Beste mensen van OUD, ik kom weer even voorbij.
Het boek "kinderen" is voor mij nu definitief dicht, daarom ga ik de spullen die ik vorig jaar heb aangeschaft, wegdoen.
Voor degenen die het niet hebben meegekregen: ik was hartstochtelijk verliefd op een zwangere vrouw, en zij in het begin ook op mij. Na de bevalling is, door allerlei omstandigheden en nare dingen, een en ander helaas misgelopen. Maar ondertussen had ik al wel allerlei spulletjes aangeschaft, omdat ik graag wilde dat zij en haar kindje ook bij mij een goed plekje zouden hebben, zonder dat zij steeds zelf van alles heen en weer zou moeten sjouwen van haar huis naar mijn huis. Helaas is dat "naar mijn huis" er dus nooit van gekomen.
En hoewel ik stiekem ook wel een eigen kindje wil, heb ik moeten besluiten ook dat boek dicht te doen.
Daarom bied ik onderstaande spullen te koop aan. Alles is zoals gezegd ongebruikt (helaas) en dus ook in nieuwstaat.
Te koop:
1. Ikea kinderbedje Sniglar, met Sultan Drömma matras. Inclusief dekentjes, 1 set beddengoed, en diverse babykamerspulletjes (pak hydrofiele luiers, slabbetjes, opbergbakjes, stopcontactbeschermers, dat soort spul).
Bon aanwezig.
Bed stond/staat klaar voor gebruik (nu dus hoogstens voor bezichtiging) maar het kan ook weer gemakkelijk uit elkaar. (Het blijft Ikea natuurlijk, een zo'n sleuteltje doet wonderen

)
2. Draagdoek: Medley Malibu, 4,5 meter. Ook ongebruikt dus, wel 1 keer gewassen na ontvangst (dat doe ik automatisch). Foto te vinden op
http://twitpic.com/1glz74 . Gekocht bij Draagkrachtig, u allen vast welbekend. Verzending per post eventueel mogelijk, verzendkosten moet ik dan uitzoeken. (Past volgens mij door de brievenbus)
Voor beide geldt: doe een goed bod, dan maak je mij en jezelf al snel blij.
Reacties hier of per PM.