SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt niet echt sommerend over met datquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Over de dappere strijd van het Afrikaanse volk.
werkt het dan echt? hoeveel pic's heb jij gescoord?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je komt niet echt sommerend over met dat-gedrocht van je. Als je om pics vraagt moet je standvastig en als een man overkomen, zodat de TS zich geintimideerd zal voelen.
Het was toch het Europese volk?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Over de dappere strijd van het Afrikaanse volk.
Was toch zo'n klein dorpje in Gallië?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:44 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het was toch het Europese volk?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:55 schreef sexygirl14 het volgende:
Schandalig inderdaad. Laat die lieve Marcel met rust.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Mummiepak het volgende:
Samenvatting:
* Hyves Marcel Roubos duikt hier op vanwege zijn contact met minderjarigen.
* Trolling
* Hyves Marcel wordt verwijderd, trolls maken steeds nieuwe. Als die worden verwijderd, nieuwe maken en verder trollen.
* Lange tijd ging dat zo door, plotseling begon Natascha (zus Marcel) zich te bemoeien met de troll accounts.
* Natascha googled en komt zo bij PenisB en FOK terecht, registreert hier op FOK.
* Natascha gaat helemaal los, dreigt met ip doorgeven () aan politie etc. Daarna breekt een troll in op de hyves van haar dochtertje, gebruikt het om meer te trollen.
* Oh, en ze verdenkt Gerda.
Samenvatting: keihard getrolled.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:11 schreef wise het volgende:
Wat hebben we gemist?
pics van de 10 jarige.
quote:
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef Saaaaab het volgende:
Voor de mensen die iets gemist hebben:
Natascha Paardehaar is de zus van Marcel Roubos (een man die niet normaal Nederlands kan typen en in de sosjaalwerkplaats werkt). Marcel heeft een hyves en een (fake?!?!?1212)Fok-account. Wij op Fok nemen Marcel Roubos niet serieus als persoon, wat Natascha niet leuk vindt.
Penisbaard probeerde Natascha op msn duidelijk te maken dat Marcel een kinderlokker is, en heeft deze gesprekken vervolgens op Fok gezet. In een topic die ik kwijt ben.
Natascha heeft ook een dochter van 10. De hyve van deze dochter is volgens Natascha gehackt, en is ervan overtuigd dat het een fokker was die dit op z'n geweten heeft.
Dit is wat ik ervan meegekregen heb. Natascha heeft mij zelfs op hyves benaderd om mij te vragen haar te helpen om jullie te stoppen met deze onmenselijke praktijken
Cool, ik ga me meldenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Penisbaard, melden hier. Natascha praat tegen mij.
quote:Op Hyves 24-4-2010, 10:11 schreef Xander Roubos:
[..]
Geen idee ik ken je niet, heb gelukkig geen contact met die kant van de familie
Enig idee hoe dat topic van penensbaart heette?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef Saaaaab het volgende:
Voor de mensen die iets gemist hebben:
Natascha Paardehaar is de zus van Marcel Roubos (een man die niet normaal Nederlands kan typen en in de sosjaalwerkplaats werkt). Marcel heeft een hyves en een (fake?!?!?1212)Fok-account. Wij op Fok nemen Marcel Roubos niet serieus als persoon, wat Natascha niet leuk vindt.
Penisbaard probeerde Natascha op msn duidelijk te maken dat Marcel een kinderlokker is, en heeft deze gesprekken vervolgens op Fok gezet. In een topic die ik kwijt ben.
Natascha heeft ook een dochter van 10. De hyve van deze dochter is volgens Natascha gehackt, en is ervan overtuigd dat het een fokker was die dit op z'n geweten heeft.
Dit is wat ik ervan meegekregen heb. Natascha heeft mij zelfs op hyves benaderd om mij te vragen haar te helpen om jullie te stoppen met deze onmenselijke praktijken
Users die elkaar overnemen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat topic van penensbaart heette?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:44 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Users die elkaar overnemen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tits or gtfoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan je nog wel eens gelijk in hebbenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:11 schreef henrydg het volgende:
overigens weet ik wel zeker dat dit niet de echte Natascha Paardehaar is. Simpelweg omdat er ook een ondertitel is ingevoerd, dat doe je niet als je hier even komt zeiken over andere mensen. Ook de manier waarop het er staat. Slechte troll.
foto's met kinderen etc, en meer dan 100 vrienden.. allemaal uit dezelfde regio. (Daar twijfel ik dus minder aan).quote:Op zondag 25 april 2010 20:45 schreef snakelady het volgende:
grote kans dat die hyves zelfs nep is.
Nederlands, spreek je het?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef paardehaar het volgende:
dus nu doen jullie hetzelfde als met marcel met mij nep nep want paarde haar schrijf je niet met een n bv paardenhaar foutje en ik ben wel echt
en het is toch heel laag bij de grond om een kind van 10 haar pc te hacken
waar zijn jullie toch allemaal mee bezig echt zielig
Nee jij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef paardehaar het volgende:
dus nu doen jullie hetzelfde als met marcel met mij nep nep want paarde haar schrijf je niet met een n bv paardenhaar foutje en ik ben wel echt
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:52 schreef paardehaar het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef paardehaar het volgende:
o gerda hoekman hier ben je dus dacht al waar ben je gebleven op hyves op mijn dochters hyves
Ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef sinadO het volgende:
Hoe zat het ook alweer? Een pedofiel wordt ontmaskerd; een Fok!ker heeft uitgebreid contact met een of ander labiel, lelijk wijf dat klaarblijkelijk zeer weinig onderwijs genoten heeft en dat de viezerik bij hoog en bij laag blijft verdedigen; iemand maakt hier een kloontje aan om te rellen.
Toch?
Dit is haar echt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef sinadO het volgende:
Hoe zat het ook alweer? Een pedofiel wordt ontmaskerd; een Fok!ker heeft uitgebreid contact met een of ander labiel, lelijk wijf dat klaarblijkelijk zeer weinig onderwijs genoten heeft en dat de viezerik bij hoog en bij laag blijft verdedigen; iemand maakt hier een kloontje aan om te rellen.
Toch?
STEMT PVV!!1quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:02 schreef paardehaar het volgende:
is iedereeen nou blind heb vandaag een prive bericht geschreven naar gerda hoekman dat ik mijn hyves wegdoe en wat zegt marcel neppppppppppp doe je je hyves weg
komop open jullie je ogen
Heeft ze echt genoeg hersencellen vrij weten te maken om zich hier te registreren denk je? Iemand die zo verschrikkelijk achterlijk is kan dat toch helemaal niet joh.quote:
Ze heeft het via haar Hyves bevestigd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
Heeft ze echt genoeg hersencellen vrij weten te maken om zich hier te registreren denk je? Iemand die zo verschrikkelijk achterlijk is kan dat toch helemaal niet joh.
Laat Danny d'r dan heel gauw bannen of zo. Dat soort laag, laag volk moeten we hier toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:03 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ze heeft het via haar Hyves bevestigd.
Wat de neuk raaskal jij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef paardehaar het volgende:
niet alleen heeft ze hier alle accounts ookop hyves jullie hebben toch zelf ook ogen
Nee jij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef paardehaar het volgende:
ooo penisbaard gerda hoekman kan je nu inneens niet meer bij de fotos komen van mijn dochter je had ze toch van de kermis uit die meid haar afbeeldingen je bent zelf een pedo om een kind der pc te hacken en dan net doen of je een kind bent tuurlijk een kind zit s nachts op hyves om idereen uit tenodigen denk toch na
Het was Penisbaard niet, Vaginasnor zit er achter.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef paardehaar het volgende:
ooo penisbaard gerda hoekman kan je nu inneens niet meer bij de fotos komen van mijn dochter je had ze toch van de kermis uit die meid haar afbeeldingen je bent zelf een pedo om een kind der pc te hacken en dan net doen of je een kind bent tuurlijk een kind zit s nachts op hyves om idereen uit tenodigen denk toch na
Jezus, kut! Leer godverdomme eens Nederlands! Gebruik leestekens! Hoofdletters! Godverdomme! Kankerhoer!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef paardehaar het volgende:
Dat account heb ik ooit geregistreerd maar niet geactiveerd volgens mijquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Het was Penisbaard niet, Vaginasnor zit er achter.
Zat jij even vol hilariteit danquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:11 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat account heb ik ooit geregistreerd maar niet geactiveerd volgens mij
Wat blaat dit schaap?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef paardehaar het volgende:
politie onderzoekging goed ben gisteren geweest schalkwijk als je me niet gelooft ff bellen heb een goed gesprek gehad met dannielle en marijke zoek maar op , maar ik snap niet dat jullie in die onzin van penisbaard gerda de vries geloven hebben jullie geen eigenwaarde?????
Lekker gek.quote:
Was je nog op Gerda haar werk geweest?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef paardehaar het volgende:
politie onderzoekging goed ben gisteren geweest schalkwijk als je me niet gelooft ff bellen heb een goed gesprek gehad met dannielle en marijke zoek maar op , maar ik snap niet dat jullie in die onzin van penisbaard gerda de vries geloven hebben jullie geen eigenwaarde?????
halo nou dit verhaal krijgt nou een paardestaartje zie ik haha snap je hem paardestaartje whahaha nou greotjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef paardehaar het volgende:
Sorry, ik kan je echt niet serieus nemen. Ik heb het gevolgd maar je schrijft zo ongelooflijk slecht en onleesbaar 'Nederlands' dat ik je intelligentie zeer, zeer laag inschat. Je hebt denk ik net, met pijn en moeite, de basisschool afgerond. Daardoor ben je nogal makkelijk te beïnvloeden en geloof je alles wat Marcel zegt.quote:
Achterlijk wijf.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:19 schreef paardehaar het volgende:
nee dat doe ik niet maar iemand anders bezoekt haar op haar werk gewoon hoor niks ergs
en alsje een nep account aan maak kijk dan goed hoe je mijn naamspelt paardehaar
en niet paardenhaar
weet niet waar jullie mee bezig zijn zo ziek
enne heeft iemand van jullie het tel van mijn ouders ben het kwijt ze hebben een nieuw tel nummer
Jezus!! Zo dom zijn er toch echt maar weinig hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:21 schreef paardehaar het volgende:
nee gerda ik schrijf niet slecht jij en op een moment weet je niet meer wie je bent en ja dan loopje tegen de mand aan of snap je dat ook weer niet
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef sinadO het volgende:
Ga toch op je bierkratje in je voortuintje zitten, waar je thuishoort.
ga op je bierkrat zitten in de voortuin ( geweldige opmerking van sinadO )quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:28 schreef paardehaar het volgende:
gerda hoekman
mijn broer heeft epelepsie 20 medicijnen op een dag en als je dat niet gelooft heb je pech
maar jij bent zo zielig omop mijn dochters hyves te gaan zeggen ik ben marcel en heb nu een aanval heeft hij pijn in zijn bedje ik hoop een ding dat jij het ook krijgt want je weet niet waar jij het over hebt en ik snap ook niet dat ik eigenlijk tegen je praat want je bent nog geen hoop stront waard
Herhaal het niet, dan verliest het zijn magie.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:28 schreef henrydg het volgende:
[..]
ga op je bierkrat zitten in de voortuin ( geweldige opmerking van sinadO )
Weet jij überhaupt wat leestekens en hoofdletters zijn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:28 schreef paardehaar het volgende:
gerda hoekman
mijn broer heeft epelepsie 20 medicijnen op een dag en als je dat niet gelooft heb je pech
maar jij bent zo zielig omop mijn dochters hyves te gaan zeggen ik ben marcel en heb nu een aanval heeft hij pijn in zijn bedje ik hoop een ding dat jij het ook krijgt want je weet niet waar jij het over hebt en ik snap ook niet dat ik eigenlijk tegen je praat want je bent nog geen hoop stront waard
Ok, door deze post ga ik heel erg twijfelen. Dit riekt naar aandachtzoekerij, een typische trollenactie.quote:
wij zeggen wat penisbaard ons opdraacht. hij is onze leider. hij is alles.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:48 schreef paardehaar het volgende:
hebben jullie dan niks nuttigs te zeggen of lopen jullie alleen maar mee, jullie hebben toch ookeen eigen mening
Het valt niet mee inhoudelijk te reageren op typekanker.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:48 schreef paardehaar het volgende:
hebben jullie dan niks nuttigs te zeggen of lopen jullie alleen maar mee, jullie hebben toch ookeen eigen mening
hoi marcle allen geodquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
halo ik ben weer wakrker
halon goed geslapen ik wel lekker spiritueel dromen over wolven en indianen de indianen stonden tenminsten nog echt digt bij de natuurquote:
hey hey wat leukn nee ik had ovger de socielen werkplaats gedroomd was niet zonne leuke droom maar wolven zijn wel leuk ik heb dara ook een shirt van echt mooi gekregen van mijn moeder hahaquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
halon goed geslapen ik wel lekker spiritueel dromen over wolven en indianen de indianen stonden tenminsten nog echt digt bij de natuur
Het wordt steeds mooier!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef paardehaar het volgende:
komt ook niks nuttigs uitjullie mond alleen maar narigheid laat maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:56 schreef henrydg het volgende:
Jongens, Paardehaar is gewoon een kloon van penisbaard
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:56 schreef henrydg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
Nee, howso?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:56 schreef henrydg het volgende:
Paardehaar begint jou na te doen, vandaarquote:
als jij echt bent stuur dan ff per bericht word ziek van al die neppers en voorral omdat ze mijn dochters pc heeft gehacktquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:57 schreef paardehaar het volgende:
als jij echt bent stuur dan ff per bericht word ziek van al die neppers en voorral omdat ze mijn dochters pc heeft gehackt
Maar, de voedselbank? Hoe is dat nu?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:57 schreef paardehaar het volgende:
als jij echt bent stuur dan ff per bericht word ziek van al die neppers en voorral omdat ze mijn dochters pc heeft gehackt
Zeg, heb je al eens aan therapie gedacht?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:00 schreef paardehaar het volgende:
kloon van penisbaard nou daar kan geen kloon van worden gemaakt zoveel rode bloedlichaampjes die ziekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk zijn
haha goeden graop komplimentjensquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:00 schreef paardehaar het volgende:
kloon van penisbaard nou daar kan geen kloon van worden gemaakt zoveel rode bloedlichaampjes die ziekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk zijn
ach mens jij bnet niet goed wijs ga je mediceinen inemenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:00 schreef paardehaar het volgende:
Trusten Tas.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:06 schreef paardehaar het volgende:
jullie zijn allemaal zo ziek in jullie hoofd dat jullie het zelf niet meer weten heel erg
fijne nacht nog allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik zou die dochter zo hard raken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:14 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Trusten Tas.![]()
[ afbeelding ]
lueken foto lekker aan het tekekenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:14 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Trusten Tas.![]()
[ afbeelding ]
God jezus christus wat een monster is het toch ook...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:14 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Trusten Tas.![]()
[ afbeelding ]
Ja, Marcel ook dunkt me...quote:
En dan ook echt met zo'n drol op d'r kopquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
God jezus christus wat een monster is het toch ook...
Ik zoek nog steeds dat topic van penisbaard waar het mee begonquote:
't Is er echt zo een die de hele dag tegen dat kind schreeuwt. Volgens mij slaat ze d'r ook. Zie dat kind bang kijken!!quote:
Die zijn weg, verdwenen, vergaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds dat topic van penisbaard waar het mee begon
okquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:22 schreef henrydg het volgende:
Ik heb op Koninginnedag 1266 posts gemaakt
Ik weet niet wat ik moet geloven, waarschijnlijk klopt er geen flikker van het hele verhaal, maar ach, wtf, het is maar internet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:30 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb trouwens die foto van Marcel Roubos eerder gezien, wat het verhaal een beetje shaky maakt.
Interessant verhaal, broeder.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:22 schreef henrydg het volgende:
Ik heb op Koninginnedag 1266 posts gemaakt
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:30 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb trouwens die foto van Marcel Roubos eerder gezien, wat het verhaal een beetje shaky maakt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:11 schreef Mummiepak het volgende:
Trouwens: http://paardehaar.hyves.nl/wiewatwaar/229244935/r4Ch/_!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:11 schreef Mummiepak het volgende:
Trouwens: http://paardehaar.hyves.nl/wiewatwaar/229244935/r4Ch/_!
Internet Explorerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb dat wijf dus wijsgemaakt dat Gerda haar achternaam Hoekman is
[ afbeelding ]
Ja ik heb er geen last van verderquote:
Hyves onder de favorietenquote:
Gelukkig is het mijn ouders hun pcquote:
Ja goed he? Hoop dat 'ze' er snel weer is!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef Stekelbees het volgende:
Wat de fuck ben ik hier uberhaupt allemaal aan het lezen zeg.
Mang
Jij moet gewoon een grap zijn hahahahaquote:
Die Marcel zit hier al langer, dat hij een kloon is was wel bekend.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
DIt kan niet serieus zijn dat opeens zowel paardehaar als Marcel opduiken.
Ja duhhhh maar paardehaar moet het ook zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Die Marcel zit hier al langer, dat hij een kloon is was wel bekend.
Kijk die sig dan mensen, jonge jongequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef paardehaar het volgende:
heb je geen nieuwe foto;s marcel je blijft maar met die oude fotokomen doe dan is iets goed en plaats een nieuwe foto sjonge
Vind je het wel veilig voor je dochtertje, dat je broer pedofiel is?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef paardehaar het volgende:
heb je geen nieuwe foto;s marcel je blijft maar met die oude fotokomen doe dan is iets goed en plaats een nieuwe foto sjonge
Wacht ff heb nog wel wat leuken hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef paardehaar het volgende:
Is ze niet. Helaas.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja duhhhh maar paardehaar moet het ook zijn
He beantwoord mijn vraag eens snol!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:45 schreef paardehaar het volgende:
nou kom je nog met je nieuwe foto;s uit mijn dochter haar pc of komje er niet meer in
maarre ik ga , ga mijn avond niet met een stelletje kneuzen doorbrengen dag allemaal nog veel plezier op focck schorem
Hahahahaha! Dat doet ze ook nog, wedden? Check dan dat armoedige interieur op die foto!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
He beantwoord mijn vraag eens snol!
Wil je m'n ballen likken voor 5euro?
Of nee, ze stuurt d'r dochter, zoals gebruikelijk! Wel een lolly geven na afloop he?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hahahahaha! Dat doet ze ook nog, wedden? Check dan datt armoedige interieur op die foto!
Kan ze weer wat blikken shultebrau halenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hahahahaha! Dat doet ze ook nog, wedden? Check dan datt armoedige interieur op die foto!
Dit kreeg ik net van haarquote:nee hoor mij (dat kutwijf) heb je echt niks wijsgemaakt ik neem deze fock schorem echt niet serieus en de achternaam heb ik al en de politie ook namens en dankzij paswerk
en mijn kind heb ik nog nooit geslagen ben niet zo ziek in mijn hoofd als jullie
zo kan je dit weer laten zien aan iedereen en ook aan gerda ....... voor mij een weet voor jou een vraag
Stupid is as Stupid does.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef paardehaar het volgende:
dit is het laatse wat ik zeg jullie zijn zelf allemaal niet goed kijk naar jullie gebruikersnamen en dan die hoofden erbij echt zielig en die teksten die jullie schrijven eht ziek maar jammer het is te laat om jullie te laten behandelen
Doei paardehaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef paardehaar het volgende:
dit is het laatse wat ik zeg jullie zijn zelf allemaal niet goed kijk naar jullie gebruikersnamen en dan die hoofden erbij echt zielig en die teksten die jullie schrijven eht ziek maar jammer het is te laat om jullie te laten behandelen
Ja klopt, het is echt ziek om tegen pedofilie te zijn, hoe durven wij. Schaam ons fok, schaam ons!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef paardehaar het volgende:
Doei.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef paardehaar het volgende:
sexy chickies hoorquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:52 schreef paardehaar het volgende:
nee hoor zit nou aan de amstel ook lekker
en aan de crackpijp zeker?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:52 schreef paardehaar het volgende:
Uiteraard. Lekker drinken op kosten van de staat en dan erop los meppen als je kind huilt omdat Marcel niet van d'r af kan blijven. Toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:52 schreef paardehaar het volgende:
Je broer moet zich laten behandelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef paardehaar het volgende:
Hahaha, kijk eens naar je moeder, man. Wat een troll. Dat je je durft te vertonen met haar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef paardehaar het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef paardehaar het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een oude afbeelding nee een nieuwe marel kom op heb je niet he nep pedootje
neppertje en nog zoals zo veel van jullie
voor 5 euro je ballen likken geef me je tel nummer maar bel ik je ff want via internet gaat dat niet of je moet penisbaard heten ja die kan dat wel
Is paardehaar niet de moeder?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hahaha, kijk eens naar je moeder, man. Wat een troll. Dat je je durft te vertonen met haar.
Dus je gaat akkoord? Je gaat zijn ballen likken voor ¤5,-? HOER.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef paardehaar het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een oude afbeelding nee een nieuwe marel kom op heb je niet he nep pedootje
voor 5 euro je ballen likken geef me je tel nummer maar bel ik je ff want via internet gaat dat niet of je moet penisbaard heten ja die kan dat wel
je doet het echt dus voor 5 euroquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef paardehaar het volgende:
Godsamme, kut, heb jij ooit wel eens een school van binnen gezien? Ik heb zelden zulk slecht Nederlands gezien. In en in triest. Net als je hele leven. Ga toch een trein koppen, doe ons allemaal een plezier.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef paardehaar het volgende:
Niemand maakt hem een pedo. Dat is hij zelf. In de eerste MSN gesprekken probeerde hij met minderjarige meisjes af te spreken om sex met hen te hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:57 schreef paardehaar het volgende:
ik heb geen uitkering hoor ik krijg niks van de staat jullie wel en niet mijn broer moet zich laten behandelen julllie nep profielen maken en dan een pedo van mijn broer maken jullie zijn echt ziek zeker paswerk of geen werk en profiteren van de staat kijk eerst naar jullie zelf en dan naar een ander
he maar welke dagen ben je beschikbaar om mijn ballen te likken?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:57 schreef paardehaar het volgende:
ik heb geen uitkering hoor ik krijg niks van de staat jullie wel en niet mijn broer moet zich laten behandelen julllie nep profielen maken en dan een pedo van mijn broer maken jullie zijn echt ziek zeker paswerk of geen werk en profiteren van de staat kijk eerst naar jullie zelf en dan naar een ander
he crackhoer beantwoord eerst mijn vraag even.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef paardehaar het volgende:
veelplezier nog allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ja hoor ik zeg doe ie ie ie ie ie ie ie ie ie ie ie kut, en vergeet niet met Marcel af te rekenen als ie klaar is met je kind. Hoeveel vraag je eigenlijk per uitleenbeurt? En wat doet ze bij hem voor dat geld?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef paardehaar het volgende:
veelplezier nog allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
gaat ze je paardehaar likken?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
En natas gaat mn ballen likken voor 5 euro!!
Ik snap hem wel ja maar misschien kan fok er wel een fotoreportage van maken van dat ballenlikken gedoe en kunnen we die 5 euro doormiddel van acties op fok bij elkaar verzamelenquote:Op zondag 2 mei 2010 00:27 schreef henrydg het volgende:
[..]
gaat ze je paardehaar likken?
AHHAHA SNAP JE HEM
Ja laten we dat 'ns proberen. Misschien heeft Powned ( GS ) wel een zakcentje voor ons over, en dan mogen ze ons verhaal stelen in ruil daarvoorquote:Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap hem wel ja maar misschien kan fok er wel een fotoreportage van maken van dat ballenlikken gedoe en kunnen we die 5 euro doormiddel van acties op fok bij elkaar verzamelen
Nou durf ik niet meer te gaan slapenquote:Op zondag 2 mei 2010 00:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ogen lijken op die van Marcel.
Elke avond meldt ze zich weer opnieuwquote:
Ze is al naar de politie gegaan om jou en Gerda aan te geven hoor!!quote:
Maar PB = Gerda toch, net als iedereen hier op de foks.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze is al naar de politie gegaan om jou en Gerda aan te geven hoor!!
Ik was vorig jaar even serieus van plan om aangifte te doen tegen Marcel, ik had MSN-logs en een foto waarin hij in zijn nakende blootje staat. Uiteindelijk toch niet gedaan en die foto heb ik helaas niet meerquote:Op zondag 2 mei 2010 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze is al naar de politie gegaan om jou en Gerda aan te geven hoor!!
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar even serieus van plan om aangifte te doen tegen Marcel, ik had MSN-logs en een foto waarin hij in zijn nakende blootje staat. Uiteindelijk toch niet gedaan en die foto heb ik helaas niet meer
Nee, PB = Gerda.quote:
Deze somsquote:Op zondag 2 mei 2010 00:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar even serieus van plan om aangifte te doen tegen Marcel, ik had MSN-logs en een foto waarin hij in zijn nakende blootje staat. Uiteindelijk toch niet gedaan en die foto heb ik helaas niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kwam sort wit spul uit dat is niet opgeslagen het is gewoon je plas die om word gezet in zaad
quote:
Het was echt een goede fotoquote:
Die van 4 posts hierboven toevallig?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het was echt een goede fotoEen staande foto met Marcel Roubos die geheel naakt zijn stijfje richting de camera richt
![]()
Ben die foto verloren toen m'n PC naar de kanker ging. Volgens mij heeft een Fok!er met "Buffalosoldier" ofzo in zijn naam 'm ook gezien, geen idee of hij die foto ook heeft.
Stuur hem mij ook dan maar.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:41 schreef Penisbaard het volgende:
Graag die foto van een nakende Marcel Roubos even in mijn PM posten
Google.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja die, hoe de kanker kom je eraan gast
Het zal eens niet zo zijn dat BuffaloSoldier ook daar een foto van heeftquote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het was echt een goede fotoEen staande foto met Marcel Roubos die geheel naakt zijn stijfje richting de camera richt
![]()
Ben die foto verloren toen m'n PC naar de kanker ging. Volgens mij heeft een Fok!er met "Buffalosoldier" ofzo in zijn naam 'm ook gezien, geen idee of hij die foto ook heeft.
Pics van Griekjeee?!??quote:Op zondag 2 mei 2010 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zal eens niet zo zijn dat BuffaloSoldier ook daar een foto van heeft
Van hem had ik zelfs een foto van Griekjeee en phpmystyle gekregen
Ja ik zal hem nog een keer vragen want door die pm sc heb ik vorige week mijn hele inbox moeten legen dus inclussief de foto.quote:
Balenquote:Op zondag 2 mei 2010 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zal hem nog een keer vragen want door die pm sc heb ik vorige week mijn hele inbox moeten legen dus inclussief de foto.
Maar ik vond haar niet zo heel speciaal hoor
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:39 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Deze soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
[..]
Deze soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ZIJN ER DAN ECHT GEEN LEKKERE WIJFEN OP DE FOK!!???quote:Op zondag 2 mei 2010 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zal hem nog een keer vragen want door die pm sc heb ik vorige week mijn hele inbox moeten legen dus inclussief de foto.
Maar ik vond haar niet zo heel speciaal hoor
[..]
Deze soms?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woah, phpmystyle?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zal eens niet zo zijn dat BuffaloSoldier ook daar een foto van heeft
Van hem had ik zelfs een foto van Griekjeee en phpmystyle gekregen
Buffalo is toch gebanned?!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Woah, phpmystyle?Wat een pimp die BuffaloSoldier!
Durf je met hem wel op de foto te gaan?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Buffalo is toch gebanned?!![]()
PM'de altijd met hem want hij woont dicht bij mij in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |