ik ga je missenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Japan heeft gebeld, of ik even weer twee weken langskwam.
ik voor sienekequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben benieuwd..... Maar ik vrees voor deze boyzzz
Als Maaike eruit vliegt begin ik wel heel slecht met m'n pronoquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Anonimousz jij hebt 4Granted als afvaller in de prono (als een van de weinigen..)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
winnen ze daar toch nog iets dit weekend
maar 3 mensen jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Anonimousz jij hebt 4Granted als afvaller in de prono (als een van de weinigen..)
jep en nog 2 andere fokkersquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
winnen ze daar toch nog iets dit weekend
En anderen maar verwijten voor hun eigen artiest te stemmen.....vvvquote:
Neequote:
Bagger thema ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef miieejj het volgende:
slechte uitzending vandaagbagger programma
ik vind er ook helemaal niets aan...quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
Leuke jongensIk ben geen meisje meer, maar die jongens zijn toch helemaal niet leuk?
een metafoor (zo noem je dat toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Xfactor is er om posters te maken?
Was dat niet met Stacey toen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef Cee het volgende:
Gordon maakt zichzelf nu net zo belachelijk als dat hij meende dat Eric deed vorig jaar. Deze zin klopt niet maar je snapt wat ik bedoel.
gordon blijkbaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef D. het volgende:
wie hangt er nou een poster van de Josti band boven zijn/haar bed?
pubermeisjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Xfactor is er om posters te maken?
Ik bedoel die keer dat Gordon als een klein kind 'boooeee' bleef roepen en Eric een lul noemde.quote:
QFT. Dit thema heeft niet geholpen.quote:
Nee ze zijn echt zó sloom!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind er ook helemaal niets aan...
Ik vind het thema wel goed gekozen eigenlijk... Alleen de gekozen liedjes zijn bagger...quote:
Ook dat ja.. ik houd helemaal niet van dit soort zeik muziek met alleen christina aguilera..of mariah careyquote:
Ja hahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dan komt Vader Abraham en roept SIENEKE.
Hahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dan komt Vader Abraham en kiest SIENEKE.
Mannen vrouwennummers laten zingen niksquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het thema wel goed gekozen eigenlijk... Alleen de gekozen liedjes zijn bagger...
Ik schaam me dat ik weet waar dat over gaatquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |