een wet t-shirtquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
Ze zong het niet slecht maar ik weet niet, ik mis iets bij haar
De zware stem?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
Ze zong het niet slecht maar ik weet niet, ik mis iets bij haar
Dan doe je je kleren weer aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik had kippenvel hoor.
quote:
Ik val niet op tietenquote:
Dan moet je de verwarming aanzetten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik had kippenvel hoor.
Lijkt me wel zachtquote:
toen ik XFA als geheel zag met mijn topic zag ik de jouwe niet, sorryquote:
eensquote:
Whehehe...quote:
Ligt aan de cupmaatquote:
quote:
Die zit wel goed bij Sarina, geloof ik.quote:
Eindelijk!quote:
eensquote:
Alsof ik dat niet doequote:
Ik vond Sharon dat nummer een stuk beter doen....quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Sjongejongejonge je bent wel lekker bezig vandaag he
ik wacht op de "sorry"van ericquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:04 schreef Rnnz het volgende:
Straks nog even terug luisteren, maar ik had het gevoel alsof het heel onzuiver was allemaal. Het was in ieder geval niet zo super goed zoals Eric beweerde, echt zwaar overdreven.
Nee duurt tot kwart over 10 vandaag.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef ranja het volgende:
Het had nu afgelopen moeten zijn qua tijd, loopt weer lekker uit
Sumera was briljant, Sarina vond ik vorige week beter.
Ja het valt erg tegenquote:
En de jury maar roepen dat het ieder jaar beter wordt. Ik zie het ook niet hoor.quote:
Volledig, 100% eens. En ik vind ze allemaal zo'n ballad niet kunnen zingen, sommige wel met stem, maar niet met overtuigingskracht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Beetje teveel zeiknummers deze keer.
Natuurlijkquote:
Met Fok erbij wordt alles leuk, zelfs het ESF.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:07 schreef Joene het volgende:
Echt Serieus waarom kijk ik dit trieste programma.
Dewi vals???? No way!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dewi zingt vaak vals hoor, Sarina heeft een veel beter ontwikkelde stem. Qua uiterlijk wel inderdaad, zei ik ook net hier op de bank.
ik snap me ook niet ...quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:07 schreef Joene het volgende:
wat ik al zeiquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En de jury maar roepen dat het ieder jaar beter wordt. Ik zie het ook niet hoor.
Ja technisch maar die mist gewoon een bepaalde uitstraling imoquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon teveel matige deelnemers. alleen die blonde kan zingen
Dat vraag ik mezelf ook af, waarom zet ik niet een film op? Ik heb er nog eentje die ik moet kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:07 schreef Joene het volgende:
ESF ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met Fok erbij wordt alles leuk, zelfs het ESF.
Ze hadden deze reclame gewoon weg moeten laten en gewoon door moeten gaanquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee duurt tot kwart over 10 vandaag.
Oh nou voor het programma begon heb je altijd zo'n overzicht met de programma's van de avond, daar stond op kwart over 10. Maar als ze dat willen halen moeten ze ook opschietenquote:
de x factor?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja technisch maar die mist gewoon een bepaalde uitstraling imo
quote:
Whehehehe ja natuurlijkquote:
De programmering van RTL is altijd poep met dit soort shows, dus ga er maar vanuit dat het gaat uitlopenquote:
Pubertjes Gomiquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
zitten we hier bij een zangprogrogramma of mis ik iets?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
wijn en Zaanlander Very Old met appelstroop
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:07 schreef Joene het volgende:
Heee(heeheeheehee) er zit een knop je Tevee(veeveeveevee)quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:07 schreef Joene het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat ik al zei
de finalisten van popstars waren nog beter
Lekkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
wijn en Zaanlander Very Old met appelstroop
je bent godquote:
Nee, Matthijf ivm mijn pronoquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:10 schreef Anonymousz het volgende:
justin bieber/playmobil moet eruit
Dat waren geen divasquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee(heeheeheehee) er zit een knop je Tevee(veeveeveevee)
Die helpt je zo uit de puree
Druk hem in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten...
Ja Doe Maarquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:12 schreef Guanabana het volgende:
WTF, wat een draak van een nummer!
Sorry D. je hebt gelijkquote:
Ja datquote:
dat had de kapper toch verneuktquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
Op zich logisch, weinig 's' in dat liedje.
nee justin bieber/playmobilquote:
Weer eens!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
Serieus zijn stem is niet slecht, maar die slisssssssssssssss
Of ze kent Lopez al niet meer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
Stees zal wel gaan zeiken over dit nummer want het komt uit 1999 en classificeert zich dus niet als rechtvaardig X-Factor-nummer en is dus bij voorbaat ruk.
Ik kom je aanmoedigenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
ik begin bijna te denken dat ik me volgend jaar ook inschrijf. finaleplaats moet er wel inzitten gok ik zo
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Hij denkt volgens mij dat hij Bono is.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
daar kwam hij even klaar volgens mij!
En hij piept ook nog.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Met alle respect hij ziet er met dat platgewalste hamster op z'n bolle kop eruit als een nicht.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:14 schreef catzencut het volgende:
In my armf?
Het klinkt verder wel redelijk.
Goed zijn wij hequote:
Goed ideequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Matthijs, de boyband en Kevin in de singoff.
Dat zegt meer over de rest, eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:16 schreef J0ycie88 het volgende:
ik vond het niet zo heel slecht eigenlijk..
Je was even schijtenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:16 schreef J0ycie88 het volgende:
ik vond het niet zo heel slecht eigenlijk..
Helemaal eensquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Die thema's moeten ze maar afschaffen, slaat helemaal nergens op. Diva's en dan jongens die dat moeten zingen.
ik dacht aan een duet ofzo.quote:
Idd, maar nog leukquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de rest, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
die muts om hem heen was beter !
echt een B-E-L-A-C-H-E-L-I-J-K themaquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Die thema's moeten ze maar afschaffen, slaat helemaal nergens op. Diva's en dan jongens die dat moeten zingen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik dacht aan een duet ofzo.
bespelen we de markt van de jongens en de meisjes. succes gegarandeerd
quote:
Whateverquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
die komt zo een liedje zingen bij de resultshow
Martijn zei ook Uggsquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat waren laarzen maar volgens mij geen uggs hoor hij aan had... Ik vind het stoer!
Martijn zei toch dat het Uggs warenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat waren laarzen maar volgens mij geen uggs hoor hij aan had... Ik vind het stoer!
Jij moet weer terug naar bed, je hebt duidelijk koortsquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Geen idee. Die kan zelfs een kutnummer van de Kings of leon verder verkrachten.quote:
Dat zei ik ook al.quote:
nou ja, Sieneke had vast wel gewildquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef catzencut het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al.
Was vast moeilijk zo last minute nog iemand regelen..
Een show met overwegend mannen divanummers laten zingen, is hetzelfde als een show met overwegend vrouwen een Leonard Cohen thema meegeven...quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet meer aan, alhoewel het niveau van vanavond
Nee dank u, ik wil niet nog dieper zinken in niveau.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net op tijd afgelopen om Jaap te zien op RTL5, hoe hij BN'ers gaat pesten op de rode loper.
22:20 op RTL5 hoe Jaap BN'ers gaat pesten.
Een of ander 'talent'. Schrijft haar eigen nummers, haar eerste hit was volgens mij een cover.quote:
owh..quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een of ander 'talent'. Schrijft haar eigen nummers, haar eerste hit was volgens mij een cover.
quote:
Ah, geheel in lijn met de rest van de showquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Die kan zelfs een kutnummer van de Kings of leon verder verkrachten.
Dat is ook zo, het is eigenlijk niet fair om ze op vanavond te beoordelen imoquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een show met overwegend mannen divanummers laten zingen, is hetzelfde als een show met overwegend vrouwen een Leonard Cohen thema meegeven...
Sjalalie sjalala, ik ben tweede keus..quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, Sieneke had vast wel gewild!
generatiekloof. Of de oren van de jeugd zijn inderdaad naar de klote door de mp3 spelers die te hard staan.quote:
ik hoor haar zeker 5-6x per dag op de radioquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef catzencut het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al.
Was vast moeilijk zo last minute nog iemand regelen..
Sienekequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, Sieneke had vast wel gewild!
zeg, hoeveel schelen wij eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
generatiekloof. Of de oren van de jeugd zijn inderdaad naar de klote door de mp3 spelers die te hard staan.
he? ik versta je niet... heb mijn muziek een beetje hard staanquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
generatiekloof. Of de oren van de jeugd zijn inderdaad naar de klote door de mp3 spelers die te hard staan.
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeg, hoeveel schelen wij eigenlijk?!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent geboren in het jaar 0 (volgens je profiel)quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh ja!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het zeilmeisje Laura Jansen heette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |