abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80444763
ik ga je PMmen
Lotte!
Noah!
  zondag 18 april 2010 @ 15:04:30 #27
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80446043
Mt 17 en 1 of 2 keer aangehad

I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80448264
Gaaaaf Rocka! maar zijn ze jouw rockertje al weer te klein dan?
Ik heb echt geen idee welke maat Lars heeft, ja Bobux maat s haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80449930
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 16:55 schreef huuphuup het volgende:
Oh poppejans als ik toch zwanger was en een jongetje verwachtte zou ik zo die robotdingen van je kopen
Dat heb ik met de kleertjes van amaranta. Ik wil ze kopen maar ik heb geen enkele reden ertoe.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80453923
Beste mensen van OUD, ik kom weer even voorbij.

Het boek "kinderen" is voor mij nu definitief dicht, daarom ga ik de spullen die ik vorig jaar heb aangeschaft, wegdoen.

Voor degenen die het niet hebben meegekregen: ik was hartstochtelijk verliefd op een zwangere vrouw, en zij in het begin ook op mij. Na de bevalling is, door allerlei omstandigheden en nare dingen, een en ander helaas misgelopen. Maar ondertussen had ik al wel allerlei spulletjes aangeschaft, omdat ik graag wilde dat zij en haar kindje ook bij mij een goed plekje zouden hebben, zonder dat zij steeds zelf van alles heen en weer zou moeten sjouwen van haar huis naar mijn huis. Helaas is dat "naar mijn huis" er dus nooit van gekomen.
En hoewel ik stiekem ook wel een eigen kindje wil, heb ik moeten besluiten ook dat boek dicht te doen.
Daarom bied ik onderstaande spullen te koop aan. Alles is zoals gezegd ongebruikt (helaas) en dus ook in nieuwstaat.

Te koop:
1. Ikea kinderbedje Sniglar, met Sultan Drömma matras. Inclusief dekentjes, 1 set beddengoed, en diverse babykamerspulletjes (pak hydrofiele luiers, slabbetjes, opbergbakjes, stopcontactbeschermers, dat soort spul).
Bon aanwezig.
Bed stond/staat klaar voor gebruik (nu dus hoogstens voor bezichtiging) maar het kan ook weer gemakkelijk uit elkaar. (Het blijft Ikea natuurlijk, een zo'n sleuteltje doet wonderen )

2. Draagdoek: Medley Malibu, 4,5 meter. Ook ongebruikt dus, wel 1 keer gewassen na ontvangst (dat doe ik automatisch). Foto te vinden op http://twitpic.com/1glz74 . Gekocht bij Draagkrachtig, u allen vast welbekend. Verzending per post eventueel mogelijk, verzendkosten moet ik dan uitzoeken. (Past volgens mij door de brievenbus)

Voor beide geldt: doe een goed bod, dan maak je mij en jezelf al snel blij.
Reacties hier of per PM.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 18 april 2010 @ 20:44:51 #31
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_80457960
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Mt 17 en 1 of 2 keer aangehad

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oe, gaaf. Wat vraag je er voor? Dan zal ik eens met overleggen....
  zondag 18 april 2010 @ 21:21:29 #32
190853 RockabeIIa
pi_80459807
Pandora, jammer te lezen...
Ik zou het in het draagdoekentopic ook even aangeven dat je er 1 te koop hebt als ik jou was.

DJrandall, ik weet niet zo goed. Maar komen we vast wel uit PM maar als je zover bent!
pi_80465358
Iemand toevallig een Bumbo zitje in de aanbieding, zolang het maar geen roze is
Wil er max 20 euro v betalen excl de verzendkosten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 19 april 2010 @ 07:26:06 #34
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80469691
Poppejans, wij hebben een oranje exemplaar staan dat werkloos is. Die wil ik best naar je opsturen, maar niet voordat ik je heb verteld dat 'ie hier werkloos is omdat de fysio van Stef ons heeft afgeraden het stoeltje te gebruiken tot Stef zelf kan zitten. Het schijnt niet helemaal ok te zijn voor de heupen en de rug, als ik het goed heb.

Wij hebben het overigens wel geprobeerd met hem hoor, omdat ik toch eens wilde kijken en graag mijn eigen keuzes maak, maar Stef vind er ook niet zo veel aan en zit heel krom en onderuitgezakt in dat ding, helemaal niet zoals de foto's die Rocks toen postte. Als je 'm toch wil hebben PM je me maar
3!
pi_80471144
Allen,
ik zoek nog steeds spulletjes voor mijn aankomende meisje
- Wat leuke babykleding
- Wiegje
- Badje (al wel aanbieding gekregen via dit forum)
- Roze maxicosi (ook al aanbieding van gekregen)

Daarnaast ben ik echt opzoek naar een dubbele kinderwagen zodat ik mn zoontje van (tegen die tijd) 16 maanden en mn dochtertje (0 maand) tegelijk mee kan nemen.

Als je iets hebt, stuur aub even een PM of een mail. Foto's zijn altijd welkom.
Graag in de rgeio Hilversum, Utrecht of Goor.
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_80471179
quote:
Op maandag 19 april 2010 07:26 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, wij hebben een oranje exemplaar staan dat werkloos is. Die wil ik best naar je opsturen, maar niet voordat ik je heb verteld dat 'ie hier werkloos is omdat de fysio van Stef ons heeft afgeraden het stoeltje te gebruiken tot Stef zelf kan zitten. Het schijnt niet helemaal ok te zijn voor de heupen en de rug, als ik het goed heb.

Wij hebben het overigens wel geprobeerd met hem hoor, omdat ik toch eens wilde kijken en graag mijn eigen keuzes maak, maar Stef vind er ook niet zo veel aan en zit heel krom en onderuitgezakt in dat ding, helemaal niet zoals de foto's die Rocks toen postte. Als je 'm toch wil hebben PM je me maar
Oh bedankt! Ik dacht juist dat door hoe de beentjes erin zitten, het wel ok was voor de rug, dat die niet werd belast.
Maar dan schaf ik het maar niet aan. Leek me wel handig ding zodat Wolf nog minder op die voorkeurskant gaat/hoeft te liggen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 19 april 2010 @ 09:48:21 #37
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80471466
KEffo je hebt pm.

Over die bumbo dat had ik ook gehoord, maar anderzijds, hij/zij zit er dan toch niet zo heel lang in? Hooguit terwijl jullie eten bijvoorbeeld? Dat is hier maximaal 30 minuten.
pi_80471609
quote:
Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef amaranta het volgende:
KEffo je hebt pm.

Over die bumbo dat had ik ook gehoord, maar anderzijds, hij/zij zit er dan toch niet zo heel lang in? Hooguit terwijl jullie eten bijvoorbeeld? Dat is hier maximaal 30 minuten.
Dacht zelf aan hoogstens 10/15 min. maar nu ik dit lees vind ik het toch beetje eng, bang v zn rug.
Hoofd kan hij al wel zelf goed en lang omhoog houden, dus erin zitten zou al wel kunnen.
Maar ik doe het toch maar niet, hou hem wel zittend op schoot
  maandag 19 april 2010 @ 10:00:14 #39
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80471756
Wij hebben overigens geen bumbo, ik bedoelde dat het eten hier maximaal 30 minuten duurt. En dat als wij hem dan in een bumbo zouden zetten, het dus nooit langer dan dat zou zijn.
Maar als wij weten, dan slaapt hij of ligt hij in de box. Niet bij ons aan tafel.
en derhalve zal het hier dus niet gebeuren dat hij het eten uit onze mond kijkt,ofzo, als dat uberhaubt al kan
pi_80472588
Bij ons is de bumbo ook zeer afgeraden door de fysio.
@ Poppejans, vind ie de wipstoel niet leuk?
Kan ie ook een beetje zitten.
pi_80472924
Bij ons vond de fysio de bumbo wel prima
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80473088
Op internet lees je toch ook dat het wordt aangeraden door kinderartsen?
Wij hebben er hier ook eentje, alleen zit Lars er niet zo vaak in. Hij gaat steeds scheef hangen.
En hij doet er een beetje eng in ook, laatst zattie erin toen ik eten kookte (Lars in de bumbo op het aanrecht) maar hij kan met de voetjes aan de grond komen, en zette zich dus even af....Aiaiaiai ging wel goed gelukkig, ik kon hem nog grijpen. Hij is wel eng bezig de laatste tijd
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 19 april 2010 @ 10:49:28 #43
190853 RockabeIIa
pi_80473155
Ik blijf lyrisch over de bumbo maar je moet wel stevige kinderen hebben, denk ik
  maandag 19 april 2010 @ 10:53:30 #44
190853 RockabeIIa
pi_80473291

maandag 19 april 2010 @ 10:58:03 #45
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80473455
Rocka

Zelf geen ervaring met de Bumbo trouwens
pi_80474407
slapfzach gaat naar Rocka
pi_80474782
Rocka
pi_80478038
haha Rocks

Ik heb weer twee vestjes in de aanbieding:

Hema maat 74 (valt ietsjes kleiner 68-74) 3,-
kleur is ietsje feller in t eggies

maat 68 mintgroen is ie 2,50
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80478347
oja dat onderste vestje die huup heeft staan heb ik ook te koop in t donkerantraciet , was grijs maar ff textielverfje erop getyft
ook maar 2,50 dan, mt 80/86
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')