Ik zou het mooier vinden als Feyenoord ons eerst helpt aan het kampioenschap en wij hun vervolgens met een nulletje of 5 verslaan in de kuipquote:Op donderdag 15 april 2010 09:00 schreef HeatWave het volgende:
het mooist zou zijn als f'noord het echt laat lopen en dus verliest van twente en daarna ongenadig klop krijgt van Ajax in de finale, 0-6 ofzo en dan verliest twente op de laatste speeldag alsnog..
Ja, maar expres verliezen met als kutsmoes "alles op de beker" (terwijl het gewoon kneuterig misgunnen is) en dan alnog klop krijgen is nog net ff lulligerquote:Op donderdag 15 april 2010 09:11 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik zou het mooier vinden als Feyenoord ons eerst helpt aan het kampioenschap en wij hun vervolgens met een nulletje of 5 verslaan in de kuip
Dat kan helaas niet...quote:Op donderdag 15 april 2010 09:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hopelijk wordt het dit weekend al 'beslist' anders kan mijn hart het niet meer aan
Liever alletweequote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Godtje het volgende:
Rotterdam mag de beker hebben als ze maar van Twente winnen.
Heb je de eerste helft van AZ-Twente gezien? Een paar van die verkeerde passes van Twente hadden Waalwijk spelers nog vrij voor de goal gezetquote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef mash_ het volgende:
Al dat gedoe om feyenoord. net of ze ook maar een kans maken om te winnen zonder vlaar en die anderen gast.
aan de andere kant, alsof Bahia zo'n topverdediger isquote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef mash_ het volgende:
Al dat gedoe om feyenoord. net of ze ook maar een kans maken om te winnen zonder vlaar en die anderen gast.
Heb je feyenoord gezien? de laatste paar wedstrijdenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je de eerste helft van AZ-Twente gezien? Een paar van die verkeerde passes van Twente hadden Waalwijk spelers nog vrij voor de goal gezet
Nee, maar is vast genoeg om van een Twente te kunnen winnen. Ik zeg 11 man in de verdediging!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je feyenoord gezien? de laatste paar wedstrijden
Want?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef DJRV het volgende:
Mooie is wel dat het never nooit niet op doel saldo gaat aankomen. Dat drama nooit meer..:(
Dat bedoelt hij volgens mij...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want?
Als Twente verliest en Ajax gaat gelijk spelen dan staan ze toch gelijk?![]()
Dan komt het op doelsaldo aan als ze de laatste beide ook het zelfde resultaat hebben. Alleen het doelsaldo is nu positief voor Ajax.
Hij bedoelt dat we ons er niet zo veel zorgen om hoeven te makenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want?
Als Twente verliest en Ajax gaat gelijk spelen dan staan ze toch gelijk?![]()
Dan komt het op doelsaldo aan als ze de laatste beide ook het zelfde resultaat hebben. Alleen het doelsaldo is nu positief voor Ajax.
Die laten het al jaren lopen. Ze kunnen niet beter.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zou een anti-climax zijn als Feyenoord het laat lopen
En wat ben ik? Een pinda?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:23 schreef DJRV het volgende:
[..]
Volgens mij voor de Ajacieden toch vrij duidelijk,magoed..
Iedereen snapt wat hij bedoeldquote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat ben ik? Een pinda?
Het staat er gewoon niet correct.
Kan gewoon niet geloven dat de tukkers punten laten liggen tegen feyenoord...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Iedereen snapt wat hij bedoeld.
Ik ben nu gewoon al zenuwachtig voor de volgende wedstrijden, de laatste keer had ik dat in de EL tegen Fiorentina.
Als Feyenoord gewoon hun sportieve plicht na komt kunnen ze daar zomaar met 1-0 winnen of gelijkspelen. Twente speelt ook bar slecht de laatste weken, en je ziet dat Ruiz net even wat minder opvalt dan normaal dat direct heel Twente in elkaar zakt. Bovendien denk ik dat de druk nu vol op Twente ligt waardoor ze fouten maken die ze normaal niet doen, dat zag je al bij AZ.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef DJRV het volgende:
[..]
Kan gewoon niet geloven dat de tukkers punten laten liggen tegen feyenoord...
Misschien onterecht, maar ik ben niet zo zenuwachtig voor Ajax. De spanning die ik voelde bij W2 - Ajax was slechts een schim van de spanning die ik de avond ervoor voelde bij het kijken van AZ-Twente.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Iedereen snapt wat hij bedoeld.
Ik ben nu gewoon al zenuwachtig voor de volgende wedstrijden, de laatste keer had ik dat in de EL tegen Fiorentina.
ze verloren ook in de beker van feyenoord. waarom zouden ze dan niet in de competitie kunnen verliezenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef DJRV het volgende:
[..]
Kan gewoon niet geloven dat de tukkers punten laten liggen tegen feyenoord...
Tegen AZ hoorde Douglas zijn 2de gele kaart te pakken na die charge op de keeperquote:Op donderdag 15 april 2010 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Feyenoord gewoon hun sportieve plicht na komt kunnen ze daar zomaar met 1-0 winnen of gelijkspelen. Twente speelt ook bar slecht de laatste weken, en je ziet dat Ruiz net even wat minder opvalt dan normaal dat direct heel Twente in elkaar zakt. Bovendien denk ik dat de druk nu vol op Twente ligt waardoor ze fouten maken die ze normaal niet doen, dat zag je al bij AZ.
Toch heerlijk die frustratie altijd bij Douglas als het slecht gaat, je zag het heel goed bij de wedstrijden tegen AZ, PSV en de verlies partij tegen Ajax.
ja, sowieso. maar die klootzakken van de KNTB gaven hem natuurlijk niet omdat ze willen dat twente de titel pakt. klootzakken!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef DJRV het volgende:
[..]
Tegen AZ hoorde Douglas zijn 2de gele kaart te pakken na die charge op de keeper![]()
Maar Feyenoord is een vrij belabberd ploegje. En die instelling van die gasten deugt al helemaal niet. Enige hoop die we hebben is Tomasson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |