ik ga je missenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Japan heeft gebeld, of ik even weer twee weken langskwam.
ik voor sienekequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben benieuwd..... Maar ik vrees voor deze boyzzz
Als Maaike eruit vliegt begin ik wel heel slecht met m'n pronoquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Anonimousz jij hebt 4Granted als afvaller in de prono (als een van de weinigen..)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
winnen ze daar toch nog iets dit weekend
maar 3 mensen jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Anonimousz jij hebt 4Granted als afvaller in de prono (als een van de weinigen..)
jep en nog 2 andere fokkersquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
winnen ze daar toch nog iets dit weekend
En anderen maar verwijten voor hun eigen artiest te stemmen.....vvvquote:
Neequote:
Bagger thema ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef miieejj het volgende:
slechte uitzending vandaagbagger programma
ik vind er ook helemaal niets aan...quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
Leuke jongensIk ben geen meisje meer, maar die jongens zijn toch helemaal niet leuk?
een metafoor (zo noem je dat toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Xfactor is er om posters te maken?
Was dat niet met Stacey toen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef Cee het volgende:
Gordon maakt zichzelf nu net zo belachelijk als dat hij meende dat Eric deed vorig jaar. Deze zin klopt niet maar je snapt wat ik bedoel.
gordon blijkbaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef D. het volgende:
wie hangt er nou een poster van de Josti band boven zijn/haar bed?
pubermeisjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Xfactor is er om posters te maken?
Ik bedoel die keer dat Gordon als een klein kind 'boooeee' bleef roepen en Eric een lul noemde.quote:
QFT. Dit thema heeft niet geholpen.quote:
Nee ze zijn echt zó sloom!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind er ook helemaal niets aan...
Ik vind het thema wel goed gekozen eigenlijk... Alleen de gekozen liedjes zijn bagger...quote:
Ook dat ja.. ik houd helemaal niet van dit soort zeik muziek met alleen christina aguilera..of mariah careyquote:
Ja hahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dan komt Vader Abraham en roept SIENEKE.
Hahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dan komt Vader Abraham en kiest SIENEKE.
Mannen vrouwennummers laten zingen niksquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het thema wel goed gekozen eigenlijk... Alleen de gekozen liedjes zijn bagger...
Ik schaam me dat ik weet waar dat over gaatquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
NL is toe aan een band? We hebben Kanetoch al?
[..]
is dat een band? Ik dacht dat dat een raar zingende man wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
NL is toe aan een band? We hebben Kanetoch al?
Ze durft zelfs niets.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:30 schreef Tomoya het volgende:
That's why I like her. Ze laat het publiek kiezen.
miloquote:
Of iemand van RTL loopt in dit topic erg hard te F5'en.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
Dit was in scene gezet voor de spanning dat kan niet anders
Whehehe...quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef Tasha het volgende:
Zo, verrassendDaar gaat Gordon met zijn boven-het-bed-postertjes!
Ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik zat hier echtyess
op de bank
!
En die zouden best nog zomaar kunnen winnen ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef Anonymousz het volgende:
gordon heeft alleen maar nog bad boyz
hahahaha! Ja denk ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef Koen66 het volgende:
UNBELIEVEBLE !!!!!
Zou het GSM tegoed dan nu al op zijn??????
Gordon wint weer! Vorig jaar Lisa en dit jaar BadBoyzquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef Anonymousz het volgende:
verstandiger dan de juriesquote:
yeah op zeker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
Dit was in scene gezet voor de spanning dat kan niet anders
En die mogen volgende week inrukkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef Anonymousz het volgende:
milo van 4grantedquote:
die haarbal?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef Maartel het volgende:Ik ga de enige leuke jongen in het programma (weet nog steeds zijn naam niet
) wel missen
zou wel lachen zijn als badboyz vorige week eruit word gekickt.. daar gaat de ego van gordonquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gordon wint weer! Vorig jaar Lisa en dit jaar BadBoyz
die mogen volgende week wieberenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:32 schreef miieejj het volgende:
Gordon heeft alleen badboyz nog ... hahahaha
Met elkaar rukken deden ze denk ik al ja....quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En die mogen volgende week inrukken
Ja.. diequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef ViolaFold het volgende:
[..]
Is dat die kneus die op Justin Bieber wilt lijken?
Ja, waarom niet... Zo werkt het op tv.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
zou de jury de percentages weten? vraag ik me af?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met elkaar rukken deden ze denk ik al ja....
Houden zo. Je mist niks, geloof me.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
WIE DE NEUK IS JUSTIN BIEBER? ik ken die hele naam niet!
Blijft bij moblo onder tektonische plaat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
doe es youtubben...quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
Op een playmobil-poppetje bedoel je?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef ViolaFold het volgende:
[..]
ik dacht dat dat de nieuwe hype was voor 16-jarige meisjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, als ze het niet weten, dan kan de jury niet 'tactisch' naar een gelijk spel toewerken zeg maarquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, waarom niet... Zo werkt het op tv.
Kijk maar op Twitter.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
Berndt, die lange met donker haar?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, die absoluut niet.
Die ene met dat litteken.. niet die blonde, en niet Tom.
Ja preciesquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:32 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah op zeker.
zodat volgende week de mensen meer gaanstemmen. want je stem kan weleens erg belangrijk zijn.
deden ze vorig seizoen ook vroeg in t seizoen volgens mij
Maar dat doen we wel. Alleen zijn kapsel is misschien onvergetelijk, maar dat was al vereeuwigd bij wat speelgoed.quote:
Hou dat zo !!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
idd.. ik heb het al gezien en gehoord op tmf terwijl ik aan het sporten wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:34 schreef verleiding het volgende:
[..]
Houden zo. Je mist niks, geloof me.
Da's een buitenlandse Jimquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijft bij moblo onder tektonische plaat.
Vorige week had je nick awards geloof ik, zag ik hem voorbij komen, wat een sukkeltjequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:34 schreef Karina het volgende:
Die Bieber waar jullie het steeds over hebben ken ik dus ook al weer niet. Ik ken die naam alleen uit dit topic.
Je bent niet de enige hoor ik ken hem ook nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:34 schreef Karina het volgende:
Die Bieber waar jullie het steeds over hebben ken ik dus ook al weer niet. Ik ken die naam alleen uit dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sletje met Stijl en klasse: Cursus anal bleaching, omdat naast je persoonlijkheid, ook je sterretje moet stralen!quote:
ik dacht boyzonequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:34 schreef Marlalala het volgende:
Hahaha Take That er onder..
vreselijk....
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
Gordon: Milo is een groot talent... en de andere jongens ook...
wie?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef gniffie het volgende:
Zwaar oneens dat dat vieze invalide wijf door is
justin bieber heeft niet eens de baard in z'n keelquote:
He, ken jij Klingon? Zo ziet deze zin er voor mij uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef Karina het volgende:
Haha die Bieber is nog bijna erger dan die Swoozer (?) jongen.
hahaha ja! Hij voelde zich verplicht om dat laatste er achteraan te zeggen...quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
Gordon: Milo is een groot talent... en de andere jongens ook...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sletje met Stijl en klasse: Cursus anal bleaching, omdat naast je persoonlijkheid, ook je sterretje moet stralen!
RoWie gaat balen.quote:
Wiequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef gniffie het volgende:
Nou die Swoover, Swoover, whatever, ken ik ook alleen van een topic hier op Fok! Een of ander puberjongetje die een dansje doet. En het erge is dat ik weet wat Klingon isquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ken jij Klingon? Zo ziet deze zin er voor mij uit
Doe normaalquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef gniffie het volgende:
Ligt er aan wat ze onder 'rock' verstaan ook....quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:37 schreef Karina het volgende:
Rock is dan wel weer leuk, maar kies dan alsjeblieft wat origineels uit.
P'tach!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ken jij Klingon? Zo ziet deze zin er voor mij uit
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sletje met Stijl en klasse: Cursus anal bleaching, omdat naast je persoonlijkheid, ook je sterretje moet stralen!
jazekerquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef ViolaFold het volgende:
[..]
Nog iemand die er niks van snapt, gooi die slisser er is uit. Klinkt toch nergens naarquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie nou stemmen in de prono voor volgende week eruit? Waarschijnlijk Danielle...![]()
welkom hier!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef gniffie het volgende:
oprotten maaike, kan beter als standbeeld op de markt gaan staan.![]()
WAARDELOOS
wie??quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die Swoover, Swoover, whatever, ken ik ook alleen van een topic hier op Fok! Een of ander puberjongetje die een dansje doet.
of maaikequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie nou stemmen in de prono voor volgende week eruit? Waarschijnlijk Danielle...![]()
Maaikequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Of "I love Rock & Roll" van Joan Jettquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ze onder 'rock' verstaan ook....
Krijgen weer geheid Gavin Degraw oid....
Mja, ik vrees ook voor een Kings of Leon als rockkeuze. Dat is zo rock als Paul kwaliteitstopics opent.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef miieejj het volgende:
rock / pop ? kijk.. beteralleen wat vind xfactor rock? want 3fm vind the the opposites alternative muziek
Jij hebt echt issues. Je vier trekmaatjes er uit joh?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nog iemand die er niks van snapt, gooi die slisser er is uit. Klinkt toch nergens naar
ik denk gewoon wat nu in de hitlijsten staat.. dat gaan ze zingenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vrees ook voor een Kings of Leon als rockkeuze. Dat is zo rock als Paul kwaliteitstopics opent.
Hahaha! Nee ze zouden Europe zingen....quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:41 schreef ranja het volgende:
Gelukkig blijft ons 4Granted als Bon Jovi bespaard
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:41 schreef ranja het volgende:
Swoover ??quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij heet, zo'n kind dat een nieuwe dans doet, soort jumpachtig iets.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik denk gewoon wat nu in de hitlijsten staat.. dat gaan ze zingenbúúh.. nu al geen zin in om volgende week te kijken..
wat gaat dony dan zingen
Misschien is Kelly Clarkson wel rock genoeg voor x-factorquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Danielle zie ik dat niet doen, helaas....
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:41 schreef ranja het volgende:
Tot volgende weekquote:
Wat wil jij dan? Iron Maiden?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vrees ook voor een Kings of Leon als rockkeuze. Dat is zo rock als Paul kwaliteitstopics opent.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:41 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha! Nee ze zouden Europe zingen....
hij gaat vast stevie wonder zingen.. en dan zeggen dat het gewoon rock is.. omdat ie toch niks anders kan zingen..quote:
Hey Milo, je helm al afgezet? Eén voordeel, je uitschakeling bespaart je weer honderden euro's aan haarlakquote:
Is wel lekkerquote:
hehe dancing donny.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:43 schreef miieejj het volgende:
[..]
hij gaat vast stevie wonder zingen.. en dan zeggen dat het gewoon rock is.. omdat ie toch niks anders kan zingen..
dansen gaat toch niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |