en aan de crackpijp zeker?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:52 schreef paardehaar het volgende:
nee hoor zit nou aan de amstel ook lekker
Uiteraard. Lekker drinken op kosten van de staat en dan erop los meppen als je kind huilt omdat Marcel niet van d'r af kan blijven. Toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:52 schreef paardehaar het volgende:
nee hoor zit nou aan de amstel ook lekker
Je broer moet zich laten behandelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef paardehaar het volgende:
dit is het laatse wat ik zeg jullie zijn zelf allemaal niet goed kijk naar jullie gebruikersnamen en dan die hoofden erbij echt zielig en die teksten die jullie schrijven eht ziek maar jammer het is te laat om jullie te laten behandelen
Hahaha, kijk eens naar je moeder, man. Wat een troll. Dat je je durft te vertonen met haar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:48 schreef paardehaar het volgende:
dit is het laatse wat ik zeg jullie zijn zelf allemaal niet goed kijk naar jullie gebruikersnamen en dan die hoofden erbij echt zielig en die teksten die jullie schrijven eht ziek maar jammer het is te laat om jullie te laten behandelen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef paardehaar het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een oude afbeelding nee een nieuwe marel kom op heb je niet he nep pedootje
neppertje en nog zoals zo veel van jullie
voor 5 euro je ballen likken geef me je tel nummer maar bel ik je ff want via internet gaat dat niet of je moet penisbaard heten ja die kan dat wel
Is paardehaar niet de moeder?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hahaha, kijk eens naar je moeder, man. Wat een troll. Dat je je durft te vertonen met haar.
Dus je gaat akkoord? Je gaat zijn ballen likken voor ¤5,-? HOER.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef paardehaar het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een oude afbeelding nee een nieuwe marel kom op heb je niet he nep pedootje
voor 5 euro je ballen likken geef me je tel nummer maar bel ik je ff want via internet gaat dat niet of je moet penisbaard heten ja die kan dat wel
je doet het echt dus voor 5 euroquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef paardehaar het volgende:
Godsamme, kut, heb jij ooit wel eens een school van binnen gezien? Ik heb zelden zulk slecht Nederlands gezien. In en in triest. Net als je hele leven. Ga toch een trein koppen, doe ons allemaal een plezier.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef paardehaar het volgende:
Niemand maakt hem een pedo. Dat is hij zelf. In de eerste MSN gesprekken probeerde hij met minderjarige meisjes af te spreken om sex met hen te hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:57 schreef paardehaar het volgende:
ik heb geen uitkering hoor ik krijg niks van de staat jullie wel en niet mijn broer moet zich laten behandelen julllie nep profielen maken en dan een pedo van mijn broer maken jullie zijn echt ziek zeker paswerk of geen werk en profiteren van de staat kijk eerst naar jullie zelf en dan naar een ander
he maar welke dagen ben je beschikbaar om mijn ballen te likken?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:57 schreef paardehaar het volgende:
ik heb geen uitkering hoor ik krijg niks van de staat jullie wel en niet mijn broer moet zich laten behandelen julllie nep profielen maken en dan een pedo van mijn broer maken jullie zijn echt ziek zeker paswerk of geen werk en profiteren van de staat kijk eerst naar jullie zelf en dan naar een ander
he crackhoer beantwoord eerst mijn vraag even.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef paardehaar het volgende:
veelplezier nog allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ja hoor ik zeg doe ie ie ie ie ie ie ie ie ie ie ie kut, en vergeet niet met Marcel af te rekenen als ie klaar is met je kind. Hoeveel vraag je eigenlijk per uitleenbeurt? En wat doet ze bij hem voor dat geld?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef paardehaar het volgende:
veelplezier nog allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
gaat ze je paardehaar likken?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
En natas gaat mn ballen likken voor 5 euro!!
Ik snap hem wel ja maar misschien kan fok er wel een fotoreportage van maken van dat ballenlikken gedoe en kunnen we die 5 euro doormiddel van acties op fok bij elkaar verzamelenquote:Op zondag 2 mei 2010 00:27 schreef henrydg het volgende:
[..]
gaat ze je paardehaar likken?
AHHAHA SNAP JE HEM
Ja laten we dat 'ns proberen. Misschien heeft Powned ( GS ) wel een zakcentje voor ons over, en dan mogen ze ons verhaal stelen in ruil daarvoorquote:Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap hem wel ja maar misschien kan fok er wel een fotoreportage van maken van dat ballenlikken gedoe en kunnen we die 5 euro doormiddel van acties op fok bij elkaar verzamelen
Nou durf ik niet meer te gaan slapenquote:Op zondag 2 mei 2010 00:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ogen lijken op die van Marcel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |