ik heb mijn bericht aangepast maar kans is groot dat dat niet meer gezien wordtquote:Op woensdag 7 april 2010 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Ow, moet ik ook een maat doorgeven? Ik heb wel interesse voor lente/zomerkleertjes maat 74Moet ze nog ingroeien, maar dat begint te komen
Senna heeft nu het jasje maat 74 van KIM aan, en dat is echt nog veel te grootquote:Op woensdag 7 april 2010 09:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb mijn bericht aangepast maar kans is groot dat dat niet meer gezien wordt
Lisheke! doe mij maar een pakketje met maat 80 najaars/winterspul. Dan kan 74 naar anderen
Amélie zit nu al in 74 dus ik ga er wel een beetje vanuit dat ze in het najaar en de winter in 80 zal zitten.
haha prullekequote:Op woensdag 7 april 2010 09:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Senna heeft nu het jasje maat 74 van KIM aan, en dat is echt nog veel te grootEen enkel shirtje kan ze net aan, dat is dan lekker oversized
Maar ik wil best wat 74 met je delen, hoor
oh!quote:Op woensdag 7 april 2010 09:46 schreef Keshet het volgende:
Ik ben op zoek naar een box!
De voorkeur gaat uit naar een witte met een lade er onder.
Wie heeft er nog 1 in de aanbieding?
Ik woon in Rotterdam maar een eindje rijden is geen enkel probleem!
Long shot, maar kleding in maatje 44 is ook van harte welkom!
Ik heb een box die je voor nop op mag komen halenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:46 schreef Keshet het volgende:
Ik ben op zoek naar een box!
De voorkeur gaat uit naar een witte met een lade er onder.
Wie heeft er nog 1 in de aanbieding?
Ik woon in Rotterdam maar een eindje rijden is geen enkel probleem!
Of iets jongensachtigs in 86....quote:Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef Sorbootje het volgende:
En als er dan nog iets heel Isabeauigs overblijft in 74......
ik heb nog wel wat in 44, maar dat is vast niet de maat 44 die jij zoekt.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:46 schreef Keshet het volgende:
Met een flexibele zool?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nog echt hele mooie sandalen in maat 20, voor een meidje uiteraard.
in de mijne zit stof!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:08 schreef RockabeIIa het volgende:
TF, in zulke lades gooi je toch alleen maar dingen die je niet/nauwelijks gebruikt. Ik heb geen idee wat er in die lade van onze box zit!
Niet zo flexibel als bijvoorbeeld leren schoentjes... Het zijn wel stappers voor als ze echt een stukkie buiten kunnen lopen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met een flexibele zool?
ik weet nog niet zo goed wat ik moet doen, want ze begint al te stappen. Voor binnen moet ik dus van die beginschoentjes hebben, maar straks op vakantie misschien toch iets voor buiten. alleen geen idee welke maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |