Je bent nog eigenwijzer dan ik dacht en als je wederom zo te keer gaatquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Maar wat jij denkt, is eerlijk gezegd nog dommer.
In het vorige topic zei ik al uitgebreid dat ik het voor een lager bedrag konquote:Want ik zou nog steeds graag 1 bewijs willen zien. Het enige wat hij roept is
een paar getallen, en dat moet ik voor waar aannemen? Ik geloof direct dat
hij een goedkoper adres heeft, ik gun het hem. En hoop dat als het waar is
dat hij het wil delen zodat er misschien meer mensen gebruik kunnen maken
van die weg. Ik heb nogmaals nog geen enkel bewijs gezien, terwijl hij blijft
roepen dat het zo is en hij ons 'ermee om de oren geslagen heeft'.
Je hebt niks voorgerekend want ik heb dat gedaan bij mijn bewering en uitleg. Hetquote:Daarbij heb ik hem het voorgerekend, net als ik het al eerder in topics voorgerekend
heb. Ik zit redelijk dicht op het nieuws wat betreft de import, en volg veel sites erover.
En de prijzen heb ik nergens, maar dan ook nergens, onder de 555 gezien incl. alles.
En dan heb ik het niet over Fok!, maar ook bijvoorbeeld over Tweakers, iPhoneclub,
Telegraaf, Marktplaats en Speurders. Stel dat er echt een adres is voor 505 euro w
at beweerd wordt, hoe kan het dan dat alleen 1 iemand daarvan zal weten?
Zoals ik al eerder(voor de derde keer) zei is dit een puur zakelijke transactie zoals jij ook hebtquote:Enige nuance is wel op zijn plaats: natuurlijk zijn er mensen die het voor minder is gelukt,
maar die iPads zijn of meegenomen door henzelf/vriend/kennis of opgestuurd via een
vriend/kennis in Amerika die geen extra kosten rekent. Maar dat zijn er niet heel veel.
Goed lezen en vervolgens iets naar je hersens omzetten in hetzelfde is niet je sterkste punt.quote:En over het kopen met een abo, wederom geen bewijs van gezien. Via geen enkele site. En
die volg ik zoals je weet. Overal tot nu toe gaat de iPad in de losse verkoop bij diverse winkels.
Er is dus nergens bewijs dat het niet zo is.
Het enige bewijs wat jij hebt aangetoond is verwijzing naar een Evan? en dat 40quote:Nogmaals, ik wil eerst wel een bewijs zien. Ik heb al diverse bewijzen aangevoerd,
maar die worden niet weerlegt omdat het gewoon feiten zijn.
En dit gaat dan gewoon werken ivm de verschillende voltages? Zo'n ding heb ik nog wel liggen van me scheerapparaat geloof ik.quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef matthijst het volgende:
Standaard 220 kabel die bijvoorbeeld in Sony artikelen vaak zitten schijnt ook in een Apple adapter te passen. Niet echt mooi natuurlijk, maar als tijdelijke oplossing:
[ afbeelding ]
Staat onder op je adapter als het goed is (110/220v). Met adapters van tegenwoordig werkt het wel. De iphone adapter staat in ieder geval wel dat het 110/220v is. Keb overigens ook zelf nog getestquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef Gauner het volgende:
[..]
En dit gaat dan gewoon werken ivm de verschillende voltages? Zo'n ding heb ik nog wel liggen van me scheerapparaat geloof ik.
Nu begin ik te twijfelen of ik deze moet bestellen en de andere order annuleren.quote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef matthijst het volgende:
Hier heb je ze trouwens ook gewoon, 5 euro (Apple duckhead):
http://link.marktplaats.nl/339022363
waarom zou je die moeite doen? De DX order koste je 1 euro en een paar cent, die komt wel binnen hoor. Al issie lekker vertraagd, denk dat het opeens een populair product werdquote:Op zondag 18 april 2010 22:45 schreef Gauner het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen of ik deze moet bestellen en de andere order annuleren.
Je hebt gelijk, moet maar wat meer geduld hebben.quote:Op maandag 19 april 2010 09:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
waarom zou je die moeite doen? De DX order koste je 1 euro en een paar cent, die komt wel binnen hoor. Al issie lekker vertraagd, denk dat het opeens een populair product werdTot die tijd gebruik je simpel zo'n kabel (ziet er niet uit, maar wat boeit dat?).
Je gaat géén iPad in je auto gebruiken om te navigeren. Dat wil je echt niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:08 schreef dribbel79 het volgende:
TVP...wil er ook één, maar ik denk dat ik nog even moet wachten op de volgende versie (is dat de 3G?)
Aangezien ik hem voor thuis en auto wil gebruiken, met name een TomTom app. i.c.m. mp3 afspelen..dus multitasken en gps?
