Ik zou het mooier vinden als Feyenoord ons eerst helpt aan het kampioenschap en wij hun vervolgens met een nulletje of 5 verslaan in de kuipquote:Op donderdag 15 april 2010 09:00 schreef HeatWave het volgende:
het mooist zou zijn als f'noord het echt laat lopen en dus verliest van twente en daarna ongenadig klop krijgt van Ajax in de finale, 0-6 ofzo en dan verliest twente op de laatste speeldag alsnog..
Ja, maar expres verliezen met als kutsmoes "alles op de beker" (terwijl het gewoon kneuterig misgunnen is) en dan alnog klop krijgen is nog net ff lulligerquote:Op donderdag 15 april 2010 09:11 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik zou het mooier vinden als Feyenoord ons eerst helpt aan het kampioenschap en wij hun vervolgens met een nulletje of 5 verslaan in de kuip
Dat kan helaas niet...quote:Op donderdag 15 april 2010 09:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hopelijk wordt het dit weekend al 'beslist' anders kan mijn hart het niet meer aan
Liever alletweequote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Godtje het volgende:
Rotterdam mag de beker hebben als ze maar van Twente winnen.
Heb je de eerste helft van AZ-Twente gezien? Een paar van die verkeerde passes van Twente hadden Waalwijk spelers nog vrij voor de goal gezetquote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef mash_ het volgende:
Al dat gedoe om feyenoord. net of ze ook maar een kans maken om te winnen zonder vlaar en die anderen gast.
aan de andere kant, alsof Bahia zo'n topverdediger isquote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef mash_ het volgende:
Al dat gedoe om feyenoord. net of ze ook maar een kans maken om te winnen zonder vlaar en die anderen gast.
Heb je feyenoord gezien? de laatste paar wedstrijdenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je de eerste helft van AZ-Twente gezien? Een paar van die verkeerde passes van Twente hadden Waalwijk spelers nog vrij voor de goal gezet
Nee, maar is vast genoeg om van een Twente te kunnen winnen. Ik zeg 11 man in de verdediging!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je feyenoord gezien? de laatste paar wedstrijden
Want?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef DJRV het volgende:
Mooie is wel dat het never nooit niet op doel saldo gaat aankomen. Dat drama nooit meer..:(
Dat bedoelt hij volgens mij...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want?
Als Twente verliest en Ajax gaat gelijk spelen dan staan ze toch gelijk?![]()
Dan komt het op doelsaldo aan als ze de laatste beide ook het zelfde resultaat hebben. Alleen het doelsaldo is nu positief voor Ajax.
Hij bedoelt dat we ons er niet zo veel zorgen om hoeven te makenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want?
Als Twente verliest en Ajax gaat gelijk spelen dan staan ze toch gelijk?![]()
Dan komt het op doelsaldo aan als ze de laatste beide ook het zelfde resultaat hebben. Alleen het doelsaldo is nu positief voor Ajax.
Die laten het al jaren lopen. Ze kunnen niet beter.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zou een anti-climax zijn als Feyenoord het laat lopen
En wat ben ik? Een pinda?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:23 schreef DJRV het volgende:
[..]
Volgens mij voor de Ajacieden toch vrij duidelijk,magoed..
Iedereen snapt wat hij bedoeldquote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat ben ik? Een pinda?
Het staat er gewoon niet correct.
Kan gewoon niet geloven dat de tukkers punten laten liggen tegen feyenoord...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Iedereen snapt wat hij bedoeld.
Ik ben nu gewoon al zenuwachtig voor de volgende wedstrijden, de laatste keer had ik dat in de EL tegen Fiorentina.
Als Feyenoord gewoon hun sportieve plicht na komt kunnen ze daar zomaar met 1-0 winnen of gelijkspelen. Twente speelt ook bar slecht de laatste weken, en je ziet dat Ruiz net even wat minder opvalt dan normaal dat direct heel Twente in elkaar zakt. Bovendien denk ik dat de druk nu vol op Twente ligt waardoor ze fouten maken die ze normaal niet doen, dat zag je al bij AZ.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef DJRV het volgende:
[..]
Kan gewoon niet geloven dat de tukkers punten laten liggen tegen feyenoord...
Misschien onterecht, maar ik ben niet zo zenuwachtig voor Ajax. De spanning die ik voelde bij W2 - Ajax was slechts een schim van de spanning die ik de avond ervoor voelde bij het kijken van AZ-Twente.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Iedereen snapt wat hij bedoeld.
Ik ben nu gewoon al zenuwachtig voor de volgende wedstrijden, de laatste keer had ik dat in de EL tegen Fiorentina.
ze verloren ook in de beker van feyenoord. waarom zouden ze dan niet in de competitie kunnen verliezenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef DJRV het volgende:
[..]
Kan gewoon niet geloven dat de tukkers punten laten liggen tegen feyenoord...
Tegen AZ hoorde Douglas zijn 2de gele kaart te pakken na die charge op de keeperquote:Op donderdag 15 april 2010 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Feyenoord gewoon hun sportieve plicht na komt kunnen ze daar zomaar met 1-0 winnen of gelijkspelen. Twente speelt ook bar slecht de laatste weken, en je ziet dat Ruiz net even wat minder opvalt dan normaal dat direct heel Twente in elkaar zakt. Bovendien denk ik dat de druk nu vol op Twente ligt waardoor ze fouten maken die ze normaal niet doen, dat zag je al bij AZ.
Toch heerlijk die frustratie altijd bij Douglas als het slecht gaat, je zag het heel goed bij de wedstrijden tegen AZ, PSV en de verlies partij tegen Ajax.
ja, sowieso. maar die klootzakken van de KNTB gaven hem natuurlijk niet omdat ze willen dat twente de titel pakt. klootzakken!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef DJRV het volgende:
[..]
Tegen AZ hoorde Douglas zijn 2de gele kaart te pakken na die charge op de keeper![]()
Maar Feyenoord is een vrij belabberd ploegje. En die instelling van die gasten deugt al helemaal niet. Enige hoop die we hebben is Tomasson.
Voetbalzone.nlquote:Ajax kan met veel vertrouwen het tweeluik in de finale van de KNVB Beker tegen Feyenoord tegemoet zien, zo onderzocht NuSport donderdag. Nog nooit verloren de Amsterdammers een finale van de beker wanneer deze over twee duels plaatsvond. Ajax stond tot dit lopende seizoen 21 keer in de eindstrijd (zeventien keer winst) waarbij drie keer een tweede wedstrijd nodig was om de uiteindelijke winnaar te bepalen. De hoofdstedelingen won in alle gevallen de 'return'.
Voor de eerste keer gebeurde dit in 1971. Destijds was Sparta Rotterdam de opponent. Nadat het eerste duel na verlenging in 2-2 eindigde, wonnen de Amsterdammers de tweede wedstrijd met 2-1. FC Twente in 1979 en NEC Nijmegen in 1983 troffen eenzelfdelot. Het enige verschil was dat in tegenstelling tot Twente (1-1 en 3-0) en Sparta, NEC beide ontmoetingen met Ajax verloor (twee keer 3-1).
Feyenoord heeft eveneens een positieve balans bij tweeluiken in een bekerfinale. De Rotterdammers waren in 1969 met tegenstander PSV ervoor verantwoordelijk dat voor de eerste keer in de historie een bekerfinale over twee wedstrijden gespeeld moest worden. Na de 1-1 in het eerste treffen, won Feyenoordde 'return' met 2-0. Ajax en Feyenoord stonden één keer eerder tegenover elkaar in de finale van het bekertoernooi. In 1980 wonnen de Rotterdammers het duel met 3-1.
oh tochquote:Op donderdag 15 april 2010 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Uitspraken als de knjb en kntb zijn echt triest haha
ik had ze liever in een keer gepakt...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Positief bekijken, kunnen we Feyenoord 2 keer pakken!
Las in een persbericht dat het in principe een eenmalige regel is, maar na de wedstrijden wordt het geëvalueerd. Dus het zou structureel kunnen worden... Laten we hopen van nietquote:Op donderdag 15 april 2010 16:02 schreef Kremers het volgende:
Ik als Ajacied had ook liever 1 finale gezien. Mij benieuwen of dit dan structureel wordt of dat er gekeken gaat worden naar een andere oplossing...
Win je thuis al met 6-0.. nou wat zal ik dan feestvieren na de return..quote:Op donderdag 15 april 2010 16:09 schreef DJRV het volgende:
Wat een hoeruh zooi. Win je die beker in rotterdam,zonder eigen supporters,whooptie doo.
Zou liever een goede voetbalwet zien als structurele oplossing... maarjaquote:Op donderdag 15 april 2010 16:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Las in een persbericht dat het in principe een eenmalige regel is, maar na de wedstrijden wordt het geëvalueerd. Dus het zou structureel kunnen worden... Laten we hopen van niet
Wie moet dat betalen dan ?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:00 schreef Saekerhett het volgende:
Eigenlijk moet Nederland een soort Wembley hebben, waar het Nederlands Elftal kan spelen en waar dit soort wedstrijden gespeeld kunnen worden.... Pleur hem ergens lekker in Flevoland neer met veel ruimte.
Friesland heeft de meeste ruimte over.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:00 schreef Saekerhett het volgende:
Eigenlijk moet Nederland een soort Wembley hebben, waar het Nederlands Elftal kan spelen en waar dit soort wedstrijden gespeeld kunnen worden.... Pleur hem ergens lekker in Flevoland neer met veel ruimte.
http://www.at5.nl/artikelen/38995/huldiging-ajax-2-mei-bij-arenaquote:HULDIGING AJAX 2 MEI BIJ ARENA
Mocht Ajax landskampioen worden, dan zal de ploeg op 2 mei worden gehuldigd. Dat heeft waarnemend burgemeester Lodewijk Asscher vandaag gezegd tegen AT5.
De huldiging is in en om de ArenA, en dus niet op het Leidseplein of het Museumplein. Dat heeft de gemeente samen met Ajax besloten.
Als de ploeg van trainer Martin Jol ook de beker wint op 6 mei, dan moet Ajax daarvoor zelf een huldiging organiseren. De gemeente werkt bij een eventueel landskampioenschap niet ook mee aan een bekerhuldiging.
En als ze alleen de beker winnen dan helpt de gemeente daar weer bij?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:46 schreef Rijpie het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikelen/38995/huldiging-ajax-2-mei-bij-arena
Definieer 'we'.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Tja we hebben het zelf verneukt, maar doe dan geen huldiging.We hebben het al eerder in de Arena gehad, en dat was een devaluatie van een huldiging.
Die kansloze discussie ga ik niet weer beginnen.Ik bedoel natuurlijk een groeppie dat zich heb misdragen.quote:
Mooi zo. Ik dacht al even dat je er eentje van was.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Die kansloze discussie ga ik niet weer beginnen.Ik bedoel natuurlijk een groeppie dat zich heb misdragen.
Nee man, hoelikens moeten gewoon dood weet jequote:Op donderdag 15 april 2010 17:59 schreef Brokmann. het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik dacht al even dat je er eentje van was.
Inderdaad. Er zijn genoeg plekken waar ze legaal hun vechtlust bot kunnen vieren.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee man, hoelikens moeten gewoon dood weet je
Ze waren bang dat Friesland ging zinken door al dat zout, laat staan als we daar gaan springenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:43 schreef Brokmann. het volgende:
[..]
Friesland heeft de meeste ruimte over.
Dan zou het juist moeten drijven als het zout was. Denk aan de Dode Zee.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:37 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ze waren bang dat Friesland ging zinken door al dat zout, laat staan als we daar gaan springen
Hooliganisme is voor de zwakbegaafden onder ons.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:55 schreef Moonlighter het volgende:
Huldiging bij het stadion![]()
![]()
![]()
Wij zouden met die hele menigte het gemeentehuis in elkaar moeten trappen
Juist. Ajax pakt de dubbel dit jaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:39 schreef msnk het volgende:
Dat jij een wedstrijd moet missen is mijn laatste zorg, geef mij maar die dubbel
Ja, maar ik ben zeg maar de Suarez van mijn team...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:39 schreef msnk het volgende:
Dat jij een wedstrijd moet missen is mijn laatste zorg, geef mij maar die dubbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Wat een held, zag hem komen als pikkie in 92, en nu 18 jaar later tekent deze held nog weer bijquote:Op donderdag 15 april 2010 23:45 schreef 0013379 het volgende:
Litmanen plakt er nog een seizoen aan vast bij FC Lahti
15/04/2010 20:39
Op 39-jarige leeftijd is het nog altijd niet voorbij voor Jari Litmanen. De voormalig Ajacied verlengde zijn contract met FC Lahti donderdag tot het einde van het seizoen.
Limanen keerde begin 2008 terug bij FC Lahti, waar hij in 2004 al een seizoen speelde. De 131-voudig international van Finland kwam de afgelopen twee jaar tot negentien wedstrijden, waarin hij vijf keer scoorde. Ondanks het feit dat de middenvelder geen basisspeler meer is, wil Litmanen zijn loopbaan nog niet afsluiten.
In de jaren negentig maakte Litmanen furore bij Ajax, waar hij in 179 competitieduels tot 96 doelpunten kwam. Met de club uit Amsterdam won hij onder meer de Champions League en de Wereldbeker voor clubteams. Daarna speelde hij nog voor Barcelona en Liverpool, maar mede door blessures wist hij daar niet te slagen.
Ik zeg, Groot weiland, hek eromheen, Ajax vs feyenoord, iedereen die over het hek wil slaan wij terug het weiland op. Last man standing.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:31 schreef peaceman het volgende:
Hooligans moeten opgepakt worden en met 24 man in 1 cel gedrukt worden. Na een week of 2 zijn er niet veel meer in leven, schat ik in.
De winnaar zal vervolgens mentaal gesloopt zijn en zichzelf binnen enkele weken van het leven beroven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:52 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik zeg, Groot weiland, hek eromheen, Ajax vs feyenoord, iedereen die over het hek wil slaan wij terug het weiland op. Last man standing.
Je wilt beweren dat ze dit jaar geen aanvallend voetbal spelen?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Juist. Ajax pakt de dubbel dit jaar.Volgend jaar ook nog met goed, aanvallend en attractief voetbal en we zijn weer op de goede weg.
Doet me denken aan Battle Royale, een Japanse film waar middelbare scholieren min of meer hetzelfde moeten doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:52 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik zeg, Groot weiland, hek eromheen, Ajax vs feyenoord, iedereen die over het hek wil slaan wij terug het weiland op. Last man standing.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:07 schreef Barca het volgende:
1 of 2 wedstrijden? Geen bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord is dé oplossing. En beide clubs uit het betaalde voetbal smijten voor 10 jaren.
Misschien moet jij het lekker houden bij het basketbal. Daar zal je vast veel verstandigere dingen te melden hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:07 schreef Barca het volgende:
1 of 2 wedstrijden? Geen bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord is dé oplossing. En beide clubs uit het betaalde voetbal smijten voor 10 jaren.
Eens, ik ben voor vrijheid van meningsuiting, maar er zijn uitzonderingenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moet jij het lekker houden bij het basketbal. Daar zal je vast veel verstandigere dingen te melden hebben.
Voor de toekomst van het voetbal is dat beter. Het is het enige mogelijke signaal om clubs te dwingen hooligans hard aan te pakken in plaats van trots te zijn dat gekken misdaden plegen omdat ze voor een voetbalclubje zijn!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zin... Weet je wel hoeveel mensen je dan dupeert? Ajax en Feyenoord hebben een enorme aanhang. Johan Derksen zei laatst dat Ajax zo'n 3.2 miljoen aanhangers heeft.
Elke persoon moet toch iets doen waardoor word bepaald welk wapen die persoon krijgt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Doet me denken aan Battle Royale, een Japanse film waar middelbare scholieren min of meer hetzelfde moeten doen
Het ontneemt hen wel een gelegenheid en het zet clubs er eindelijk toe aan om zelf voor betere veiligheidsmaatregelen te zorgen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:25 schreef HeatWave het volgende:
ja, gelukkig blijft het heel erg rustig als je dat doet, de hooligans zullen subiet stoppen met rellen en zich weer als brave huisvaders gaan gedragen als je hun levensdoel opdoekt.
Als jij nou eens voor elke post een kwartier nadenkt voor je invoert, echt.....
Net alsof andere voetbalclubs geen hooligans hebben. Denk eens aan FC Utrecht en ADO Den Haag.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Voor de toekomst van het voetbal is dat beter. Het is het enige mogelijke signaal om clubs te dwingen hooligans hard aan te pakken in plaats van trots te zijn dat gekken misdaden plegen omdat ze voor een voetbalclubje zijn!
Waar zeg ik dat?! Die clubs moet je ook uit het betaalde voetbal gooien als ze niets doen aan hooligans.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef Brokmann. het volgende:
[..]
Net alsof andere voetbalclubs geen hooligans hebben. Denk eens aan FC Utrecht en ADO Den Haag.
Alle clubs dus die onvoldoende doen aan hooligans.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:00 schreef Barca het volgende:
Clubs moeten gedwongen worden harder in te grijpen jegens hooligans die hun club beschadigen.
Surequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef Barca het volgende:
[..]
Het ontneemt hen wel een gelegenheid en het zet clubs er eindelijk toe aan om zelf voor betere veiligheidsmaatregelen te zorgen.
Als jij nu eens nadenkt voor je gefrustreerd reageert.
Ik denk eerder naar het basketbal.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure.
De gelegenheid doet zich niet voor als je hun club weghaalt, dan gaan ze naar een andere club, desnoods FC Bal-op-het-dak, tennis, hockey, darten etc etc...
idd, daar komen al flink wat debielen zo te zienquote:
Vette film!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Doet me denken aan Battle Royale, een Japanse film waar middelbare scholieren min of meer hetzelfde moeten doen
Denk dat dat wel meevalt. Het geweld is namelijk niet zo zeer in en rond stadions maar in centra van steden. Maar wél geassocieerd aan voetbal.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure.
De gelegenheid doet zich niet voor als je hun club weghaalt, dan gaan ze naar een andere club, desnoods FC Bal-op-het-dak, tennis, hockey, darten etc etc...
Dan kunnen ze de Premier League alvast schrappen met jouw regels.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. Het geweld is namelijk niet zo zeer in en rond stadions maar in centra van steden. Maar wél geassocieerd aan voetbal.
In ieder geval moeten clubs worden gedwongen om iets aan hooligans te doen, op straffe van uitsluiting uit het betaalde voetbal.
Nu zijn ze veel te blij met dergelijke criminelen. Het is hun harde kern.
Ik denk dat er wereldwijd een hoop competities ophouden met bestaanquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef Brokmann. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de Premier League alvast schrappen met jouw regels.
Dan kunnen we met z'n allen gaan korfballen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk dat er wereldwijd een hoop competities ophouden met bestaan
Aissati mogen ze hebben, als wij Lens maar halen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:32 schreef mash_ het volgende:
EINDHOVEN - PSV heeft naast Jeremain Lens van AZ ook belangstelling voor Ismaïl Aissati. Trainer Fred Rutten werkte bij FC Twente prettig samen met de middenvelder die bij Ajax nauwelijks speeltijd krijgt.
© ANPAissati maakte in het begin van het vorige seizoen de overstap van PSV naar Ajax.
Trainer Marco van Basten was vorig seizoen redelijk gecharmeerd van Aissati. Martin Jol, de huidige oefenmeester van Ajax, vindt dat Aissati een hoger rendement moet halen.
Hij voetbalt daarom sinds de winterstop bij Jong Ajax. Ajax betaalde PSV zo'n 5 miljoen euro voor Aissati.
Zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:17 schreef RAF23 het volgende:
Mag toch hopen dat Ajax ook een poging doet om Lens te(rug) te halen! Mooie ruildeal a la Zlatan-Eto'o, Lens voor Sulejmani![]()
Zou toch wat zijn als Sulejmani bij AZ de pannen van het dak begint te spelen...
Goed plan, vooral doorzettenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:35 schreef Barca het volgende:
In ieder geval moeten clubs worden gedwongen om iets aan hooligans te doen, op straffe van uitsluiting uit het betaalde voetbal.
Het probleem van hooligans in Nederland is meer het probleem dat wordt geschetst door de media en politiek. Het is veel meer een gemaakt probleem. Ik woon zelf in Londen waar ik vaak genoeg supporters van verschillende teams heb meegemaakt maar dat ging bijna altijd netjes (door het goed van te voren overleg tussen politie & fans & teams!). En de hooligans van de UK zijn nog net even een streepje boven die van NL.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed plan, vooral doorzetten
Ik zie het al helemaal voor me ook. Die uitsluiting van een club omdat een groep 'supporters' zich heeft misdragen. Bewijs eerst maar eens dat het hun supporters waren en niet die van een rivaliserende club.
Daarnaast is het niet perse een voetbal probleem maar veel meer een maatschappelijk probleem.
Met de verkeerde woorden tegen je hooligans krijg je ook geen kusjes van ze.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:41 schreef Sickert het volgende:
Volgens mij komt die Barca van een andere planeet
Het lijkt wel een vrouw afentoe!
Zou hij weten wat buitenspel is?
Clubs uit betaald voetbal gooien omdat ze niets aan de hooligans doen![]()
Wat ik wel jammer vind is dat de clubs zelf of een speler geen uitspraak doet wat betreft hooli's
Boeiend, voor zulke lui sta je er toch niet?!?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:46 schreef mikieu het volgende:
[..]
Met de verkeerde woorden tegen je hooligans krijg je ook geen kusjes van ze.
Mja, ik bedoe,l het zijn in feiten niet de liefste, maar het hart ligt bij de club. Zulke mensen heb je wel nodig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
Boeiend, voor zulke lui sta je er toch niet?!?
kom op zeg! de eerste die opstaat en het doet is een heldT
Er was nog iets met een trein die bestookt werd en terug moest naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:29 schreef Moonlighter het volgende:
Al dat gepraat over hooligans, de laatste keer dat feyenoord en ajax supporters een confrontatie hadden was Beverwijk, toch?
Probleem is dat er rond wedstrijden van ajax - feyenoord, supporters met de ME gaan vechten. Waarom zou dit nu anders zijn? Feyenoord supporters hebben gisteren alweer even lopen rellen met de ME.
Nu gaan we het alleen spreiden over 2 zondagen ipv van 1.
Hooligans moet je aanpakken door te zeggen als wij jullie op camera vastleggen of oppakken voor geweld zit je de eerste 6 maanden in de gevangenis.
Niet geheel waar want dat was geen confrotatie maar de trein werd gesloopt maar je insteek van het verhaal klopt welquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was nog iets met een trein die bestookt werd en terug moest naar Amsterdam.
wat kunnen clubs er aan doen dan ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. Het geweld is namelijk niet zo zeer in en rond stadions maar in centra van steden. Maar wél geassocieerd aan voetbal.
De tijd dat hooliganisme alleen werd beschouwd als een voetbalprobleem en niet als een maatschappelijk probleem is toch al weer 15 jaar geleden. Ga jij mij dan ff uitleggen wat clubs meer kunnen doen dan wat ze nu doen? Je kan een voetbalclub toch niet verantwoordelijk houden voor mensen die buiten de door de club georganiseerde kaartverkoop etc. op de vuist gaan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Mwah. Ik blijf erbij dat clubs eens duidelijk afstand moeten nemen van het soort debielen waar we het over hebben. Dat gezeur rond de bekerfinale en de rellen bij de Kuip. Ik had daar Feyenoord toch duidelijk hun afschuw over willen horen uitspreken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De tijd dat hooliganisme alleen werd beschouwd als een voetbalprobleem en niet als een maatschappelijk probleem is toch al weer 15 jaar geleden. Ga jij mij dan ff uitleggen wat clubs meer kunnen doen dan wat ze nu doen? Je kan een voetbalclub toch niet verantwoordelijk houden voor mensen die buiten de door de club georganiseerde kaartverkoop etc. op de vuist gaan?
Zowiezo hoevaak is het nou eigelijk vechten rondom een voetbalwedstrijd? Sinds Beverwijk is er zo ontzettend vele inspanning geleverd door clubs aan infrastructuur en een betere gestructureerde kaartverkoop dat dit soort dingen vrijwel tot het verleden behoren..
Zucht...waarom ga ik hier eigenlijk op in..
Ja, en?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef Brokmann. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de Premier League alvast schrappen met jouw regels.
Precies!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah. Ik blijf erbij dat clubs eens duidelijk afstand moeten nemen van het soort debielen waar we het over hebben. Dat gezeur rond de bekerfinale en de rellen bij de Kuip. Ik had daar Feyenoord toch duidelijk hun afschuw over willen horen uitspreken.
En die afbeelding op die ajax fansite. Gewoon keihard er tegenin als club. Zelfs op dat niveau moet het al duidelijk zijn en niet wat meewarrig reageren.
Daar waar wij niet over sprekenquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:19 schreef BonJovi het volgende:
Damn dit topic is echt dood geworden waar zijn alle ouwe bekende
Twente is beter.quote:Op zondag 18 april 2010 15:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand naar Twente Feynoord aan het kijken? Zou iemand kunnen zeggen hoe het gaat, wie er beter is?
Ze zijn net iet wat gevaarlijk geworden, maar ben er absoluut niet van onder de indruk. Als Twente er 1 bijprikt is het sowieso gedaan. Wellicht kan feijenoord/wij hopen op een gelijkspelquote:Op zondag 18 april 2010 15:37 schreef One_of_the_few het volgende:
en maakt feyenoord ze het nog een beetje lastig of..?
quote:Op zondag 18 april 2010 16:35 schreef Rnnz het volgende:
Jammer dat we dit seizoen hoogstwaarschijnlijk weer een titel mislopen.
Maar dit keer helaas doordat een geweldige inhaalrace net niet genoeg is gebleken.quote:Op zondag 18 april 2010 16:35 schreef Rnnz het volgende:
Jammer dat we dit seizoen hoogstwaarschijnlijk weer een titel mislopen.
Dat is waar, maar de voorronde doorkomen in de nieuwe opzet is wel heel lastig: 2 voorrondes en geen beschermde status...quote:Op zondag 18 april 2010 16:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dit keer helaas doordat een geweldige inhaalrace net niet genoeg is gebleken.
Je kunt ook zeggen dat we voorronde Champions League gewonnen hebben... Daar had niemand rekening mee gehouden in januari.
Idd,40 doelpogingen of wat was het...quote:Op zondag 18 april 2010 15:54 schreef gday het volgende:
Ja, Sparta thuis blijft dan toch steeds door m'n hoofd spoken.
Nou, hoeft van mij niet hoor. Als ze het over 2 weken maar doen.quote:Op zondag 18 april 2010 18:05 schreef Morendo het volgende:
Het is nog niet gedaan. Hopelijk laat Twente het liggen volgende week.
Ik zie het wel gebeuren. Buiten de extra stress die het meebrengt heeft Twente buitenshuis nou niet echt indrukwekkend gevoetbald. Ik zie NAC er wel toe in staat, zeker omdat ze zelf ook nog ergens om voetballen.quote:Op zondag 18 april 2010 18:12 schreef rakez het volgende:
Ik zie het niet gebeuren. NAC is gewoon niet goed genoeg om het Twente lastig te maken.
Achja we hebben het een paar jaar terug ook bij AZ gezien.. dat had ook niemand verwacht (de tattoo's waren al gezet!).. dus wat betreft kan er nog vanalles.quote:Op zondag 18 april 2010 18:12 schreef rakez het volgende:
Ik zie het niet gebeuren. NAC is gewoon niet goed genoeg om het Twente lastig te maken.
Gast...quote:Op zondag 18 april 2010 18:20 schreef Sinnie het volgende:
Ach, dan hebben jullie toch nog gewoon de hoofdprijs, de enkele prijs die jullie weer sinds kunnen tijden kunnen pakken, de KNVB-Beker?
Toch een lekker gevoel, 50 miljoen uitgeven aan spelers en dan de ultieme troost-prijs te pakken in 6 jaar tijd. Wij lachen ons dood hier hoor
Correctie; Iedereen in Rotterdam lacht zich dood béhalve Happelquote:
Niet op reageren. Laat ze hun plezier hebben, het is niet makkelijk om fan te zijn van een middenmoter die volgend seizoen waarschijnlijk geeneens in het linkerrijtje terecht zal komen.quote:Op zondag 18 april 2010 18:22 schreef rakez het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn. Jouw club wordt al een heel decennia lang uitgelachen.
Laten we hopen van niet. Twente is gewoon de terechte kampioen en niet die competitievervalsers uit A'dam.quote:Op zondag 18 april 2010 19:19 schreef Morendo het volgende:
NAC is thuis traditioneel vrij sterk en lastig te verslaan. Dan moet een gelijkspelletje tegen Twente er toch wel in zitten? Zo onwaarschijnlijk is dat niet.
Ajax: 102 voor 19 tegenquote:Op zondag 18 april 2010 19:22 schreef Pleun_Strik het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Twente is gewoon de terechte kampioen en niet die competitievervalsers uit A'dam.
Uhquote:Op zondag 18 april 2010 19:22 schreef Pleun_Strik het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Twente is gewoon de terechte kampioen en niet die competitievervalsers uit A'dam.
Hoezo competitievervalsers?quote:Op zondag 18 april 2010 19:22 schreef Pleun_Strik het volgende:
[..]
Oeh, wat hypocriet.quote:Op zondag 18 april 2010 19:45 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Begint een beetje standaard antwoord te worden bij jullie, niks beters?
Wat zit je wel dwars dan? Waarom die haat?quote:Op zondag 18 april 2010 19:48 schreef Sinnie het volgende:
Beetje eenzijdig verhaal hier, of je krijgt een plaatje omdat het met woorden niet op te lossen is, of ze doen maar net alsof we jaloers zouden moeten wezen.
Typisch
De aanleiding tot die plaatjes enz, is ook typischquote:Op zondag 18 april 2010 19:48 schreef Sinnie het volgende:
Beetje eenzijdig verhaal hier, of je krijgt een plaatje omdat het met woorden niet op te lossen is, of ze doen maar net alsof we jaloers zouden moeten wezen.
Typisch
Waarom nooit eens een discussie aangaan als jij, een mede-Ajax-supporter of je club kritiek te verwerken krijgt? Waarom altijd maar vervallen in het uiten van dezelfde dooddoeners (zielig, triest, Calimerogedrag, etc.)? Jullie vinden jezelf toch zo bijdehand en lopen zowat over van betweterigheid (ook wel het Syndroom van Cruijff genoemd)?quote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zit je wel dwars dan? Waarom die haat?
Jij hoopte zeker ook dat Feyenoord vandaag zou verliezen?quote:Op zondag 18 april 2010 19:48 schreef Sinnie het volgende:
Typisch
Zeker de twee niet gegeven penalties tegen Feyenoord vergeten...?quote:Op zondag 18 april 2010 19:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je zou voor het gemak vergeten hoe vaak de scheidsrechter wel niet een rode kaart heeft getrokken voor de tegen-partij. Echter bij charges van spelers bij Ajax kijken ze net allemaal de andere kant op.
Volgens mij probeer ik datquote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef Pleun_Strik het volgende:
[..]
Waarom nooit eens een discussie aangaan als jij, een mede-Ajax-supporter of je club kritiek te verwerken krijgt? Waarom altijd maar vervallen in het uiten van dezelfde dooddoeners (zielig, triest, Calimerogedrag, etc.)? Jullie vinden jezelf toch zo bijdehand en lopen zowat over van betweterigheid (ook wel het Syndroom van Cruijff genoemd)?
Waarom kom je continu met dezelfde argumenten?quote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef Pleun_Strik het volgende:
[..]
Waarom nooit eens een discussie aangaan als jij, een mede-Ajax-supporter of je club kritiek te verwerken krijgt? Waarom altijd maar vervallen in het uiten van dezelfde dooddoeners (zielig, triest, Calimerogedrag, etc.)? Jullie vinden jezelf toch zo bijdehand en lopen zowat over van betweterigheid (ook wel het Syndroom van Cruijff genoemd)?
Nee hoor, die zal ik niet zo 1,2,3 vergeten. Zeker die slaande beweging van Suarez vergeten, die tackles van Enoh en de makkelijk gegeven rode kaarten?quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker de twee niet gegeven penalties tegen Feyenoord vergeten...?
Weet je wat het met jou is? Jij bent geen voetballiefhebber, noch een feyenoord-fan, maar wel een ajax-hater.quote:Op zondag 18 april 2010 20:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, die zal ik niet zo 1,2,3 vergeten. Zeker die slaande beweging van Suarez vergeten, die tackles van Enoh en de makkelijk gegeven rode kaarten?
De Vrij had alle reden om die Suarez neer te halen.
Je gaat ook gewoon door tot je die ban te pakken hebt is het niet?quote:Op zondag 18 april 2010 20:23 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat voor troep heb jij zitten snuiven voordat je achter je computertje kroop?
Ach, het gaat om de idee erachter. Het heeft niet aan ons gelegen als jullie kampioen worden, daar gaat het om. Als Nac dan verzaakt tegen Twente dan hebben jullie geluk gehad.quote:Op zondag 18 april 2010 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Zie NAC nog wel punten afpakken van Twente, alleen zaak dat we van NEC winnen. Zal ook niet makkelijk worden.
Hebben die middenmoters voor Jan Lul de wedstrijd laten lopen tegen Twente en kunnen ze eind Juli uit tegen de de altijd lastige kampioen van Litouwen.
Oke,maar het is toch gewoonweg dieptriest als men die Feyenoord supporteren 720 twente-shirts koopt.En welke Feyenoordsupporter heeft nu geen haat tegen Ajax,ik ken er serieus geen een.quote:Op zondag 18 april 2010 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah de echte feyenoordsupporter wil dat volgens mij niet. Niet als de liefde voor de eigen club boven de haat voor een andere club staat.
Ow maar ik snap nog wel dat ze Ajax de titel niet gunnen, maar dat je dan bewust je eigen Europacup avontuur in gevaar brengt (door die mogelijke extra voorronde), lijkt mij ondenkbaar. Of is dat gek?quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Oke,maar het is toch gewoonweg dieptriest als men die Feyenoord supporteren 720 twente-shirts koopt.En welke Feyenoordsupporter heeft nu geen haat tegen Ajax,ik ken er serieus geen een.
Geen een? Ik ken er minstens een stuk of 20quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Oke,maar het is toch gewoonweg dieptriest als men die Feyenoord supporteren 720 twente-shirts koopt.En welke Feyenoordsupporter heeft nu geen haat tegen Ajax,ik ken er serieus geen een.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Geen een? Ik ken er minstens een stuk of 20En dat zullen vast niet de enige 20 zijn die geen haat voor Ajax hebben.
Nee, ongetwijfeld niet. Maar als je die afzet tegenover de hoeveelheid die dat wél willen. Dan hou je maar een klein percentage over hoorquote:Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Geen een? Ik ken er minstens een stuk of 20En dat zullen vast niet de enige 20 zijn die geen haat voor Ajax hebben.
Is ook gek,maar de haat tegen Ajax zit blijkbaar zo diep...quote:Op zondag 18 april 2010 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow maar ik snap nog wel dat ze Ajax de titel niet gunnen, maar dat je dan bewust je eigen Europacup avontuur in gevaar brengt (door die mogelijke extra voorronde), lijkt mij ondenkbaar. Of is dat gek?
Feyenoord speelt volgende week ook de bekerfinale. Die vinden ze iets belangrijker...quote:Op zondag 18 april 2010 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow maar ik snap nog wel dat ze Ajax de titel niet gunnen, maar dat je dan bewust je eigen Europacup avontuur in gevaar brengt (door die mogelijke extra voorronde), lijkt mij ondenkbaar. Of is dat gek?
Zo werkt het nu eenmaal. Afzetten tegen de grootste en meest succesvolle club van het land gebeurd in ieder land.quote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Is ook gek,maar de haat tegen Ajax zit blijkbaar zo diep...
Mooie manier van provoceren, ik mag het wel. Terwijl je dondersgoed weet dat we jullie haten om jullie arrogantie en het type supporter dat jullie herbergen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo werkt het nu eenmaal. Afzetten tegen de grootste en meest succesvolle club van het land gebeurd in ieder land.
Weet je zeker dat het geen jaloezie is?quote:Op zondag 18 april 2010 20:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mooie manier van provoceren, ik mag het wel. Terwijl je dondersgoed weet dat we jullie haten om jullie arrogantie en het type supporter dat jullie herbergen.
Arrogantie is geen goede eigenschap van een mens, dus ik ben er wel vrij zeker van dat het geen jaloezie is.quote:Op zondag 18 april 2010 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen jaloezie is?
Hoezo arrogantie,Ajax is ook gewoon de grootste en succesvolste club uit Nederland,kijk naar de statistieken.quote:Op zondag 18 april 2010 20:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mooie manier van provoceren, ik mag het wel. Terwijl je dondersgoed weet dat we jullie haten om jullie arrogantie en het type supporter dat jullie herbergen.
Kijk,een complimentje. Mijn avond kan niet meer stuk.quote:Op zondag 18 april 2010 20:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat gebasseerd was op hedendaagse prestaties. Lees ook dat bijvoorbeeld een Twente/Az een top-club is. Laatste keer dat ik keek naar hun prijzenkast konden die 100x in die van ons.quote:Op zondag 18 april 2010 20:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Hoezo arrogantie,Ajax is ook gewoon de grootste en succesvolste club uit Nederland,kijk naar de statistieken.
Serieus?quote:Op zondag 18 april 2010 20:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kijk,een complimentje. Mijn avond kan niet meer stuk.
Toch was er geen woord gelogen bij hoor. Grootste : Ja. Meest succesvolle : Ja.
Het arrogante is er overigens al een tijdje af hoor. Tja, het enige verschil wat ik tussen supporters van Ajax en Feyenoord kan zien is dat Ajax supporters het geen reet kan schelen wat andere clubs doen en dat Feyenoordsupporters zich daar wel druk om maken.
En als jij dat arrogant vindt, het zij zo.
een andere club succes wensen tegen de club die eerste staat waardoor je kampioen kan worden, is niet echt te vergelijken met hopen dat je eigen club verliest. Dat snap je toch zelf hopelijk ook wel?quote:Op zondag 18 april 2010 20:49 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb toch een keer of 100 Ajax-supporters voorbij zien komen om Feyenoord succes te wensen tegen Twente. En dat ze hoopte dat ze zouden winnen.
Gevalletje pot verwijt de ketel hé
Daarom hebben we het ook nog steeds over de traditionele top 3:quote:Op zondag 18 april 2010 20:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat gebaseerd was op hedendaagse prestaties. Lees ook dat bijvoorbeeld een Twente/Az een top-club is. Laatste keer dat ik keek naar hun prijzenkast konden die 100x in die van ons.
Jaa,maar dat is al jaren zo.quote:Op zondag 18 april 2010 20:52 schreef Pedroso het volgende:
Ja natuurlijk wil ik dat een concurrent voor het kamioenschap verliest maar verder wens ik ze alle goed hoor.
Vind je overigens ook niet dat de Feyenoordsupporter zich drukker maakt over Ajax dan andersom ?
Waar moeten we ons druk om maken dan? Of we 4e worden of nietquote:Op zondag 18 april 2010 20:52 schreef Pedroso het volgende:
Ja natuurlijk wil ik dat een concurrent voor het kamioenschap verliest maar verder wens ik ze alle goed hoor.
Vind je overigens ook niet dat de Feyenoordsupporter zich drukker maakt over Ajax dan andersom ?
Feyenoord moet zich druk maken over die extra EL-rondequote:Op zondag 18 april 2010 20:54 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar moeten we ons druk om maken dan? Of we 4e worden of niet![]()
We spelen al een half-jaar een dood seizoen. Daarbij is het niet zo dat jullie jullie niet druk gemaakt hebben om ons. Getuigen alle gelukswensingen die ik heb gehad van jullie mede supporters. Hou jezelf niet zo voor de gek
Feyenoord moet zich druk maken om de beker-wedstrijd en de thuis-wedstrijd tegen Heerenveen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Feyenoord moet zich druk maken over die extra EL-ronde
Een halve bekerfinale.quote:Op zondag 18 april 2010 20:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Feyenoord speelt volgende week ook de bekerfinale. Die vinden ze iets belangrijker...
NAC speelt gelukkig nog echt ergens om, daar zal Twente het nog moeilijk mee krijgen. En Ajax moet gewoon doen wat het moet doen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Zie NAC nog wel punten afpakken van Twente, alleen zaak dat we van NEC winnen. Zal ook niet makkelijk worden.
Hebben die middenmoters voor Jan Lul de wedstrijd laten lopen tegen Twente en kunnen ze eind Juli uit tegen de de altijd lastige kampioen van Litouwen.
Ware het niet dat Twente nog veel meer heeft om voor te spelen. Ik denk dat het mogelijke kampioenschap als een rode lap gaat werken tegen NAC. Verrassende uitslagen zijn altijd mogeljik, maar in principe is dit Twente een flinke maat te groot voor NAC. Ik denk zelfs dat NAC over twee weken echt helemaal weggespeeld gaat worden. Jammer, maar Ajax heeft de bekerfinale nog. Een bekerfinale winnen van Feyenoord vind ik persoonlijk een aardige troost voor het niet winnen van de landstitel. Maar het wordt gvd wel eens tijd dat we een keer kampioen worden.quote:Op maandag 19 april 2010 08:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
NAC speelt gelukkig nog echt ergens om, daar zal Twente het nog moeilijk mee krijgen. En Ajax moet gewoon doen wat het moet doen.
Goed, anders geformuleerd;quote:
Goed zo. Al hoop ik niet dat Feyenoord met 6 - 0 verliestquote:Op maandag 19 april 2010 09:03 schreef DJRV het volgende:
[..]
Goed, anders geformuleerd;
Wat lieten die -bekend koosnaampjes voor supporters van die club uit rotterdam-zuid- zich kennen zeg.
Helemaal afslachten in de Arena, nulletje of 6.
Zo beter ?
Reken maar dat de Ajacieden gebrand zijn op een zeer goed resultaat. Thuis zijn we vrijwel onverslaanbaar met heel veel scorend vermogen. Natuurlijk zal Feyenoord niet zo fucking triest voetballen als ze tegen Twente deden, maar nog zal het niet genoeg zijn. Bij een zeer goed resultaat sturen we lucky Ajax naar rotterdam.quote:Op maandag 19 april 2010 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goed zo. Al hoop ik niet dat Feyenoord met 6 - 0 verliest
Tsja, ik moet zeggen dat ik best bang voor die eerste wedstrijd. Feyenoord doet het altijd slecht in Amsterdamquote:Op maandag 19 april 2010 09:09 schreef DJRV het volgende:
[..]
Reken maar dat de Ajacieden gebrand zijn op een zeer goed resultaat. Thuis zijn we vrijwel onverslaanbaar met heel veel scorend vermogen. Natuurlijk zal Feyenoord niet zo fucking triest voetballen als ze tegen Twente deden, maar nog zal het niet genoeg zijn. Bij een zeer goed resultaat sturen we lucky Ajax naar rotterdam.
Sja zo is het ook wel weer ja. Martin Jol heeft het toch zeer goed gedaan met ons aller Ajax.quote:Op maandag 19 april 2010 09:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax
Teruggekomen van een ogenschijnlijk kansloze achterstand, PSV ingehaald, minimaal voorronde CL gehaald en in de finale van de beker, meer dan 100 goals gemaakt, plus nog een kans op het kampioenschap
Als je de thuis wedstrijden bekijkt van Ajax is dat continue het geval. Tegenpartij begint aardig, meestal ook de eerste kansen, maar zodra wij de 1-0 maken lopen we er echt gewoon over heen.quote:Op maandag 19 april 2010 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja, ik moet zeggen dat ik best bang voor die eerste wedstrijd. Feyenoord doet het altijd slecht in AmsterdamDit seizoen begonnen we nog heel aardig (schot van Vlaar op de paal) maar toen we eenmaal achter kwamen werd het niks meer. Mocht Feyenoord nipt verliezen of gelijk spelen in de ArenA dan geef ik ze een goede kans in de Kuip
Supporters kunnen zelf toch kiezen of ze gaan of niet? Dus hoezo "over de ruggen van de fans"?quote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef Roi het volgende:
Feyenoord verdient liever geld over de ruggen van de fans door een extra ronde te spelen.
Zegt genoeg over hoe ver Ajax is afgegleden dat jullie al blij zijn met de 2e plek en een goed doelsaldo.quote:Op maandag 19 april 2010 09:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax
Teruggekomen van een ogenschijnlijk kansloze achterstand, PSV ingehaald, minimaal voorronde CL gehaald en in de finale van de beker, meer dan 100 goals gemaakt, plus nog een kans op het kampioenschap
Jawel hoor, voor ons staat alleen de 84e gele kaart voor Pothuizen nog op de ToDo-lijst. Verder gaat het seizoen uit als een nachtkaars. Als Twente niet wint van NAC wordt Ajax kampioen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:23 schreef Pedroso het volgende:
alleen zaak dat we van NEC winnen. Zal ook niet makkelijk worden.
Het is wel gewoon waarquote:Op maandag 19 april 2010 10:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zegt genoeg over hoe ver Ajax is afgegleden dat jullie al blij zijn met de 2e plek en een goed doelsaldo.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zegt genoeg over hoe ver Ajax is afgegleden dat jullie al blij zijn met de 2e plek en een goed doelsaldo.
Lol, alsof ik Feyenoorder ben.quote:Op maandag 19 april 2010 10:47 schreef RAF23 het volgende:
[..]
Afgegleden? Gezien de eindstanden van vorig jaar, een onverslaanbare status in dit kalenderjaar en het halen van voorronde champions league en het gegarandeerd keihard vernederen van R'dam-zuid in de bekerfinales kunnen wij in ieder geval weer blij zijn met een niet te ontkennen weg naar boven en durf ik er behoorlijk wat geld op in te zetten dat wanneer we deze lijn doorzetten volgend jaar glansrijk de derde ster op het shirt kunnen naaien! Wees maar gelukkig met het laatste jaar dat jullie plezier kunnen halen uit het feit dat er "helemaal niets is in Amsterdam" en daarin, op wat voor sneue manier ook, jullie dit jaar daarin in negatieve zin een rol in hebben gespeeld... Wij hebben de weg naar boven weer gevonden, dat moeten jullie ons nog maar nadoen en gezien de instelling van de supporters en spelers, liever Ajax geen kampioen dan zelf gaan voor maximaal resultaat, heeft R-zuid nog een heeeeeeele lange weg te gaan!
quote:Op maandag 19 april 2010 10:47 schreef RAF23 het volgende:
[..]
Afgegleden? Gezien de eindstanden van vorig jaar, een onverslaanbare status in dit kalenderjaar en het halen van voorronde champions league en het gegarandeerd keihard vernederen van R'dam-zuid in de bekerfinales kunnen wij in ieder geval weer blij zijn met een niet te ontkennen weg naar boven en durf ik er behoorlijk wat geld op in te zetten dat wanneer we deze lijn doorzetten volgend jaar glansrijk de derde ster op het shirt kunnen naaien! Wees maar gelukkig met het laatste jaar dat jullie plezier kunnen halen uit het feit dat er "helemaal niets is in Amsterdam" en daarin, op wat voor sneue manier ook, jullie dit jaar daarin in negatieve zin een rol in hebben gespeeld... Wij hebben de weg naar boven weer gevonden, dat moeten jullie ons nog maar nadoen en gezien de instelling van de supporters en spelers, liever Ajax geen kampioen dan zelf gaan voor maximaal resultaat, heeft R-zuid nog een heeeeeeele lange weg te gaan!
Relativeren is een onbekend iets voor jou? Natuurlijk wil je graag kampioen worden, maar het team heeft in 2010 een fantastische prestatie neergezet, ook als ze geen kampioen worden.quote:Op maandag 19 april 2010 10:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op maandag 19 april 2010 10:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is wel gewoon waar. Maar het heeft natuurlijk meer te maken met waar Ajax begin van dit jaar stond. Als je dat in ogenschouw neemt is dit een uiterst knappe prestatie van Ajax.
Kun je nagaan hoe ver Feyenoord is afgegleden... die supporters zijn al blij met 2 voorrondes Europa League...quote:Op maandag 19 april 2010 10:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. Die zijn helemaal erg, maar daar ging het toch niet over?quote:Op maandag 19 april 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ver Feyenoord is afgegleden... die supporters zijn al blij met 2 voorrondes Europa League...
En zeg nou zelf. Normaal gesproken word je met dit soort cijfers kampioen. Alleen Twente heeft besloten eens een topprestatie neer te zetten. Tweede worden op deze manier is echt geen schande. Zelfs de derde plaats van PSV vind ik geen schande gezien hun cijfers.quote:Op maandag 19 april 2010 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dus.
Na het vertrek van Marco had bijna iedereen het weer over een opbouw jaar. Als dit een opbouw jaar is ben ik vrij tevreden wat betreft het opbouwen, het spel en de punten. Jammer dat er nog 1 team net iets beter was maar het geeft hoop. Als de basis van het elftal en de trainer maar blijven.
Mwa, nee is het tevroeg voor. Voor welke middenvelder zou je hem vervangen dan?quote:Op maandag 19 april 2010 10:59 schreef Rahl het volgende:
Siem naar het WK pls!
quote:
Aha. Want iedereen is ook blij bij Feyenoord-zijdequote:Op maandag 19 april 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ver Feyenoord is afgegleden... die supporters zijn al blij met 2 voorrondes Europa League...
Het ging niet over waar supporters tevreden mee zijn? owh...quote:Op maandag 19 april 2010 11:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. Die zijn helemaal erg, maar daar ging het toch niet over?
lekker ingelezen?quote:Op maandag 19 april 2010 11:09 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Aha. Want iedereen is ook blij bij Feyenoord-zijdeDaarbij spelen we 1 voorronde aangezien Ajax cl speelt volgend jaar. Dus maakt het voor ons niet uit wat de uitslag van de beker wordt.
Drama seizoen voor Feyenoord, enig lichtpuntje is als Ajax naast de titel grijpt.
quote:KNVB bekerwinnaar kwalificeert zich als nummer 1 óf 2 van de competitie voor de Champions League:
De bekerwinnaar gaat dan in de groepsfase van de Champions League (CL) óf voorronde CL spelen: kwalificatieronde Q3. De verliezend finalist - als dit niet nummer 3, 4 óf 5 van de competitie is - mag volgens de richtlijnen van de UEFA worden ingeschreven in de Europa League (EL), maar krijgt in verhouding het 'minst gunstige' N5-ticket en zal instromen in de EL-kwalificatieronde Q2. De hoogst geplaatste van de ranglijst in de competitie ná beide CL deelnemers krijgt dan het EL-ticket voor de bekerwinnaar (CW-ticket).
Klopt. Maar vergeet niet dat een seizoen over 34 wedstrijden gaat en dat Twente-Feyenoord niet de doorslag geeft of jullie wel of niet kampioen worden. Ook speelde Twente in het begin van dit seizoen veel beter dan Ajax, waar dit nu andersom is.quote:Op maandag 19 april 2010 11:09 schreef RAF23 het volgende:
[..]
Heb me niet verdiept in hetgeen je wel of niet bent, teveel moeite voor te weinig extra informatie....
Maar inderdaad, gefrustreerd kan ik mezelf momenteel wel noemen, wordt aangemerkt alsof het iets slechts is, maar wanneer je club vrijwel structureel goed voetbal speelt en overtuigend wint en er een team is welke vrij continu met de hakken over de sloot 3 punten binnenharkt bovenaan blijft staan, wordt ik daar niet gelukkig van...
Alle respect overigens voor Twente, sympathieke club welke op rechtmatige manier de punten heeft behaald, maar Ajax wordt op dit moment op onrechtmatige manier punten afhandig gemaakt door 11 inspiratieloze competitievervalsende Rotterdammers.
Overigens ontzettend kortzichtig gedacht ook, en de 4e plek in gevaar brengen en heel Amsterdam op scherp zetten voor de bekerfinale! Ze hadden al weinig kans, maar ik schat zo in dat ze nu helemaal 300% voor een totale vernedering gaan!
Calimero. Feyenoord heeft Ajax helemaal geen punten afhandigd gemaakt, ze hebben verloren bij Twente, iets wat overigens op 1 na ALLE ploegen hebben gedaan dit seizoen. En zelfs al gaf Feyenoord niet alles? Wat dan, Feyenoord heeft grotere belangen bij het winnen van de bekerfinale dan punten halen bij Twente. Immer AZ moet nog naar PSV, dus de kans op de vierde plaats blijft bestaan. Ik ben overigens benieuwd of je ook zo nobel was toen Ajax en NEC het op een akkoordje gooiden toen Ajax nog 1 punt nodig had voor het kampioenschap en NEC nog 1 punt om degradatie te ontlopen en het mircauleus 1-1 werd. Of toen het Nederlands elftal sommige spelers rust gunde tegen Roemenie het afgelopen EK.quote:Op maandag 19 april 2010 11:09 schreef RAF23 het volgende:
Alle respect overigens voor Twente, sympathieke club welke op rechtmatige manier de punten heeft behaald, maar Ajax wordt op dit moment op onrechtmatige manier punten afhandig gemaakt door 11 inspiratieloze competitievervalsende Rotterdammers.
Overigens ontzettend kortzichtig gedacht ook, en de 4e plek in gevaar brengen en heel Amsterdam op scherp zetten voor de bekerfinale! Ze hadden al weinig kans, maar ik schat zo in dat ze nu helemaal 300% voor een totale vernedering gaan!
quote:Op maandag 19 april 2010 11:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt. Maar vergeet niet dat een seizoen over 34 wedstrijden gaat en dat Twente-Feyenoord niet de doorslag geeft of jullie wel of niet kampioen worden. Ook speelde Twente in het begin van dit seizoen veel beter dan Ajax, waar dit nu andersom is.
En wat ik me ook afvraag, Ajax is altijd erg goed aan het eind van het seizoen. Maar dit is wel altijd nadat ze een redelijke achterstand op de koploper hebben rond de winterstop. Ze zijn altijd net te laat met het inzetten van de inhaalrace.
Misschien heeft het iets met presteren onder druk te maken?
Met andere woorden, als Feyenoord 5e blijft dan krijgen ze gewoon de meest gunstigste EL-ticket van Ajax. Vallen ze buiten 3,4,5 dan hebben we een extra voorronde. Lezen is inderdaad moeilijk.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 11:21 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Calimero. Feyenoord heeft Ajax helemaal geen punten afhandigd gemaakt, ze hebben verloren bij Twente, iets wat overigens op 1 na ALLE ploegen hebben gedaan dit seizoen. En zelfs al gaf Feyenoord niet alles? Wat dan, Feyenoord heeft grotere belangen bij het winnen van de bekerfinale dan punten halen bij Twente. Immer AZ moet nog naar PSV, dus de kans op de vierde plaats blijft bestaan. Ik ben overigens benieuwd of je ook zo nobel was toen Ajax en NEC het op een akkoordje gooiden toen Ajax nog 1 punt nodig had voor het kampioenschap en NEC nog 1 punt om degradatie te ontlopen en het mircauleus 1-1 werd. Of toen het Nederlands elftal sommige spelers rust gunde tegen Roemenie het afgelopen EK.
Kinderachtig gedrag. Bah.
2 onterecht gegeven rode kaarten?quote:Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef RAF23 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het dus een soort van win-win situatie voor jullie; en Ajax geen kampioen en Europees voetbal. Klasse hoor! Geslaagd seizoen! Maar zoals ik al zei, moet toch goed voelen dat jullie in ieder geval nog een rol hebben gespeeld in de titelstrijd![]()
Maar Feyenoord heeft Ajax geen punten afhandig gemaakt? 2 niet gegeven penaltys? Al vergeten waarschijnlijk in de huidige euforie? Doet ook niet meer terzake, wij kijken liever vooruit en ik zie louter positieve ontwikkelingen!
Aangezien je lezen nogal moeilijk vindt, zal ik het nog één keer proberen:quote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Met andere woorden, als Feyenoord 5e blijft dan krijgen ze gewoon de meest gunstigste EL-ticket van Ajax. Vallen ze buiten 3,4,5 dan hebben we een extra voorronde. Lezen is inderdaad moeilijk.
Buiten dat ik al aangeef dat het geen zin heeft om terug te kijken op gespeelde wedstrijden denk ik niet dat het een discussie hoort te zijn dat dit Feyenoord geen enkele aanspraak zou mogen hebben op meer dan de 4e plek of laat staan een overwinning op dit Ajax, face it vriend.quote:Op maandag 19 april 2010 11:34 schreef Sinnie het volgende:
[..]
2 onterecht gegeven rode kaarten?
2 niet-gegeven rode kaarten (charges van Enoh en de elleboog van Suaréz?
Het provoceren van Suarez wat hem geen gele kaart kostte?
De lijst is eindeloos
Je weet echt wel heel creatief te lezen. Je leest dingen die er niet zijn (Waar haal je die kolder over een win-win situatie vandaan, dat heb ik niet geschreven), je reageert niet op aanteigingen die ik wel doe en je haalt er een scheidsrechterlijke dwaling bij die totaal niet terzake doet. De struisvogel award gaat naar RAF23!quote:Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef RAF23 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het dus een soort van win-win situatie voor jullie; en Ajax geen kampioen en Europees voetbal. Klasse hoor! Geslaagd seizoen! Maar zoals ik al zei, moet toch goed voelen dat jullie in ieder geval nog een rol hebben gespeeld in de titelstrijd![]()
Maar Feyenoord heeft Ajax geen punten afhandig gemaakt? 2 niet gegeven penaltys? Al vergeten waarschijnlijk in de huidige euforie? Doet ook niet meer terzake, wij kijken liever vooruit en ik zie louter positieve ontwikkelingen!
Grappig dat je creativiteit aanstipt, laat dat nou net een essentieel verschil zijn tussen de Rotterdammer en Amsterdammer! Buiten gemiddeld IQ, maar zie daar ook wel een directe relatie. Maar ik voel me niet geroepen te reageren op al jouw "aanteigingen", acht ik van ondergeschikt belang voor de discussie. Maar bedankt voor de award vriend, zet m op de schouw, krijgt een mooi plekje naast de beker en misschien zelfs de schaal!quote:Op maandag 19 april 2010 11:43 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Je weet echt wel heel creatief te lezen. Je leest dingen die er niet zijn (Waar haal je die kolder over een win-win situatie vandaan, dat heb ik niet geschreven), je reageert niet op aanteigingen die ik wel doe en je haalt er een scheidsrechterlijke dwaling bij die totaal niet terzake doet. De struisvogel award gaat naar RAF23!
We moeten beginnen? Zit je in het bestuur?quote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef RAF23 het volgende:
Vinden jullie dat we moeten beginnen aan wedstrijdpremies tbv NAC? Volgens mij zijn zij uberhaupt al gebrand op de overwinning!
Haha working on itquote:Op maandag 19 april 2010 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
We moeten beginnen? Zit je in het bestuur?![]()
En ja ik vind dat er premies betaald moeten worden door Ajax aan NAC bij winst voor NAC.
waarom lees ik dit alleen als Ajax kampioen kan worden ?quote:Op maandag 19 april 2010 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
We moeten beginnen? Zit je in het bestuur?![]()
En ja ik vind dat er premies betaald moeten worden door Ajax aan NAC bij winst voor NAC.
zo zitten ajacieden in elkaar...als ze dreigen te verliezen gaan ze wild om zich heen schoppen in een soort paniekaanval en worden ze vuil en gemeenquote:Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
waarom lees ik dit alleen als Ajax kampioen kan worden ?
Ik heb nog nooit gelezen dat PSV een aanmoedigingspremie gaf aan een club, zo typisch
Excelsior wacht trouwens nog steeds op die premie van 3 jaar geleden die nooit is overgemaakt
quote:Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef MassimO het volgende:
Ik vind het wel wat hebben , mooi tenue.
[ afbeelding ]
Dan kunnen ze lang wachten aangezien de premie alleen uitgekeerd zou worden als Ajax kampioen zou worden.quote:Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef macca728 het volgende:
Excelsior wacht trouwens nog steeds op die premie van 3 jaar geleden die nooit is overgemaakt
Mooi shirtquote:Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef MassimO het volgende:
[ afbeelding ]
Absoluut niet, NAC heeft zijn plicht te vervullen en voor het maximale resultaat te gaan. Dit niet omdat het Ajax goed uitkomt, maar voort hen zelf. Ik vind niet dat Ajax (ook de financiële situatie meegerekend) geld moeten uitkeren aan andere clubs wanneer zij winnen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef RAF23 het volgende:
Relevantere discussie:
Vinden jullie dat we moeten beginnen aan wedstrijdpremies tbv NAC? Volgens mij zijn zij uberhaupt al gebrand op de overwinning!
Mhow.. Kampioen en ZEKER in de CL is ook wel wat waard toch?:)quote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef Darker-Than-L het volgende:
[..]
Absoluut niet, NAC heeft zijn plicht te vervullen en voor het maximale resultaat te gaan. Dit niet omdat het Ajax goed uitkomt, maar voort hen zelf. Ik vind niet dat Ajax (ook de financiële situatie meegerekend) geld moeten uitkeren aan andere clubs wanneer zij winnen.
Klopt het is iets zeker waard, maar ik heb niet de illusie dat geld NAC over de streep trekt om Twente te verslaan dat moet uit hen zelf komen. Als ze winnen dan hadden ze het denk ik ook wel zonder gedaan. Verder staat het mij gewoon tegen, beetje trots en eergevoel mogen we wel houden. Daar hoort in mijn ogen het motiveren van andere clubs d.m.v. geld niet bijquote:Op maandag 19 april 2010 13:37 schreef DJRV het volgende:
[..]
Mhow.. Kampioen en ZEKER in de CL is ook wel wat waard toch?:)
Zonde van het geld met nog maar 3 wedstrijden te gaan.quote:Op maandag 19 april 2010 14:08 schreef pberends het volgende:
Kan iemand van Ajax die Pantelić een cadeaubon geven voor de kapper? Hij lijkt altijd net of hij een natte bever op zijn hoofd heeft.
NAC speelt nog mee om de play-offs, dus die motivatie is er denk ik wel.quote:Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef Darker-Than-L het volgende:
[..]
Klopt het is iets zeker waard, maar ik heb niet de illusie dat geld NAC over de streep trekt om Twente te verslaan dat moet uit hen zelf komen. Als ze winnen dan hadden ze het denk ik ook wel zonder gedaan. Verder staat het mij gewoon tegen, beetje trots en eergevoel mogen we wel houden. Daar hoort in mijn ogen het motiveren van andere clubs d.m.v. geld niet bij
Die motivatie was anders ver te zoeken in hun vorige wedstrijden, dus ik zou daar niet al je hoop op vestigen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
NAC speelt nog mee om de play-offs, dus die motivatie is er denk ik wel.
Ja daar hoop ik ook op, je zou denken dat play offs voldoende motivatie is. Veel slechter dan Feyenoord zullen ze niet spelenquote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
NAC speelt nog mee om de play-offs, dus die motivatie is er denk ik wel.
Dat was meer omdat men in de regionale media er een paar weken geleden al van overtuigd was dat die play-off plaats binnen was en ze natuurlijk ook niet op zo'n eindspurt van Roda hadden gerekend. Nu zullen ze toch nog móeten winnen om Roda onder zich te houden.quote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die motivatie was anders ver te zoeken in hun vorige wedstrijden, dus ik zou daar niet al je hoop op vestigen.
Zou je denken?quote:Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat was meer omdat men in de regionale media er een paar weken geleden al van overtuigd was dat die play-off plaats binnen was en ze natuurlijk ook niet op zo'n eindspurt van Roda hadden gerekend. Nu zullen ze toch nog móeten winnen om Roda onder zich te houden.
Ik zie eerlijk gezegd geen reden om aan te nemen waarom NAC niet vol voor die laatste play-off plaats zou gaan. Al bij al toch weer een redelijk keurig, constant seizoen gedraaid en dat zien ze volgens mij ook in Breda graag beloond. Hier in de regionale bladen werd weken geleden al geconstateerd dat het doel voor NAC bereikt was. Maar nu komt Roda opzetten en winst is geboden voor NAC, anders kruipt Roda er bij winst op Willem II overheen. Ik denk dat NAC er voor zal gaan tegen Twente. Natuurlijk ook een mooie uitdaging voor ze, omdat er veel ogen op die wedstrijd gericht zullen zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zou je denken?
Kan zo maar zijn, toch denk ik niet dat Nac alles zal gaan geven voor die play-offs. We zullen het zien. Motiveren met premier zal in ieder geval niet werken, ik weet niet om welk bedrag we hier praten maar het zal wel niet dermate hoog zijn dat ze er de longen voor uit het lijf rennen om Ajax te helpen.
Ik wel hoor. De spelers zijn moe gestreden, willen vakantie en hebben geen zin om nog de play-offs te spelen. Daarbij is het ook zo dat je dan speelt voor een EL-ticket met 100.000 voorrondes. De kans dat je daar winst gaat boeken is gering.quote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd geen reden om aan te nemen waarom NAC niet vol voor die laatste play-off plaats zou gaan. Al bij al toch weer een redelijk keurig, constant seizoen gedraaid en dat zien ze volgens mij ook in Breda graag beloond. Hier in de regionale bladen werd weken geleden al geconstateerd dat het doel voor NAC bereikt was. Maar nu komt Roda opzetten en winst is geboden voor NAC, anders kruipt Roda er bij winst op Willem II overheen. Ik denk dat NAC er voor zal gaan tegen Twente. Natuurlijk ook een mooie uitdaging voor ze, omdat er veel ogen op die wedstrijd gericht zullen zijn.
Ik denk dat NAC wel trek heeft in die voorrondes. Dat vonden ze vorig seizoen ook geweldig (muv die wedstrijd tegen Villarreal) en voetbalminnend Nederland houdt je toch in de gaten op die manier, terwijl de rest van de ploegen nog oefent tegen amateurtegenstanders. Dat ze die voorrondes niet allemaal doorkomen zullen ze zich ook wel realiseren. Maar NAC lijkt me een club die zoiets heus wel als een echte prijs zou beschouwen. Bovendien is plaatsing voor die play-offs voor het seizoen ook gewoon een doelstelling geweest van de Bredanaars. Geloof niet dat ze dan op het moment supreme verstek laten gaan omdat ze zogenaamd moe zijn of op vakantie willen.quote:Op maandag 19 april 2010 15:02 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik wel hoor. De spelers zijn moe gestreden, willen vakantie en hebben geen zin om nog de play-offs te spelen. Daarbij is het ook zo dat je dan speelt voor een EL-ticket met 100.000 voorrondes. De kans dat je daar winst gaat boeken is gering.
Daarbij blijf ik erbij dat als Nac vol voor de play-offs zou gaan dan hadden ze niet gewacht op het moment dat het te laat is (nu). Ze hadden het in eigen hand en hebben met slecht spel het weer uit handen gegeven. Daarbij is het ook gewoon zo dat ze bij Nac ook wel een appeltje te schillen hebben met de hoofdstedelingen.
ziet er heel netjes uit inderdaadquote:
Nicequote:Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef MassimO het volgende:
[ afbeelding ]
de zijn mentaal wel wat sterker dan zo te denken dunkt me. het is toch weer goed voor je club en voor je ego als je de voorrondes haalt. en dat ze de laatste tijd zo slecht spelen komt meer door het onderschatten van roda dan niet de play-offs willen halen. Dat zie je altijd gebeuren aan het eind van het seizoenquote:Op maandag 19 april 2010 15:02 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik wel hoor. De spelers zijn moe gestreden, willen vakantie en hebben geen zin om nog de play-offs te spelen. Daarbij is het ook zo dat je dan speelt voor een EL-ticket met 100.000 voorrondes. De kans dat je daar winst gaat boeken is gering.
Daarbij blijf ik erbij dat als Nac vol voor de play-offs zou gaan dan hadden ze niet gewacht op het moment dat het te laat is (nu). Ze hadden het in eigen hand en hebben met slecht spel het weer uit handen gegeven. Daarbij is het ook gewoon zo dat ze bij Nac ook wel een appeltje te schillen hebben met de hoofdstedelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |