quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:55 schreef sexygirl14 het volgende:
Schandalig inderdaad. Laat die lieve Marcel met rust.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Mummiepak het volgende:
Samenvatting:
* Hyves Marcel Roubos duikt hier op vanwege zijn contact met minderjarigen.
* Trolling
* Hyves Marcel wordt verwijderd, trolls maken steeds nieuwe. Als die worden verwijderd, nieuwe maken en verder trollen.
* Lange tijd ging dat zo door, plotseling begon Natascha (zus Marcel) zich te bemoeien met de troll accounts.
* Natascha googled en komt zo bij PenisB en FOK terecht, registreert hier op FOK.
* Natascha gaat helemaal los, dreigt met ip doorgeven () aan politie etc. Daarna breekt een troll in op de hyves van haar dochtertje, gebruikt het om meer te trollen.
* Oh, en ze verdenkt Gerda.
Samenvatting: keihard getrolled.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:11 schreef wise het volgende:
Wat hebben we gemist?
pics van de 10 jarige.
quote:
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef Saaaaab het volgende:
Voor de mensen die iets gemist hebben:
Natascha Paardehaar is de zus van Marcel Roubos (een man die niet normaal Nederlands kan typen en in de sosjaalwerkplaats werkt). Marcel heeft een hyves en een (fake?!?!?1212)Fok-account. Wij op Fok nemen Marcel Roubos niet serieus als persoon, wat Natascha niet leuk vindt.
Penisbaard probeerde Natascha op msn duidelijk te maken dat Marcel een kinderlokker is, en heeft deze gesprekken vervolgens op Fok gezet. In een topic die ik kwijt ben.
Natascha heeft ook een dochter van 10. De hyve van deze dochter is volgens Natascha gehackt, en is ervan overtuigd dat het een fokker was die dit op z'n geweten heeft.
Dit is wat ik ervan meegekregen heb. Natascha heeft mij zelfs op hyves benaderd om mij te vragen haar te helpen om jullie te stoppen met deze onmenselijke praktijken
Cool, ik ga me meldenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Penisbaard, melden hier. Natascha praat tegen mij.
quote:Op Hyves 24-4-2010, 10:11 schreef Xander Roubos:
[..]
Geen idee ik ken je niet, heb gelukkig geen contact met die kant van de familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |