Waar heb jij hem weg?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef matthijst het volgende:
iPad vandaag ontvangen. Supercool apparaat, razendsnel zo op het eerste gezicht.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef matthijst het volgende:
Viavia uit Amerika laten opsturen.
In de Apple case:
[ afbeelding ]
Rechtop staand:
[ afbeelding ]
En in laagste stand:
[ afbeelding ]
In de Apple case:
[ afbeelding ]
Rechtop staand:
[ afbeelding ]
En in laagste stand:
[ afbeelding ]
Schiphol, 799 euro.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:02 schreef Ad_rem het volgende:
Waar kan ik er in Nederland 1 ophalen op het moment? (Dus niet laten opsturen)
Oe ik wil ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef matthijst het volgende:
In de Apple case:
[ afbeelding ]
Rechtop staand:
[ afbeelding ]
En in laagste stand:
[ afbeelding ]
In de Apple case:
Rechtop staand:
En in laagste stand:
Ik had op 12 maart ofzo gepreordered, daarom heb ik de case al denk ik (werd ipv de 3e pas rond de 10e geleverd).quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:56 schreef FP128 het volgende:
Wacht even!
Dus je kan je iPad WIFI uit de VS alleen activeren met een US account en niet met een EU account?
Ook gehaald bij die geweldige bron waar al 40 Tweakersquote:@Elkafila
32 gieg, voldoende zo op het eerste gezicht.
Gewoon 599$ voor betaald (ok, sales tax moest
er nog bij).
Wel een staat kiezen zonder belasting dus.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:02 schreef FP128 het volgende:
Ah! mooi! en we hadden achter de schermen al even contact![]()
Ik ga toch zo een US account regelen voor de
US Store,want het levert heel veel voordelen op
als je dat vergelijkt met de EU Store van Apple.
Dus, 1600 Pennsylvania Avenue NW, Washington DC is niet een slimme keuze, toch eens veranderen danquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Wel een staat kiezen zonder belasting dus.(Alaska, Delaware)
Nicequote:Op zondag 25 april 2010 15:12 schreef Gauner het volgende:
Hij is binnen!:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 15:12 schreef Gauner het volgende:
Hij is binnen!:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee kennis is vandaag teruggekomen en heeft hem meegenomen.quote:Op zondag 25 april 2010 15:45 schreef FP128 het volgende:
[..]
Op zondag??????![]()
Hoe heb je dat geflikt ( of lag het gewoon al op voorraad en heb je het gewoon
opgehaald dit weekend)
Wel fraai met de iPad case die je erbij hebt (dus gelijktijdig bestelt of ook een
nabestelling) maar geen Camera Connection Kit?dat wel handig is om
gelijk foto's te uploaden.![]()
FedEx levert trouwens niet in het weekend!
quote:Op zondag 25 april 2010 17:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
* LeNick krijgt kriebels en wil iPad kopen.
Is inmiddels 1000 dollar geloof ik.quote:Op zondag 25 april 2010 17:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zeg, die Evan uit Miami: is dat een beetje te doen? 950 dollar incl. voor een 64Gb iPad is m.i. een erg prima deal.
Ik wou net zeggen ja, wat voor werk doe je?!quote:Op zondag 25 april 2010 18:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat is idd erg lekker, zo rap. En 1000 dollar is volgens mijn widget 744 euro. Dat is toch echt aardig goedkoop. Morgen dus even toestemming 'vragen' van onze financiele afdeling. Word stilaan enthousiast van dat ding.
Zou mooi zijn! Ik ben eigen baas. Denk niet dat ik erin trap haha. 90% voor werk.quote:Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het is mijn eigen geld door externe opdrachten. Als ik ze kan overtuigen dat ik hem voor >90% (meen ik, kan ook minder zijn) gebruik voor werk, kan ik hem declareren zonder dat het gezien wordt als loon.
quote:Op zondag 25 april 2010 17:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
* o.us krijgt kriebels en wil iPad kopen.
Mijn grootste aankoop die ik het meeste gebruik voor werk (de iMac quadcore) heb ik zelf betaald, dus ik kan wellicht wel een potje brekenquote:Op zondag 25 april 2010 18:58 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zou mooi zijn! Ik ben eigen baas. Denk niet dat ik erin trap haha. 90% voor werk.
Idd artikelen lezen, notities maken, en mail bijhouden: daarvoor lijkt ie me ideaal. Verder komen er ook op eBay best mooie aanbiedingen voorbij, soms zelf beter dan bij die gozer uit Miami.quote:Op zondag 25 april 2010 19:16 schreef matthijst het volgende:
Zie er zo snel nog geen nut in voor werk. Tenzij je de hele dag rapporten leest en nu en dan een document wilt tikken... Maar het is sowieso een cool ding om te hebben!
Loop nu al twee dagen vrijwel de hele tijd me te klooien. Veel voor internet. En een boek gelezen, wat erg goed beviel
accu gaat erg lang mee, denk dat ik idd de 10 uur wel ongeveer kan redden. Jammer dat er geen timer inzit die dat bijhoudt.
Handbrake en dan de preset 'Apple TV' gebruiken. Werkt perfect!quote:Op maandag 26 april 2010 11:07 schreef Gauner het volgende:
Is het mogelijk om een mkv. bestand om te zetten naar een op de iPad afspeelbaar formaat en zo ja met welk programma?
Zou omzetten naar mp4 voldoende zijn?
Thanks!quote:Op maandag 26 april 2010 11:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Handbrake en dan de preset 'Apple TV' gebruiken. Werkt perfect!
Je kan met air video een COMPUTER aanspreken welke dan niet-apple formaten on te fly encodeerd voor de ipad.quote:Op maandag 26 april 2010 11:28 schreef __Saviour__ het volgende:
is het met de ipad ook mogelijk om een nas te benaderen met daarop xvid avi bestanden?
of moeten mediabestanden echt lokaal staan en dan dus eerst ook omzetten?
Ander DRM.quote:Op maandag 26 april 2010 11:35 schreef Gauner het volgende:
[..]
Thanks!
Is er trouwens 'verschil' in een ebook gekocht in de iBookstore of een ebook gekocht met Kindle?
En dat houdt in? Ik bedoelde meer qua hoe het eruit ziet en of het dezelfde functies heeft als een iBook (lettertype zelf kunnen aanpassen enz.).quote:
Digital rights management oid, of je recht heb het te bekijken.quote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef Gauner het volgende:
[..]
En dat houdt in? Ik bedoelde meer qua hoe het eruit ziet en of het dezelfde functies heeft als een iBook (lettertype zelf kunnen aanpassen enz.).
Dat houdt in dat je een kindlebook niet direct in ibooks kan kijken en andersom. Je bent dan afhankelijk van de app zelf. En de kindle app is niet zo fancy als de ibooksapp.quote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef Gauner het volgende:
[..]
En dat houdt in? Ik bedoelde meer qua hoe het eruit ziet en of het dezelfde functies heeft als een iBook (lettertype zelf kunnen aanpassen enz.).
Ik haalde het al eerder aan: Er leiden vele wegen naar Romequote:Op maandag 26 april 2010 14:59 schreef Stevennn het volgende:
Ik krijg ook niks meer van Evan. Heb 'm maar ergens anders
gereserveerd.
Ja, zoiets als dat een zwembad een iets grotere bad is, een bioscoop een iets grotere tv, een lamborghini een iets grotere ford ka, een cruisschip een iets grotere roeiboot, een blueraydisc een iets grotere floppyquote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef TeenWolf het volgende:
Sorry ik ben een leek, maar is de Ipad nou een Ipod Touch, maar dan iets groter? Zo ja, heb ik er niets aan.
Helaas lopen er best veel van die bijdehante zogenaamd grappige mannetjes zoals jij in Nederland rond.quote:Op maandag 26 april 2010 17:41 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ja, zoiets als dat een zwembad een iets grotere bad is, een bioscoop een iets grotere tv, een lamborghini een iets grotere ford ka, een cruisschip een iets grotere roeiboot, een blueraydisc een iets grotere floppy
quote:Op maandag 26 april 2010 17:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Helaas lopen er best veel van die bijdehante zogenaamd grappige mannetjes zoals jij in Nederland rond.
Alleen maar praten.
Ik heb nog nooit een filmbestand gezien met ingebouwde menuquote:Op maandag 26 april 2010 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
iemand een aanrader qua shooter?
ow en ik heb handbrake ontdekt en misschien doe ik iets gruwelijks fouts, maar.... als ik een dvd omzet, is dit altijd zonder menu en doet hij maar een gedeelte (dus dvd van two and a half men, doet hij alleen de eerste aflevering en mis ik die andere drie) en ik wil er graag ondertiteling bij maar dat lukt ook inet. Iemand eventueel tips, wil best betalen voor een geniale prog.
Menu kan niet.quote:Op maandag 26 april 2010 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
iemand een aanrader qua shooter?
ow en ik heb handbrake ontdekt en misschien doe ik iets gruwelijks fouts, maar.... als ik een dvd omzet, is dit altijd zonder menu en doet hij maar een gedeelte (dus dvd van two and a half men, doet hij alleen de eerste aflevering en mis ik die andere drie) en ik wil er graag ondertiteling bij maar dat lukt ook inet. Iemand eventueel tips, wil best betalen voor een geniale prog.
Kan iemand me deze zin verklaren?quote:Op maandag 26 april 2010 18:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/App(...)3d1a6c#ht_500wt_1182
Een iPad zonder bids
"Stop een laptop, GPS navigatie systeem, iPod en iPhone in elkaar: dat is de iPad!" - een soort verkoopzinnetje dus.quote:Op maandag 26 april 2010 19:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Kan iemand me deze zin verklaren?
"Put together your laptop, GPS navigator, iPod and iPhone – you get the dynamic Apple iPad."
Oh. Bedankt!quote:Op maandag 26 april 2010 19:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
"Stop een laptop, GPS navigatie systeem, iPod en iPhone in elkaar: dat is de iPad!" - een soort verkoopzinnetje dus.
Eigenlijk is het gewoon een grote iPhone. En je kan er TomTom enzo opzetten dus ergens is het wel een navigatie systeem, behalve dan voor het feit dat alleen de 3G GPS heeft maar goed.quote:Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Oh. Bedankt!
Maar het is natuurlijk geen iPhone, en het is natuurlijk geen GPS navigatie-systeem.
Ook met 64Gb?quote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef Ad_rem het volgende:
Er staan er genoeg op marktplaats voor 650 euro.
Ja 16GB versies, wat het meteen een belachelijk hoge prijs maakt.quote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef Ad_rem het volgende:
Er staan er genoeg op marktplaats voor 650 euro.
150 euro meer voor iets wat hier pas over maanden te koop is? Valt mee toch?quote:Op maandag 26 april 2010 20:19 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja 16GB versies, wat het meteen een belachelijk hoge prijs maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |