Martijn zei ook Uggsquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat waren laarzen maar volgens mij geen uggs hoor hij aan had... Ik vind het stoer!
Martijn zei toch dat het Uggs warenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat waren laarzen maar volgens mij geen uggs hoor hij aan had... Ik vind het stoer!
Jij moet weer terug naar bed, je hebt duidelijk koortsquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Geen idee. Die kan zelfs een kutnummer van de Kings of leon verder verkrachten.quote:
Dat zei ik ook al.quote:
nou ja, Sieneke had vast wel gewildquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef catzencut het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al.
Was vast moeilijk zo last minute nog iemand regelen..
Een show met overwegend mannen divanummers laten zingen, is hetzelfde als een show met overwegend vrouwen een Leonard Cohen thema meegeven...quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet meer aan, alhoewel het niveau van vanavond
Nee dank u, ik wil niet nog dieper zinken in niveau.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net op tijd afgelopen om Jaap te zien op RTL5, hoe hij BN'ers gaat pesten op de rode loper.
22:20 op RTL5 hoe Jaap BN'ers gaat pesten.
Een of ander 'talent'. Schrijft haar eigen nummers, haar eerste hit was volgens mij een cover.quote:
owh..quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een of ander 'talent'. Schrijft haar eigen nummers, haar eerste hit was volgens mij een cover.
quote:
Ah, geheel in lijn met de rest van de showquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Die kan zelfs een kutnummer van de Kings of leon verder verkrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |