Nou die Swoover, Swoover, whatever, ken ik ook alleen van een topic hier op Fok! Een of ander puberjongetje die een dansje doet. En het erge is dat ik weet wat Klingon isquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ken jij Klingon? Zo ziet deze zin er voor mij uit
Doe normaalquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef gniffie het volgende:
Zwaar oneens dat dat vieze invalide wijf door is
Ligt er aan wat ze onder 'rock' verstaan ook....quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:37 schreef Karina het volgende:
Rock is dan wel weer leuk, maar kies dan alsjeblieft wat origineels uit.
P'tach!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ken jij Klingon? Zo ziet deze zin er voor mij uit
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sletje met Stijl en klasse: Cursus anal bleaching, omdat naast je persoonlijkheid, ook je sterretje moet stralen!
jazekerquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef ViolaFold het volgende:
[..]
Is dat die kneus die op Justin Bieber wilt lijken?
Nog iemand die er niks van snapt, gooi die slisser er is uit. Klinkt toch nergens naarquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie nou stemmen in de prono voor volgende week eruit? Waarschijnlijk Danielle...![]()
welkom hier!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef gniffie het volgende:
oprotten maaike, kan beter als standbeeld op de markt gaan staan.![]()
WAARDELOOS
wie??quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die Swoover, Swoover, whatever, ken ik ook alleen van een topic hier op Fok! Een of ander puberjongetje die een dansje doet.
of maaikequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie nou stemmen in de prono voor volgende week eruit? Waarschijnlijk Danielle...![]()
Maaikequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Of "I love Rock & Roll" van Joan Jettquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ze onder 'rock' verstaan ook....
Krijgen weer geheid Gavin Degraw oid....
Mja, ik vrees ook voor een Kings of Leon als rockkeuze. Dat is zo rock als Paul kwaliteitstopics opent.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef miieejj het volgende:
rock / pop ? kijk.. beteralleen wat vind xfactor rock? want 3fm vind the the opposites alternative muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |