Zijn die echt zo cheap?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
geweldig..
Maar zijn die dingen niet iets van 25 euro bij de prenatal, en marktplaats staat er ook vol mee.
Hier zijn vooral veel niet rekbare doeken.
Nee dank je, ik zoek echt een doek, want dat past makkelijk in mn tas met wandelen, en daar kunnen ze onderweg dan ook nog eens fijn met zn allen op liggen en zo!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:51 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb een minimonkey voor je, als dat wat is?
als je een beetje creatief bent en erg verliefd dan pas je met gemak met zn allen op een minimonkey hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dank je, ik zoek echt een doek, want dat past makkelijk in mn tas met wandelen, en daar kunnen ze onderweg dan ook nog eens fijn met zn allen op liggen en zo!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
als je een beetje creatief bent en erg verliefd dan pas je met gemak met zn allen op een minimonkey hoor
oh ik las 'we'quote:
Die gaan dan wel met zn allen op een rij liggen hoor, en t zijn 5 kleintjes, die op 70 cm kunnen er twee uitgestrekt in de breedte al.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
oh ik las 'we'
Maar blijven jouw honden dan stil zitten op een kleed? Zo'n kleed is maar een 70 cm breed hoor. Of ze moetein op een rijtje gaan zitten
Ja ik hoor vaak dat Linde klein is voor haar leeftijd, dus hoopte ik dat Meike dat juist niet wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dan had Meike hem zelf nog wel aan gehad...tis roze he, en dus "mijn lievelings"
Oh dan past het misschien weer wel... ik heb alleen geen idee hoe groot linde isquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike is wel groot voor dr leeftijd, volgens het CB, ze is nu 100 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |