quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:09 schreef Kees80 het volgende:
Goedemorgen... de kater is buiten zit in mn kop dus het is weer tijd voor F1
Klopt, hij staat voorlopig 13e.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zag volgens mij een onboard van Petrov voorbij komen zojuist.
Koffiequote:Op zaterdag 17 april 2010 08:23 schreef vosss het volgende:
Jeetje, ik had wat eerder naar bed moeten gaan gisteren
Beetje last van het mannetje met de
Ik vind nog altijd gewoon een uur en dan knallen maar het tofste.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:43 schreef Kees80 het volgende:
De laatste 2 minuten is het in alle trainingen het spannendste.. eigenlijk zou de kwalificatie maar 3 keer 5 minuten moeten duren.
Ik krijg er honger vanquote:
Kunt natuurlijk ook de live-timing openzetten op je pc... Overigens is de Iphone app inderdaad erg relaxed, vanmorgen op die manier de training globaal gevolgd vanuit mijn nest.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, als je de iPhone draait, krijg je ook sectortijden te zien in de iPhone F1-app.
Nee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Worden er eigenlijk nog post-qualifying gewichten vrijgegeven dit jaar?
Vettels bolide heet Luscious Lizquote:
Heeft niet zo heel veel zin nu teams niet meer mogen tanken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Worden er eigenlijk nog post-qualifying gewichten vrijgegeven dit jaar?
M'n Schumacher, wat doe jequote:Op zaterdag 17 april 2010 09:03 schreef ElmarO het volgende:
Schumacher zowat 0,7 seconden langzamer dan Rosberg.
Ja, daar kwam ik kort na mijn post ook al achterquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Heeft niet zo heel veel zin nu teams niet meer mogen tanken.
In Europa zal hij het moeten laten zien, ik neem aan dat ze met het upgrade pakket wel rekening met zijn rijstijl houden, deze auto is niet voor hem en met hem ontwikkeld wat in het verleden natuurlijk wel altijd zo was.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:40 schreef Stiggie het volgende:
Langzaam maar zeker lijkt het erop dat het geen goed seizoen gaat worden voor Schumacher. Hij moet gewoon sneller zijn dan Nico.... ookal ligt die auto hem niet. Hij heeft misschien tijd nodig, maar de tijd begint te dringen.
Vooralsnog lijkt het er op dat het niet zo'n feest wordt als we hadden verwacht.
Terwijl hij in race of the champions en kartwedstrijden met f1 coureurs altijd bijna nog steeds wint. Ik kan er eigenlijk niet echt bij.
Wie echt denkt dat die MS wat klaar gaat maken neemt de F1 niet serieus. Volgens mij zijn alle pijlen gericht op NR en moeten we MS zien als zijn grote leermeester dit jaar. Daarnaast een leuke opkikker qua marketing en goed voor de naamsbekendheid van de F1, maar meer ook niet. Ik verwacht er verder helemaal niets van..quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:40 schreef Stiggie het volgende:
Langzaam maar zeker lijkt het erop dat het geen goed seizoen gaat worden voor Schumacher. Hij moet gewoon sneller zijn dan Nico.... ookal ligt die auto hem niet. Hij heeft misschien tijd nodig, maar de tijd begint te dringen.
Vooralsnog lijkt het er op dat het niet zo'n feest wordt als we hadden verwacht.
Terwijl hij in race of the champions en kartwedstrijden met f1 coureurs altijd bijna nog steeds wint. Ik kan er eigenlijk niet echt bij.
P3 is goed van Alonso, Massa valt egen met P7.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:01 schreef ElmarO het volgende:
Yup, en Alonso houdt toch maar mooi McLaren en Mercedes achter zich.
Ziet er erg raar uit idd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:22 schreef Tarabass het volgende:
W.T.F.!! Wat een raar ongeluk man. Ik zit echt met verbazing te kijken hoe allebei de wielen eraf knappen, maar dat de rest gewoon blijft zitten. Echt ongelooflijk hoe fragiel zo'n auto is
Vrij warm, dus als er regen komt komt het waarschijnlijk laat. En ik heb nog pads genoeg, just tell me where to uploadquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Mister_T het volgende:
Goedemorgen! Blijkt dat mijn koffie op is, hoop dat de race miij wakker kan houden
Iemand info over de toestand van het weer in china?
Net op tijd wakkerquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Mister_T het volgende:
Goedemorgen! Blijkt dat mijn koffie op is, hoop dat de race miij wakker kan houden
Ik lees op één of andere weersite dat de kans op regen 20% isquote:Op zondag 18 april 2010 08:25 schreef Mister_T het volgende:
Dolce Gusto cups toevalligquote:Op zondag 18 april 2010 08:28 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Vrij warm, dus als er regen komt komt het waarschijnlijk laat. En ik heb nog pads genoeg, just tell me where to upload
Ik denk dat ik gewoon de race op tv kijkquote:Op zondag 18 april 2010 08:32 schreef Sally het volgende:
Morgen live op FOK!sport: Grand Prix van China
Nope, ordinaire senseopads. We nemen het hier niet zo nauw qua koffiequote:
Waren ze niet met een f-duct systeem aan het testen?quote:Op zondag 18 april 2010 08:37 schreef kepler het volgende:
Zei Olav nu dat de Ferrari's 10km/u langzamer reden in de 2e vrije training? Blijkbaar veel problemen met de motoren...
Dunno, Martin Brundle is aan z'n pitwalk begonnenquote:Op zondag 18 april 2010 08:37 schreef kepler het volgende:
Zei Olav nu dat de Ferrari's 10km/u langzamer reden in de 2e vrije training? Blijkbaar veel problemen met de motoren...
dat zou ook kunnen natuurlijkquote:Op zondag 18 april 2010 08:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Waren ze niet met een f-duct systeem aan het testen?
BBC staat nog niet op de TV, en geen zin/tijd om de zender nu in te stellenquote:Op zondag 18 april 2010 08:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dunno, Martin Brundle is aan z'n pitwalk begonnen
Foutje met overnemen, uiteraard vandaag 'live'op FOK!sportquote:
Mooi. Laat maar vallenquote:Op zondag 18 april 2010 08:42 schreef Tarabass het volgende:
Ross brawn zegt met 20 minuten regen te verwachten
McLaren verwacht regen voor de start lol..
Sauber heeft echt een zwak rijdersduo met die crasher en een bejaarde tester.quote:Op zondag 18 april 2010 08:49 schreef wdn het volgende:
Die crash van Kobeyashi blijft ook magistraal
Er staat dan ook nietsquote:Op zondag 18 april 2010 08:47 schreef kepler het volgende:
Ik heb echt een kleine TV op dit moment... Ik kan de tekst niet eens lezen onderaan het scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |