Net gezien idd.. lijkt wel alsof het ploftquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef caspervc het volgende:
iemand een stream?
Lijpe crash van Buemi trouwens in VT1...
Tegelijk gewoonquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef caspervc het volgende:
iemand een stream?
Oepsquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:49 schreef Mikkie het volgende:
De uitzenddata in de OP kloppen niet, staan die van het paasweekend nog in.
WTF. lijkt me een ernstige constructiefout, want zoiets mag gewoon niet gebeuren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef caspervc het volgende:
iemand een stream?
Wheheh, ziet er wel heel grappig uit moet ik zeggen. 2 bandjes die er vrolijk vandoor gaan. Doei Boemi, wij gaan op vakantie! Boing...boing...boing.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef caspervc het volgende:
iemand een stream?
Nouja lach er maar mee. Voor hetzelfde geld was er weer een marshall geraakt en geloof maar als je zo een wiel in je nek krijgt dan is het gedaan met het lachen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:12 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Wheheh, ziet er wel heel grappig uit moet ik zeggen. 2 bandjes die er vrolijk vandoor gaan. Doei Boemi, wij gaan op vakantie! Boing...boing...boing.....
Dat weet ik ook wel dondersgoed, dat het fout kan aflopen, was toen ook zo in Monzaquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja lach er maar mee. Voor hetzelfde geld was er weer een marshall geraakt en geloof maar als je zo een wiel in je nek krijgt dan is het gedaan met het lachen.
Ik hoorde dat ze een nieuwe voorwielophanging aan het testen waren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
WTF. lijkt me een ernstige constructiefout, want zoiets mag gewoon niet gebeuren.
http://www.sportweek.nl/f(...)rash_Sebastien_Buemiquote:Het Italiaanse team gaf naderhand als verklaring dat een wieldrager afbrak toen Buemi afremde. Het onderdeel werd dit weekeinde voor het eerst getest. De oorzaak van het knappen van de ophanging is nog niet bekend. De wielen vlogen door het ongeval over de omheining van het circuit, maar raakten niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |