abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 april 2010 @ 21:09:05 #51
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80459216
Standaard 220 kabel die bijvoorbeeld in Sony artikelen vaak zitten schijnt ook in een Apple adapter te passen. Niet echt mooi natuurlijk, maar als tijdelijke oplossing:
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80459392
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:07 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Maar wat jij denkt, is eerlijk gezegd nog dommer.
Je bent nog eigenwijzer dan ik dacht en als je wederom zo te keer gaat
in je bewoording en niet normaal een mening kan ventileren zonder eerst
de ander gelijk te beledigen dan meld ik je aan bij de crew wegens topic
verzieking. Het is nu mooi geweest!
quote:
Want ik zou nog steeds graag 1 bewijs willen zien. Het enige wat hij roept is
een paar getallen, en dat moet ik voor waar aannemen? Ik geloof direct dat
hij een goedkoper adres heeft, ik gun het hem. En hoop dat als het waar is
dat hij het wil delen zodat er misschien meer mensen gebruik kunnen maken
van die weg. Ik heb nogmaals nog geen enkel bewijs gezien, terwijl hij blijft
roepen dat het zo is en hij ons 'ermee om de oren geslagen heeft'.
In het vorige topic zei ik al uitgebreid dat ik het voor een lager bedrag kon
krijgen en wat jij in twijfel trok, prima, vervolgens post ik een screencap
van mijn PP rekening met wat zaken(logisch) verwijderd vanwege privacy.
en dan kom je antwoorden dat het wel photoshop is.

Wat wil je nu! Wil je gewoon je eigen geloofwaardigheid boven alles stellen
en alleen dat horen en zien wat jij zelf denkt dat de waarheid is of wil je ook
leren luisteren en proberen iets aan te nemen?
quote:
Daarbij heb ik hem het voorgerekend, net als ik het al eerder in topics voorgerekend
heb. Ik zit redelijk dicht op het nieuws wat betreft de import, en volg veel sites erover.
En de prijzen heb ik nergens, maar dan ook nergens, onder de 555 gezien incl. alles.
En dan heb ik het niet over Fok!, maar ook bijvoorbeeld over Tweakers, iPhoneclub,
Telegraaf, Marktplaats en Speurders. Stel dat er echt een adres is voor 505 euro w
at beweerd wordt, hoe kan het dan dat alleen 1 iemand daarvan zal weten?
Je hebt niks voorgerekend want ik heb dat gedaan bij mijn bewering en uitleg. Het
enige wat jij mij geantwoord heb meen ik, is een totaal bedrag, niks meer,niks minder!

Ik heb uitgebreid opgesomd wat ik bestelt heb en hoeveel het kost en zelfs omgerekend
naar de ¤ en ook vermeld dat het zonder BTW is. Maar nee, dat klopte allemaal niet
volgens jou omdat????

En jij beweert dat jij erg dicht bij de import zit? Maar natuurlijk ( laat mij nu even jou
zijn) Ik geloof er niks van totdat jij mij je bewijs overlegd dat jij dicht op de import zit zoals
jij beweert. Dus kopie van al je contacten en bedrijven waaraan jij gelieerd bent.
quote:
Enige nuance is wel op zijn plaats: natuurlijk zijn er mensen die het voor minder is gelukt,
maar die iPads zijn of meegenomen door henzelf/vriend/kennis of opgestuurd via een
vriend/kennis in Amerika die geen extra kosten rekent. Maar dat zijn er niet heel veel.
Zoals ik al eerder(voor de derde keer) zei is dit een puur zakelijke transactie zoals jij ook hebt
gedaan bij je bestelling via Evan? Dus ook ik heb een fee betaalt,afijn alles heb ik al opgesomd
in de vorige post.
quote:
En over het kopen met een abo, wederom geen bewijs van gezien. Via geen enkele site. En
die volg ik zoals je weet. Overal tot nu toe gaat de iPad in de losse verkoop bij diverse winkels.
Er is dus nergens bewijs dat het niet zo is.
Goed lezen en vervolgens iets naar je hersens omzetten in hetzelfde is niet je sterkste punt.
Ik zei dat het mij niet zou verbazen als men het in de T-Mobile shops al of niet i.c.m. een
abonnement gaat verkopen! Dat zei ik. Het zou mij niet verbazen = ik kijk er niet van op!
Niet " het is zo ".

Jij vertaalt het gelijk als dat ik het beweer. Ben ik nou zo slim of jij zo dom?
quote:
Nogmaals, ik wil eerst wel een bewijs zien. Ik heb al diverse bewijzen aangevoerd,
maar die worden niet weerlegt omdat het gewoon feiten zijn.
Het enige bewijs wat jij hebt aangetoond is verwijzing naar een Evan? en dat 40
Tweakers daar hebben bestelt en dat was het dan. Geen enkele screencap van
PP betalingen of bankoverschrijvingen met wat bestelt is en wat betaalt is, gewoon
een melding wat het kost en dat 40 andere mensen het ook daar bestelt hebben dus
is dat de waarheid en de enige waarheid en wat anderen zeggen of beweren is gewoon
nep of zorgen we wel dat we het nep noemen om vooral onze eigen waarheid boven alles
te stellen.

Als laatste waarom ik het niet deel met anderen als de mijne zo realistisch is simpel:
Gezien jouw gedrag ben ik blij dat ik het niet heb bekend gemaakt want gasten zoals
jij die gun ik het gewoon niet.

Bewandel jij maar de geijkte paden,loop ik wel een andere weg.

Oh en als ik de hele handel binnenkrijg dan zal ik je even met neus op de feiten drukken
zodat je de volgende keer dat arrogante " ik weet alles beter" wel achterwege laat in DIG.
75 topics = FIN
pi_80459671
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef matthijst het volgende:
Standaard 220 kabel die bijvoorbeeld in Sony artikelen vaak zitten schijnt ook in een Apple adapter te passen. Niet echt mooi natuurlijk, maar als tijdelijke oplossing:
[ afbeelding ]
En dit gaat dan gewoon werken ivm de verschillende voltages? Zo'n ding heb ik nog wel liggen van me scheerapparaat geloof ik.
pi_80462001
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef Gauner het volgende:

[..]

En dit gaat dan gewoon werken ivm de verschillende voltages? Zo'n ding heb ik nog wel liggen van me scheerapparaat geloof ik.
Staat onder op je adapter als het goed is (110/220v). Met adapters van tegenwoordig werkt het wel. De iphone adapter staat in ieder geval wel dat het 110/220v is. Keb overigens ook zelf nog getest
Dit keer zonder signature
  zondag 18 april 2010 @ 22:29:20 #55
28167 matthijst
pi_80463388
Hier heb je ze trouwens ook gewoon, 5 euro (Apple duckhead):
http://link.marktplaats.nl/339022363
pi_80464231
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef matthijst het volgende:
Hier heb je ze trouwens ook gewoon, 5 euro (Apple duckhead):
http://link.marktplaats.nl/339022363
Nu begin ik te twijfelen of ik deze moet bestellen en de andere order annuleren.
pi_80464523
Het boeit me helemaal niks hoeveel iemand voor zijn of haar iPad betaald heeft eigenlijk.
  maandag 19 april 2010 @ 00:21:40 #58
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_80467742
Idd je koopt een in principe overbodig luxe product van 600 euro en dan gaan ze op kijken waar je hem 20 euro goedkoper kunt halen. Maargoed je moet het toch ergens over hebben met al die vertraging.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  maandag 19 april 2010 @ 03:40:36 #59
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_80469316
Leuk speelgoed, meer niet. Ik kon er niet warm voor lopen, heb 'm ook alweer weg gedaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_80471208
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:45 schreef Gauner het volgende:

[..]

Nu begin ik te twijfelen of ik deze moet bestellen en de andere order annuleren.
waarom zou je die moeite doen? De DX order koste je 1 euro en een paar cent, die komt wel binnen hoor. Al issie lekker vertraagd, denk dat het opeens een populair product werd Tot die tijd gebruik je simpel zo'n kabel (ziet er niet uit, maar wat boeit dat?).
pi_80472774
quote:
Op maandag 19 april 2010 09:36 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

waarom zou je die moeite doen? De DX order koste je 1 euro en een paar cent, die komt wel binnen hoor. Al issie lekker vertraagd, denk dat het opeens een populair product werd Tot die tijd gebruik je simpel zo'n kabel (ziet er niet uit, maar wat boeit dat?).
Je hebt gelijk, moet maar wat meer geduld hebben.
  maandag 19 april 2010 @ 12:02:31 #62
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80475930
iPad 32GbB in member shop (even registreren dus) bij 1dayfly.nl 799 euro... Woensdag in huis.
pi_80486572
Ik denk dat sommige mensen 'm later krijgen vanwege het vliegverbod.
  maandag 19 april 2010 @ 20:49:58 #64
28167 matthijst
pi_80496372
Na 3 dagen wachten weer actie:
PHILADELPHIA, PA, US 04/19/2010 2:27 P.M. DEPARTURE SCAN
pi_80504442
Mijn case is aangekomen op het Amerikaanse adres zie ik bij de tracking.
Zaterdag komen ze deze kant op en aangezien het as wolk drama zijn einde lijkt
te naderen kan ik er bijna mee aan de slag!
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:08:24 #66
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_80517293
TVP...wil er ook één, maar ik denk dat ik nog even moet wachten op de volgende versie (is dat de 3G?)

Aangezien ik hem voor thuis en auto wil gebruiken, met name een TomTom app. i.c.m. mp3 afspelen..dus multitasken en gps?

Toch?/
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_80517551
Multitasken pas in het najaar als os 4.0 uitkomt.

Maar mp3 en navigatie gaat volgens mij met Tomtom prima samen op de iphone zal dus ook zeker met de ipad zo zijn.
Maar navigatie? Zo'n groot scherm aan je vooruit?
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:18:38 #68
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80517639
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:08 schreef dribbel79 het volgende:
TVP...wil er ook één, maar ik denk dat ik nog even moet wachten op de volgende versie (is dat de 3G?)

Aangezien ik hem voor thuis en auto wil gebruiken, met name een TomTom app. i.c.m. mp3 afspelen..dus multitasken en gps?

Toch?/
Je gaat géén iPad in je auto gebruiken om te navigeren. Dat wil je echt niet.
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:24:36 #69
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_80517870
OK, ok...dan wil ik dat niet

leek me alleen handig voor die 2 keer per jaar naar frankrijk...lekker hendig, zo'n groot scherm
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  Donald Duck held dinsdag 20 april 2010 @ 13:26:52 #70
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_80517968
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Je gaat géén iPad in je auto gebruiken om te navigeren. Dat wil je echt niet.
Dat gaat bij de volgende generatie ipad gaaf worden, met de camera.
Augmented reality! Je plaatst de ipad recht voor de bestuurder. De ipad neemt het beeld van de weg op en projecteert op het scherm er navigatie-informatie overheen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:36:29 #71
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80518368
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat gaat bij de volgende generatie ipad gaaf worden, met de camera.
Augmented reality! Je plaatst de ipad recht voor de bestuurder. De ipad neemt het beeld van de weg op en projecteert op het scherm er navigatie-informatie overheen.
Dat kan nu al

Daar zit zeker toekomst in . Op iPhone dus.

Ik zie me echt niet met zo'n iPad in de auto zitten (als bestuurder dus).
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:33:50 #72
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_80520645
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef dribbel79 het volgende:
OK, ok...dan wil ik dat niet

leek me alleen handig voor die 2 keer per jaar naar frankrijk...lekker hendig, zo'n groot scherm
Moet je het wel goed doen:
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_80536562
Ik had toch echt wel wat user foto's verwacht van iemand op fok die de Ipad al heeft.
Dit keer zonder signature
pi_80536638
Niemand die hem heeft hier.
pi_80536894
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:03 schreef Ericjuh het volgende:
Ik had toch echt wel wat user foto's verwacht van iemand op fok die de Ipad al heeft.
Zondag! Hoop ik tenminste, als het normale vluchtverkeer vanuit de VS weer is hervat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')