Toch?/
Dat gaat bij de volgende generatie ipad gaaf worden, met de camera.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je gaat géén iPad in je auto gebruiken om te navigeren. Dat wil je echt niet.
Dat kan nu alquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat gaat bij de volgende generatie ipad gaaf worden, met de camera.
Augmented reality! Je plaatst de ipad recht voor de bestuurder. De ipad neemt het beeld van de weg op en projecteert op het scherm er navigatie-informatie overheen.
Moet je het wel goed doen:quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef dribbel79 het volgende:
OK, ok...dan wil ik dat niet
leek me alleen handig voor die 2 keer per jaar naar frankrijk...lekker hendig, zo'n groot scherm
Zondag! Hoop ik tenminste, als het normale vluchtverkeer vanuit de VS weer is hervat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:03 schreef Ericjuh het volgende:
Ik had toch echt wel wat user foto's verwacht van iemand op fok die de Ipad al heeft.
Jij hebt hem al gebruikt zie ik?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Gebruik 'm eerst eens voordat je iets ongefundeerds zegt.
quote:
Of gewoon een reactie om stoer te doenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:55 schreef athlonkmf het volgende:
Ben al een week bezig m'n 64GB ipad vol te krijgen:)
Ik bedoelde niet dat die van mij er was, meerdere personen hier hebben hem wel..quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:33 schreef nelisb het volgende:
O my mistake.
Die van jou is toch nog onderweg?
Bij hem al besteld?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef nelisb het volgende:
Heb mail contact met Evan. Ben benieuwd.
Nou dan zie ik graag een eigen geschoten foto van je fraaie iPad met dit FOK! topicquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 01:21 schreef FP128 het volgende:
[..]
Nou dan zie ik graag een eigen geschoten foto van je fraaie iPad met dit FOK! topic
op de achtergrond tegemoet. Verbaast me dat je het nog niet hebt gedaan want elk
mens die iets nieuws krijgt die laat bijna 9 van de 10 keer zien wat ze hebben.![]()
Er was meen ik in het vorige topic 1 user die al een iPad had maar die was niet van
hemzelf maar van de mensen achter One More Thing waar hij stage liep. De foto
werd toen ook getoond met dit FOK! topic op de achtergrond.
Goh, that's mequote:Op woensdag 21 april 2010 01:21 schreef FP128 het volgende:
[..]
Nou dan zie ik graag een eigen geschoten foto van je fraaie iPad met dit FOK! topic
op de achtergrond tegemoet. Verbaast me dat je het nog niet hebt gedaan want elk
mens die iets nieuws krijgt die laat bijna 9 van de 10 keer zien wat ze hebben.![]()
Er was meen ik in het vorige topic 1 user die al een iPad had maar die was niet van
hemzelf maar van de mensen achter One More Thing waar hij stage liep. De foto
werd toen ook getoond met dit FOK! topic op de achtergrond.
En voor diegenen die nog op hun iPad wachten heb ik vandaag nog een mailtje
gekregen met de mededeling dat:
De 16 GB is zo goed als nergens meer te krijgen bij het alternatief in de VS te weten
de Best Buy winkelketen.
En diegenen die net zo als ik deze,of volgende,week hun iPad & co binnenkrijgen:
De iPad Case ( als je die bestelt hebt) wordt pas na 6 mei door Apple geleverd,en
in het weekend wordt niet bezorgt ( dus maandag t/m vrijdag alleen)
Incorrect, heb de mijne twee weken geleden besteld op apple.com en hij is eergisteren afgeleverd.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:21 schreef FP128 het volgende:
[..]
De iPad Case ( als je die bestelt hebt) wordt pas na 6 mei door Apple geleverd,en
in het weekend wordt niet bezorgt ( dus maandag t/m vrijdag alleen)
Proficiat!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Eindelijk heeft mijn iPad zin om Memphis te verlaten. Zou eens tijd worden.
Ik zit er al lang op te wachten en kan niet wachten om ermee aan de gang te gaan, dan zou ik wéér langer moeten wachten tot ik er ene heb. Maar ik zou dan wel een 64GB met 3G kunnen kopen..quote:
Nou op MP krijg je voor een 32GB + case wel 750 euro hoor. En heb er nu 510 voor betaald. Maar denk niet dat ik het ga doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef nelisb het volgende:
Zo is het altijd. Maar vraag me af of je 300¤ winst kan maken.
Er zijn er zat die vanaf 650¤ aanbieden. Dan maak je nog niet eens 100¤ winst.
Nee want hij wordt persoonlijk meegenomen, dus niet verstuurd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:54 schreef nelisb het volgende:
Bij die 510 van jou komt nog 19% btw en invoerkosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |