Ja ik heb er geen last van verderquote:
Hyves onder de favorietenquote:
Gelukkig is het mijn ouders hun pcquote:
Ja goed he? Hoop dat 'ze' er snel weer is!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef Stekelbees het volgende:
Wat de fuck ben ik hier uberhaupt allemaal aan het lezen zeg.
Mang
Jij moet gewoon een grap zijn hahahahaquote:
Die Marcel zit hier al langer, dat hij een kloon is was wel bekend.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
DIt kan niet serieus zijn dat opeens zowel paardehaar als Marcel opduiken.
Ja duhhhh maar paardehaar moet het ook zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Die Marcel zit hier al langer, dat hij een kloon is was wel bekend.
Kijk die sig dan mensen, jonge jongequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef paardehaar het volgende:
heb je geen nieuwe foto;s marcel je blijft maar met die oude fotokomen doe dan is iets goed en plaats een nieuwe foto sjonge
Vind je het wel veilig voor je dochtertje, dat je broer pedofiel is?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef paardehaar het volgende:
heb je geen nieuwe foto;s marcel je blijft maar met die oude fotokomen doe dan is iets goed en plaats een nieuwe foto sjonge
Wacht ff heb nog wel wat leuken hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:38 schreef paardehaar het volgende:
Is ze niet. Helaas.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja duhhhh maar paardehaar moet het ook zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |