Pos. | Naam | Team | Punten |
1 | F. Massa | Ferrari | 39 |
2 | S. Vettel | Red Bull | 37 |
3 | F. Alonso | Ferrari | 37 |
4 | J. Button | McLaren | 35 |
5 | N. Rosberg | Mercedes | 35 |
6 | L. Hamilton | McLaren | 31 |
7 | R. Kubica | Renault | 30 |
8 | M. Webber | Red Bull | 24 |
9 | A. Sutil | Force India | 10 |
10 | M. Schumacher | Mercedes | 9 |
11 | V. Liuzzi | Force India | 8 |
12 | R. Barrichello | Williams | 5 |
13 | J. Alguersuari | Toro Rosso | 2 |
14 | N. Hülkenberg | Williams | 1 |
15 | K. Kobayashi | BMW Sauber | 0 |
16 | S. Buemi | Toro Rosso | 0 |
17 | V. Petrov | Renault | 0 |
18 | P. de la Rosa | BMW Sauber | 0 |
19 | H. Kovalainen | Lotus Racing | 0 |
20 | K. Chandhok | HRT | 0 |
21 | T. Glock | Virgin Racing | 0 |
22 | J. Trulli | Lotus Racing | 0 |
23 | L. Di Grassi | Virgin Racing | 0 |
24 | B. Senna | HRT | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1 | Ferrari | 76 |
2 | McLaren | 66 |
3 | Red Bull | 61 |
4 | Mercedes | 44 |
5 | Renault | 30 |
6 | Force India | 18 |
7 | Williams | 6 |
8 | Toro Rosso | 2 |
9 | BMW Sauber | 0 |
10 | Lotus Racing | 0 |
11 | HRT | 0 |
12 | Virgin Racing | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 17 april | 07.55-09.15 uur | RTL GP: Formule 1 - China - Kwalificatie |
Zo 18 april | 08.00-08.55 uur | RTL GP: Formule 1 - China - Pre-show |
Zo 18 april | 08.55-11.00 uur | RTL GP: Formule 1 - China - Race |
Zo 18 april | 18.00-19.00 uur | RTL GP: Formule 1 - China - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 17 april | 07.00-09.30 uur | BBC1: Formule 1 - China - Kwalificatie |
Zo 18 april | 08.00-11.10 uur | BBC1: Formule 1 - China - Race |
Zo 18 april | 20.00-21.00 uur | BBC3: Formule 1 - China - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 9 °C | 13 °C | 0 % | zonnig |
Zaterdag | 10 °C | 16 °C | 10 % | zonnig |
Zondag | 13 °C | 18 °C | 60 % | buien |
is dit topic daar niet voor bedoeld?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef Sally het volgende:Mogelijkheden voor een regenrace
![]()
Of de kwalificatie live zal worden meegepost, weet ik nog niet zeker, maar het raceverslag zal steeds tussendoor op FOK!sport geplaatst worden, zodat iedereen gezellig mee kan kletsen in de reacties over wat er gebeurt!
Dit is het topic van de race, ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
is dit topic daar niet voor bedoeld?
Ooit vol geweest in china?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tribunes schijnen aardig leeg te zijn dit weekend.
neequote:
quote:
Special: De lege tribunes in Shanghai
15 april 2010
Komend weekend wordt nabij Shanghai de Grand Prix van China verreden. Het circuit van Shanghai behoort tot de meest moderne, vooruitstrevende banen ter wereld, maar de tribunes zitten zo leeg, dat het Bernie pijn aan de ogen doet. Gaat dat ooit veranderen?
In de laatste tien jaar heeft de Formule 1 een enorme vlucht genomen. Er zijn circuits uit de grond gestampt in Maleisië, Turkije, Bahrein, Abu Dhabi en dus ook in China. In een razend tempo werd een moeras daar omgetoverd tot het modernste complex waar tot dan toe ooit een Formule 1-auto doorheen had geraasd. Prachtige tribunes, een enorm veilige baan en zelfs aan de pers is gedacht. Ja, het is prima toeven in China.
Er ontbreekt echter nog wel wat op het Shanghai International Circuit. Sfeer. Het is het onvermijdelijke gevolg van het bouwen van een circuit in een land zonder racetraditie. Hoe groot China ook is, een succesvolle coureur hebben ze nog nooit voorgebracht. Ho-Pin Tung mag dan wel opereren onder de Chinese vlag, in China lopen ze nog niet echt warm voor hem. Dat kan je Tung niet echt kwalijk nemen, hij doet wat hij kan, maar China is gewoon niet echt een autosportland.
En het bouwen van een circuit in een land dat 'niet echt een autosportland' is, is een enorm risico. Zeker als je het moet hebben van de portemonnee van Jan Modaal. Dat in Bahrein genoeg geld stroomt is wel duidelijk, evenals Abu Dhabi, maar in China of Turkije is dat een heel ander verhaal. Formule 1-kaarten kosten nog altijd een godsvermogen en in die landen ligt dat bepaald niet op straat.
Geen autosportcultuur en geen geld voor een kaartje. En dus komen de fans niet in grote getale naar het circuit. En daar zit je dan met je mooie faciliteiten en je goeie gedrag. Zonde. Het is ook een beetje de zwakte van de Formule 1. Bernie kan heel erg zijn zinnen ergens op zetten, zonder direct te zien wat de gevolgen zijn. En die kaartjes, moeten die nou echt zo duur zijn? Veel oudere fans mijmeren nog met een traan op de wang over de tijd dat je voor drie kwartjes en een lolly de pits in mocht. Tijden veranderen, zeker, maar de sport zal zich wel moeten realiseren dat niet iedereen zo kapitaakrachtig is als zij.
En in China zullen we ook dit weekend weer lege tribunes zien die handig zijn afgedekt met een spandoek, zodat het een reclamebord lijkt. Geheel in de traditie van de volksrepubliek, die tegenvallers graag met de mantel der liefde bedekt. Nu is 'liefde' een rekbaar begrip, net als 'goedkoop', overigens, maar feit is wel dat de censuur in het land ook al door begint te dringen op het circuit.
Nu is het afdekken van de tribunes een relatief onschuldig voorbeeld, maar de Chinese staat is ook niet echt blij met het medium Twitter. En dat is een probleem, want de coureurs en hun persdames kwetteren er vrolijk op los. Nog even en we weten precies wanneer Rubens Barrichello naar het toilet gaat. In China ligt dat net even anders. Ook het internet ligt aan de ketting, iets waar journalisten die twee jaar geleden de Olympische Spelen versloegen over mee kunnen praten.
En toch blijft de Formule 1 er komen. Ondanks de desinteresse, ondanks de moeilijke verhouding met de overheid. Navelstaren, heet dat. Kop in het zand. Wie het zo bekijkt, zal zich ongetwijfeld afvragen wanneer Zandvoort weer een volwaardig circuit wordt. Want reken maar dat het vol zal zitten als Bernie en zijn kornuiten weer de duinen opzoeken...
Leuk stukje, alleen slaat dit als een tang op een varken:quote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee![]()
een mooi stukje hierover:
[..]
Vind je dat echt? Ik blijf liever wakker voor een race die start om 2 uur of sta eerder op voor een race die start om 6 dan dat ik om 9 uur moet opstaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:45 schreef Atreidez het volgende:
PM, puike OP weerVroege race wederom, eigenlijk wel lekker dit tijdstip.
Net gezien idd.. lijkt wel alsof het ploftquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef caspervc het volgende:
iemand een stream?
Lijpe crash van Buemi trouwens in VT1...
Tegelijk gewoonquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef caspervc het volgende:
iemand een stream?
Oepsquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:49 schreef Mikkie het volgende:
De uitzenddata in de OP kloppen niet, staan die van het paasweekend nog in.
WTF. lijkt me een ernstige constructiefout, want zoiets mag gewoon niet gebeuren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef caspervc het volgende:
iemand een stream?
Wheheh, ziet er wel heel grappig uit moet ik zeggen. 2 bandjes die er vrolijk vandoor gaan. Doei Boemi, wij gaan op vakantie! Boing...boing...boing.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef caspervc het volgende:
iemand een stream?
Nouja lach er maar mee. Voor hetzelfde geld was er weer een marshall geraakt en geloof maar als je zo een wiel in je nek krijgt dan is het gedaan met het lachen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:12 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Wheheh, ziet er wel heel grappig uit moet ik zeggen. 2 bandjes die er vrolijk vandoor gaan. Doei Boemi, wij gaan op vakantie! Boing...boing...boing.....
Dat weet ik ook wel dondersgoed, dat het fout kan aflopen, was toen ook zo in Monzaquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja lach er maar mee. Voor hetzelfde geld was er weer een marshall geraakt en geloof maar als je zo een wiel in je nek krijgt dan is het gedaan met het lachen.
Ik hoorde dat ze een nieuwe voorwielophanging aan het testen waren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
WTF. lijkt me een ernstige constructiefout, want zoiets mag gewoon niet gebeuren.
http://www.sportweek.nl/f(...)rash_Sebastien_Buemiquote:Het Italiaanse team gaf naderhand als verklaring dat een wieldrager afbrak toen Buemi afremde. Het onderdeel werd dit weekeinde voor het eerst getest. De oorzaak van het knappen van de ophanging is nog niet bekend. De wielen vlogen door het ongeval over de omheining van het circuit, maar raakten niemand.
Is dat niet gewoon iets wat ze ergens in een of ander nieuws hebben laten zien en dat zodoende er het TRL4 logo bij staat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:36 schreef bodylotion het volgende:
hoezo was dat van Buemi op rtl 4?
Het was alleen op RTL nieuws te zien vanochtend (dat stukje van Buemi)quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon iets wat ze ergens in een of ander nieuws hebben laten zien en dat zodoende er het TRL4 logo bij staat?
Of was de hele training op RTL4 te zien vanochtend? En indien ja, waarom maken die sukkels daar dan geen reclame voor?
de wielen niet. de wielophanging wel. het wiel zelf moet namelijk gewoon gewisseld kunnen worden wat vrij lastig is als ze met een staalkabel vast zittenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef sanger het volgende:
MOeten de wielen niet geborgd zijn met een staalkabel?
McLaren gaat wel lekker trouwens.
Maar de complete ophanging is weggeslagen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de wielen niet. de wielophanging wel. het wiel zelf moet namelijk gewoon gewisseld kunnen worden wat vrij lastig is als ze met een staalkabel vast zitten
Daar zijn wel constructies voor met de wielmoeren, maar op zich is het best logischquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de wielen niet. de wielophanging wel. het wiel zelf moet namelijk gewoon gewisseld kunnen worden wat vrij lastig is als ze met een staalkabel vast zitten
Mja, er staan grote krachten op de onderdelen en als nu net een onderdeel een zwakke plek heeft, dan kan dit gebeuren. Opvallend is wel dat de stang bijna tegelijk rechts en links brak. Dat maakt het vreemd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:13 schreef Atreidez het volgende:
Het is precies op het rempunt dat het gebeurt.. Ik lees nu hier overal ophanging, ook van Red Bull zelf, maar die failde dan door het remmen? ...
Spoorstang zou je haast denkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, er staan grote krachten op de onderdelen en als nu net een onderdeel een zwakke plek heeft, dan kan dit gebeuren. Opvallend is wel dat de stang bijna tegelijk rechts en links brak. Dat maakt het vreemd.
Dat gaat 'm dan niet wordenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze een nieuwe voorwielophanging aan het testen waren.
volgens mij zie ik de wielophanging nog aan de auto zitten hoor?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar de complete ophanging is weggeslagen.
Dat zou dus niet mogen.
Groter beeld filmpje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij zie ik de wielophanging nog aan de auto zitten hoor?
kan het ook mis hebben natuurlijk
TE vaagquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Groter beeld filmpje.
Ik heb het idee dat de ophanging aan de rechterkant compleet of bijna compleet weg is.
Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
Nee, volgens mij is het één van die beveiligingskabels waar ie nog aan zit. De rest van de ophanging breekt af als een luciferhoutje namelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:30 schreef vosss het volgende:
=edit=
Of hangt dat wiel nou nog half vast aan net 1 stukje ophanging wat niet helemaal afbreekt?
Deze video bevat inhoud van Formula One Management, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die cameraman wordt ook maar net gemist door dat wiel zegIk heb een wat hogere kwaliteit filmpje online gezet:
Bekijk deze YouTube-video
Damn dat is snel, hij staat er pas net een paar minuten op. Ik kan hem trouwens nog wel zienquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van Formula One Management, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
dumpert?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Damn dat is snel, hij staat er pas net een paar minuten op. Ik kan hem trouwens nog wel zienIemand een betere host?
Vimeo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Damn dat is snel, hij staat er pas net een paar minuten op. Ik kan hem trouwens nog wel zienIemand een betere host?
Moet een half uurtje wachten totdat hij daarop komt. In de tussentijd:quote:
En met dit systeem kan je ook een stuk makkelijker inhalen. Gewoon je banden erlangs sturen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
het lijkt erop alsof die banden sneller gaan als de auto eraf is. Ik zie een nieuw concept F1 auto ontstaan.
Een klein jaar geleden hebben we hier een keer opgezocht hoe dat ook alweer zat met die kabels. Ik weet dat ze in '99 zijn ingevoerd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef Netsplitter het volgende:
Super.
Je kan op 0:15 goed zien dat het stuk waar het wiel aan vastzit compleet van de auto wordt gerukt.
Dat stuk zou toch vast moeten blijven zitten dmv een kabel?
Geen open wheel, maar excluding wheelquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
het lijkt erop alsof die banden sneller gaan als de auto eraf is. Ik zie een nieuw concept F1 auto ontstaan.
Wheel tethersquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een klein jaar geleden hebben we hier een keer opgezocht hoe dat ook alweer zat met die kabels. Ik weet dat ze in '99 zijn ingevoerd.
Maar of ze er nog zijn of wat ze wel en niet aan moeten kunnen (kwa krachten) is me alweer ontschoten.
Het is wel terug te vinden iig.
Dit is toch wel heel bizarquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef caspervc het volgende:
iemand een stream?
Niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:55 schreef sanger het volgende:
Dus had ik toch gelijk dat wielen niet los mogen komen
Tegen een ongeluk als dit kan geen kabel opquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wheel tethers
Since 1998, F1 cars have had to fit wheel tethers connecting the wheels to the chassis. This rule was introduced to try to stop wheels coming free and bouncing around dangerously during an accident. Unfortunately, wheels still do come off the cars during crashes, tragically killing a marshall at the Italian GP in 2000. The FIA have introduced an extra tether to each wheel for the 2001 season to try to stop the wheels coming off and causing injury to other drivers, marshals or spectators. The tether must attach to the chassis at one end, with the other end connecting to the wheel hub.
The wheel tethers are made by one of three companies in the UK, Future Fibres in London being one of them, and take the form of a rope. The tethers used in F1 are a derivative of high performance marine ropes, made especially for each car. They are made from a special polymer called polybenzoaoxide (PBO) which is often called Zylon. This Zylon material has a very high strength and stiffness characteristic (around 280GPa) much like carbon, but the advantage of Zylon is that it can be used as a pure fibre unlike carbon which has to be in composite form to gain its strength. The drawback of Zylon is that is must be protected from light, so it is covered in a shrink wrapped protective cover. The tethers are designed to withstand about 5000 kg of load, but often they can break quite easily during an accident, especially if the cable gets twisted by the broken suspension members. The teams normally replace the tethers every two or three races to ensure that they can withstand the loads put on them during an accident.
http://www.f1technical.net/articles/64
wtfquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef caspervc het volgende:
iemand een stream?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:09 schreef Kees80 het volgende:
Goedemorgen... de kater is buiten zit in mn kop dus het is weer tijd voor F1
Klopt, hij staat voorlopig 13e.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zag volgens mij een onboard van Petrov voorbij komen zojuist.
Koffiequote:Op zaterdag 17 april 2010 08:23 schreef vosss het volgende:
Jeetje, ik had wat eerder naar bed moeten gaan gisteren
Beetje last van het mannetje met de
Ik vind nog altijd gewoon een uur en dan knallen maar het tofste.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:43 schreef Kees80 het volgende:
De laatste 2 minuten is het in alle trainingen het spannendste.. eigenlijk zou de kwalificatie maar 3 keer 5 minuten moeten duren.
Ik krijg er honger vanquote:
Kunt natuurlijk ook de live-timing openzetten op je pc... Overigens is de Iphone app inderdaad erg relaxed, vanmorgen op die manier de training globaal gevolgd vanuit mijn nest.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, als je de iPhone draait, krijg je ook sectortijden te zien in de iPhone F1-app.
Nee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Worden er eigenlijk nog post-qualifying gewichten vrijgegeven dit jaar?
Vettels bolide heet Luscious Lizquote:
Heeft niet zo heel veel zin nu teams niet meer mogen tanken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Worden er eigenlijk nog post-qualifying gewichten vrijgegeven dit jaar?
M'n Schumacher, wat doe jequote:Op zaterdag 17 april 2010 09:03 schreef ElmarO het volgende:
Schumacher zowat 0,7 seconden langzamer dan Rosberg.
Ja, daar kwam ik kort na mijn post ook al achterquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Heeft niet zo heel veel zin nu teams niet meer mogen tanken.
In Europa zal hij het moeten laten zien, ik neem aan dat ze met het upgrade pakket wel rekening met zijn rijstijl houden, deze auto is niet voor hem en met hem ontwikkeld wat in het verleden natuurlijk wel altijd zo was.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:40 schreef Stiggie het volgende:
Langzaam maar zeker lijkt het erop dat het geen goed seizoen gaat worden voor Schumacher. Hij moet gewoon sneller zijn dan Nico.... ookal ligt die auto hem niet. Hij heeft misschien tijd nodig, maar de tijd begint te dringen.
Vooralsnog lijkt het er op dat het niet zo'n feest wordt als we hadden verwacht.
Terwijl hij in race of the champions en kartwedstrijden met f1 coureurs altijd bijna nog steeds wint. Ik kan er eigenlijk niet echt bij.
Wie echt denkt dat die MS wat klaar gaat maken neemt de F1 niet serieus. Volgens mij zijn alle pijlen gericht op NR en moeten we MS zien als zijn grote leermeester dit jaar. Daarnaast een leuke opkikker qua marketing en goed voor de naamsbekendheid van de F1, maar meer ook niet. Ik verwacht er verder helemaal niets van..quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:40 schreef Stiggie het volgende:
Langzaam maar zeker lijkt het erop dat het geen goed seizoen gaat worden voor Schumacher. Hij moet gewoon sneller zijn dan Nico.... ookal ligt die auto hem niet. Hij heeft misschien tijd nodig, maar de tijd begint te dringen.
Vooralsnog lijkt het er op dat het niet zo'n feest wordt als we hadden verwacht.
Terwijl hij in race of the champions en kartwedstrijden met f1 coureurs altijd bijna nog steeds wint. Ik kan er eigenlijk niet echt bij.
P3 is goed van Alonso, Massa valt egen met P7.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:01 schreef ElmarO het volgende:
Yup, en Alonso houdt toch maar mooi McLaren en Mercedes achter zich.
Ziet er erg raar uit idd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:22 schreef Tarabass het volgende:
W.T.F.!! Wat een raar ongeluk man. Ik zit echt met verbazing te kijken hoe allebei de wielen eraf knappen, maar dat de rest gewoon blijft zitten. Echt ongelooflijk hoe fragiel zo'n auto is
Vrij warm, dus als er regen komt komt het waarschijnlijk laat. En ik heb nog pads genoeg, just tell me where to uploadquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Mister_T het volgende:
Goedemorgen! Blijkt dat mijn koffie op is, hoop dat de race miij wakker kan houden
Iemand info over de toestand van het weer in china?
Net op tijd wakkerquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Mister_T het volgende:
Goedemorgen! Blijkt dat mijn koffie op is, hoop dat de race miij wakker kan houden
Ik lees op één of andere weersite dat de kans op regen 20% isquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Mister_T het volgende:
Dolce Gusto cups toevalligquote:Op zondag 18 april 2010 08:28 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Vrij warm, dus als er regen komt komt het waarschijnlijk laat. En ik heb nog pads genoeg, just tell me where to upload
Ik denk dat ik gewoon de race op tv kijkquote:Op zondag 18 april 2010 08:32 schreef Sally het volgende:
Morgen live op FOK!sport: Grand Prix van China
Nope, ordinaire senseopads. We nemen het hier niet zo nauw qua koffiequote:
Waren ze niet met een f-duct systeem aan het testen?quote:Op zondag 18 april 2010 08:37 schreef kepler het volgende:
Zei Olav nu dat de Ferrari's 10km/u langzamer reden in de 2e vrije training? Blijkbaar veel problemen met de motoren...
Dunno, Martin Brundle is aan z'n pitwalk begonnenquote:Op zondag 18 april 2010 08:37 schreef kepler het volgende:
Zei Olav nu dat de Ferrari's 10km/u langzamer reden in de 2e vrije training? Blijkbaar veel problemen met de motoren...
dat zou ook kunnen natuurlijkquote:Op zondag 18 april 2010 08:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Waren ze niet met een f-duct systeem aan het testen?
BBC staat nog niet op de TV, en geen zin/tijd om de zender nu in te stellenquote:Op zondag 18 april 2010 08:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dunno, Martin Brundle is aan z'n pitwalk begonnen
Foutje met overnemen, uiteraard vandaag 'live'op FOK!sportquote:
Mooi. Laat maar vallenquote:Op zondag 18 april 2010 08:42 schreef Tarabass het volgende:
Ross brawn zegt met 20 minuten regen te verwachten
McLaren verwacht regen voor de start lol..
Sauber heeft echt een zwak rijdersduo met die crasher en een bejaarde tester.quote:Op zondag 18 april 2010 08:49 schreef wdn het volgende:
Die crash van Kobeyashi blijft ook magistraal
Er staat dan ook nietsquote:Op zondag 18 april 2010 08:47 schreef kepler het volgende:
Ik heb echt een kleine TV op dit moment... Ik kan de tekst niet eens lezen onderaan het scherm
Gewoon 1 ronde na de startquote:Op zondag 18 april 2010 08:53 schreef Mister_T het volgende:
Deze race gaat op de harddisk
Hopen dat de regen tijdens de start valt, net op het punt dat ze niet meer naar de safetycar kunnen grijpen
Dat had ik ook ooit..... Maar wat het ook al weer wasquote:Op zondag 18 april 2010 08:51 schreef vosss het volgende:
Even compleet offtopic.
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat mijn digitale ziggo dinges werkelijk ELKE keer als ik de BBC op zet standaard de ondertiteling aan heeft staan?
Die moet ik telkens handmatig uitzetten en dat is matig irritant
Geen idee, bij m'n pa is dat ook zo en bij ons (caiway) is dat geloof ik ook...quote:Op zondag 18 april 2010 08:51 schreef vosss het volgende:
Even compleet offtopic.
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat mijn digitale ziggo dinges werkelijk ELKE keer als ik de BBC op zet standaard de ondertiteling aan heeft staan?
Die moet ik telkens handmatig uitzetten en dat is matig irritant
Sjiek is miech datquote:Op zondag 18 april 2010 08:54 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Geen idee, bij m'n pa is dat ook zo en bij ons (caiway) is dat geloof ik ook...
Goeiemorgen ElmarOquote:
aaaahh kun je geen engels?quote:Op zondag 18 april 2010 08:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Sjiek is miech dat
Nouja, dan blijf ik hem maar telkens uitzetten. Wat denken die malloten nou, dat ik geen engels versta of wat?
Ik heb er geen last meer van op mijn ciscoquote:Op zondag 18 april 2010 08:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Sjiek is miech dat
Nouja, dan blijf ik hem maar telkens uitzetten. Wat denken die malloten nou, dat ik geen engels versta of wat?
En dat is misschien wel juist de insteek geweest.quote:
En ze besparen weer wat brandstof.quote:Op zondag 18 april 2010 09:02 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat is misschien wel juist de insteek geweest.
als ie weer zo'n wereldstart heeft als de laatste races en er gaat nu niks fout dan kan ie best wat leuke dingen doen denk ikquote:Op zondag 18 april 2010 09:01 schreef 9x19 het volgende:
Als schumi nu weer niets presteert geef ik het op met hem.
quote:Op zondag 18 april 2010 09:07 schreef Tarabass het volgende:
Button op de radio:
A lot of mosterd of the start, a lot of mosterd of the start
quote:Op zondag 18 april 2010 09:07 schreef Tarabass het volgende:
Button op de radio:
A lot of mosterd of the start, a lot of mosterd of the start
Ik ga 'm verkopenquote:Op zondag 18 april 2010 09:05 schreef Kees80 het volgende:
domme fout Luizzi, gaat vast de schuld geven aan het natte circuit..
yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |