Hier nog volop te koop:quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef martine1984 het volgende:
Jamie is helemaal weg van zijn Happy Horse muis knuffel, echter ik heb er maar 1tje. Aan de buitenkant is hij wollig/harig en de binnenkant is een gladde stof van hele korte haartjes. Dus wie o wie heeft er nog eentje liggen die niet in gebruik is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is deze al weg?quote:Op maandag 19 april 2010 17:06 schreef Davidoff het volgende:
Te Koop: Nieuwe Ringsling van het Duitse merk Storchenwiege.
De ringsling is blauw met groene accenten.
De draagdoek is nieuw en alleen gebruikt in de experimenteerfase. Wij hebben er niet het geduld voor en hij lijkt het niets te vinden. Kortom hij is een paar keer in elkaar gevouwen, verder niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er 5 per kind!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef martine1984 het volgende:
E.T. wat wil voor je voor die 2de draagdoek hebben?
Bedankt trouwens voor de tips voor Jamie zn knuffel. Ik wist dat ik ze nieuw kan kopen, maar ik ben een bespaarmoeder die eerst kijkt of ze iets 2de hands kan kopen.Dus maar in dit geval moet het nieuw worden. Hoeveel knuffeltjes is handig om te hebben?
die sandaaltjesquote:Op woensdag 21 april 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog helemaal nieuwe en stoere schoentjes van Elefanten liggen..
De schoentjes zijn maat 19 en toen mijn zoontje liep had hij al maat 20.
Ze zijn van binnen en buiten van leer, de zool is van kunststof en ze zijn helemaal ongedragen en zitten nog nieuw in de doos. Ik vind het zonde ze te laten liggen, dus misschien heeft iemand er nog wat aan?
[ afbeelding ]
En deze leuke sandaaltjes, hetzelfde verhaal als de schoentjes hierboven...te klein gekocht helaas.
Ze zijn van buiten en binnen van leer, de zool is kunststof. En het is maatje 19/20.
[ afbeelding ]
Grrrr waarom heeft Thijs nou al maat 20. Ze zijn te leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ze zijn van binnen en buiten van leer, de zool is van kunststof en ze zijn helemaal ongedragen en zitten nog nieuw in de doos. Ik vind het zonde ze te laten liggen, dus misschien heeft iemand er nog wat aan?
[ afbeelding ]
En deze leuke sandaaltjes, hetzelfde verhaal als de schoentjes hierboven...te klein gekocht helaas.
Ze zijn van buiten en binnen van leer, de zool is kunststof. En het is maatje 19/20.
[ afbeelding ]
Sorry, maar iemand was je voorquote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef martine1984 het volgende:
E.T. wat wil voor je voor die 2de draagdoek hebben?
Bedankt trouwens voor de tips voor Jamie zn knuffel. Ik wist dat ik ze nieuw kan kopen, maar ik ben een bespaarmoeder die eerst kijkt of ze iets 2de hands kan kopen.Dus maar in dit geval moet het nieuw worden. Hoeveel knuffeltjes is handig om te hebben?
als je het tegen mij hebt.. Ik heb 'm voor 30 euro op marktplaats gezet als vraagprijsquote:
Die zijn leuheuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb weer ff ruimtequote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die zijn leuheuk!
Met welke leeftijd hebben ze ongeveer maat 19/20?
En wat vraag je ervoor?
Mijne heet ook Thijsquote:Op donderdag 22 april 2010 10:35 schreef McLaura het volgende:
Asy, Thijs had met 7 maanden maat 19, dus het varieert nogal.....
Thijsjes zijn leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |