Hoe wil je dat doen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:00 schreef Barca het volgende:
Clubs moeten gedwongen worden harder in te grijpen jegens hooligans die hun club beschadigen. Zo lang ze maar wat trots zijn dat het tuig er voor zorgt dat het NOS journaal melding maakt van Ajax/Feyenoord-supporters rest er maar een mogelijkheid: wedstrijden van deze clubs in het lopende seizoen verbieden en hen voor 10 jaar uit het betaalde voetbal gooien.
Dat ligt aan Feyenoord zelf,ze moeten zich dan ook niet laten 'afslachten' in Amsterdamquote:Op donderdag 15 april 2010 16:48 schreef Pandorado het volgende:
Leuk voor de Feyenoordfans. Mogen straks fijn naar een wedstrijd die nergens meer om gaat, omdat Ajax de eerste wedstrijd al met 3 a 4 doelpunten verschil heeft gewonnen.
En vervolgens gaat de afstraffing in de Kuip natuurlijk fijn verder, als de feyenoordspelers volledig gedemotiveerd beginnen aan een wedstrijd die nergens meer om gaat.
Is eenmaal vernederd worden soms niet meer genoeg.
Feit is gewoon dat Ajax erg moeilijk is te verslaan in Amsterdam,ligt niet alleen aan de scheids.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:05 schreef PabloLopez het volgende:
als de scheids meewerkt zal het zo'n scenario worden ja, BABOVIC anyone?
Dan blijft er niks meer over van het betaalde voetbal in Nederland.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:00 schreef Barca het volgende:
Clubs moeten gedwongen worden harder in te grijpen jegens hooligans die hun club beschadigen. Zo lang ze maar wat trots zijn dat het tuig er voor zorgt dat het NOS journaal melding maakt van Ajax/Feyenoord-supporters rest er maar een mogelijkheid: wedstrijden van deze clubs in het lopende seizoen verbieden en hen voor 10 jaar uit het betaalde voetbal gooien.
ik zou het eerder omdraaien: het nos journaal moet opgedoekt worden en journalisten een omgevingsverbod van 15 km van de kuip opleggen wanneer feyenoord - ajax wordt gespeeld en dat met een proeftijd van 10 jaar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:00 schreef Barca het volgende:
Om Feyenoord in de ArenA zoek te spelen hebben ze de scheids niet nodig.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:05 schreef PabloLopez het volgende:
als de scheids meewerkt zal het zo'n scenario worden ja, BABOVIC anyone?
Geweld is voor hun de enige oplossing zo lijkt het wel.Misschien is het ook maar beter om die bekerfinale over 2 wedstrijden te spelen,aangezien er kaarten in vakken werden verkocht waar Feyenoorders en Ajacieden bijeen zouden zitten,rampzalige gevolgen zou dat hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om Feyenoord in de ArenA zoek te spelen hebben ze de scheids niet nodig.
Trouwens, wel weer een prachtig staaltje "supporterswerk".
Die Feyenoord supporters die dan gaan protesteren voor de Kuip. OK, prima ik vind het wel een goed idee om zoiets te doen. Het is kansloos natuurlijk, maar als het vredig gebeurd vind ik het altijd goed om te laten horen wat je ergens van vindt.
Maar wat doen die sukkels. Gaan ze (lees: een paar) met stenen lopen gooien.
Dan snap je het toch gewoon niet?
Eerst maak je er (samen met die Ajax figuren) zo'n zooitje van dat je niet meer bij elkaar in het stadion mag zitten.
Ze zijn al bang dat het mis gaat, gaan er een stel malloten van Ajax op een website allemaal belachelijke dingen zetten en de Feyenoorders zijn over de zeik.
Het hele zaakje wordt nog maar een keer aangewakkerd, er kan geen veiligheid meer worden gegarandeerd en ze komen met de inmiddels bekende oplossing.
In plaats van dat je gaat laten zien dat het dus wel anders kan ga je nog maar eens bevestigen dat je je niet normaal kunt gedragen door stenen naar de politie te gaan gooien.
Ik bedoel.... hoe dom ben je dan
quote:Op zondag 18 april 2010 01:11 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Geweld is voor hun de enige oplossing zo lijkt het wel.
Ze verplichten om reizen beter te begeleiden!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen?
Je kunt ze moeilijk op laten draaien voor iets wat die lui buiten het stadion uitvoeren. Als ik iemand nu in elkaar sla en ik zeg dat ik het deed omdat ik voor Ajax ben en hij voor Feyenoord kunnen ze toch niet Ajax daar voor verantwoordelijk houden?
En als je de clubs eruit gooit dupeer je 49500 man die wel leuk naar een wedstrijd komen kijken. Terwijl er maar 500 er een zooitje van maken (even een fictief aantal, maar me strekking is duidelijk denk ik)
Dat zou echt ook wel mijn voorkeur hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:52 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Dat ligt aan Feyenoord zelf,ze moeten zich dan ook niet laten 'afslachten' in Amsterdam
Ieder zijn mening,maar als je ziet hoe ze het gaan protesteren tegen de 2 wedstrijden van de bekerfinale....quote:
Het is misschien niet de enige oplossing voor ze, maar het lijkt er zo wel op.quote:
Hoe kun je nou zeggen dat de clubs de gene zijn die fout zitten. Je hoort elkaar de hersenen niet in te slaan en dan de clubs maar de rotzooi laten opruimen.quote:Op zondag 18 april 2010 09:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Ze verplichten om reizen beter te begeleiden!
Clubs doen nu te weinig aan dat fictieve aantal van 500, zij zijn het die 49500 duperen en niet de bond die zo'n laffe club eruit gooit.
- troll -
Je kunt van clubs natuurlijk niet verwachten dat ze opdraaien voor mensen die een shirtje van die club aantrekken. Maar waar er supporters zich niet weten te gedragen, die even later of even daarvoor in het stadion zaten zijn de clubs wat mij betreft medeverantwoordelijk.quote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeggen dat de clubs de gene zijn die fout zitten. Je hoort elkaar de hersenen niet in te slaan en dan de clubs maar de rotzooi laten opruimen.
Het is toch belachelijk dat de treinen of bussen met Ajax fans moeten worden begeleidt met helikopters
Ik vind inderdaad wel dat reizen goed begeleid moeten worden, maar ik denk dat dit niet eens te voorkomen is als ze het echt zouden willen. Je kunt dan de clubs er moeilijk verantwoordelijk voor houden dat het mis gaat.
Ik denk trouwens dat de clubs er helemaal niet trots op zijn dat hun eigen fans zo in het nieuws komen.
Er zou trouwens genoeg van die "fans" die niet eens in het stadion zitten, maar na zo'n wedstrijd gewoon een paar andere supporters opzoeken en daarmee gaan vechten.
Ik denk dat de autoriteiten hier op moeten ingrijpen en niet de clubs. Ok, de clubs moeten reizen goed begeleiden, maar als het mis gaat kunnen uiteindelijk clubs niet ingrijpen. Die hebben daar geen rechten toe.
Ik vind dat ze in het stadion absoluut verantwoordelijk zijn, maar na wedstrijden kun je er gewoon regelmatig niets tegen doen denk ik. Er moet dan toch iets van een wet komen waardoor clubs meer rechten krijgen om er wat tegen te doen, of de autoriteiten moeten gewoon harder optreden.quote:Op maandag 19 april 2010 12:24 schreef Pandorado het volgende:
[..]
Je kunt van clubs natuurlijk niet verwachten dat ze opdraaien voor mensen die een shirtje van die club aantrekken. Maar waar er supporters zich niet weten te gedragen, die even later of even daarvoor in het stadion zaten zijn de clubs wat mij betreft medeverantwoordelijk.
Gezien de problemen die worden veroorzaakt, vind ik dat van de clubs op z'n minst verwacht mag worden, dat ze alleen mensen in het stadion laten, waar ze zelf voor instaan. Als die mensen zich niet gedragen, dan heeft ook de club gefaald.
Als het bij bepaalde duels voor een club niet mogelijk is om voor de eigen supporters in te staan, dan spelen ze maar zonder supporters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |