Ik zou het mooier vinden als Feyenoord ons eerst helpt aan het kampioenschap en wij hun vervolgens met een nulletje of 5 verslaan in de kuipquote:Op donderdag 15 april 2010 09:00 schreef HeatWave het volgende:
het mooist zou zijn als f'noord het echt laat lopen en dus verliest van twente en daarna ongenadig klop krijgt van Ajax in de finale, 0-6 ofzo en dan verliest twente op de laatste speeldag alsnog..
Ja, maar expres verliezen met als kutsmoes "alles op de beker" (terwijl het gewoon kneuterig misgunnen is) en dan alnog klop krijgen is nog net ff lulligerquote:Op donderdag 15 april 2010 09:11 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik zou het mooier vinden als Feyenoord ons eerst helpt aan het kampioenschap en wij hun vervolgens met een nulletje of 5 verslaan in de kuip
Dat kan helaas niet...quote:Op donderdag 15 april 2010 09:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hopelijk wordt het dit weekend al 'beslist' anders kan mijn hart het niet meer aan
Liever alletweequote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Godtje het volgende:
Rotterdam mag de beker hebben als ze maar van Twente winnen.
Heb je de eerste helft van AZ-Twente gezien? Een paar van die verkeerde passes van Twente hadden Waalwijk spelers nog vrij voor de goal gezetquote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef mash_ het volgende:
Al dat gedoe om feyenoord. net of ze ook maar een kans maken om te winnen zonder vlaar en die anderen gast.
aan de andere kant, alsof Bahia zo'n topverdediger isquote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef mash_ het volgende:
Al dat gedoe om feyenoord. net of ze ook maar een kans maken om te winnen zonder vlaar en die anderen gast.
Heb je feyenoord gezien? de laatste paar wedstrijdenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je de eerste helft van AZ-Twente gezien? Een paar van die verkeerde passes van Twente hadden Waalwijk spelers nog vrij voor de goal gezet
Nee, maar is vast genoeg om van een Twente te kunnen winnen. Ik zeg 11 man in de verdediging!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je feyenoord gezien? de laatste paar wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |