abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:36:17 #52
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_80375497
hoezo was dat van Buemi op rtl 4?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_80375530
Hier ook nog wat gifjes van de wielen die afbreken.
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:38:56 #54
299708 DeEckte
EckteEckte
pi_80375579
Ik hoop echt dat schumacher weer even wat succes boekt in China.
in iedergeval dat die boven Rosberg finisht.
pi_80375582
Hij heeft overigens nog wel geluk dat die auto redelijk rechtdoor blijft gaan imo.
Voor hetzelfde geld was hij bij het remmen ineens zijdelings gegaan en als je dan volle bak het gras/grind in gaat is een koprol meestal het gevolg.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80375613
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:36 schreef bodylotion het volgende:
hoezo was dat van Buemi op rtl 4?
Is dat niet gewoon iets wat ze ergens in een of ander nieuws hebben laten zien en dat zodoende er het TRL4 logo bij staat?

Of was de hele training op RTL4 te zien vanochtend? En indien ja, waarom maken die sukkels daar dan geen reclame voor?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:41:53 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_80375694
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef vosss het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon iets wat ze ergens in een of ander nieuws hebben laten zien en dat zodoende er het TRL4 logo bij staat?

Of was de hele training op RTL4 te zien vanochtend? En indien ja, waarom maken die sukkels daar dan geen reclame voor?
Het was alleen op RTL nieuws te zien vanochtend (dat stukje van Buemi)
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:07:59 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_80376695
China – Toro Rosso upright failure




In Free practice to day, Toro Rosso suffered a maasive front suspension failure. The team have put this down to the failure of the upright. An upright is the component that links the suspension wishbones to the axle and the wheel. It appears the upright was new and from a batch not previously used. Its not clear if the upright was a new specification or a newly manufactured batch of the existing spec.

Due the multitude of functions the upright has to accommadate, it is subject to enormous stress. This is particulalry found under braking as the upright has both the load from downforce, braking and suspension movement. An upright is joined to the suspension at three places; the upper wishbone mounts via a spherical bearing\camber plate bolted to the top of the upright, the steering arm via a sphercial joint\clevice bolted to the uprights front edge and the lower wishbone normally attaches with a spherical joint bolted directly to the bottom of the upright. Then the brake caliper bolts to the upright in two places, lastly the axle (hub) rotates in two large diameter bearings through the middle of the upright.

Uprights were commonly made from titanium or MMC up until this year, when the rules were changed to demand aluminium. The BBC TV sports broadcast wrongly suggested they were made from carbon fibre, No Carbon upright has raced in F1. The metal upright is cast\machined, rather than the previous practice of welding various parts together, this is due to the different layout of the modern F1 upright, which no longer places the hub in relatively small bearings inside a vaned mounting to pass cooling air to the brakes. Instead the bearings are larger and the upright wrapped more tightly around the hub, the cooling air now passing around the upright via the carbon fibre brake duct. Only BAR\Honda had a different solution, which routed the cooling air inside an oversized hub to the brake disc. This set up compromised the packaging for the Brawn BGP001, leading to its relatively low nose. For 2010 Mercedes (nee Brawn) have more conventional uprights.

In Toro Rossos case the point at which the upright failed is yet to be confirmed, if it wil be made public at all. Most likely the point at which suspension loads pass into the upright will be the area of highest stress and likely to cause the type of catastrophic failure we saw in Shanghai. Thus the failure could equally be attributed the wishbone ends or the camber plate, rather than the aluminium upright itself.

http://scarbsf1.wordpress(...)sso-upright-failure/
pi_80377567
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:34 schreef sanger het volgende:
MOeten de wielen niet geborgd zijn met een staalkabel?

McLaren gaat wel lekker trouwens.
de wielen niet. de wielophanging wel. het wiel zelf moet namelijk gewoon gewisseld kunnen worden wat vrij lastig is als ze met een staalkabel vast zitten
pi_80378601
Ecclestone bevestigt 20ste race, en wil uitbreiden naar 25 races.
Dit zal waarschijnlijk weer een proef-ballon zijn van Eikelstone, maar ik zie hem er wel voor aan om naar 25 races te gaan, zodat ie nog meer geld kan verdienen, en zich lekker continue er tegenaan kan bemoeien.....
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 april 2010 @ 11:58:59 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80378708
Zo, de OP is iets bijgewerkt
Altijd onderweg naar het avontuur
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 april 2010 @ 12:00:43 #62
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80378771
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef Salatrel het volgende:

[..]

de wielen niet. de wielophanging wel. het wiel zelf moet namelijk gewoon gewisseld kunnen worden wat vrij lastig is als ze met een staalkabel vast zitten
Maar de complete ophanging is weggeslagen.
Dat zou dus niet mogen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:04:42 #63
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80378930
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef Salatrel het volgende:

[..]

de wielen niet. de wielophanging wel. het wiel zelf moet namelijk gewoon gewisseld kunnen worden wat vrij lastig is als ze met een staalkabel vast zitten
Daar zijn wel constructies voor met de wielmoeren, maar op zich is het best logisch
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80379238
Het is precies op het rempunt dat het gebeurt.. Ik lees nu hier overal ophanging, ook van Red Bull zelf, maar die failde dan door het remmen? ...
Where facts are few, experts are many.
pi_80379346
Naast de raceregel 'niet remmen op een witte streep als het regent' nu ook maar de regel 'niet remmen als je over een hobbeltje gaat'...?
Calmer than you are
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 april 2010 @ 12:23:39 #66
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80379566
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:13 schreef Atreidez het volgende:
Het is precies op het rempunt dat het gebeurt.. Ik lees nu hier overal ophanging, ook van Red Bull zelf, maar die failde dan door het remmen? ...
Mja, er staan grote krachten op de onderdelen en als nu net een onderdeel een zwakke plek heeft, dan kan dit gebeuren. Opvallend is wel dat de stang bijna tegelijk rechts en links brak. Dat maakt het vreemd.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:26:46 #67
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80379669
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Mja, er staan grote krachten op de onderdelen en als nu net een onderdeel een zwakke plek heeft, dan kan dit gebeuren. Opvallend is wel dat de stang bijna tegelijk rechts en links brak. Dat maakt het vreemd.
Spoorstang zou je haast denken

Aan de andere kant, als het onderdeel aan beide zijden exact gelijk is dan is het niet vreemd dat het bij dezelfde krachten breekt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80379994
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik hoorde dat ze een nieuwe voorwielophanging aan het testen waren.
Dat gaat 'm dan niet worden

Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 april 2010 @ 12:40:18 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80380120
In het artikel hierboven staat dat het de eerste uit een nieuwe batch betrof. Goed werk van die leverancier ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_80380261
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Maar de complete ophanging is weggeslagen.
Dat zou dus niet mogen.
volgens mij zie ik de wielophanging nog aan de auto zitten hoor?

kan het ook mis hebben natuurlijk
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 april 2010 @ 12:49:41 #71
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80380410
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:44 schreef Salatrel het volgende:

[..]

volgens mij zie ik de wielophanging nog aan de auto zitten hoor?

kan het ook mis hebben natuurlijk
Groter beeld filmpje.


Ik heb het idee dat de ophanging aan de rechterkant compleet of bijna compleet weg is.
Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80380509
die stangen zitten nog gewoon aan de auto vast voor zover ik kan zien.

volgens mij is het bodywork wat je weg ziet vliegen.

die wielen rollen namelijk niet zo mooi door als er nog een ophanging aan vast zit
pi_80381892
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:49 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Groter beeld filmpje.


Ik heb het idee dat de ophanging aan de rechterkant compleet of bijna compleet weg is.
Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
TE vaag

grappige stuurbewegingen trouwens
Calm down, please!
pi_80381902
Ik snap eik niet waarom de wielen compleet los komen.

In 2005 met Kimi bleef het wiel ook gewoon "vast" zitten terwijl volgens mij ook de complete ophanging afbrak

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80381940
=edit=
Of hangt dat wiel nou nog half vast aan net 1 stukje ophanging wat niet helemaal afbreekt?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:41:22 #76
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_80382416
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:30 schreef vosss het volgende:
=edit=
Of hangt dat wiel nou nog half vast aan net 1 stukje ophanging wat niet helemaal afbreekt?
Nee, volgens mij is het één van die beveiligingskabels waar ie nog aan zit. De rest van de ophanging breekt af als een luciferhoutje namelijk.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_80382816
Ja dat dacht ik ook eik
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:00:21 #78
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_80383223
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:36 schreef bodylotion het volgende:
hoezo was dat van Buemi op rtl 4?
Jan de Hoop moet z'n ontbijtnieuws nou eenmaal ergens mee vullen hè.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:03:20 #79
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_80383334
Die cameraman wordt ook maar net gemist door dat wiel zeg Ik heb een wat hogere kwaliteit filmpje online gezet:

http://vimeo.com/10977638

[ Bericht 21% gewijzigd door Gebraden_Wombat op 16-04-2010 14:48:24 ]
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 april 2010 @ 14:04:11 #80
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80383369
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die cameraman wordt ook maar net gemist door dat wiel zeg Ik heb een wat hogere kwaliteit filmpje online gezet:

Bekijk deze YouTube-video
Deze video bevat inhoud van Formula One Management, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:05:32 #81
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_80383415
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:04 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Deze video bevat inhoud van Formula One Management, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
Damn dat is snel, hij staat er pas net een paar minuten op. Ik kan hem trouwens nog wel zien Iemand een betere host?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_80383586
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Damn dat is snel, hij staat er pas net een paar minuten op. Ik kan hem trouwens nog wel zien Iemand een betere host?
dumpert?
Calmer than you are
pi_80383627
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Damn dat is snel, hij staat er pas net een paar minuten op. Ik kan hem trouwens nog wel zien Iemand een betere host?
Vimeo?
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:14:01 #84
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_80383757
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:10 schreef Trystar het volgende:

[..]

Vimeo?
Moet een half uurtje wachten totdat hij daarop komt. In de tussentijd:
[knip]

hier issie:
http://vimeo.com/10977638

[ Bericht 8% gewijzigd door Gebraden_Wombat op 16-04-2010 14:43:23 ]
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 april 2010 @ 14:17:22 #85
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80383893
Super.

Je kan op 0:15 goed zien dat het stuk waar het wiel aan vastzit compleet van de auto wordt gerukt.
Dat stuk zou toch vast moeten blijven zitten dmv een kabel?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80384047
het lijkt erop alsof die banden sneller gaan als de auto eraf is. Ik zie een nieuw concept F1 auto ontstaan.
Calmer than you are
pi_80384086
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
het lijkt erop alsof die banden sneller gaan als de auto eraf is. Ik zie een nieuw concept F1 auto ontstaan.
En met dit systeem kan je ook een stuk makkelijker inhalen. Gewoon je banden erlangs sturen.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:22:49 #88
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_80384123
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef Netsplitter het volgende:
Super.

Je kan op 0:15 goed zien dat het stuk waar het wiel aan vastzit compleet van de auto wordt gerukt.
Dat stuk zou toch vast moeten blijven zitten dmv een kabel?
Een klein jaar geleden hebben we hier een keer opgezocht hoe dat ook alweer zat met die kabels. Ik weet dat ze in '99 zijn ingevoerd.
Maar of ze er nog zijn of wat ze wel en niet aan moeten kunnen (kwa krachten) is me alweer ontschoten.

Het is wel terug te vinden iig.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:23:02 #89
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80384132
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
het lijkt erop alsof die banden sneller gaan als de auto eraf is. Ik zie een nieuw concept F1 auto ontstaan.
Geen open wheel, maar excluding wheel (of excluding car).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 april 2010 @ 14:29:54 #90
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80384443
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Een klein jaar geleden hebben we hier een keer opgezocht hoe dat ook alweer zat met die kabels. Ik weet dat ze in '99 zijn ingevoerd.
Maar of ze er nog zijn of wat ze wel en niet aan moeten kunnen (kwa krachten) is me alweer ontschoten.

Het is wel terug te vinden iig.
Wheel tethers
Since 1998, F1 cars have had to fit wheel tethers connecting the wheels to the chassis. This rule was introduced to try to stop wheels coming free and bouncing around dangerously during an accident. Unfortunately, wheels still do come off the cars during crashes, tragically killing a marshall at the Italian GP in 2000. The FIA have introduced an extra tether to each wheel for the 2001 season to try to stop the wheels coming off and causing injury to other drivers, marshals or spectators. The tether must attach to the chassis at one end, with the other end connecting to the wheel hub.

The wheel tethers are made by one of three companies in the UK, Future Fibres in London being one of them, and take the form of a rope. The tethers used in F1 are a derivative of high performance marine ropes, made especially for each car. They are made from a special polymer called polybenzoaoxide (PBO) which is often called Zylon. This Zylon material has a very high strength and stiffness characteristic (around 280GPa) much like carbon, but the advantage of Zylon is that it can be used as a pure fibre unlike carbon which has to be in composite form to gain its strength. The drawback of Zylon is that is must be protected from light, so it is covered in a shrink wrapped protective cover. The tethers are designed to withstand about 5000 kg of load, but often they can break quite easily during an accident, especially if the cable gets twisted by the broken suspension members. The teams normally replace the tethers every two or three races to ensure that they can withstand the loads put on them during an accident.

http://www.f1technical.net/articles/64
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80384998
Ik denk dat ze toch wel een dikke boete gaan krijgen hoor. Of in ieder geval een hele hele fikse waarschuwing.

En terecht. Er had makkelijk iemand dood kunnen blijven als je het mij vraagt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:45:19 #92
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_80385114
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef caspervc het volgende:
iemand een stream?

Lijpe crash van Buemi trouwens in VT1...


Dit is toch wel heel bizar
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:55:45 #93
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80385538
Dus had ik toch gelijk dat wielen niet los mogen komen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80385784
echt heel raar die crash!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 april 2010 @ 15:05:23 #95
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80385912
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:55 schreef sanger het volgende:
Dus had ik toch gelijk dat wielen niet los mogen komen
Niet helemaal.
Het wiel op zich kan niet vast gezet worden omdat die ook los moet kunnen.
De hub waar het wiel aan vast zit mag niet los komen.


Dat ding dus.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80388912
Wat is de kans dat VT3 ergens online te zien is in een fatsoenlijke stream?

Ik wil namelijk misschien vroeg op staan en VT3 pakken, even wat gamen en dan om 8 de quali meteen kijken.

Zou alleen lullig zijn als ik om 5 uur op sta en er is niks te zien of alleen wat livetiming enzo, dan ben ik mooi 3 uur tevroeg

Iemand?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:33:51 #97
34586 kepler
No bounce, no play
pi_80392028
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:29 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wheel tethers
Since 1998, F1 cars have had to fit wheel tethers connecting the wheels to the chassis. This rule was introduced to try to stop wheels coming free and bouncing around dangerously during an accident. Unfortunately, wheels still do come off the cars during crashes, tragically killing a marshall at the Italian GP in 2000. The FIA have introduced an extra tether to each wheel for the 2001 season to try to stop the wheels coming off and causing injury to other drivers, marshals or spectators. The tether must attach to the chassis at one end, with the other end connecting to the wheel hub.

The wheel tethers are made by one of three companies in the UK, Future Fibres in London being one of them, and take the form of a rope. The tethers used in F1 are a derivative of high performance marine ropes, made especially for each car. They are made from a special polymer called polybenzoaoxide (PBO) which is often called Zylon. This Zylon material has a very high strength and stiffness characteristic (around 280GPa) much like carbon, but the advantage of Zylon is that it can be used as a pure fibre unlike carbon which has to be in composite form to gain its strength. The drawback of Zylon is that is must be protected from light, so it is covered in a shrink wrapped protective cover. The tethers are designed to withstand about 5000 kg of load, but often they can break quite easily during an accident, especially if the cable gets twisted by the broken suspension members. The teams normally replace the tethers every two or three races to ensure that they can withstand the loads put on them during an accident.

http://www.f1technical.net/articles/64
Tegen een ongeluk als dit kan geen kabel op
The line is a dot to you!
pi_80393051
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef caspervc het volgende:
iemand een stream?

Lijpe crash van Buemi trouwens in VT1...


wtf
blablablablablablablablablablablablablabla
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:17:59 #99
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_80395306
tvp
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_80400346
W.T.F.!! Wat een raar ongeluk man. Ik zit echt met verbazing te kijken hoe allebei de wielen eraf knappen, maar dat de rest gewoon blijft zitten. Echt ongelooflijk hoe fragiel zo'n auto is
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:12:55 #101
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80402821
Regendans.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:19:56 #102
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_80403145
Wel leuk dat Buemi nog blijft sturen om de vangrail te ontwijken
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')