En deze ook maar hier (past meer in de doelgroep)quote:Op maandag 12 april 2010 18:56 schreef harley het volgende:
Omdat we met slechts 4 weken te gaan de baby makkelijk voelen en zien hoeven we hem niet meer te horen maar willen we genieten van onze laatste 4 weken rust
Dus te koop :
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:26 schreef harley het volgende:
Vorige week heeft in de telegraaf van 7 april een babyboom bijlage gezeten. Hierin zit een waardebon voor een cashbackactie van Sony.
Nu heb ik zo'n camera en zou dus graag van deze actie gebruikmaken. Helaas is de originele bon uit de telegraaf verplicht.
Iemand die toevallig nog een exemplaar heeft liggen ?
(het gaat om deze actie -> http://www.sony.nl/articl(...)gt-u-tot-e100-retour
68 en staat eronderquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:05 schreef Ssserpente het volgende:
Huup, dat shirtje met die groene bloemetjes. Welke maat en dat en wat kostet?
Dan wil ik hem!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij gaat even over Asy, dus he's all yours if you please.
Je zult het niet geloven maar ik heb gisteren je adres uit mijn Iphone kladblokje gewist
Niets aan te doen maar toch heel erg bedanktquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:20 schreef tessie het volgende:
Sorry Harley, hij is blijkbaar al weggegooid, kan hem nergens meer vinden
da's nog wel een beetje groot eerst maar eens bevallen danquote:
Dat heb ik met de kleertjes van amaranta. Ik wil ze kopen maar ik heb geen enkele reden ertoe.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:55 schreef huuphuup het volgende:
Oh poppejans als ik toch zwanger was en een jongetje verwachtte zou ik zo die robotdingen van je kopen![]()
Oe, gaaf. Wat vraag je er voor? Dan zal ik eens metquote:Op zondag 18 april 2010 15:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Mt 17 en 1 of 2 keer aangehad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh bedankt! Ik dacht juist dat door hoe de beentjes erin zitten, het wel ok was voor de rug, dat die niet werd belast.quote:Op maandag 19 april 2010 07:26 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, wij hebben een oranje exemplaar staan dat werkloos is. Die wil ik best naar je opsturen, maar niet voordat ik je heb verteld dat 'ie hier werkloos is omdat de fysio van Stef ons heeft afgeraden het stoeltje te gebruiken tot Stef zelf kan zitten. Het schijnt niet helemaal ok te zijn voor de heupen en de rug, als ik het goed heb.
Wij hebben het overigens wel geprobeerd met hem hoor, omdat ik toch eens wilde kijken en graag mijn eigen keuzes maak, maar Stef vind er ook niet zo veel aan en zit heel krom en onderuitgezakt in dat ding, helemaal niet zoals de foto's die Rocks toen postte. Als je 'm toch wil hebben PM je me maar
Dacht zelf aan hoogstens 10/15 min. maar nu ik dit lees vind ik het toch beetje eng, bang v zn rug.quote:Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef amaranta het volgende:
KEffo je hebt pm.
Over die bumbo dat had ik ook gehoord, maar anderzijds, hij/zij zit er dan toch niet zo heel lang in? Hooguit terwijl jullie eten bijvoorbeeld? Dat is hier maximaal 30 minuten.
oh die wil ik wel danquote:Op maandag 19 april 2010 13:05 schreef Lelijkerd het volgende:
oja dat onderste vestje die huup heeft staan heb ik ook te koop in t donkerantraciet , was grijs maar ff textielverfje erop getyft
ook maar 2,50 dan, mt 80/86
nee, niet meerquote:Op maandag 19 april 2010 19:33 schreef Poppejans het volgende:
Rocka wat een heerlijke fotohij vond het zo te zien wel gaaf in de Bumbo
![]()
Dat Lelijkerd de foto's niet kan zien is een probleem dat ligt bij haarzelf
B heeft altijd erg genoten in dat dingquote:Op maandag 19 april 2010 19:33 schreef Poppejans het volgende:
Rocka wat een heerlijke fotohij vond het zo te zien wel gaaf in de Bumbo
![]()
Dat Lelijkerd de foto's niet kan zien is een probleem dat ligt bij haarzelf
uhm nee niet echt...quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:45 schreef Ticootje het volgende:
karinxx, woon jij toevallig in de buurt van den haag????
Zou dat met pakketpost kunnen??quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
uhm nee niet echt...
woon in Drenthe.....
Maar alles is opstuurbaar
1e post in dit topic staat er eentjequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ok, beetje genant, maar ik ben op zoek naar een hele simpele trico slen of zo, voor een leuk prijsje, tis namelijk niet voor een kind, maar voor een oude hond, die niet meer zo makkelijk mee komt op onze dagelijkse wandeltochten van 2 uur of langer, en die ik laatst eens in een draagdoek van een vriendin geknoopt had , en dat droeg stukken fijner dan een hondendraagtas of zo.( plus dat een doek fijner meenemen is op lange wandeltochten)
Heeft iemand mss nog iets liggen? Hij weegt iets minder dan 6 kilo en laat zich makkelijk overal inknopen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
1e post in dit topic staat er eentje
ja denk het wel hoor, het gaat op kilo's toch?quote:
Maar dat is geen tricot slen, maar 2 van die kokerbanden, weet niet of dat wel fijn is voor een hond.quote:
Ow nee, ik moet m echt als een baby in een soort van commahouding er in kunnen hangen, dat ik mn handen vrij heb zeg maar...quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dat is geen tricot slen, maar 2 van die kokerbanden, weet niet of dat wel fijn is voor een hond.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow nee, ik moet m echt als een baby in een soort van commahouding er in kunnen hangen, dat ik mn handen vrij heb zeg maar...
Zijn die echt zo cheap?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
geweldig..
Maar zijn die dingen niet iets van 25 euro bij de prenatal, en marktplaats staat er ook vol mee.
Hier zijn vooral veel niet rekbare doeken.
Nee dank je, ik zoek echt een doek, want dat past makkelijk in mn tas met wandelen, en daar kunnen ze onderweg dan ook nog eens fijn met zn allen op liggen en zo!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:51 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb een minimonkey voor je, als dat wat is?
als je een beetje creatief bent en erg verliefd dan pas je met gemak met zn allen op een minimonkey hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dank je, ik zoek echt een doek, want dat past makkelijk in mn tas met wandelen, en daar kunnen ze onderweg dan ook nog eens fijn met zn allen op liggen en zo!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
als je een beetje creatief bent en erg verliefd dan pas je met gemak met zn allen op een minimonkey hoor
oh ik las 'we'quote:
Die gaan dan wel met zn allen op een rij liggen hoor, en t zijn 5 kleintjes, die op 70 cm kunnen er twee uitgestrekt in de breedte al.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
oh ik las 'we'
Maar blijven jouw honden dan stil zitten op een kleed? Zo'n kleed is maar een 70 cm breed hoor. Of ze moetein op een rijtje gaan zitten
Ja ik hoor vaak dat Linde klein is voor haar leeftijd, dus hoopte ik dat Meike dat juist niet wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dan had Meike hem zelf nog wel aan gehad...tis roze he, en dus "mijn lievelings"
Oh dan past het misschien weer wel... ik heb alleen geen idee hoe groot linde isquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike is wel groot voor dr leeftijd, volgens het CB, ze is nu 100 cm.
ja daar zit een schermpje bij met ook dat blauwe feestmotiefje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef Linda2205 het volgende:
En voor het schermpje erbij? Mag ik nog even nadenken welk motiefje leuker is?
Ik bedoelde of je nog een bijbetaling wilde voor het schermpje of dat die erbij zatquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja daar zit een schermpje bij met ook dat blauwe feestmotiefje.
Dus ik heb zeg maar zwart italic of blauwfeest.
Beide sets zijn dus stoeltje/schermpje
92 is me nog ietsje te ver wegquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:36 schreef amaranta het volgende:
92 uit mn hoofd
edit: klopt
6 euro voor het setje
ik was het eigenlijk altijd in de wasmachine het is nog steeds niet stuk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je nog een bijbetaling wilde voor het schermpje of dat die erbij zat
Maar ik ga voor de zwarteIs zulke bekleding eigenlijk te wassen? Verder maar PMmen?
Mooi zo, nu het geld nogquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef Linda2205 het volgende:
het-is-mij, het pakje is erwas prettig zakendoen
JAquote:Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef Ticootje het volgende:
En kan de hangmat met de post? En? En? En?
Oh das goed dat ik het weet, ff mn buggy opmeten voor sly.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
![]()
Basispakket is max een meter bij 50 cm.
Volgens mij is de langste lat een cm of 80.
Dus dat gaat goed komen!!!!
Oh, das ook niet schokkend.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als het groter is wordt het een zekerpakket, a 8.61¤
Dan mag het 1.40m bij 70 cm zijn
Doe maar rustig aan hoor. Weet je wat ik neem 'm sowieso wel. Bedacht me namelijk net dat er hier nog een klein meisje woontquote:Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
stiemie, als het lukt ga ik even meten vandaag. Ik heb een ziek mannetje bij me zitten, dus of het lukt weet ik niet
oke! dus ik hoef niet meer te meten?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:09 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor. Weet je wat ik neem 'm sowieso wel. Bedacht me namelijk net dat er hier nog een klein meisje woont
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh, die zijn leuk zeg. Maarja, hij is echt te lang voor heeft echt al teveel maat 62/68.
Hier nog volop te koop:quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef martine1984 het volgende:
Jamie is helemaal weg van zijn Happy Horse muis knuffel, echter ik heb er maar 1tje. Aan de buitenkant is hij wollig/harig en de binnenkant is een gladde stof van hele korte haartjes. Dus wie o wie heeft er nog eentje liggen die niet in gebruik is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is deze al weg?quote:Op maandag 19 april 2010 17:06 schreef Davidoff het volgende:
Te Koop: Nieuwe Ringsling van het Duitse merk Storchenwiege.
De ringsling is blauw met groene accenten.
De draagdoek is nieuw en alleen gebruikt in de experimenteerfase. Wij hebben er niet het geduld voor en hij lijkt het niets te vinden. Kortom hij is een paar keer in elkaar gevouwen, verder niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er 5 per kind!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef martine1984 het volgende:
E.T. wat wil voor je voor die 2de draagdoek hebben?
Bedankt trouwens voor de tips voor Jamie zn knuffel. Ik wist dat ik ze nieuw kan kopen, maar ik ben een bespaarmoeder die eerst kijkt of ze iets 2de hands kan kopen.Dus maar in dit geval moet het nieuw worden. Hoeveel knuffeltjes is handig om te hebben?
die sandaaltjesquote:Op woensdag 21 april 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog helemaal nieuwe en stoere schoentjes van Elefanten liggen..
De schoentjes zijn maat 19 en toen mijn zoontje liep had hij al maat 20.
Ze zijn van binnen en buiten van leer, de zool is van kunststof en ze zijn helemaal ongedragen en zitten nog nieuw in de doos. Ik vind het zonde ze te laten liggen, dus misschien heeft iemand er nog wat aan?
[ afbeelding ]
En deze leuke sandaaltjes, hetzelfde verhaal als de schoentjes hierboven...te klein gekocht helaas.
Ze zijn van buiten en binnen van leer, de zool is kunststof. En het is maatje 19/20.
[ afbeelding ]
Grrrr waarom heeft Thijs nou al maat 20. Ze zijn te leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ze zijn van binnen en buiten van leer, de zool is van kunststof en ze zijn helemaal ongedragen en zitten nog nieuw in de doos. Ik vind het zonde ze te laten liggen, dus misschien heeft iemand er nog wat aan?
[ afbeelding ]
En deze leuke sandaaltjes, hetzelfde verhaal als de schoentjes hierboven...te klein gekocht helaas.
Ze zijn van buiten en binnen van leer, de zool is kunststof. En het is maatje 19/20.
[ afbeelding ]
Sorry, maar iemand was je voorquote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef martine1984 het volgende:
E.T. wat wil voor je voor die 2de draagdoek hebben?
Bedankt trouwens voor de tips voor Jamie zn knuffel. Ik wist dat ik ze nieuw kan kopen, maar ik ben een bespaarmoeder die eerst kijkt of ze iets 2de hands kan kopen.Dus maar in dit geval moet het nieuw worden. Hoeveel knuffeltjes is handig om te hebben?
als je het tegen mij hebt.. Ik heb 'm voor 30 euro op marktplaats gezet als vraagprijsquote:
Die zijn leuheuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb weer ff ruimtequote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die zijn leuheuk!
Met welke leeftijd hebben ze ongeveer maat 19/20?
En wat vraag je ervoor?
Mijne heet ook Thijsquote:Op donderdag 22 april 2010 10:35 schreef McLaura het volgende:
Asy, Thijs had met 7 maanden maat 19, dus het varieert nogal.....
Thijsjes zijn leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |