Godsamme, kut, heb jij ooit wel eens een school van binnen gezien? Ik heb zelden zulk slecht Nederlands gezien. In en in triest. Net als je hele leven. Ga toch een trein koppen, doe ons allemaal een plezier.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:54 schreef paardehaar het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een oude afbeelding nee een nieuwe marel kom op heb je niet he nep pedootje
neppertje en nog zoals zo veel van jullie
voor 5 euro je ballen likken geef me je tel nummer maar bel ik je ff want via internet gaat dat niet of je moet penisbaard heten ja die kan dat wel
Niemand maakt hem een pedo. Dat is hij zelf. In de eerste MSN gesprekken probeerde hij met minderjarige meisjes af te spreken om sex met hen te hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:57 schreef paardehaar het volgende:
ik heb geen uitkering hoor ik krijg niks van de staat jullie wel en niet mijn broer moet zich laten behandelen julllie nep profielen maken en dan een pedo van mijn broer maken jullie zijn echt ziek zeker paswerk of geen werk en profiteren van de staat kijk eerst naar jullie zelf en dan naar een ander
he maar welke dagen ben je beschikbaar om mijn ballen te likken?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:57 schreef paardehaar het volgende:
ik heb geen uitkering hoor ik krijg niks van de staat jullie wel en niet mijn broer moet zich laten behandelen julllie nep profielen maken en dan een pedo van mijn broer maken jullie zijn echt ziek zeker paswerk of geen werk en profiteren van de staat kijk eerst naar jullie zelf en dan naar een ander
he crackhoer beantwoord eerst mijn vraag even.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef paardehaar het volgende:
veelplezier nog allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ja hoor ik zeg doe ie ie ie ie ie ie ie ie ie ie ie kut, en vergeet niet met Marcel af te rekenen als ie klaar is met je kind. Hoeveel vraag je eigenlijk per uitleenbeurt? En wat doet ze bij hem voor dat geld?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:59 schreef paardehaar het volgende:
veelplezier nog allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
gaat ze je paardehaar likken?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
En natas gaat mn ballen likken voor 5 euro!!
Ik snap hem wel ja maar misschien kan fok er wel een fotoreportage van maken van dat ballenlikken gedoe en kunnen we die 5 euro doormiddel van acties op fok bij elkaar verzamelenquote:Op zondag 2 mei 2010 00:27 schreef henrydg het volgende:
[..]
gaat ze je paardehaar likken?
AHHAHA SNAP JE HEM
Ja laten we dat 'ns proberen. Misschien heeft Powned ( GS ) wel een zakcentje voor ons over, en dan mogen ze ons verhaal stelen in ruil daarvoorquote:Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap hem wel ja maar misschien kan fok er wel een fotoreportage van maken van dat ballenlikken gedoe en kunnen we die 5 euro doormiddel van acties op fok bij elkaar verzamelen
Nou durf ik niet meer te gaan slapenquote:Op zondag 2 mei 2010 00:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ogen lijken op die van Marcel.
Elke avond meldt ze zich weer opnieuwquote:
Ze is al naar de politie gegaan om jou en Gerda aan te geven hoor!!quote:
Maar PB = Gerda toch, net als iedereen hier op de foks.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze is al naar de politie gegaan om jou en Gerda aan te geven hoor!!
Ik was vorig jaar even serieus van plan om aangifte te doen tegen Marcel, ik had MSN-logs en een foto waarin hij in zijn nakende blootje staat. Uiteindelijk toch niet gedaan en die foto heb ik helaas niet meerquote:Op zondag 2 mei 2010 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze is al naar de politie gegaan om jou en Gerda aan te geven hoor!!
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar even serieus van plan om aangifte te doen tegen Marcel, ik had MSN-logs en een foto waarin hij in zijn nakende blootje staat. Uiteindelijk toch niet gedaan en die foto heb ik helaas niet meer
Nee, PB = Gerda.quote:
Deze somsquote:Op zondag 2 mei 2010 00:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar even serieus van plan om aangifte te doen tegen Marcel, ik had MSN-logs en een foto waarin hij in zijn nakende blootje staat. Uiteindelijk toch niet gedaan en die foto heb ik helaas niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kwam sort wit spul uit dat is niet opgeslagen het is gewoon je plas die om word gezet in zaad
quote:
Het was echt een goede fotoquote:
Die van 4 posts hierboven toevallig?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het was echt een goede fotoEen staande foto met Marcel Roubos die geheel naakt zijn stijfje richting de camera richt
![]()
Ben die foto verloren toen m'n PC naar de kanker ging. Volgens mij heeft een Fok!er met "Buffalosoldier" ofzo in zijn naam 'm ook gezien, geen idee of hij die foto ook heeft.
Stuur hem mij ook dan maar.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:41 schreef Penisbaard het volgende:
Graag die foto van een nakende Marcel Roubos even in mijn PM posten
Google.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja die, hoe de kanker kom je eraan gast
Het zal eens niet zo zijn dat BuffaloSoldier ook daar een foto van heeftquote:Op zondag 2 mei 2010 00:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het was echt een goede fotoEen staande foto met Marcel Roubos die geheel naakt zijn stijfje richting de camera richt
![]()
Ben die foto verloren toen m'n PC naar de kanker ging. Volgens mij heeft een Fok!er met "Buffalosoldier" ofzo in zijn naam 'm ook gezien, geen idee of hij die foto ook heeft.
Pics van Griekjeee?!??quote:Op zondag 2 mei 2010 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zal eens niet zo zijn dat BuffaloSoldier ook daar een foto van heeft
Van hem had ik zelfs een foto van Griekjeee en phpmystyle gekregen
Ja ik zal hem nog een keer vragen want door die pm sc heb ik vorige week mijn hele inbox moeten legen dus inclussief de foto.quote:
Balenquote:Op zondag 2 mei 2010 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zal hem nog een keer vragen want door die pm sc heb ik vorige week mijn hele inbox moeten legen dus inclussief de foto.
Maar ik vond haar niet zo heel speciaal hoor
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:39 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Deze soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
[..]
Deze soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ZIJN ER DAN ECHT GEEN LEKKERE WIJFEN OP DE FOK!!???quote:Op zondag 2 mei 2010 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zal hem nog een keer vragen want door die pm sc heb ik vorige week mijn hele inbox moeten legen dus inclussief de foto.
Maar ik vond haar niet zo heel speciaal hoor
[..]
Deze soms?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woah, phpmystyle?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zal eens niet zo zijn dat BuffaloSoldier ook daar een foto van heeft
Van hem had ik zelfs een foto van Griekjeee en phpmystyle gekregen
Buffalo is toch gebanned?!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Woah, phpmystyle?Wat een pimp die BuffaloSoldier!
Durf je met hem wel op de foto te gaan?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Buffalo is toch gebanned?!![]()
PM'de altijd met hem want hij woont dicht bij mij in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |