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dringt nu pas tot me door dat ik makkelijk opgelicht had kunnen worden. Goedgelovig 750 dollar overschrijven
Ja van dat verhaal geloof ik eerlijk. Gezegd vrij weinig..quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nouja, hij heeft vooral een derde opgelicht. Hij leverde de iPads natuurlijk wel..
Dat ie het fedex-account van een derde heeft gebruikt, bedoel je?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ja van dat verhaal geloof ik eerlijk. Gezegd vrij weinig..
Dat is natuurlijk nog maar de vraag, er is geen bewijs voor behalve een halve post van iemand op een vaag forum. Het vreemde is dat je weinig tot geen gedupeerden hoort direct, maar allemaal via-via of vage posts.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nouja, hij heeft vooral een derde opgelicht. Hij leverde de iPads natuurlijk wel..
*duikt weg* HET SPIJT ME HET SPIJT ME!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:32 schreef nelisb het volgende:
[..]
Wil je een ban for life? Pas op hoor!
Ze heeft al een eigen boot en een huis aan de grachtengordel van Amsterdam.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gierige pa dan: ik had een Bugatti Veyron geëist.
Dikke tieten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:52 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ze heeft al een eigen boot en een huis aan de grachtengordel van Amsterdam.
Oja, ze's 16.
Plat en een bottenzakje.quote:
Ze's beetje haute couture type. Heeft ze niet nodig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En zo niet, wanneer krijgt ze die van pappie?
Nee, laten we doorgaan over tieten!quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ze's beetje haute couture type. Heeft ze niet nodig.
Andere klasgenote van me though... Boobquake day everyday!![]()
Maaruhm.
iPad.![]()
Nope. Facebook en hyvesprofielen is wat we willenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ze's beetje haute couture type. Heeft ze niet nodig.
Andere klasgenote van me though... Boobquake day everyday!![]()
Maaruhm.
iPad.![]()
Wat een lomp rot ding is dat zeg. Sjezus. Onding.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, laten we doorgaan over tieten!Want iPads deprimeren op dit moment een beetje
Ghehe.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nope. Facebook en hyvesprofielen is wat we willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |