Dat is ook zo, het is eigenlijk niet fair om ze op vanavond te beoordelen imoquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een show met overwegend mannen divanummers laten zingen, is hetzelfde als een show met overwegend vrouwen een Leonard Cohen thema meegeven...
Sjalalie sjalala, ik ben tweede keus..quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, Sieneke had vast wel gewild!
generatiekloof. Of de oren van de jeugd zijn inderdaad naar de klote door de mp3 spelers die te hard staan.quote:
ik hoor haar zeker 5-6x per dag op de radioquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef catzencut het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al.
Was vast moeilijk zo last minute nog iemand regelen..
Sienekequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, Sieneke had vast wel gewild!
zeg, hoeveel schelen wij eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
generatiekloof. Of de oren van de jeugd zijn inderdaad naar de klote door de mp3 spelers die te hard staan.
he? ik versta je niet... heb mijn muziek een beetje hard staanquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
generatiekloof. Of de oren van de jeugd zijn inderdaad naar de klote door de mp3 spelers die te hard staan.
Geen idee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeg, hoeveel schelen wij eigenlijk?!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |